Géén boekingskosten
TurkijeMediterraanManavgat (Side)Hotels Manavgat (Side)Hotel Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa

Hotel Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa

TurkijeMediterraanManavgat (Side)

9.1FenomenaalScore uit 413 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Voor een onbezorgde vakantie kun je terecht bij Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa. Vakantiegangers zijn vooral enthousiast over het feit dat het hotel goed schoon is, het eten gevarieerd is en het animatieteam gezellig. Ook wordt er vaak aangegeven dat het personeel erg vriendelijk is. In Sunis Elita Beach geniet je van een fijne vakantie vlakbij het strand.## FaciliteitenIn Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa doet het personeel er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Zo zijn de kamers altijd netjes schoon en zorgt het animatieteam voor vermaak. Dat zie je ook terug in de reviews. Zo zegt Martijn: *‘Geweldig hotel! Alles is mooi schoon, elke dag worden de kamers schoon gemaakt, vriendelijk personeel, animatie team is super voor jong en oud. Elke avond is er wat te doen.’* Sonja is het hiermee eens en voegt nog toe dat het eten en de bediening ook erg goed zijn: *‘Wat een ontzettend goed hotel! Personeel was heel vriendelijk en het animatieteam was vriendelijk en gezellig. Kwamen altijd gezellig een praatje met je maken en betrokken je overal bij. Het eten is erg gevarieerd en warm. Ik heb zelden zo’n goede bediening gezien in het hotel. Heel oplettend en erg attent.’*De kamers van Sunis Elita Beach zijn net en ruim met goede bedden. Het uitzicht is afhankelijk van waar de kamer zich bevindt, voor het mooiste uitzicht zit je in het hoofdgebouw. Zowel aan het zwembad als aan het strand van Sunis Elita Beach vind je genoeg ligbedjes om je dag in de zon door te brengen. Het zwembad is ook erg schoon en bij het strand is er een gezellige beachbar. Zowel voor kinderen als voor volwassenen wordt er van alles georganiseerd en in de avond zijn er regelmatig leuke shows. Je kunt dan ook aanschuiven in het restaurant voor een buffet dat elke dag gevarieerd is.## OmgevingManavgat en Side zijn te bereiken vanaf Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa. Je kunt een Dolmus busje nemen om de steden te bereiken. Hou er wel rekening mee dat je even onderweg bent, naar Side is het al gauw een uur. In Side is het leuk om te winkelen of te struinen over de boulevard. Ook kun je het Romeinse amphitheater bewonderen. In Manavgat kun je prachtige watervallen bekijken en zijn er vlakbij in de oude stad Seleucia ook veel oude ruïnes. Andere leuke excursies die je ter plekke kunt boeken zijn jeepsafari’s, raften en een bootexcursie in de Green Canyon.

Bekijk de beschikbaarheid

413 Reviews over Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa

• 7Jolanda25-09-2022

Goed maar geen 10

het was nu overal al druk, denk dat je in hoogseizoen vroeg op moet voor bedje en dat je bij eten moet zoeken voor tafel. Eten is goed ,voor klagers: er is een verschil tussen iets niets lusten en niet lekker vinden. kwaliteit eten is echt wel goed. Helaas was personeel niet echt gemotiveerd meer. Eerste dag werd cocktail bijv nog geshaket, daarna was het alles in een beker gooien en mocht je zelf beetje roeren met rietje. Op enkeling na waren ze ook niet vrolijk Je hoort alleen maar dat ze moe zijn Ik snap dat het hard werken is maar na een jaar hard werken ben ii ook moe maar dat kan ik klanten ook niet laten merken. Al met al prima hotel voor buiten het hoogseizoen maar geen 10 maar daarvoor zal je naar Lara moeten denk ik. Jammer van stenen op strand (daar kan hotel niets aan doen)en hoge instap in bad om te douchen Misschien eten beachbar laten afdekken ivm de vele vliegen op het eten Verder Prima prijs kwaliteit verhouding

• 10Ronald22-09-2022

Vakantie 2022

Mooi Hotel, goed eten en vriendelijk personeel. Goed geregeld, tot nu toe beste hotel van de afgelopen jaren in Turkije te zijn geweest Aandachtspunt zijn de matrassen (zijn aan vervanging toe), die veren zijn minder mooi in je rug. Maar na contact receptie kwam men met een oplossing

• 9Ayaan22-09-2022

Geweldig

Mijn zusje en ik waren een weekje bij het hotel. We hebben echt genoten. Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam.

• 10Amino/ayaan22-09-2022

Geweldig vakantie

Ik heb een zeer geweldige vakantie gehad. Het eten was lekker . De personeel ( animatie, restaurant team waren top. Er was een gezellige sfeer

• 9Wilfred Bolier16-09-2022

Een prima hotel, mooie zwembaden en een prachtig strand. Animatie team doet zijn best en is erg leuk, vooral bus.

• 10Xandra15-09-2022

Gezellig hotel voor jong en oud

Super leuk hotel met een geweldig animatie team. Ze doen veel activiteiten op een dag voor jong en oud. Van zumba tot poolgames. Ook organiseren ze discopartys op het strand en in de plaatselijke discotheek. Dus als je het super vind om vermaakt te worden zit ie in hotel goed...

• 10Sengul05-09-2022

Geweldig

Ik heb een zeer geweldige vakantie gehad! Animatie, eten, personeel, zwembad en strand waren top. Er was een zeer gezellige sfeer. Medewerkers zijn enorm vriendelijk. Vooral miss Büşra was aardig en energiek!

• 10Selin05-09-2022

Ik verbleef met mijn familie in dit hotel. Het was voor ons een heel fijne vakantie. Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam! Alle medewerkers werken echt de gehele dag ongelofelijk hard en zijn ontzettend aardig. De 19-jarige serveerster uit Diyarbakir die rechten studeert en de pide chef van middelbare leeftijd uit Konya waren onwijs lief en gedienstig. Het zwembad en het strand waren prima. Het eten was lekker en de kamers waren schoon. Animatie team was energiek en geweldig. Vooral miss Büşra was zeer vrolijk en attent. Elke avond waren er leuke shows. Er waren dansshows met dansers uit verschillende landen en de zelfbedachte shows waren ook grappig. Al met al een top vakantie gehad!

• 8Yahya El Mhassani03-09-2022

Goede tijd gehad.

Ik en mijn vriendin waren een weekje bij het hotel. We hebben echt genoten. We waren zeker tevreden over de faciliteiten en het animatie team, ze waren heel persoonlijk en onthouden je naam. We hebben veel activiteiten meegedaan zoals waterpolo met Aykut die het ook echt leuk maakte om mee te doen. Ook zijn we uitgegaan met Alycho die ook echt een top was. Er was veel keuze in eten, alleen was er niks echt heel lekker, maar gewoon wel te eten.

• 9Fam. Verstappen01-09-2022

Geweldig

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Lekker en divers eten, fijn en schoon zwembad met leuke glijbanen. Geweldig animatie team, onze kinderen waren helemaal weg van Alycho en Busra met de bruine krulletjes :) Leuke avondshows, elke dag wat anders. Kamers gedateerd, maar verder prima, je komt er praktisch alleen voor te douchen en te slapen. Echter de bedden zijn erg hard. Het wordt elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Kortom, een heerlijke vakantie met veel vertier, zon en leuke muziek bij het zwembad. Alleen hebben wij ook wel wat kleine nadelen. We hebben vaker moeten wachten op ons drinken bij de poolbar. (weinig barmedewerkers vonden wij) De kinderen kunnen niet zelf drinken pakken maar steeds moeten vragen. Lange rijen bij het ijs en wafels. Bij ultra inclusive verwacht je dat daar qua drukte meer op ingespeeld wordt. Soms vieze glazen. Transfer is bijna 2 uur met de bus! Maar een top hotel!

Hotel Sunis Elita Beach Resort Hotel & Spa info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (8)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)