Hotel Side LIfe

Met vrienden

Nooit meer

erik
19-8-2010

het hotel mag omschreven worden als russich hotel eten altyd lauw drinken niet te krijgen bier te lauw en bijna nooit aanwezig

Side Hel Hotel

Dave Bond
16-8-2010

Dit hotel kunt u maar beter niet heen gaan. Na het inchecken werden wij naar onze kamer begeleid, deze zag er oud en redelijk verzorgd uit, de bedden pasten maar net in de slaapkamer. Er waren geen handdoeken, dus we konden niet douchen na zo'n heerlijke reis te hebben gehad. Toen we daarom gingen vragen, wat al niet hoort, bleek het pas savonds geregeld te kunnen worden. uiteindelijk kregen we pas handdoeken om middernacht,

De dekens van het bed zaten vol met donkere vlekken en het kussen sloop rook naar massage olie, niet echt fris dus.

Het eten: was binnen een half uur al bijna op en werd niet aangevuld tenzij hier om werd gevraagd. Het personeel sprak russisch omdat er heel veel russen in dat hotel zaten, die vonden het kennelijk allemaal prima...

De rode wijn was niet te pruimen, warme azijn met een verdwaalde druif en het bier was ook niet te pruimen.. dan maar een wodka... maar dat was er niet meer net als de rest van de sterke drank! 3 sterren??

Ander hotel gekregen gelukkig!

dit nooit meer

vervat
11-8-2010

zeer slecht hotel het was erg vies het eten zag er niet uit de tafels waren smerig te vies om aan te zitten de stoelen waren wankel . van de slaapkamers laat ik daar maar niets over zeggen we waren dus ook blij dat we daar geen 14 dagen zijn geweest heerlijk een ander hotel aangeboden gekregen en deze was super

gadver

Marc
25-7-2010

ik heb nog nooit zo iets smerigs mee gemaakt slecht onderhouden vies stank van de keuken bij het zwembad en over het eten maar te zwijgen het was net honden en kattenvoer

gelukkig door de lieve hostes waren we de zelfde dag nog weg uit dat gore hotel

Right place , wrong hotel.

A.P.Rovers
12-7-2010

Gedateerd hotel en matig onderhouden met grote kamers maar niet schoon. In 15 dagen tijd is de kamer 3x 'schoon'gemaakt zonder lakens en handdoeken te vervangen en toiletpapier aan te vullen. Dit steeds via de receptie moeten aanvragen (kom je op een lijst) want hieraan was altijd een tekort. Groot verloop van personeel en alleen bij de receptie wordt enigszins Engels gesproken. Eten, typisch Turks en niet slecht maar je moet er wel optijd bijzijn, een invasie van mensen uit Oost-Europa, tafels worden volgezet en tassen gevuld. Hygiene in de eetzaal en de bar ver te zoeken , glazen worden koud omgespoeld en doorgegeven aan de volgende gast. Meubilair oud en gammel en geen kinderstoelen. Zwembad prima en schoon maar terras, trappenhuis en 'opstap' naar de bar nat en dus glad.

Stank : washok,trappenhuis en containers naast de zwembandmuur. Positief : groot scherm om voetbal te kijken; gratis vervoer naar het Deniz-strand; centrale ligging tussen Alanya-Antalya-Manavgat.

geen aanrader

Broos
27-6-2010

Het eten en de service in dit hotel zijn niet goed te noemen. Ga je om 19u eten, dan is er nog voldoende keuze. Ga je echter tegen 20u, dan heb je 90% kans dat de meeste gerechten op zijn (incl. fruit). Wanneer het regent, loopt het water door de plafonds van het restaurant heen. In de buurt van de bar en van de keuken hangt een onaangename geur. De ligging van het hotel is goed: 20 min. wandelen naar Side, 10 min. naar het strand. De kamers zijn ruim en het personeel is vriendelijk.

redelijk goed

willeke
22-6-2010

goede kamers,groot.eten is goed.personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.voor die prijs is het goed te doen.

Zeer matig hotel

H en G
30-5-2010

Hotel is gedateerd, slecht onderhouden en smerig. Eten is eenvoudig, weinig creatief en veel van hetzelfde. Enige positieve punt is de vriendelijkheid van het personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side LIfe in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side LIfe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.