Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)

Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)
8,9

39 tips over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)

Ronald, 9-5-2015

Vraag het reisburo om een rustige ligging.

Wij hebben om een rustige ligging en hoge etage gevraagd. We zaten in kamer 1321. Dit was de hoogste etage (de tweede, alle gebouwen zijn twee hoog) en inderdaad rustig gelegen (in mei).

De kamers bij de zwembaden en de fitnessclub hebben last van muziek en rumoer.

Petra, 5-5-2015
ga naar shoppingcenter Lyra Park. bij de uitgang direct links, 10 minuten lopen. zeer groot overdekt centrum waar geen enkele verkoper naar je toe komt en je dus rustig kan winkelen. het zijn 2 verdiepingen waar je uren kunt shoppen.
familie P. van der Velde, 6-8-2014
Kamer die wij hadden was vrij verouderd met bij geplaatst bed voor 17 jarige. Personeel is wisselend vriendelijk. te weinig bediening onder de avondvoorstellingen. soms een half uur wachten ! is niet zo heel erg maar toch. we hadden all in maar Turkse Bacardi moest je ook betalen belachelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Liannetricht, 5-8-2014
Onze kinderen vonden de disco helemaal geweldig, ook hier weer alleen maar lof over het personeel. Er liep veel bewaking op het park, voelde heel veilig, zeker als de kinderen pas om 03.00 uur naar huis kwamen.
pontus, 14-7-2014
Gerenoveerde kamers aan te raden!
Y. Proost, 19-6-2014
Boottochten vanaf strandrestaurant zijn leuk en niet zo duur. Goed en veel comfortabeler alternatief voor muffe dolmus. Wel reserveren. Indien gewenst maakt een fotograaf foto's die je in vergelijking met op het park zelf voor een paar Euro per stuk kan kopen. Frisdrank en bier ook verkrijgbaar maar vrij prijzig. Tochten naar Side, watervallen van Manavgat en een rif om te snorkelen en een plaats waar je kan zwemmen tussen dolfijnen. Op het park diverse activiteiten. Avondshows soms prachtig!

m_wamelink, 5-5-2014
Ga niet tijdens de Russian Open (tennis-toernooi) want dat zit je alleen tussen de Russen. Er zitten eigenlijk alleen Duitsers, Russen en Nederlanders in deze accomodatie.
erwin jenine, 9-10-2013

houdt je van levendige omgeving om s avonds eens wat te doen buiten resort om moet je hier echt niet heen gaan.

koop bij de kraampjes die er staan 1 keer in de week bij avondeten niets pure nepspullen(parfum sjaals enz)

ga niet in zee met de fotografen die je in het aquapark aanspreken.

ze belazeren je en als je niet oppast betaal je hele fotosessie van 100 fotos keer 8 euro.vooral die sasha die je aanspreekt bij zwembad wat n nare vent.KIJK UIT NEDERLANDERS

Guus Derckx, 8-10-2013
Speel een beetje met de coctails mocht je die willen drinken, non-alcoholische bestellen en er gratis vodka bij bestellen was vaak het lekkerst, de in all-in inbegrepen alcoholische coctails waren niet geweldig (in vergelijking met Mexico). Er zijn twee type kamers, de goedkopere zijn gedateerd, de superior zijn geheel vernieuwd en prachtig (wij hebben een oud type gehad) en dat was ook prima (je slaapt er enkel).
Linda van der Lugt, 17-9-2013
Vlak naast het resort ligt een winkelcentrum met een bazaartje.