Hotel TUI BLUE Palm Garden

Hotel TUI BLUE Palm Garden

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Manavgat (Side)

9.5Fenomenaal

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Voor een echte gezinsvakantie zit je bij Palm Garden Side helemaal goed. In dit kindvriendelijke hotel hoeven de kinderen zich geen minuut te vervelen dankzij de vele activiteiten, de kidsclub en de verschillende zwembaden. Maar ook aan de ouders is gedacht met een prachtige tuin rondom het hotel. Benieuwd wat Hotel Tui Blue Palm Garden verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Het eten van Palm Garden Side is volgens jullie top. Bij het ontbijt-, lunch- en dinerbuffet is er genoeg keuze. Zo schrijft reviewer Zino: ‘Het eten vonden wij geweldig. Kom al 25 jaar in Turkije en heb heel wat goede 5 sterren hotels gezien maar vond het eten hier net nog iets verfijnder en smakelijker.’ Of laat je je liever verwennen in het Mediterrane à la carte restaurant? De keuze is aan jou.

Kunnen jouw kinderen ook urenlang in het water spelen? Alle leeftijden kunnen terecht in het zwembad van Palm Garden Side. Zo spetteren de allerkleinsten in het speciale kinderbadje, terwijl de oudere kids van de spannende glijbanen roetsjen. En zelf kom je helemaal tot rust op een van de vele ligbedjes.

Zijn de kids nog niet helemaal uitgespeeld? De hele dag door organiseert de animatie de leukste activiteiten. Maar ze komen je niet storen op je bedje. Reviewer Robert licht dit toe: ‘Het hotel heeft een app die je kan gebruiken en zo kan je zien wanneer alle activiteiten zijn, dus niemand aan het zwembad valt je lastig om mee te doen.’

Ook het personeel van Tui Blue Palm Garden is volgens jullie erg vriendelijk. Meteen bij binnenkomst voel je je helemaal thuis dankzij de Nederlandstalige receptioniste. Wel zo makkelijk om gewoon in het Nederlands in te checken. Op Palm Garden Side is zelfs een dokter te vinden. Wel schrijven sommige reviewers dat het onhandig is dat de dokter geen Engels spreekt.

Ligging

Over de ligging van Tui Blue Palm Garden zijn jullie iets minder te spreken. Het bruisende stadscentrum van Manavgat ligt namelijk pas op 13 kilometer van het hotel. Zo schrijft reviewer Bjorn: ‘Het enige klein minpuntje is dat het wat afgelegen ligt, maar in het resort en aan het strand is er voldoende te beleven om een geweldige vakantie te hebben.’ Meteen buiten het hotel sta je op het strand. De kids maken de mooiste zandkastelen, terwijl jij geniet van een verkoelend drankje. Let wel op de harde stroming in zee, hierdoor kunnen de kinderen niet altijd zwemmen.

Toch op zoek naar een bruisend centrum? Na 15 minuten rijden sta je midden in Manavgat. The place to be voor shopliefhebbers. Struin langs de vele winkels of vul je tassen op de lokale markt. Maar ook een boottocht mag volgens jullie niet missen. Zo zie je de Turkse Rivièra eens vanuit een ander perspectief.

We hebben een aantal aanbieders voor TUI BLUE Palm Garden voor je op een rij gezet:

245 reviews over Hotel TUI BLUE Palm Garden

• 10Bosmans Frank19-08-2019

Fantastisch!

Juist terug van een verblijf van tien dagen in dit fantastisch hotel. Het was reeds de tweede maal dat we in het hotel verbleven. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam in het bijzonder het hoofd van het animatieteam Alex. Alex is een supervriendelijke man. Je kan een app op je smartphone downloaden waarin je het animatie- en sportprogramma kan consulteren en boeken. Persoonlijk heb ik meerdere malen deelgenomen aan spinningsessies met animator Soner. Tevens met Soner een mountainbikerit gereden naar een prachtige waterval. Was een geweldige ervaring. Het hotel wordt heel goed onderhouden en alles is er heel proper. Het eten is gewoonweg superlekker en zeer uitgebreid. Ik kan geen negatief punt bedenken. Wij gaan zeker volgend jaar voor de derde maal terug naar dit hotel! Het hotel is een echte aanrader voor jong en oud. Een zeer tevreden belgisch gezin. Bosmans Frank.

Met oudere kinderen

• 10Abbeloos carlo12-08-2019

Geweldig

Het ligt wat ver weg van de echte bewoonde wereld maar heel erg is dat niet.

• 10Gezin met jonge kinderen20-07-2019

Fantastisch hotel!!

Geweldig. Hier kun je echt GENIETEN. Super lieve mensen die je echt in de watten leggen!! Geen gevecht voor bedden bij het zwembad er staan er genoeg en anders zorgen ze voor extra bedden en parasols. Super leuke sportlessen die je gemakkelijk en gratis kunt boeken via de app. Leuke kids club en zwembaden en het strand is ook heerlijk! Tip neem wel waterschoenen mee want er liggen wel kiezels. En boek een privetransfer dit is erg fijn omdat het toch ruim 1 uur rijden is.

• 10Pascale & Sofie03-07-2019

Fantastische vakantie gehad hier!

Weekje in juni 2019 met dochter van 25. Een tophotel op alle vlakken. Super vriendelijke staff. Zeer gedienstig. Een uurtje na het inchecken werd er gecontroleerd of we tevreden waren met de kamer. Dag 3 probleempje met mieren op de kamer werd direct vakkundig opgelost. Dag nadien werd er gevraagd of we nog tevreden waren. Zeer hygiënisch! In het hele complex is geen vuiltje of onkruid te vinden. Iedereen werkt daar met de glimlach. Super service op alle vlakken. Ook voor kleine kinderen is er meer dan voldoende voorzien om hen bezig te houden. Aparte zwembadjes aan hen aangepast, goed overdekt tegen de zon. Er zijn meer dan voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan strand zodat het niet nodig is om al vroeg handdoeken te gaan leggen. Ook betreft het eten, ongeziene keuze tijdens alle buffetten en dan ook nog elke dag wisselende hoofdschotels. Zelfs een buffet apart voor de kinderen op hun eigen hoogte... Kortom een aanrader !

Met oudere kinderen

• 8riet27-06-2019

prima maar kan nog veel verbeteren

schoon hotel mooi opgezet en leuke inrichting.

eten is goed lekker en gevarieerd genoeg keus elke avond kun je uitstekend eten en het al la carte restaurant zeker een aanrader..

meeste personeel is vriendelijk en behulpzaam. helaas zijn sommige echt dramatisch chagerijning.

avond animatie is echt op te huilen zo slecht.. sportactiviteiten zijn er genoeg helaas ook wel vaak al snel volgeboekt.. Animatie voor volwassenen is een tegenvaller personeel totaal niet enthausiast staan er soms bij als een zoutzak en enkele nog onbeschoft ook naar gasten.. (geld niet voor allemaal gelukkig).

prima hotel voor de rust maar als je in de avond wat vermaak zoekt is dit geen aanrader.

all inn prima jammer alleen dat voor beetje te drinken cocktails bij betaald moet worden en dat het personeel erg slecht andere talen spreekt.

kamers zijn prima fijne douche en erg schoon. (wel hard bed maar dat is persoonlijk)

een prima hotel maar er zijn betere

• 10Hoek17-06-2019

Fantastisch 👍

Dit hotel is echt top,ontzettend schoon zijn de hele dag wel bezig ,het eten was voortreffelijk heel veel keuze was er,het zelfgemaakte brood was heerlijk, Het is niet mega groot maar dat vinden wij weer fijn ivm dat we de kinderen goed in de gaten kunnen houden, Wij hebben zelf gekozen voor een privé transfer, dat is echt een aanrader aangezien de transfertijd best lang is! Wij vonden het iig een superleuke vakantie 👌

• 10Fam. Koelen08-06-2019

Super vakantie!

Super accommodatie! Ben zelf reisagent en heb veel hotels bezocht in de wereld maar er zijn weinig hotels die hieraan kunnen tippen. Ideale combi tussen body & mond in een prachtige setting. Goed eten van vlees, vis,vegetarisch of veganistisch, a la carte en voor de kids een kinderbuffet. Bij het afgeschermde kinderbad ook een Kinder bar met uitsluitend softdrinks of frozen yoghurt met heerlijke toppings. Gediplomeerde enthousiaste sportbegeleiding en een bijzondere vermelding voor Alona en JJ. Werknemers waar een hotel zuinig op moet zijn. Super schoon overal. Van kamer tot toilet bij zwembad. Zeer servicegericht hotel door de aanwezige blue guides en kun je die niet aanspreken dan is er de app waarop bijna alles te regelen is. Kortom een vakantie in Turkije maar absoluut niet het vooroordeel wat ik vaak hoor over een vakantie in Turkije. Prijs ligt misschien wat hoger dan gemiddeld maar is het absoluut waard.

• 9Margriet30-05-2019

Mooi ruim luxe resort

Resort is ruim opgezet, mooi zwembad met voldoende bedjes. Ook bij het strand voldoende besjes Restaurant/ eten is zeer goed. Bediening zou beter engels mogen spreken als ze het vlaggetje op hun naambadge hebben staan Er zijn geen toiletten bij de bar; hiervoor moet je naar restaurant of strandbar lopen. Tip: neem bij het boeken een privetransfer; deze duurt namelijk al een uur en je hoeft niet alle hotels af ( palm garden is laatste hotel in rij)

Met vrienden

• 9Wim Koolen21-04-2019

Geweldige eten en vriendelijk personeel

Super relaxed park met geweldig eten

Met vrienden

• 2018
    9Zino22-08-2018

Zeer goed!

Zeer goed hotel. Kamers ruim en schoon in een prachtige tuin. Mooi zwembad met glijbanen, kinderbad en baby bad. Hele complex is zeer schoon ook toiletten. Personeel zeer vriendelijk. Strand mooi maar niet echt kindvriendelijk sterke stroming en gelijk erg diep. Overal genoeg bedjes en gelukkig geen handdoekje leggen. Voldoende animatie veel te doen ook op sportief gebied maar niet opdringerig. Via de app kan je elke dag kijken wat er te doen is, reserveringen maken , storingen melden etc.Tot slot eten vonden wij geweldig. Kom al 25 jaar in Turkije en heb heel wat goede 5 sterren hotels gezien maar vond het eten hier net nog iets verfijnder en smakelijker. Zeer gemoedelijk complex straalt echt rust uit! Klein puntje is een dokter die Engels of Duits spreekt vind ik wel een vereiste voor een 5 sterren hotel! Zoals begrepen zijn ze daar mee bezig. Al met al zeker een 9 Dit hotel. Tot slot uitgezwaaid door de manager echt klasse!

32 tips over Hotel TUI BLUE Palm Garden

• Familie Pylyser, 29-05-2014

Een basiskennis Duits is hier wel handig, want iedereen spreekt dit hier zeer vlot!

• Ann VN, 08-06-2014

Let wel, de transfer tijd van en naar het vliegtuig duurt ongeveer 1:30

• Fam. Winne, 28-05-2014

dagje Side / bezoek aan de markt in Manavgat, daar kun je heel leuke kleding kopen voor echt weinig geld! / bezoek aan de grote moskee ( 4 minaretten) in Manavgat.

29 vragen over Hotel TUI BLUE Palm Garden

• Irma, 20-09-2019

Kamers

Is er een waterkoker op de kamer

• Monique, 22-07-2018

Kleding

Zijn er nog speciale kledingvoorschriften voor ontbijt/lunch en diner? Bv een man in bermuda met een mouwloos shirt voor ontbijt en lunch en dan voor diner een T-shirt met bermuda.

A.T.G.C Aarntzen, 30-07-2018

Ook dit is een vraag van ons. Ik lees een reactie uit 2015 dat ermee bedoeld wordt dat je NIET in zwemkleding naar het Dinner toekomt. Maar dit is niet meer als normaal. Dus dat zou betekenen dat je gewoon in gepaste bermuda en nette shirt/blouse naar het Dinner zou kunnen gaan. Maar zeker weten doe ik het niet. Hopelijk komen er meer duidelijke antwoorden hierop

Richard Aarntzen, 18-08-2018

contact met Tui gehad, voor de heren wordt een lange broek tijdens dinner verplicht.

• marjan_hout, 09-09-2015

Zonder kinderen

Wij zitten er aan te denken om eind september naar dit hotel te gaan. Nou lees ik veel over de kindvriendelijkheid, maar wij gaan juist zonder kinderen! Zouden jullie dit hotel ook aanraden als je zonder kinderen gaat, rekening houdend met de periode waarin wij gaan? Is het ook leuk genoeg voor "alleen" volwassenen?

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën