Wat vakantiegangers zeggen

Verblijf jij het liefst op een ruim opgezet park met veel groen? Dan is Ali Bey Park Manavgat wellicht iets voor jou. Hier vind je namelijk geen hoogbouw en dit zorgt voor een dorpse sfeer. Janny geeft aan dat het park ook goed verzorgd is: ‘Hele park is ontzettend schoon, ook de toiletten. Tuinen zijn erg verzorgd’. Let wel op dat Ali Bey Club Park Manavgat door de ruime opzet wat minder geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Benieuwd of Ali Bey Club Park Manavgat iets voor jou is? Wij delen de reacties van andere vakantiegangers met je.

Bij Ali Bey Park Manavgat maakt het niet uit hoe laat je aankomt, er staat altijd iets te eten en te drinken voor je klaar. Zo schrijft reviewer R. Havendonk: ‘’s nachts bij aankomst om 02.00 uur hadden we de mogelijkheid om nog iets te eten, het eten is erg goed en veel keuze, verse jus bij het ontbijt, cornetto's en magnums de hele dag verkrijgbaar.’ En dat er dan ook nog eten voor je klaar staat van goede kwaliteit is natuurlijk een groot pluspunt. P. Donkers geeft verder aan dat je bij de all-inclusive gewoon je lievelings A-merk kunt halen. Genieten van een glaasje Coca Cola op een warme zomermiddag behoort dus zeker tot de mogelijkheden. De alcohol is daarentegen wel van lokale producenten.

Wat jullie fijn vinden aan dit hotel is dat er zowel aan de kinderen als aan de ouders is gedacht. Zo vind je op het park een stiltezwembad (16+), maar ook een aquapark waar de hele dag door muziek op staat. Terwijl jij heerlijk in alle rust een boekje leest of geniet van een Turkse hammam, zijn je kinderen wel even zoet met alle waterglijbanen.

Voor de kids is er ook animatie te vinden bij het hotel. S. Vos is over deze animatie zeer te spreken: ‘Kinderanimatie was ook leuk. Knutselen, schminken. Voor de oudste 2 elke middag (rond 16.30) ouder en kind voetbal en bijv. boogschieten. Elke avond shows: Lion King, Tarzan, Ariel,. Begon wel om 21.30, wel wat aan de late kant. Duurt een uurtje. Kinderen mochten zelf meedoen aan de show fantasia’.

Omgeving

Een vakantie aan de Turkse Rivièra, zou natuurlijk geen vakantie aan de Turkse Rivièra zijn zonder strand. Je vindt een kiezelstrand bij het hotel met een speelgedeelte voor de kinderen. Tip van reviewer Stephanie: ‘wel waterschoenen meenemen veel stenen’.

Als je er graag op uit trekt in de omgeving dan is Ali Bey Park Manavgat een minder geschikt verblijf. Zo schrijft P. Donkers: ‘omgeving is wat saai, maar park heeft zoveel te bieden dat je er niet vanaf hoeft’. Als je wilt kun je wel een bus of taxi nemen ergens naar toe. Wil je enkel wat shoppen? Dan vind je een shopping mall vlakbij het resort. Verder is het handig om te weten dat Ali Bey Club Park Manavgat op ongeveer 1,5 rijden ligt van het vliegveld. Je bent dus even onderweg voor je aan je vakantie kunt beginnen.

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) voor je op een rij gezet:

403 reviews over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) in het Nederlands

Stephanie,
24-1-2019

Het is een fantastisch resort, je hebt er eigenlijk alles. Een glijbanenpark, voor jong en oud, een strand (wel waterschoenen meenemen veel stenen), lekker eten, goed entertainment (elke avond een fantastische show zowel bij Club als Park. Wij zijn niet van het resort af geweest je kan natuurlijk naar het centrum gaan was voor ons niet echt nodig. Aan het einde van de straat een shopping mall. Dit resort is zeker een aanrader, wij hebben het in iedergeval fantastisch gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

fantastisch

ingrid,
10-10-2018

Kort en bondig wil volgend jaar weer. Het was er super heel proper. Het eten was heel uitgebreid en heel veel keuze van morgen ontbijt tot diner wie hier over klaagt dan weet ik het niet. Ok je ligt wat afgelegen maar er zijn bussen en taxi dus kan je wel even weg. Zijn al veel in Turkije geweest en dit is 1 van de beste die wij al gehad hebben.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben het heel erg naar ons zin gehad

Jan Paul,
6-10-2018

Top vakantie, was de tweede keer voor ons. We zijn hier in 2011 ook geweest. We zaten in even nog niet gerenoveerde kamer maar deze was prima. Personeel in de restaurants werkt hard. We kregen door het geven van een fooi nog een betere bediening, was erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Genoten!

R. Haverdonk,
10-9-2018

Begin september een week verbleven in dit hotel (superior kamer). Pluspunten: 's nachts bij aankomst om 02.00 uur hadden we de mogelijkheid om nog iets te eten, het eten is erg goed en veel keuze, verse jus bij het ontbijt, cornetto's en magnums de hele dag verkrijgbaar, kamer was mooi en schoon met een fijne douche, er is een stilte zwembad 16+ , geweldig aquapark (wel harde muziek de hele dag), het park is erg schoon en goed onderhouden, elke avond 2 verschillende professionele shows.

Minpunten: personeel vonden wij niet allemaal even vriendelijk en spreken niet tot nauwelijks Engels, veel (asociale) russen die worden voorgetrokken, het hotel ligt vrij afgelegen dus weinig te doen in de omgeving, handdoekje leggen bij de zwembaden, voor mensen die slecht ter been zijn; het park is erg groot, dus veel (trap)lopen. Al met al erg genoten met wat kleine verbeterpuntjes. TIP: neem waterschoenen mee, er liggen veel kiezels op het stand

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch hotel, een aanrader!

Rean de Veer,
14-8-2018

Heerlijk genoten van onze vakantie met twee jongens van 15 en 16 jaar. Mooi groen en verzorgd park, heerlijk eten, gevarieerd een voldoende keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel . Gezellige en mooie locaties om gaan te eten, heerlijk om aan de zee te eten, geen vreetschuur idee! Heerlijk versnaperingen de hele dag door en cocktails. Zelf in het waterpark waar alleen parkgasten aanwezig zijn, is een restaurant een bar en een ijskraam aanwezig ( al inclusive), waterpark bevind zich helemaal in het groen, zelfs de glijbanen. Kamers keurig verzorgd, mooie gebouwen, prachtige fonteinen. Geen vuil te bekennen op het park en zelfs bij de toiletten gelegen bij het zwembad droge wc, fantastisch! Mooie shows in de avond .Het enige minpunt is de reisduur naar het vliegveld maar dat komt omdat je alle hotels langsgaat alvorens je op bestemming bent. Verder een tip voor het park schenk wat met aandacht voor activiteiten jeugd 14-18.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super vakantie

S. Vos,
9-6-2018

Prachtig mooi park. Wij zijn hier 10 dagen geweest met onze kinderen van 5, 7, 9 en 11 jaar. Park is ruim opgezet. Veel groen. Familie superior kamer was prima. Eten was lekker, warm en genoeg keuze. Er zijn 2 grote restaurants, 2 strand restaurants, 1 restaurant bij de splashworld. Verder genoeg plekken waar je drankjes kan halen. IJsjes (Ola, schepijs en slush puppy). Koffiehuizen met veel keuze aan gebak/koek. En elke middag werden er wafels gebakken. Kinderanimatie was ook leuk. Knutselen, schminken. Voor de oudste 2 elke middag (rond 16.30) ouder en kind voetbal en bijv. boogschieten. Elke avond shows: Lion King, Tarzan, Ariel,. Begon wel om 21.30, wel wat aan de late kant. Duurt een uurtje. Kinderen mochten zelf meedoen aan de show fantasia. Splashworld is super. Veel zwemplezier. Een middagje Side is ook leuk. Met de taxi gegaan. Strand is prima (overdekt zand/speel gedeelte) wel kiezel. Speeltuintje leuk.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Janny,
29-5-2018

Wat een geweldig park. Ondanks de late aankomst (2300 uur) konden we toch nog eten in het restaurant met volop keuze. Kamer was goed. Douche geweldig, goede straal. Alles is laagbouw, maximaal 1 etage hoog. Personeel in restaurants geweldig, al spraken sommige slecht Engels of Duits, maar dan werd er iemand anders bijgehaald, Animatie bij het zwembad was TOP! Veel aandacht voor de mensen, speelden gezellig een potje rummikub of dammen, maar er werd ook veel georganiseerd. Heerlijk was de hamman. Voor de massage betaald, maar deze is echt aan te raden. Eten was geweldig, veel keuze, er werd telkens bijgevuld. Hele park is ontzettend schoon, ook de toiletten. Tuinen zijn erg verzorgd. Je kunt in Euro's betalen, net buiten het park kun je zelfs euro's pinnen (ongeveer 250 meter) Al met al waren wij heel tevreden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Super alweer!

Koen,
22-5-2018

Super mooi. Alweer. Eten, drinken, zwemmen, chillen, sporten. Alles kan hier. Onze dochter kreeg water pokken en zelfs toen heeft het hotel er alles aan gedaan . Kortom, als je hier niet je vakantie kunt beleven.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fantastisch!

P Donkers,
14-5-2018
  • Fantastisch, vers eten, iedere dag vers/live bereid met meer dan genoeg keuze!
  • Zeer vriendelijk personeel
  • Prima schone kamers
  • Goede schoonmaak
  • In badkamer nivea douchegel + shampoo aanwezig
  • Bij all-inclusive alles A merk (coca cola, sprite,efes, magnum, cornetto), geen Turkse localiteiten. Alleen alcohol voor cocktail is lokaal.
  • Schoon en mooi aangelegd resort
  • Zeer sfeervol zee-restaurant (pas in hoogseizoen geopend)
  • Geweldige Aquapark (in voor/na seizoen wel wat kouder water, geen verwarmd bad)
  • Goede avond entertainment (shows)
  • Kidsclub (diverse talen, ligt eraan welk personeel er werkt)
  • Prima bedden+(hardere) kussens!
  • Redelijk tot goede WIFI (zwembad/kamer/restaurant)
  • Spa wellness en fitnessclub met allerlei groepslessen (tegen betaling)
  • Grote speeltuin met schaduwdoeken

• 1,5 uur van luchthaven
  • omgeving is wat saai, maar park heeft zoveel te bieden dat je er niet vanaf hoeft
Gereisd met vrienden in mei 2018

Miranda,
1-9-2017

Perfect park heerlijk eten. Genoeg keus. Verpakte ijsjes van ola. Leuk aquapark. Schone kamers vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.