Hotel Club Nena

8.3Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Manavgat (Side)

8.3Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Veel van jullie zijn al vaker in Hotel Club Nena verbleven. Piousta verbleef hier voor de eerste keer maar schrijft: ‘Ons bezoek aan dit hotel zal niet eenmalig zijn.’ De tuinen in dit hotel zijn volgens jullie prachtig. Luca zegt: ‘Het bloemendecor rondom de looppaden in het hotel is werkelijk verbazingwekkend, en wordt zeer goed verzorgd.’ Al slaap je in een boxspring bed, moet je er wel rekening mee houden dat de kamers wat gedateerd zijn. Ben je benieuwd of Club Nena Hotel geschikt is voor jou? Je ontdekt het op deze pagina.

Waterratten zitten goed in Hotel Club Nena, want hier vind je een aquapark. Reviewer Melissa: ‘Het hotel heeft een mooi aquapark met veel verschillende glijbanen.’ Maar dit is niet het enige waardoor dit hotel volgens jullie geschikt is voor kinderen.

Bijzonder is dat ook tieners en zelfs twintigers hier op hun plek zijn. Dit komt door de Xperience Club waar jullie stuk voor stuk erg enthousiast over zijn. Zo zegt Miriam: ‘De Xperiance club (voor touroperator boekers) is geweldig, en mijn zoon Daan (16) heeft zich daar echt super vermaakt. Complimenten aan Bram en de twee Belgische meiden, jullie zijn "The best".’ Reviewer Mathias is het hier mee eens: ‘Het Xperience team heeft onze vakantie tot een hoger niveau getild. Een dikke aanrader voor alle Belgen en Nederlanders!’. Bijzondere activiteiten worden er in ieder geval zeker georganiseerd. Familie Messemaker ging sterren kijken en plofte ‘s avonds neer bij de openluchtbioscoop op het strand.

Jullie mening over het all-inclusive eten is verdeeld. Sommige van jullie vinden dat de buffetten niet altijd even gevarieerd zijn. Zo zegt Tom: ‘Er was veel keus aan eten. Het ontbijt was wel een beetje van hetzelfde, maar dat is thuis ook.’ Lotte schrijft dan weer dat er veel keus is. Waar jullie het wel over eens zijn? Dat is de kwaliteit van het eten. Je kunt lekker eten in Hotel Club Nena.

Het personeel is volgens jullie vriendelijk, maar spreekt slecht Engels. Vakantiegangers die hier al vaker zijn verbleven zeggen wel dat het Engels van het personeel verbeterd is.

De ligging

Als we jullie reviews mogen geloven heeft Club Nena Hotel een topligging. Veel van jullie schrijven over de pier op het strand bij het hotel. Je hebt vanaf hier een mooi uitzicht en Lotte zegt: ‘Ze hebben een toffe pier waar je zo de helder blauwe zee in springt.’ Daarnaast schrijven jullie dat je het zwembad makkelijk inruilt voor het strand. Beide liggen op maar 20 meter afstand van elkaar.

Ben je fan van winkelen? Volgens Jeffrey zit je in dat geval goed in Hotel Club Nena. Hij zegt dat je om de hoek van het hotel genoeg mogelijkheden vindt om te winkelen. Zo is er een bazaar en een Lyrapark. Deze winkel omschrijft hij als een Turkse primark. Wil je naar een grotere stad? Na 15 minuten rijden sta je in hartje Manavgat. Tip: ga hier naar de markt. Deze vindt twee keer per week plaats. Welke producten scoor jij hier?

166 reviews over Hotel Club Nena

• 2019
    9H.Hijlkema27-10-2019

Paradijs!

Prachtig netjes goed verzorgd park. Mooie paden en overal bloemen en bomen. Strand,met pier,vlakbij. Mooie schone zwembaden. Aardig personeel. Goede wifi! Kamers waren prima! Wij waren er de laatste week dat ze open waren,dus misschien was er minder keuze qua eten,maar het was prima We komen volgend jaar zeker weer!

• 9Gerda lukassen23-10-2019

Geweldig

Super bediening,schone kamer ,en lekker kleinschalig

• 9Anna23-10-2019

Komen hier voor de 4e keer, fantastisch!

Gemoedelijk, pittoresk,beslist niet massaal, maar als je voor luxe en glamour gaat, ben je hier niet op juiste plek. Wij komen hier voor de 4 e keer, worden herkend en als vip behandeld.

• 9Erika23-10-2019

Onze favoriet: al 4 jaar

Een heerlijk plek, een mooi gemoedelijk geheel, in een mooie groene omgeving, voelt als ‘thuiskomen’: het personeel is ontzettend aardig, het strand vlakbij, volop eten en dit alles voor een redelijke prijs.

• 8Johanna vd Laan23-10-2019

4de x hier, geweldige vakantie!

Goeie wifi, strand ligt aan het hotel. Alles binnen loop bereik.

• 9Fokje Houwer de jong23-10-2019

Wij zijn hier voor de vierde keer met een groepje vriendinnen uit het zelfde dorp. Een geweldig hotel goed eten en zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker volgend jaar weer. Echt een aanrader.

• 6ebru24-09-2019

leuk voor 1 x

wij hebben een leuke vakantie gehad maar dat hadden we vooral aan ons zelf te danken. ik vond dat er te veel russen zijn. ze zijn niet vervelend maar ook niet erg vriendelijk. kamers vond ik alles behalve schoon wel leuk dat het laagbouw is. leukste vond ik nog de mooie palmbomen. weinig turks personeel we voelde ons meer in een ander land dan in turkije. zwembaden/strand is leuk altijd wel een plekje te vinden. hotel was zoiezo niet heel druk. animatie team is heel erg leuk!! leuk om er een x heen te gaan maar k zou er niet veel voor betalen want het is echt qua eten en schoonmaak van de kamers wat minder. zoiezo geen 5 sterren hotel. verder hebben wij een hele leuke vakantie gehad :)

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Brigit Rams26-08-2019

Heerlijke vakantie gehad.

Leuk hotel, allemaal laagbouw. Veel personeel wat gelijk voor je klaarstaat. Buffet buitengewoon veel. Hotelkamer prima, wel toe aan een opknapbeurt. Bedden hard. Genoeg bedjes aan het strand en zwembad voor iedereen. Leuke winkels in de buurt. Side is een aanrader om te gaan bekijken. Voor de rest prima en heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Ellen Van den Brande18-08-2019

Prijs/kwaliteit is super

Ik was hier in 2016 en nu dus voor 2e keer met mn zoon van 13j. Het was zoals verwacht weer top! Vooral dankzij het experience team! Leuke activiteiten in je eigen taal. Je krijgt een warme welkom en zijn heel kind vriendelijk! De animatie van het hotel zelf is ok, maar merendeel voor volwassenen. Ze ronselen wel wat mensen maar dringen zich zeker niet op wat ik ook heel aangenaam vond. Het eten vond ik lekker en genoeg keuze. Alleen, de gebruikte tafels worden niet snel opnieuw gedekt waardoor je een vuile tafel hebt en bestek kan je gaan zoeken. Soms komen ze je drinken brengen, andere keren moet je het zelf gaan halen. Aan de bar aan het zwembad steken de Russen voor en de obers laten dit toe. Maar gewoon wat van zeggen en je niet laten doen. Tal van propere zwembaden en ondanks vol geboekt, merk je dat niet, overal nog plek genoeg! Enkel in het restaurant kan het wat druk zijn. De kamers zijn proper, mits wat verouderd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Irma15-08-2019

Prima plek, relaxte sfeer, top glijbanen voor kids

Zijn hier met twee zoons geweest van 16 en 13 jaar. Wij hadden een gezinskamer, die heeft een schuifwand tot 1.85, niet tot plafond. Als de kids gaan slapen komt licht en geluid boven de schuifdeur langs. Kamers verouderd, er wordt niet goed schoongemaakt. Bij ons stonk de badkamer. Balkon is klein, daar kan je niet zitten met 2 personen. Eten is wel ok, niet heel spannend. Veel met kip, maar dat inden wij lekker. Alleen ‘s avonds bij eten verpakt ijs uit de vriezer. Rond 19.30 erg druk in restaurant. Dan moet je echt tafeltje zoeken. Zwembaden en strand relaxed. Banden en luchtbedden toegestaan in zwembad. Zee loopt direct af, strand heeft kiezels. Xperience veel van verwacht, maar viel onze kinderen echt tegen. Was weinig animo die week, geen actief team op het park gezien, heel jammer. Wellness en hamam heerlijk op het park. Kundige masseur. Spreek goede prijs af dan super leuk om te doen ook met de kids. Fijne week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Hotel Club Nena info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lactosevrij, Oosters, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats