9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Starlight Convention Center Thalasso & Spa voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Starlight Convention Center Thalasso & Spa in het Nederlands

fantastisch hotel,

v, 1-9-2016

zeer schoon hotel mooi gelegen met veel groen, diverse zwembaden , treintje wat je van plek naar plek brengt op het park. personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. wat betreft eten en drinken kom je niets te kort. goed animatiebeleid volop activiteiten. echt de moeite waard.

zeer goed hotel

a, 23-8-2016

super mooi hotel, goed verzorgd. mooie natuur, alles tot in de puntjes bijgehouden, niks is te veel, personeel erg vriendelijk, animatie superrrrr

Starlight hotel review fantastisch

Nazmi, 19-8-2016

Een heel gemoedelijke gaatvrij en luxe hotel. De personeel is erg gastvrij,het eten is goed en gevarieerd.leuke glijbanen en verschillende Zwembaden de zee is op een steenworp afstand kortom een leuk hotel .niet te vergeten diverse artiesten

starlight top

amir, 11-8-2016

het is een fantastisch hotel. ze hebben een top service. de animatie is heel erg leuk en je verveeld je niet. je wordt warm ontvangen als je de hotel binnen treedt.

Goed bezig !

Nigel, 31-5-2016

Ik had deze hotel geboekt, daarna de reacties gelezen..

Ik had veel twijfels over het hotel, maar het valt reuzen mee.

Zwembad, kamers en het eten was zeer belangrijk voor mij!

Dat was in orde.

Personeel is vriendelijk maar begrijpen niet alles in een keer.

Leuke activiteiten voor de kids

Shows zijn super in de avond.

Daarna valt er weinig te beleven.

Conclussie: het is het geld waard. Ik heb een goeie week gehad, uitgerust met de kids

Aanrader

Uras, 30-5-2016

Pas terug van onze bezoek bij dit hotel, Zeer comfortabel, Alles piekfijn verzorgd. Wij kregen de beschikking over ruime kamers. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Niemand die je lastig valt, iedereen is met zijn eigen bezig.

Leuke activiteiten waar veel mensen ook actief bij zijn.

Zwembad word netjes onderhouden zeer schoon.

De buffets waren van grote klasse en superuitgebreid. Wij hebben al meer dan 20 verschillende hotels in Turkije bezocht, maar hier komen wij zeker terug! Op de dag van vertrek konden wij zonder bijbetaling tot 18.30 uur de kamers aanhouden!

1 Woord : Geweldig!

Max, 30-5-2016

Het is een geweldige hotel om te bezoeken ik genoot ervan!!! Klantvriendelijk zwembad service allemaal geweldig!

Super hotel

Gizemd, 29-5-2016

Zeer leuke hotel, we gaan in de zomer voor het 2e keer naar toe,

Kindvrienlijk. Eten is warm lekker goed service voor je.

Zeker aan te raden

Prachtig

Sermin tan, 29-5-2016

Hele leuke hotel schoon leuke actifiteiten voor Kinderen mini clup paard rijden enz. Volgende keer kom ik weer 😊

Tip Top

familie Poelman, 18-9-2015

Mooie kamers (familiekamer in het clubgedeelte) in een zeer mooie en zeer goed onderhouden tuin. Mooi zicht vanop het terras in het hoofdrestaurant. Zeer goed en vriendelijk animatieteam. Hotel waar voornamelijk russen verblijven, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Personeel: heel vriendelijk en behulpzaam. Ook bij het aankomen waren ze heel behulpzaam en vriendelijk en in het engels (zeker hikmet).

Wij hebben daar veel kunnen volleyballen. Mooie show gezien ook en enkele avonden live muziek. Eten was uitgebreid en lekker. Kortom: niets tekort gehad en een prachtige vakantie om nog eens over te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Starlight Convention Center Thalasso & Spa in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Starlight Convention Center Thalasso & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Starlight Convention Center Thalasso & Spa scoort een 9.39 uit 10 op basis van 67 reviews.