Hotel Club Nena

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°15°
Hotel Club Nena
7,6

Wat vakantiegangers zeggen

Veel van jullie zijn al vaker in Hotel Club Nena verbleven. Piousta verbleef hier voor de eerste keer maar schrijft: ‘Ons bezoek aan dit hotel zal niet eenmalig zijn.’ De tuinen in dit hotel zijn volgens jullie prachtig. Luca zegt: ‘Het bloemendecor rondom de looppaden in het hotel is werkelijk verbazingwekkend, en wordt zeer goed verzorgd.’ Al slaap je in een boxspring bed, moet je er wel rekening mee houden dat de kamers wat gedateerd zijn. Ben je benieuwd of Club Nena Hotel geschikt is voor jou? Je ontdekt het op deze pagina.

Waterratten zitten goed in Hotel Club Nena, want hier vind je een aquapark. Reviewer Melissa: ‘Het hotel heeft een mooi aquapark met veel verschillende glijbanen.’ Maar dit is niet het enige waardoor dit hotel volgens jullie geschikt is voor kinderen.

Bijzonder is dat ook tieners en zelfs twintigers hier op hun plek zijn. Dit komt door de Xperience Club waar jullie stuk voor stuk erg enthousiast over zijn. Zo zegt Miriam: ‘De Xperiance club (voor touroperator boekers) is geweldig, en mijn zoon Daan (16) heeft zich daar echt super vermaakt. Complimenten aan Bram en de twee Belgische meiden, jullie zijn "The best".’ Reviewer Mathias is het hier mee eens: ‘Het Xperience team heeft onze vakantie tot een hoger niveau getild. Een dikke aanrader voor alle Belgen en Nederlanders!’. Bijzondere activiteiten worden er in ieder geval zeker georganiseerd. Familie Messemaker ging sterren kijken en plofte ‘s avonds neer bij de openluchtbioscoop op het strand.

Jullie mening over het all-inclusive eten is verdeeld. Sommige van jullie vinden dat de buffetten niet altijd even gevarieerd zijn. Zo zegt Tom: ‘Er was veel keus aan eten. Het ontbijt was wel een beetje van hetzelfde, maar dat is thuis ook.’ Lotte schrijft dan weer dat er veel keus is. Waar jullie het wel over eens zijn? Dat is de kwaliteit van het eten. Je kunt lekker eten in Hotel Club Nena.

Het personeel is volgens jullie vriendelijk, maar spreekt slecht Engels. Vakantiegangers die hier al vaker zijn verbleven zeggen wel dat het Engels van het personeel verbeterd is.

De ligging

Als we jullie reviews mogen geloven heeft Club Nena Hotel een topligging. Veel van jullie schrijven over de pier op het strand bij het hotel. Je hebt vanaf hier een mooi uitzicht en Lotte zegt: ‘Ze hebben een toffe pier waar je zo de helder blauwe zee in springt.’ Daarnaast schrijven jullie dat je het zwembad makkelijk inruilt voor het strand. Beide liggen op maar 20 meter afstand van elkaar.

Ben je fan van winkelen? Volgens Jeffrey zit je in dat geval goed in Hotel Club Nena. Hij zegt dat je om de hoek van het hotel genoeg mogelijkheden vindt om te winkelen. Zo is er een bazaar en een Lyrapark. Deze winkel omschrijft hij als een Turkse primark. Wil je naar een grotere stad? Na 15 minuten rijden sta je in hartje Manavgat. Tip: ga hier naar de markt. Deze vindt twee keer per week plaats. Welke producten scoor jij hier?

118 reviews over Hotel Club Nena in het Nederlands

Prima hotel in het voorseizoen!

Corrie Brugman,
22-4-2019

Wij zijn zojuist terug van een heerlijke vakantie in Club Nena. In het voorseizoen is het hier zeker heerlijk vertoeven. Het hotel ligt direct aan het strand, toen wij er waren moest er nog het e.e.a. opgebouwd worden maar dat weet je nu eenmaal als je als een van de eerste in het hotel aanwezig bent. Wij vonden het zeker niet storend. Hotelkamer is groot genoeg, je zit hier namelijk niet veel en er is genoeg te doen op het resort. Enige wat wij wel hebben gemist is de Hollandse televisie zender, maar daar stond weer tegenover dat door het hele resort een prima wifi ontvangst is ook op de kamer. Bazaar en grote winkel is om de hoek dus je hoeft niet echt op pad met de dolmusbus of taxi wanneer je hier geen zin in hebt. Eten is prima, en de service en bediening in de bar en alle restaurants is uitstekend. Fotograaf is vriendelijk en niet opdringerig. Wij gaan in Oktober zeker terug naar club Nena met onze vrienden.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ik verlang er weer naar terug❤️

Liza,
15-3-2019

Erg gezellige club!! Goede sfeer en voor ouderen en ook voor jonge kinderen is er volop vermaak! Genoeg keuze kwa eten all inclusieve concept. Winkelcentrum op loopafstand. Je kunt makkelijk de bus pakken en nabij gelegen plekken bezoeken! Zwembaden en strand. Kortom we hebben het erg naar ons zin gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch,,,,,,,, super fantastisch

Koppel uit antwerpen,
8-10-2018

Dit was onze 5 de keer en dit jaar 2 keer drie weken ,dus er zal een reden voor zijn .Super vriendelijke mensen en honger zal je niet lyden en voor de rest kan ik niets slecht zeggen van dit hotel ,ik zal er elk jaar twee keer zijn zolang ik leef .

Gereisd met partner in september 2018

Verblijf was fantastisch

Richard stolk,
16-9-2018

Heerlijk telexen en super netjes. Schoon en snelle hulp. Annematie super leuk snappen hun vak.

Minder was niet veel Nederlanders. Zouden eens moeten weten. Was echt heerlijk

Gereisd met vrienden in september 2018

We hebben een fantastische tijd gehad,onbetaalbaar

Marty,
15-9-2018

In één woord: Schitterend!,,,,,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Bij het verkennen van het hotel merkten wij hoe groot dit hotel is. Zwembaden, glijbanen, parkjes, een luxe pier, een amfitheater, noem maar op! Overal trof ik personeel aan, van de ‘Turkse koffie corner’ tot aan de sportschool. Wij dachten: de bazen van dit hotel moeten het wel erg druk hebben om alles in goede banen te laten leiden. Toen kreeg ik te horen dat dit hotel wordt gerund door één Turkse dame: mvr. Nevin Akcilik. Mvr. Akcilik is elke dag tussen de gasten te vinden om ervoor te zorgen dat alles naar wens is. Ongelofelijke management!! Ik kon direct een praatje met haar maken en gezellig een kopje koffie doen. Later las ik dat mvr. Akcilik in 2016 de prijs voor Business Woman of the Year heeft ontvangen en lezingen geeft aan studenten. Al met al een prachtig hotel dat wordt geleid door een sterke & gepassioneerde dame. Ons bezoek aan dit hotel zal niet eenmalig zijn. Ik raad het iedereen aan die écht wilt ontspannen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

nooit meer

matty,
3-9-2018

mensen denken om dit hotel te boeken wil ik even waarschuwen . kies aub een ander hotel of het word een grote teleurstelling . dit hotel is 4 sterren zeker geen 5. de kamers zijn oud en uitgeleefd er kwamen stopcontacten los in onze kamer en douche zat vol schimmel . eten elke dag kip en kalkoen die meestal lauw waren . zeer onvriendelijke man aan receptie en obers die tegen hun zin werkten naar mijn mening . het zwembad was goed en je kon zo van het zwembad de trappen af naar zee dit was dan ook het enigste positieve aan dit hotel .

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Xperience team is geweldig

Maaike,
28-8-2018

Kamers zijn verdeeld over meerdere kleine gebouwtjes van 2 verdiepingen waardoor het erg gezellig oogt. Kamers zijn erg gehorig en aan renovatie toe. Eten was redelijk, alleen in de middag weinig gezonds te eten. Ook geen beleg op brood. Het Xperience team met Bram,Taylor en Jirina is geweldig. Mijn zoon van 9 jaar was er niet van weg te slaan. Aanrader om dit in meerdere hotels op te zetten.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super fantastisch en gezellig.

Luca,
28-8-2018

Dit hotel is een supertof hotel, de medewerkers zijn altijd aardig en vrolijk, en het animatie team is altijd druk bezig met het bezighouden van de gasten. Ook het Xperience team is altijd super leuk en gezellig bezig, en als je Nederlands spreekt is dit ook zeker een aanrader. Het bloemendecor rondom de looppaden in het hotel is werkelijk verbazingwekkend, en wordt zeer goed verzorgd. Ook kweekt het hotel zijn eigen groenten, wat ik persoonlijk super goed van ze vind. Een klein minder puntje is dat niet al het personeel even goed Engels spreekt, maar meestal kom je er samen uiteindelijk wel uit. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

te duur voor de kwaliteit

Arjan,
8-8-2018

Kamer zijn oud en komen niet overeen met de foto's, zijn oud en uitgeleefd. Ook moest ik het matras laten vervangen omdat het leek of dat ik op een plank ging liggen. Geen goede airco in restaurant, gangen en lobby waardoor je continu zweet en ook onder het eten. Eten vond ik eentonig en smaakloos.(enigste saus die er was, was ketchup) Mij zoon en vrouw hebben van de 7 dagen 2 dagen ziek op bed gelegen met buikloop problemen. Ook heb ik tientallen mensen bij het zwembad gesproken die ziek waren geweest. Het zwembad leek aan het eind van de dag wel theewater qua warmte. (bij 32 graden) en ik heb ook overdag geen metingen gezien voor de kwaliteit van het water.

ik ben bij meerdere hotels in Turkije geweest en dit is zeker mijn slechtste vakantie geweest tot nu toe. conclusie: dit hotel is veel te duur voor het geen wat je krijgt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Soort gerechtenDuits, Fast food, Diabetische gerechten, Amerikaans, Europees-Aziatisch, Turks, Glutenvrij, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Nederlands, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesKrant, Kluis, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Geld wisselen mogelijk, Fietsverhuur, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Nena in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Nena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.