Hotel Heaven Beach Resort & Spa

Hotel Heaven Beach Resort & Spa

7.7Goed

Turkije, Mediterraan, Manavgat (Side)

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Heaven Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Heaven Beach Resort & Spa is een plek waar je heengaat voor een ontspannen vakantie die in het teken staat van relaxen. Het is een adult only hotel waar rust heerst. Het personeel doet hun best, maar niet iedere vakantieganger is enthousiast over hen. Sommige vakantiegangers vinden dat zij niet altijd even vriendelijk zijn en er zijn niet altijd genoeg personeelsleden aanwezig. Andere vakantiegangers schrijven juist dat het personeel heel vriendelijk is. Benieuwd naar de mening van reviewers over de rest van de faciliteiten van Heaven Beach Kumkoy? Lees met ons mee.

De plek in Heaven Beach Resort & Spa om te ontspannen is het zwembad. Jullie brengen het liefst tijd door in of aan het fijne zwembad in dit hotel. Brigitte omschrijft het zwembad zelfs als fantastisch en zegt dat het erg groot is. Bij relaxen aan het zwembad kan een drankje natuurlijk niet ontbreken. Dankzij de poolbar hoeft dit ook niet. De ober komt je drankje zelfs bij je ligbed brengen. Je kunt hier naar wens ook een simpele lunch krijgen. Wel kan het druk zijn bij de poolbar en moet je soms wat lang wachten tot de ober je drankje komt brengen.

Kun je nog wel wat meer ontspanning gebruiken? Een bezoek aan de spa in Heaven Beach Kumkoy is een aanrader. Diana Smits: ‘Heerlijk genoten van een massage in de spa.’ Dat die massages goed zijn, blijkt uit meer reviews.

Al is Heaven Beach Resort & Spa een plek waar je top zit om te relaxen, kun je hier ook actieve dingen doen. De animatie organiseert regelmatig leuke activiteiten. Max en Romy: ‘Door het animatieteam uitgenodigd voor een gratis boot party. De boot party was erg geslaagd en alles was all in (Eten en drinken).’ Brigitte ging regelmatig naar een show in de avond en vond deze erg mooi.

In Heaven Beach Resort en Spa overnacht je in een goed bed op een ruime en schone hotelkamer. In je kamer heb je een mini-bar die elke dag wordt gevuld met drankjes. Dit hotel ligt aan zee en daarom kijk je met een beetje geluk vanuit je kamer uit op de kust.

Ligging

Met een ligging aan de kust ruil je het zwembad binnen een handomdraai in voor het privéstrand. Op dit strand staan luxe tweepersoons ligbedden. Romantisch genieten met je partner it is. Reviewer Jan-Jaap tipt dat je kussens kunt vragen voor de ligbedden.

Hou er rekening mee dat de ligging van Heaven Beach Resort & Spa erg rustig is. Het hotel ligt overal wat verder vandaan. Gré zegt bijvoorbeeld: ‘De afstand naar Side is wel redelijk groot. Ruim een half uur met de dolmus, maar wij vonden dat niet zo'n probleem.’ Heaven Beach Resort & Spa verzorgt een paar keer per week zelf transport naar het centrum van Side zodat je daar kunt gaan stappen. Dit kost maar een paar euro.

Ook vakantie vieren met je partner of vrienden? Vertrek naar Heaven Beach Resort & Spa.

93 reviews over Hotel Heaven Beach Resort & Spa

• 2019
    8Yasmine28-10-2019

Geweldig!

Mooi verzorgd hotel. kamers zijn mooi ruim en netjes. Eten was veel, gevarieerd en erg goed. de hamam was geweldig. iedereen met wie ik te maken had was erg vriendelijk en behulpzaam. moet wel wat minpuntjes vermelden: drank en bier is niet te zuipen. ik had hier rekening mee gehouden en mijn eigen drank op schiphol gekocht :) in de nabije omgeving niet veel te doen. strand is lekker, maar gaat na 3 a 4 meter meteen dieper, ook niet erg als je kan zwemmen. de zee kan wat wilder zijn , is ook niet erg voor mij. voor een strandwandeling moet je echt schoenen aan hebben. zal hier niet terug gaan omdat ik idere keer wat anders wil beleven.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Saskia van Toorn20-10-2019

Fantastisch!

super hotel waar je echt uitrust en men je in de watten legt! Uitgebreid animatieprogramma, zowel dag als avond. Een 'bad hairday' is niet nodig want de kappers zijn super en zeer betaalbaar. In de Spa/Welness is het uitstekend vertoeven dank zij Osman en Ferhat (en het overige team). En qua restaurants keuze genoeg!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 4Merel20-10-2019

Verschrikkelijk

Wij zijn op dit moment in Heaven beach resort & Spa. Nooit meer! Op een enkeling na spreekt het personeel geen Engels. Het personeel bij de barretjes zijn aardig, maar de rest is verschrikkelijk. Het eten is koud, om welk tijdstip je ook gaat. Zojuist om 18:30 gaan eten hopend op dit keer wel een warme maaltijd, maar alles bleek minder waar. Besteed liever 100 euro meer aan een beter hotel dan je zuurverdiende geld hieraan uit te geven, het is echt weggegooid. Vreselijk!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9VD vegt17-09-2019

Heel mooi hotel,iedere dag werd er goed schoongemaakt Eten gevarieerd en lekker Bij aankomst,bleek er een probleem met de airco Dit werd binnen 3 dagen netjes gemaakt Het personeel,was zeer ongemotiveerd en raffelde je bestelling af als je niet werd genegeerd. Het was altijd maar weer afwachten hoe je drankje smaakte Hier hebben wij melding gemaakt bij de manager en guest relations Dit werd meteen opgelost,vanaf dat moment ging het goed In de omgeving weinig te doen Maar het hotel heeft genoeg ruimte om je daar te vermaken Verder een heerlijke vakantie gehad Bedden sliepen top

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Martine15-09-2019

mooie kamer met heel mooi uitzicht

We hadden een mooie kamer met heel mooi uitzicht, persoon van de receptie erg vriendelijk net zoals het overige personeel. Helaas waren niet alle even bekwaam en aansturing daarvan was ver te zoeken. Logica was ook erg slecht. Animatie team vriendelijk maar ook niet erg goed net zoals de shows. Afgelegen bij het strand in het gras tussen de insecten of bij de bar en minder zicht. Aanlichtend terras bij het restaurant bestond uit tegels met gras/grond tafels en stoelen alles stond scheef. Doorgezakte stoelen net zoals het matras in de kamer. Zwembad werd ook niet erg goed schoon gemaakt. Al met al geen slecht resort maar kan echt wel beter.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 5Johan Sr01-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Hotel overboekt bij aankomst en we moesten de eerste nacht met ons gezelschap in een reserve kamer overnachten. Wel uiteindelijk een mooie kamer gekregen en er deze werd goed schoongemaakt, echter de airco was stuk en werd niet gerepareerd, dit was overigens in het hele hotel het geval. We kregen een extra "alla carte" bon voor 1 van de restaurants omdat het hotel overboekt was, maar alle restaurants waren volgeboekt... Eten eentonig (kip, kip en kip) behalve 1 dag omdat er "hoog bezoek" was werd alles mooi versierd en was er volop keuze, maar dat was maar 1 dag.... Personeel aan het zwembad was perfect, maar in de bar en restaurants zijn ze meester in het wegkijken als je wat nodig hebt. Luide muziek aan het zwembad maakte dat we regelmatig weg gingen. Mijn vrouw gleed uit in de gang, men was er aan het dweilen, zonder waarschuwingsbord, men keek nog niet op of om. Entertainment is van een goedkope kwaliteit. Max 3 sterren waardig.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6Marion28-06-2019

Nooit meer

Wij zijn hier nog op dit moment. Bij aankomst geen kamers voor ons. Met zn vieren in 1 kamer die bij hun onder de noemer suite viel. Andere dag konden we naar onze kamers. Kamer op zich prima, maar airco’s werken niet. Alle gasten klagen hier over. Het is snikheet in de kamer. Klachten worden niet of nauwelijks opgepakt. Muziek bij het zwembad staat keihard. Niet iets wat wij als 50+ echt blij van worden. Eten is niet echt gevarieerd. Heel vaak kip. Tafels worden slecht afgeruimd. Nooit eerder hebben wij ergens geklaagd, maar dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard en al helemaal geen ultra inclusive. Communicatie is echt een probleem hier. Ik kan nog wel even doorgaan zo. Kortom..we zijn alle 4 aan het aftellen tot we naar huis kunnen. Erg jammer!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Marcel en Angelique Visser12-06-2019

super

nadat wij in 2015 al eens in dit hotel geweest waren , en heel goede herinneringen hieraan overgehouden dit jaar nog eens. heerlijke week gehad , mooie kamer , super eten , bediening attent , goede animatie , professionele show , wat ons betreft aanrader als je gewoon lekker wilt relaxen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Sjeng06-05-2019

fijn weekje luieren en zonnen

Goed, beetje gedateerd, adults only hotel waarvan de kamers dagelijks netjes worden schoongemaakt. Eten is prima en gevarieerd, bediening is op z'n Turks. Ze zien het werk niet en zijn erin geoefend om je niet te horen en/of willen je niet zien. Los van het feit dat er buiten het Event team bijna niemand Engels, Duits of Frans spreekt, zijn ze er ook heel bedreven in om mensen gewoon te negeren, tenzij het om leuke dames gaat. Management oogt wat chaotisch maar dit lijkt met de opstart of aanloop naar het zomerseizoen te maken te hebben. De algemeen directeur en entertainment manager lopen als ware macho's en play boys over het complex en laten duidelijk merken dat zij hier de Alpha mannetjes zijn. Al Met al, als je de bediening e.d. buiten beschouwing laat, was ons verblijf best aangenaam als je een weekje wil luieren en van de zon wil genieten. Het zwemwater was helaas nog wat koud voor de tijd van het jaar maar dat is normaal nu.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8De Voght26-10-2018

Leuke vakantie gehad met enkele minpunten !

We zijn aan de receptie onvriendelijk ontvangen,ze waren met verschillende personen tegelijk bezig,wachten en nog eens wachten,onze kamer was nog niet klaar,tot we uiteindelijk zelf gevr hebben of we ondertussen iets konden gaan eten..We hadden prachtige kamer met volledig zeezicht,proper en minibar werd aangevuld.Je kan weinig of geen contact hebben met personeel,spreken enkel Turks,enkele uitzonderingen met minimum Engels.Bij laat ontbijt moest je dikwijls zelf bestek,tassen,lepels enz zoeken..Tafels werden niet constant afgeruimd..Eten was lekker..Tekort aan personeel..Gelukkig mooi weer,leuke 2 weken aan proper zwembad doorgebracht..Ook deugddoende massage gehad.Er rijdt een gratis busje naar winkelcentrum..Rustige vakantie maar geen 'Ultra',misschien wel 5* !

Gereisd met partner in oktober 2018

2 tips over Hotel Heaven Beach Resort & Spa

• Hans, 25-05-2015

Let op met de wisselkoers, Ik moest 100 Euro afrekenen in hotel voor de Spa. Werd bij de receptie voor het gemak in Turkse Lira omgezet waarbij bij thuiskomst bleek dat dit in werkelijkheid 104 Euro was.

• Natallia Kleijn, 05-06-2015

Hou je van rust.......dan is dit een fantastisch hotel!

5 vragen over Hotel Heaven Beach Resort & Spa

• Asgroningen, 20-08-2015

vraag over de drankjes

Welke drankjes zitten bij het all inclusief?

Gin Tonic? Cocktails?

• Connieenhans, 28-07-2015

Koffie

Kan iemand mij vertellen hoe de koffie smaakt?

Connie

Inge, 11-08-2015

Wij kregen tijdens ons verblijf oploskoffie.

• Rittjuh, 27-07-2015

Fotoshoot

Weet iemand of je hier een fotoshoot kunt laten doen vanuit het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Hongaars, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Nederlands, Russisch, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Hardlooppaden