Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)

Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)stersterstersterster

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Manavgat (Side)

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Verblijf jij het liefst op een ruim opgezet park met veel groen? Dan is Ali Bey Park Manavgat wellicht iets voor jou. Hier vind je namelijk geen hoogbouw en dit zorgt voor een dorpse sfeer. Janny geeft aan dat het park ook goed verzorgd is: ‘Hele park is ontzettend schoon, ook de toiletten. Tuinen zijn erg verzorgd’. Let wel op dat Ali Bey Club Park Manavgat door de ruime opzet wat minder geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Benieuwd of Ali Bey Club Park Manavgat iets voor jou is? Wij delen de reacties van andere vakantiegangers met je.

Bij Ali Bey Park Manavgat maakt het niet uit hoe laat je aankomt, er staat altijd iets te eten en te drinken voor je klaar. Zo schrijft reviewer R. Havendonk: ‘’s nachts bij aankomst om 02.00 uur hadden we de mogelijkheid om nog iets te eten, het eten is erg goed en veel keuze, verse jus bij het ontbijt, cornetto's en magnums de hele dag verkrijgbaar.’ En dat er dan ook nog eten voor je klaar staat van goede kwaliteit is natuurlijk een groot pluspunt. P. Donkers geeft verder aan dat je bij de all-inclusive gewoon je lievelings A-merk kunt halen. Genieten van een glaasje Coca Cola op een warme zomermiddag behoort dus zeker tot de mogelijkheden. De alcohol is daarentegen wel van lokale producenten.

Wat jullie fijn vinden aan dit hotel is dat er zowel aan de kinderen als aan de ouders is gedacht. Zo vind je op het park een stiltezwembad (16+), maar ook een aquapark waar de hele dag door muziek op staat. Terwijl jij heerlijk in alle rust een boekje leest of geniet van een Turkse hammam, zijn je kinderen wel even zoet met alle waterglijbanen.

Voor de kids is er ook animatie te vinden bij het hotel. S. Vos is over deze animatie zeer te spreken: ‘Kinderanimatie was ook leuk. Knutselen, schminken. Voor de oudste 2 elke middag (rond 16.30) ouder en kind voetbal en bijv. boogschieten. Elke avond shows: Lion King, Tarzan, Ariel,. Begon wel om 21.30, wel wat aan de late kant. Duurt een uurtje. Kinderen mochten zelf meedoen aan de show fantasia’.

Omgeving

Een vakantie aan de Turkse Rivièra, zou natuurlijk geen vakantie aan de Turkse Rivièra zijn zonder strand. Je vindt een kiezelstrand bij het hotel met een speelgedeelte voor de kinderen. Tip van reviewer Stephanie: ‘wel waterschoenen meenemen veel stenen’.

Als je er graag op uit trekt in de omgeving dan is Ali Bey Park Manavgat een minder geschikt verblijf. Zo schrijft P. Donkers: ‘omgeving is wat saai, maar park heeft zoveel te bieden dat je er niet vanaf hoeft’. Als je wilt kun je wel een bus of taxi nemen ergens naar toe. Wil je enkel wat shoppen? Dan vind je een shopping mall vlakbij het resort. Verder is het handig om te weten dat Ali Bey Club Park Manavgat op ongeveer 1,5 rijden ligt van het vliegveld. Je bent dus even onderweg voor je aan je vakantie kunt beginnen.

416 reviews over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)

• 2019
    8Wesley Nijenhuis15-10-2019

Fantastisch resort voor kinderen. Splashworld is geweldig. Nog nooit zulke gave glijbanen gezien. Eten is goed. Wil je bij de zee eten moet je wel rennen voor je plek. Bij het strand heb je waterschroeven nodig. Heel veel stenen om het water in te komen. De shows ‘s avonds zijn geweldig! Vlakbij resort shopping Center. Kan je prima winkelen. WiFi is verschrikkelijk. Hele week bijna geen internet gehad, anno 2019 vind ik dat heel slecht. Als dit je niet stoort is het echt een aanrader. Voor kinderen sowieso geweldig. Kamers oud en gedateerd.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8willem zagwijn11-10-2019

zeer goed

Probeer er voor te zorgen dat je een gerenoveerde kamer boekt . Verder is het een fantastisch resort met vol op mogelijkheden voor ieder wat wils . Eten is erg goed ,overal plek zat bij de div. zwembaden en restaurants, strand heerlijk met stijger ,en vergeet zeker niet het glijbanen paradijs wat een super uitkomst bied met kinderen. Schrik niet bij binnenkomst van de entree, want dit is geen 5 sterren waardig ontvangst,verder echt een zeer goed park.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Jim05-09-2019

Groot, maar lekker eten.

Zeer groot hotel. Maar valt niet op door de laagbouw. 4 Restaurants met zelfde aanbod. Eten was heel goed, en veel keuze. Ook fijne thema avonden. Let wel op de boeking dat je een gerenoveerde kamer hebt. De oude kamers hebben immers ook nog oude bedden en die liggen niet zo goed. (rugpijn) Het waterpark is groot, maar ook zeer zeer druk. Ligbedden bijna altijd bezet ondanks dat het er zeer veel zijn. Ligbedden aan strand tekort behalve namiddag. Ligbedden aan de zwembaden bijna altijd allemaal bezet. Maar door de warmte lagen we liever aan het strand waar een bries waait. Zalig laat ontbijt. Zeer uitgebreid en aan het strand. Waren wel iets te stip met afruimen van buffetten. 11 uur is 11 uur, 14 uur is 14 uur. Mag mijns inziens gerust 30 min later. Wij lagen dicht bij de zwembaden waardoor avondanimatie wel luid klonk. Dus af te raden daar een kamer met kleine kids. Alcoholvrije cocktails geweldig. Sterke drank minder lekker.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Maaike11-08-2019

Prima vakantie

Met mijn dochters van 11 en 16 hier een week verbleven. Goed, schoon en verzorgd complex. Geen gerenoveerde kamer, maar was te doen. Alleen het bed was voor mij matig. Diverse zwembaden(ook adult zwembad) en een gaaf aquapark. Strand was ook goed te doen, neem wel waterschoentjes mee. Leuke shows, gevarieerd en goed eten. We hadden nog een klein ziekenhuisbezoekje, maar goede voor-en nazorg van hotelpersoneel. Prima vakantie!

Tip: neem privé transfer. Was best wel lange trip(wisten we van tevoren)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Roy31-07-2019

Geweldig!

Wat een fantastische accommodatie! Het complex is uitgestrekt, fantastisch onderhouden, 2 identieke pleinen met zwembad, restaurant en theater. 2 miniclubs, een beachrestaurant, een geweldig aquapark etc etc. Frisdrank uit flesjes, ijsjes van de grote bekende merken. Uitermate vriendelijk personeel. Misschien een kleine make over voor de familie kamer, maar alles was er en deed het. Wil je zorgeloos op vakantie.... dan moet je hier naartoe

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Le Brun kevin23-07-2019

Veel positieve punten maar ook enkele mindere.

Juist terug van 10 dagen Ali Bey. Hebben al enkele top hotels in Turkije gedaan waaronder voyage sorgun en belek en aqua fantasy, ali bey hoort er ergens tussen. Voordelen, mooi park,prachtig aquapark, zeer proper ook! superior kamer was ook dik inorde. Paar nadelige puntjes: veel Russen bena 90% (en die hebben zo een hoge dunk van hun eigen) , eten lekker en warm maar beetje eentonig plus enorm druk in restaurants, geen ultra all in voor onze Belgen, dus geen mojito of pina colada of caipirinha mits 6,5euro toeslag per cocktail. Side en manavgat centrum met dolmus is eerst 1km wandelen in armzalig steegje en dan 2 bussen nemen, lyra schoppingcenter en bazaars wel in de gebuurte. 's avonds na de show(die wel top zijn) valt er niet veel meer te beleven. Wij zouden dit hotel wel aanraden maar zelf niet meer doen, omdat we de voyage ketens toch wel net dat tikkeltje beter vinden, maar deze zijn namelijk ook prijziger. Voor de rest een heel goede vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 10Veronique Pol van de22-07-2019

GEWELDIG! Zou het iedereen aanraden!

SUPER! Alles wat je je maar kunt wensen heeft dit hotel te bieden. Echt een aanrader voor iedereen die van een vakantie wilt genieten. Hygienisch, vriendelijke en enthousiaste medewerkers (hardwerkende), elke avond leuke shows, voor de kinderen is het een paradijs! Service all-inclusive is echt top! Eigenlijk in één woord GEWELDIG!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Arie van den Bulk01-07-2019

Fantastich! Een absolue aanrader!

Is een geweldig resort met voor elk wat wils. Alles super schoon en verzorgd. Eten in een woord geweldig! Veel keuze en alles met goede smaak.

Niet gerenoveerde kamers zijn wat gedateerd, maar veel mis is er zeker niet mee.

ondanks massale bezetting geen drukte ervaren.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Sonja van de Kooy05-06-2019

Fantastisch, een echte aanrader!

Ali Bay is een echte aanrader! Wij hebben een fantastische week gehad.

Het zijn 30 appartementen complexen verdeeld over het park. Kamer waren iets gedateerd. Fijn dat wij met de familie kamer naast mijn moeder zaten in het hotel. All in was ook echt all in. De hele dag gevarieerd eten, echte drankjes bier, wijn en fris uit fles en zelfs de minibar was inbegrepen. Alle dagen een kidsclub waar een nederland sprekend meisje was. Elke avond een show van lion king tot Schrek en zelf ook nog 1 keer een springkussen festival. Elke avond eten aan het strand en genieten van de laatste zonneschijn. Hygiëne was erg belangrijk, park wordt heel goed schoongehouden en kamers elke dag schoongemaakt! 4 zwembaden waarvan 1 aquapark voor de kids! Kortom wij hebben genoten!

De busrit is lang vanaf de luchthaven, tip kies voor Private Transfer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Ester van Raamsdonk29-04-2019

Fantastisch! Alles is even netjes en vriendelijk

Alles is top geregeld!! Schoon!! Vriendelijk! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Vakanties.nl

39 tips over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)

• m_wamelink, 05-05-2014

Ga niet tijdens de Russian Open (tennis-toernooi) want dat zit je alleen tussen de Russen. Er zitten eigenlijk alleen Duitsers, Russen en Nederlanders in deze accomodatie.

• Gaetan Walschots, 15-07-2012

Als je een kamer wilt voor 5 personen moet je niet bij dit hotel zijn. Er wordt een opklapbaar bedje neergezet, waardoor de ruimte nog kleiner word. Van de 5 personen konden bij ons 2 personen niet uit bedstappen, omdat alle bedden tegen elkaar aanstonden. Je kan je spullen amper kwijt omdat er te weinig ruimtes zijn om je kleren op te bergen. Dus boek je dit hotel met 5 personen, ben er dan op voorbereid dat de familiekamer niet voldoende ruimte biedt voor 5 personen.

• Guus Derckx, 08-10-2013

Speel een beetje met de coctails mocht je die willen drinken, non-alcoholische bestellen en er gratis vodka bij bestellen was vaak het lekkerst, de in all-in inbegrepen alcoholische coctails waren niet geweldig (in vergelijking met Mexico). Er zijn twee type kamers, de goedkopere zijn gedateerd, de superior zijn geheel vernieuwd en prachtig (wij hebben een oud type gehad) en dat was ook prima (je slaapt er enkel).

143 vragen over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)

• fam.Schaapman, 06-10-2019

Kluisjes aquapark

Zijn er kluisjes bij het aquapark om b.v.je kamersleutel of fototoestel/telefoon in te doen

• W zagwijn, 22-09-2019

Waterschoenen

Is het aan te raden om met waterschoenen de zee in te gaan ivm keien,stenen?

• Miranda vd Boogaard, 08-04-2019

Wie gaat er nog meer 19 april 2019.

Wij gaan 19 april 2019 met 2 Kids van 18 en 13 jaar. Zijn er nog meer gezinnen die dan gaan?

Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) info

• Aantal sterrenstersterstersterster