Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)

Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) voor je op een rij gezet:

402 reviews over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) in het Nederlands

Met jonge kinderen

fantastisch

ingrid
10-10-2018

Kort en bondig wil volgend jaar weer. Het was er super heel proper. Het eten was heel uitgebreid en heel veel keuze van morgen ontbijt tot diner wie hier over klaagt dan weet ik het niet. Ok je ligt wat afgelegen maar er zijn bussen en taxi dus kan je wel even weg. Zijn al veel in Turkije geweest en dit is 1 van de beste die wij al gehad hebben.

We hebben het heel erg naar ons zin gehad

Jan Paul
6-10-2018

Top vakantie, was de tweede keer voor ons. We zijn hier in 2011 ook geweest. We zaten in even nog niet gerenoveerde kamer maar deze was prima. Personeel in de restaurants werkt hard. We kregen door het geven van een fooi nog een betere bediening, was erg leuk.

Genoten!

R. Haverdonk
10-9-2018

Begin september een week verbleven in dit hotel (superior kamer). Pluspunten: 's nachts bij aankomst om 02.00 uur hadden we de mogelijkheid om nog iets te eten, het eten is erg goed en veel keuze, verse jus bij het ontbijt, cornetto's en magnums de hele dag verkrijgbaar, kamer was mooi en schoon met een fijne douche, er is een stilte zwembad 16+ , geweldig aquapark (wel harde muziek de hele dag), het park is erg schoon en goed onderhouden, elke avond 2 verschillende professionele shows.

Minpunten: personeel vonden wij niet allemaal even vriendelijk en spreken niet tot nauwelijks Engels, veel (asociale) russen die worden voorgetrokken, het hotel ligt vrij afgelegen dus weinig te doen in de omgeving, handdoekje leggen bij de zwembaden, voor mensen die slecht ter been zijn; het park is erg groot, dus veel (trap)lopen. Al met al erg genoten met wat kleine verbeterpuntjes. TIP: neem waterschoenen mee, er liggen veel kiezels op het stand

Vakanties.nl

Fantastisch hotel, een aanrader!

Rean de Veer
14-8-2018

Heerlijk genoten van onze vakantie met twee jongens van 15 en 16 jaar.

Mooi groen en verzorgd park, heerlijk eten, gevarieerd een voldoende keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel .

Gezellige en mooie locaties om gaan te eten, heerlijk om aan de zee te eten, geen vreetschuur idee! Heerlijk versnaperingen de hele dag door en cocktails.

Zelf in het waterpark waar alleen parkgasten aanwezig zijn, is een restaurant een bar en een ijskraam aanwezig ( al inclusive), waterpark bevind zich helemaal in het groen, zelfs de glijbanen.

Kamers keurig verzorgd, mooie gebouwen, prachtige fonteinen. Geen vuil te bekennen op het park en zelfs bij de toiletten gelegen bij het zwembad droge wc, fantastisch!

Mooie shows in de avond .Het enige minpunt is de reisduur naar het vliegveld maar dat komt omdat je alle hotels langsgaat alvorens je op bestemming bent.

Verder een tip voor het park schenk wat met aandacht voor activiteiten jeugd 14-18.

Super vakantie

S. Vos
9-6-2018

Prachtig mooi park. Wij zijn hier 10 dagen geweest met onze kinderen van 5, 7, 9 en 11 jaar. Park is ruim opgezet. Veel groen. Familie superior kamer was prima. Eten was lekker, warm en genoeg keuze. Er zijn 2 grote restaurants, 2 strand restaurants, 1 restaurant bij de splashworld. Verder genoeg plekken waar je drankjes kan halen. IJsjes (Ola, schepijs en slush puppy). Koffiehuizen met veel keuze aan gebak/koek. En elke middag werden er wafels gebakken.

Kinderanimatie was ook leuk. Knutselen, schminken. Voor de oudste 2 elke middag (rond 16.30) ouder en kind voetbal en bijv. boogschieten. Elke avond shows: Lion King, Tarzan, Ariel,. Begon wel om 21.30, wel wat aan de late kant. Duurt een uurtje. Kinderen mochten zelf meedoen aan de show fantasia. Splashworld is super. Veel zwemplezier. Een middagje Side is ook leuk. Met de taxi gegaan. Strand is prima (overdekt zand/speel gedeelte) wel kiezel. Speeltuintje leuk.

Janny
29-5-2018

Wat een geweldig park. Ondanks de late aankomst (2300 uur) konden we toch nog eten in het restaurant met volop keuze. Kamer was goed. Douche geweldig, goede straal. Alles is laagbouw, maximaal 1 etage hoog. Personeel in restaurants geweldig, al spraken sommige slecht Engels of Duits, maar dan werd er iemand anders bijgehaald,

Animatie bij het zwembad was TOP! Veel aandacht voor de mensen, speelden gezellig een potje rummikub of dammen, maar er werd ook veel georganiseerd.

Heerlijk was de hamman. Voor de massage betaald, maar deze is echt aan te raden.

Eten was geweldig, veel keuze, er werd telkens bijgevuld.

Hele park is ontzettend schoon, ook de toiletten. Tuinen zijn erg verzorgd.

Je kunt in Euro's betalen, net buiten het park kun je zelfs euro's pinnen (ongeveer 250 meter)

Al met al waren wij heel tevreden.

Super alweer!

Koen
22-5-2018

Super mooi. Alweer. Eten, drinken, zwemmen, chillen, sporten. Alles kan hier.

Onze dochter kreeg water pokken en zelfs toen heeft het hotel er alles aan gedaan .

Kortom, als je hier niet je vakantie kunt beleven.

Fantastisch!

P Donkers
14-5-2018

+ Fantastisch, vers eten, iedere dag vers/live bereid met meer dan genoeg keuze!

+ Zeer vriendelijk personeel

+ Prima schone kamers

+ Goede schoonmaak

+ In badkamer nivea douchegel + shampoo aanwezig

+ Bij all-inclusive alles A merk (coca cola, sprite,efes, magnum, cornetto), geen Turkse localiteiten. Alleen alcohol voor cocktail is lokaal.

+ Schoon en mooi aangelegd resort

+ Zeer sfeervol zee-restaurant (pas in hoogseizoen geopend)

+ Geweldige Aquapark (in voor/na seizoen wel wat kouder water, geen verwarmd bad)

+ Goede avond entertainment (shows)

+ Kidsclub (diverse talen, ligt eraan welk personeel er werkt)

+ Prima bedden+(hardere) kussens!

+ Redelijk tot goede WIFI (zwembad/kamer/restaurant)

+ Spa wellness en fitnessclub met allerlei groepslessen (tegen betaling)

+ Grote speeltuin met schaduwdoeken

- 1,5 uur van luchthaven

- omgeving is wat saai, maar park heeft zoveel te bieden dat je er niet vanaf hoeft

Miranda
1-9-2017

Perfect park heerlijk eten. Genoeg keus. Verpakte ijsjes van ola. Leuk aquapark.

Schone kamers vriendelijk personeel.

Gewoon top

Marleen Lubking
14-8-2017

Voor de tweede keer geweest. Eerste keer 5 jaar geleden. Ja dit jaar veel turken en Russen maar niks negatiefs. ( logisch dat men een optimale bezetting willen en dat er dan meer Turken zijn aangezien meer westerse klanten niet durven?)Werden goed geholpen aan de bar en af en toe als je bestelde terterde een Turk maar ook Russen er tussen door maar personeel handelde netjes de eerst wachtende af. Eten top, hygiene top, shows bijna proffesioneel te noemen . In 1 woord fantastisch! Net zo goed als 5 jaar geleden en niks gemerkt m.b.t politieke spanningen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.