Hotel Paloma Paradise Beach (gesloten)

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°10°
Hotel Paloma Paradise Beach (gesloten)
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Paradise Beach (gesloten) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Gaan daar zeker nog eens weer

Wir komen terug

Zaid,
2-10-2017

Mooi Hotel,goed eten,erg divers en show cooking.

Het personeel is vriendelijk.Maar in het Restaurant had het te drunk en kon het aanthal mensen niet aan.

Service kan beter.Anders was alle goed.

Wir komen terug.

Niet wat er was beloofd; nooit meer

sunny,
10-9-2017

De beschrijving van het reisbureau was toch echt anders als wat we aantroffen. We zouden een groot familie appartement krijgen maar kregen bij aankomst (nacht) 2 geschakelde kamers. Volgende ochtend navraag gedaan en kregen alsnog een familie appartement maar niet wat we geboekt hadden; deze was veel kleiner. Appartement had een hele slechte airco met veel lawaai en weinig koeling en tot overmaat van ramp hadden we overal kleine beestjes. Alles gemeld bij reisbureau maar er is nooit reisleiding op komen dagen en er is ter plekke niets door de reisleiding mee gedaan. Beestjes werden bestreden door hotel maar kwamen steeds terug. Airco werd opgelapt maar bleef de mankementen houden; veel lawaai en weinig koeling. Alles zag er oud uit en geen 5 sterren waardig. Meubilair in restaurant is echt aan vervanging toe. Delen van het resort zijn afgeschermd met doeken omdat daar achter nog een deel van de hotelkamers/gebouwen staat wat niet in gebruik is. Doet armoedig en vervallen aan. Er zijn plannen om het geheel te gaan verbouwen maar nu is het een samengeraapt geheel en niet wat je mag verwachten van een resort.

Wat wel helemaal super geweldig was; gereserveerd eten aan het strand! Was top! Ook de mannelijke receptionist was super maar helaas kon hij onze beestjes en airco ellende ook niet verhelpen en kon hij ons het grote appartement niet geven (waarschijnlijk lag dit in het afgesloten deel........)

Nee, voor ons nooit meer!

Het Hotel is ideaal

Guus Frank,
7-9-2017

Het Hotel is ideaal,We hebben niets aan te merken.

ıtet eten is lecker,en veel keuze.

We komen zeker volgend jaar terug.

Nooit meer

Klara,
17-8-2017

Het strand is prima. Kamers en gebouwen gedateerd. De airco is vies. Weinig variatie in gerechten. A-la-carte italiaans was onetbaar slecht en koud. Het personeel is onhandig, communicatie verloopt moeizaam. Geen wifi in de kamers. Het zwembad is klein, geen glijbanen. Er waren veel luidruchtige Russen en families met krijsende kinderen in het hotel en op het strand. Vlak naast het hotel is een beach bar met harde musiek diep in de nacht. Wij komen hier nooit meer.

Prima accommodatie.

Marcel Botman,
29-7-2017

Snap de slechte recensie ook niet. Zit er op het moment van dit schrijven. Weliswaar wat gedateerd, eten super en genoeg variatie, taal van personeel is minder, maar wie spreekt Nederlands en wij zijn in Turkije. Man, vrouw, dochter 16, prima accommodatie.

Goede prijs kwaliteit

Jurgen,
26-7-2017

Ik begrijp vorige recensie niet goed. Het hotel is idd wat gedateerd maar is kraaknet , zeker ook de kamers.

Het zwembad aan het restaurant is niet zo groot maar er zijn 2 zwembaden waarvan het 2e een stuk groter en met glijbanen. Het eten is zoals in iedereen hotel veel kip en kalkoen maar ook enkele keren lam en steak gekregen ook iedere dag verschillende vis bereidingen. Het personeel spreekt ook redelijk Engels. soms ligt het ook aan de boerse manier van iets te vragen aan die mensen.

Nooit meer.

Caroline,
11-7-2017

Net terug. Heel oud hotel. Slechte service. Heel klein zwembad. Personeel praat enkel Turks, Duits of Russisch. Niet vriendelijk. Zwembad 2maal gesloten op 7 dagen. Alle dagen hetzelfde eten. Wel lekkere hamburgers.

'Fantastische reis gehad!

Familie Verspeet
20-10-2013

Iemand heeft dit ons hotel aangeraden,

en zijn zeer blij dat we hier naar toe zijn geweest.

Het eten is daar heerlijk je mag zowel ook eens een dag aan het strand eten met heerlijke visjes. 's Middags als je honger hebt kan je naar het buffet gaan. Maar lig je op het strand of aan het zwembad en je hebt geen zin je kleren terug aan te trekken dan kan je naar een huisje gaan en daar liggen van die heerlijke pizza's, toetjes,broodjes,fruit enzo.... gaan halen.

Of je kan ook aan de bar heerlijk eten vinden. Als je dorst hebt kan je gratis een flesje uit de koelkast pakken! De huisjes zijn heel proper en gezellig. Wel niet zo ideaal gelegen als je naar de grote stad wilt. Maar je kan er ook prachtige dorpjes bezoeken. En eens een tochtje met de boot gaan maken. Dit hotel is super! Een echte aanrader!

Super vakantie gehad !

Katrien
25-7-2013

Dit hotel was voor ons de ideale vakantie die we nodig hadden,wel ver van luchthaven (1u30 min op een airco gekoeld busje )alle bussen zelfs stadsbussen...groot complex met een aangename afstand van alles strand en zwembad !! Altijd plaats op ligstoelen ,handdoeken service aan zwembad zelf...zeer vriendelijk en hardwerkend personeel...kennen wel weinig Engels ...dus Duits bijschaven...nette kamers groot genoeg...elke dag gekuist en verse handdoeken ...elke avond een thema van eten en animatie die iedereen kon bekoren...eten in buffetvorm was algemeen super, veel keuze en alles was verzorgd en lekker...overal airco ...enige nadeel ...de kinderanimatie was enkel in het Duits ...dus volgens touroperator Ned. Animatie die telde voor de oudere (14tot18 jaar) en dit was 1persoon al de andere waren Duitstalig....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paloma Paradise Beach (gesloten) in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paloma Paradise Beach (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.