Hotel Heaven Beach Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°11°
Hotel Heaven Beach Resort & Spa
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Heaven Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Heaven Beach Resort & Spa in het Nederlands

Leuke vakantie gehad met enkele minpunten !

De Voght
26-10-2018

We zijn aan de receptie onvriendelijk ontvangen,ze waren met verschillende personen tegelijk bezig,wachten en nog eens wachten,onze kamer was nog niet klaar,tot we uiteindelijk zelf gevr hebben of we ondertussen iets konden gaan eten..We hadden prachtige kamer met volledig zeezicht,proper en minibar werd aangevuld.Je kan weinig of geen contact hebben met personeel,spreken enkel Turks,enkele uitzonderingen met minimum Engels.Bij laat ontbijt moest je dikwijls zelf bestek,tassen,lepels enz zoeken..Tafels werden niet constant afgeruimd..Eten was lekker..Tekort aan personeel..Gelukkig mooi weer,leuke 2 weken aan proper zwembad doorgebracht..Ook deugddoende massage gehad.Er rijdt een gratis busje naar winkelcentrum..Rustige vakantie maar geen 'Ultra',misschien wel 5* !

Erg mooi hotel om te zien echter afgelegen.

Bedienend personeel was goed maar er was veel te weinig personeel aanwezig.

Veel overlast van Russische vakantiegangers die luidruchtig waren en 's avonds/'s nachts dronken door het hotel liepen.

Voor mij zeker geen 5 sterren hotel maar een matige 4

Een super vakantie gehad.

Diana Smits
8-10-2018

Ik heb echt een top vakantie gehad. Vriendelijke mensen. Personeel liep echt de benen onder hun lijf vandaan om iedereen te helpen. Mooi hotel. Niet te masaal.

Genoeg te beleven in en om het hotel. Heerlijk genoten van een massage in de spa. Lekker eten en drinken. En ook dag en nacht zonder maar iets bij te betalen.

Ik ga volgend jaar weer hier naar toe. Je kan vanuit hier ook makkelijk naar Side of Alanya. En vooral fijn dat het alleen voor volwassenen is.

Tjingo

Slecht hotel en nooit weer.

Fam. uit Apeldoorn
30-9-2018

Gaan al 16 jaar naar Turkije mag nog nooit z'n slecht hotel gehad mag geen 5 sterren dragen.

Zowel het personeel als managers komen afspraken niet na.

3 dagen steeds moeten vragen om warm water te krijgen bij het strand voor de thee.

Personeel maakt een zeer ongeïnteresseerde indruk, luisteren niet goed of komen de bestelling niet eens meer brengen.

Zelf dat soms dingen op zijn maar het gewoon achter hen in de koelkast staat maar weigeren om het te pakken.

Op het strand werden houtenborden geserveerd met daarop de pizza blijkt de rand gewoon vol met schimmel te zitten.

Manager GR discrimineert tegen over vrouwen. Alleen als er jonge dames zijn wil hij ze graag helpen.

Achterstallig onderhoud aan gebouw en materiaal. Word ook weinig tot niets aangedaan.

Kamers wel schoon en netjes eten wel goed.

Beslist geen 5 sterren waard

Hetty
29-9-2018

Het hotel moet zich heel snel gaan focussen op de gasten. Het aantal medewerkers dat dat echt doet is op anderhalve hand te tellen. Je wordt door veel medewerkers gewoon genegeerd, ze spreken geen Duits en geen Engels en als je iets bestelt wat ze niet bekend voorkomt dan zeggen ze gewoon "finish". Als je vraagt om bestek, een drankje, peper en zout, wat dan ook dan krijg je het 8 van de 10 keer niet en moet je zelf op zoek of in de rij staan. De werkdruk is echt veel te hoog. Eten redelijk, servies en bestek vaak niet schoon. Kamer redelijk, douche vol schimmelranden en met halve douchedeur. Wij komen niet meer terug, en wij hebben met veel mensen gesproken die hetzelfde zeiden. Zo jammer voor die paar medewerkers die wel hun best deden. Het is een groot logistiek probleem en het management moet dat aan gaan pakken.

Niet voor herhaling vatbaar

Pien
28-9-2018

Eten was niet slecht maar steeds hetzelfde! Kamer werd niet dagelijks schoongemaakt. Personeel echt vriendelijk! Voor een luier vakantie een prima plek! Weinig te beleven in de omgeving. Voor ons geen plek om nog eens heen te gaan! Vijf sterren is overgekwalificeerd!

ik heb een fijne vakantie gehad

Patrick
25-9-2018

bij binnenkomst werden we heel erg prettig ontvangen.

Kamers en eten waren heel goed.

jammer van de ligging overal wel wat verder vanaf maar wel goed te doen met taxi

Voor herhaling vatbaar

Kim van Boxtel
24-9-2018

Het is een prachtig hotel maar met wel wat nadelen en dat is dat het personeel best chagrijnig is en ze spreken geen Engels. Ze worden daar dit jaar wel voor getraind dus dat mag de pret niet bederven soms is Duits Turks Nederlands en Engels door elkaar ook wel te verstaan. Het eten is echt perfect je hebt ruime keuze en voor ieder wat wils. Verder vind ik wel dat na 12 uur er weinig gezelligheid te vinden is. Dit is misschien seizoens gebonden. Ga je echt voor je rust dan is dit de perfecte vakantie!

Nooit meer!

Hetty Doornbos
23-9-2018

Na al super vaak in Turkije te zijn geweest in verschillende 5* hotels , hebben wij dit nog nooit mee gemaakt, super slecht , afgesnauwd worden door receptiepersoneel , zeezicht geboekt en tegen palmbomen aankijken , iets bestellen en dan als antwoord "finish " krijgen !!!

Vervolgens drinken besteld en dan wordt je vergeten meerdere keren , personeel wat amper Duits nog Engels spreekt , vuile tafelkleedjes , vuile tafels , personeel is ongeïnteresseerd en luisterf totaal niet wat je vraagd /zegt !!

Ontzettende rugpijn van het bed gekregen , na klagen zou er een topmatras opkomen , nou dit was meer een moltondekentje...

En indd vreselijke stenen op het strand !

Dit nooit meer en bovendien een zeer onvriendelijke en lakse reisleider te plaatse !

geen aanrader

Apeldoorn
21-9-2018

Wij zijn hier 9 dagen geweest vanaf 11 september tot en met 19 september. Als je een beetje van luxe en goede service houdt moet je hier niet wezen. Hotelkamers waren wel schoon, minibar wordt dagelijks gevuld maar de kamers zijn gedateerd. Personeel loopt ongeïnteresseerd rond (op een paar uitzonderingen na) ze luisteren niet naar wat je vraagt of besteld zowel in de lobby bar als in de beachbar. Het eten was goed en voldoende keus.Wat wij wel vonden in de reviews die wij hebben gelezen over dit hotel dat er niemand wat vertelde over de stenen op het strand.Je moet wel waterschoenen gebruiken op blote voeten is het niet te doen.De zee loopt snel af en is erg wild wij hebben nog geen dag meegemaakt dat de zee lekker rustig was.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heaven Beach Resort & Spa in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heaven Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.