Hotel Seamelia Beach Resort & Spa

Hotel Seamelia Beach Resort & Spa

3 tips over Hotel Seamelia Beach Resort & Spa

winanda van kleef, 19-5-2013
Kijk uit met boeken van excursies. Wij hadden in dit resort via corendon een excursie geboekt naar de watervallen boottoch en markt antalya. Eenmaal in de bus gingen we naar juwelier en een lederfabriek wat allemaal wat malifide overkwam. De reisleider gaf aan dat we dit eerst gingen doen en als er tijd over was we nog weleens naar de watervallen gingen. Ze zijn er meer opuit met deze excursies om je van alles te laten kopen. bij de juwelier en leren jassen werd agressieve verkoop toegpeast.
H.S te Enschede, 19-5-2012

maandag de grootste markt manavgat op marktplein.

donderdag markt door de straten van manavgat.

in side evrenski worden de winkels uitgebreid.(daar stap je ook meteen in de vele dolmussen)

Op de brug in side evrenski bij de haven kun je waterschilpadden van wel 80cm breedzien die gelokt worden met kaaserg de moeite waard om te kijken .

jacobs, 26-10-2011

In het plaatsje zelf ( op ong. 5 minuten lopen van het hotel)ligt een bazaar met een ruim aanbod aan kleding en lederwaren en zeker 40 % goedkoper ( hetzelfde assortiment) dan in Side.

Leuke boulevard achter het hotel met veel groen waar je 's ochtends en 's avonds een heerlijk eind kunt gaan wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Seamelia Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet: