Hotel aan zeeWeer vandaag16°10°
9,3

Omschrijving
Lekker en gevarieerd eten bij Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa. Dit is een groot resort met entertainment. Je kunt altijd ergens terecht voor een hapje en een drankje. Ook zijn er voldoende ligbedjes bij het zwembad en op het strand. Op een kwartiertje rijden van Manavgat en met de dolmus ben je in een uur in Side.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

224 reviews over Hotel Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa in het Nederlands

Fijne vakantie

Sonja,
27-11-2018

Erg leuk hotel. ‘S avonds vaak een voorstelling o.i.d. Lekker zwembad erbij en genoeg andere dingen die je kunt doen. In de omgeving van het hotel zijn wel een aantal winkels en een soort winkelcentrum maar verder niet heel veel te doen op loopafstand van het hotel. Dus om echt iets leuks te doen moet je wel andere dingen regelen. Met een bus of taxi. Verder hebben wij een fijne vakantie gehad en veel ondernomen met hulp van de reisorganisatie.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super

Alina Kruit,
27-10-2018

In de herfstvakantie met 2 kinderen onder de 5 jaar net terug. Ondanks rustige periode was de service top. Veel gevarieerd eten. Erg vriendelijk personeel. Speciaal bar open gedaan waar wij met 2 gezinnen zwemmen wilden. Kamers wat gedateerd. Goede schoonmaak. Overal top vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

matig

Son,
3-10-2018

hygiene was erg slecht. je boekt een 5* hotel en je hebt overal schimmel in de badkamer, zonde. Schoonmaak werd ook maar snel gedaan en er werd vaak vergeten ons handdoeken te geven. Veel oost-europeanen, toch ander volk. Receptie personeel erg onvriendelijk. In het restaurant zijn ze dit wel. Tuinen zijn erg mooi en worden goed onderhouden. Strandgebied mag ook beter onderhouden worden, en bij het grote zwembad hing vaker een vieze lucht. Kiziligac is erg lelijk. Eten vonden wij slecht, en eentonig.

Super!

Lensie,
28-9-2018

Super goed hotel! Erg gevarieerd en goede service. + een heel leuk animatie team! Hakan, Freeman and Efe are really really nice! It was a very nice vacation!

Peter super,
28-9-2018

Het is een super goed hotel! Het eten en drinken is heerlijk... het animatieteam doet ontzettend goed hun best om het iedereen naar de zin te maken!... vooral Effe is goed! Zijn act van Michael Jackson is super goed!! En de obers zijn ook geweldig voor ons geweest ... vooral Sali ! Kortom we komen zeker nog eens terug!

Geweldig

Martijn,
25-9-2018

Geweldig hotel! Alles is mooi schoon, elke dag worden de kamers schoon gemaakt, vriendelijk personeel, animatie team is super voor jong en oud. Elke avond is er wat te doen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Tom,
25-9-2018

Schitterend hotel! mooi, schoon en vriendelijk personeel! Goed eten, leuk animatie team! Elke avond wat te doen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijk echt even genieten!

Jelka,
24-9-2018

Mooi hotel met vriendelijk personeel, ik ze spreken niet allemaal Engels maar toch. De hotel is immens groot, maar er zijn voldoende faciliteiten te beleven. Er zijn ruim voldoende bedjes, ook op het strand. Het publiek bestond grotendeels uit Duitsers en Russen, maar totaal geen last van gehad. Ieder uur kon je ergens wel wat eten, zonder ervoor in de rij te staan of bang te zijn dat het op is.

Entertainend was prima en leuk, dames en heren deden zijn best. Het eten was prima, neem elke dag wat anders en verras jezelf. Indien je dicht bij het zwembad en strand wilt liggen moet je in het hoofdgebouw boeken. Zelf zaten wij in een bij gebouw, waardoor je ong 5 min moest lopen, vonden wij niet erg! Kamers waren netjes alleen vonden wij de bedden te hard, hier is ook meteen iets aan gedaan door de receptie. Vergeet de sushi niet te eten...mmmm! We vonden alleen de ligging te ver van Side af, met de dolmus ben je 1 u onderweg.

Onvergetelijk!

Carla,
20-9-2018

Fantastisch resort voor jong en oud! Hier kan je je helemaal laten verwennen en ontspannen! Gezellig 's avonds eten en een hapje en een drankje in de beachbar! Fantastische vakantie gehad!

Super geweldig

Maria van Strien,
19-9-2018

Het was een goed animatieteam en leuke shows en de kamer was mooi schoon.Het eten was iets aan de koude kant mag warmer. En dit hotel word zeker aanbevolen voor iedereen

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.