Hotel Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa

Hotel Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa
9,2

28 tips over Hotel Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa

xanne71, 12-1-2015
Excursies echt de moeite waard; Side, green canyon, rafting, dolfinarium waar je kan zwemmen met dolfijnen, enz.
Dooh, 26-8-2014
De strandbar is perfect, vanaf 13:00 uur heerlijk verse vis eten!
J. de Vugt, 20-8-2014
We hebben als excursie raften gedaan en is een echte aanrader vooral omdat het zo warm is, is het koele rivier een aangename verkoeling.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

Anouk Webbink, 11-8-2014
Met de kinderen naar de hamam was erg leuk, ook een dag op een piratenboot doorgebracht wat een succes was voor onze kinderen maar ook voor ons. Met de taxi naar de markt in Manavgat is ook een aanrader, met de dolmus is zelfs duurder en de taxichauffeur wacht gewon 3 uur op je, ideaal.
ronan foelen, 26-6-2014
bij problemen contact gastrelation mr hasan steeds vriendelijk en bereidt alles optelossen
J.van Leeuwen, 20-6-2014
Er is maar 1 nadeel van dit hotel dat het 1 uur van Side ligt! En dat je met de dolmus onderweg over moet stappen. Maar als je op dit park bent hoef je er niet weg!

Maresa, 3-5-2014

Boek een Hammam in de Spa (tegen betaling)

Bazaar aan de overkant niet bijzonder

el azzouzi, 21-8-2013

hassan de taxidriver voor het hotel, we zijn met 2 koppels met elk 2 kinderen naar mavnagat market gegaan voor 30 eur heen en terug. dus 15eur per koppel. dolmus zou net iets goedkoper zijn gegaan maar minder comfort en nog even stappen (20min) van het busstation naar de markt.

gewoon zeer koppig blijven en zeggen dat je voor 10eur max heen en terug .... zij gaan dan wel om een ander koppel zoeken die voor 10 a 1250 eur willen gaan.

Hugo, 23-7-2013
Boek op tijd in de restaurants waar je wilt eten. Italiaan was overigens erg lekker
folsche, 20-7-2013

waterschoenen voor op het strand

afdingen bij elke bazaar ( 35/40 %)

bazaar manavgat zeker een bezoek waard maar ga vroeg smiddags is het te warm.

Geef eens een tip als je tevreden bent, deze mensen verdienen het.

Niet echt geschikt voor alleen jongeren aangezien er buiten het resort niet veel is ingericht qwa uitgaan