Hotel Paloma Perissia

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Manavgat (Side)

Vanaf
€ 954p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Sauna

Sentido Perissia is een groot hotel dat erg geschikt is voor families. Dit hotel zit namelijk boordevol faciliteiten. Neem je een duik in een van de zwembaden of kies je toch voor de zee? Benieuwd of de faciliteiten van Sentido Perissia aansluiten bij jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Hotel Sentido Perissia heeft vier zwembaden waaronder een zwembad met glijbanen en twee kinderbadjes. Hier geniet het hele gezin van uren waterplezier, maar er is meer vermaak voor jong en oud. Zo vind je hier een miniclub, een teenageclub en activiteiten voor volwassenen. Lisa schrijft hierover: ‘Er worden veel activiteiten georganiseerd, maar je kunt er ook voldoende rust pakken. Je wordt gelukkig niet bedolven met animatie’. Harun is ook erg tevreden met de activiteiten: ‘Vette shows! Non stop animatie van een leuke team, leuk voor alle leeftijden. Personeel vraagt dagelijks of alles in orde is en alles wordt voor jou geregeld’.

Restaurants

Hotel Sentido Side beschikt over een buffetrestaurant, twee snackrestaurants, vijf à la carte restaurants en vier bars. Lindsay is erg tevreden over de restaurants: ‘Hele leuke restaurants! Leuk visrestaurant (à la carte) met zeezicht, goed lunchrestaurant (ook BBQ, verse pizza, verse gegrilde vis, heel veel keuze in bijgerechten, salades en meer) met zeezicht. En de Turkse à la carte is ook een aanrader!’

Kamers

Sentido Perissia biedt verschillende kamers aan. De meeste kamers zijn voorzien van een Frans balkon en sommigen ook van een zitje. Rosy schrijft hierover: ‘Het hotel was fantastisch, prima kamers met goede bedden’. Ferry is het daar helemaal mee eens: ‘Wij hadden een suite, deze kamer was zeer groot, schoon en erg netjes. Schoonmaakservice was erg goed met bijna elke dag leuke creaties op de bedden!’

Omgeving

Hotel Sentido Perissia heeft een hele centrale ligging. Als je de gezellige boulevard oversteekt, sta je direct op het strand. Marc schrijft: ‘Het grootste pluspunt van dit resort tegenover andere resorts in Side is dat dit resort beschikking heeft over een tiental cabana's (strandtentjes) die je kunt huren, waar je aanvullend voor betaalt. Je krijgt er een dag vol luxe voor terug, met bediening gedurende de hele dag, een prachtig uitzicht op de zee en heerlijke luxe strandbedjes’.

Eddy schrijft: ‘Wat een prachtig strand. Een mooie promenade waarover je makkelijk naar Side kan wandelen’. In Side zijn talloze winkels, goede restaurants en gezellige barretjes. Hier kun je zeker een dagje naartoe. Ook in de directe omgeving van het hotel is veel te doen. Er zijn verschillende winkels en restaurants te vinden rondom Kumkoy. Tijdens je vakantie hier hoef je je dus zeker niet te vervelen.

Contact

1011 reviews over Hotel Paloma Perissia

• 2019
    9Priscilla31-12-2019

Geweldig

In een woord geweldig. Een geweldig hotel met supervriendelijk personeel. Heerlijk eten, ruime keuze. Animatieteam geweldig. We gaan zeker nog een keer terug.

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 05-01-2020

Beste Priscilla,

Vriendelijke Groeten,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Mique13-11-2019

Pure verwennerij!

Een prachtig klasse hotel, zeer verzorgd en netjes, mooie tuin en gelegen aan een mooi fijn zandstrand, lekkere gezonde buffetten en vooral zeer vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat en een hotelmanager die alles strikt in de gaten houdt, een grote aanrader!

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 16-11-2019

Beste Mique, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Paloma Perissia Management Team

• 9Sonja kimpen10-11-2019

Super geweldige kwaliteit met top team.

Perissia hotel, Wat een geweldige ontvangst en service. Top leaders, top team. Behulpzaam, kwalteitsservice. Prachtige ligging, geweldig afwisselend eten. Ideaal om de mensen van synergie fitreizen een energetische week te laten beleven in een prachtige locatie. Met grote dank aan het ganse Paloma perissia team. Sonja Kimpen

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 16-11-2019

Beste Sonja Kimpen, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Paloma Perissia Management Team

• 9Kristien09-11-2019

Alles was gewoon fantastisch!

Zon, zee, strand, heel veel en lekker eten, propere kamers, super vriendelijk personeel, ...

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 16-11-2019

Beste Kristien, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Paloma Perissia Management Team

• 9Anna08-11-2019

Heel mooi hotel met supervriendelijk personeel

super vriendelijk personeel

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 11-11-2019

Beste Anna, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Paloma Perissia Management Team

• 8Diana van Leuven08-11-2019

Voor herhaling vatbaar.

Verzorgde kamers en rijkelujke buffetten. Erg vriendelijk management en vriendelijke bediening. Rustige omgeving en mooi onderhouden tuin. Veel mogelijkheden om ergens neer te vleien. Voel mij hier ontspannen en happy. Meer moet het niet zijn. Bedankt en profuciat. DIANA

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 11-11-2019

Beste Diana van Leuven, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Paloma Perissia Management Team

• 9Carine08-11-2019

Een absolute aanrader

Super hotel, heel vriendelijk personeel, gezonde voeding en veel keuzes, ideaal gelegen zee, strand, wandelingen. Alle faciliteiten, zeker een aanrader.

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 11-11-2019

Beste Carine, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Paloma Perissia Management Team

• 10Kaat08-11-2019

Aanrader!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, altijd met een glimlach! Het domein en de gebouwen zeer netjes en onderhouden! Zeer lekker eten! Verschillende restaurants op het domein, keuze genoeg! Stilte, niet constant muziek op de achtergrond! Gewoonweg genieten

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 11-11-2019

Beste Kaat, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Paloma Perissia Management Team

• 9Van der Auwera Maries08-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer goed hotel , vriendelijk en behulpzaam personeel, goede gezonde maaltijden met veel keuze. Het management doet er alles aan om je verblijf optimaal te laten verlopen. Ook goede dokter verbonden aan het hotel.

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 11-11-2019

Beste Van der Auwera Maries, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Paloma Perissia Management Team

• 8Marij06-11-2019

Het was een gezellige reis

We waren met een groep van 37 personen. Het hotel was netjes, de ligging heel mooi. Het eten vond ik persoonlijk minder. Er was variatie. De bediening was heel vriendelijk.

Paloma Perissia Management Team, General Manager, 11-11-2019

Beste Marij, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Paloma Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Paloma Perissia Management Team

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Hotel Paloma Perissia info