Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)

Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) voor je op een rij gezet:

398 reviews over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) in het Nederlands

Super vakantie

S. Vos
9-6-2018

Prachtig mooi park. Wij zijn hier 10 dagen geweest met onze kinderen van 5, 7, 9 en 11 jaar. Park is ruim opgezet. Veel groen. Familie superior kamer was prima. Eten was lekker, warm en genoeg keuze. Er zijn 2 grote restaurants, 2 strand restaurants, 1 restaurant bij de splashworld. Verder genoeg plekken waar je drankjes kan halen. IJsjes (Ola, schepijs en slush puppy). Koffiehuizen met veel keuze aan gebak/koek. En elke middag werden er wafels gebakken.

Kinderanimatie was ook leuk. Knutselen, schminken. Voor de oudste 2 elke middag (rond 16.30) ouder en kind voetbal en bijv. boogschieten. Elke avond shows: Lion King, Tarzan, Ariel,. Begon wel om 21.30, wel wat aan de late kant. Duurt een uurtje. Kinderen mochten zelf meedoen aan de show fantasia. Splashworld is super. Veel zwemplezier. Een middagje Side is ook leuk. Met de taxi gegaan. Strand is prima (overdekt zand/speel gedeelte) wel kiezel. Speeltuintje leuk.

Janny
29-5-2018

Wat een geweldig park. Ondanks de late aankomst (2300 uur) konden we toch nog eten in het restaurant met volop keuze. Kamer was goed. Douche geweldig, goede straal. Alles is laagbouw, maximaal 1 etage hoog. Personeel in restaurants geweldig, al spraken sommige slecht Engels of Duits, maar dan werd er iemand anders bijgehaald,

Animatie bij het zwembad was TOP! Veel aandacht voor de mensen, speelden gezellig een potje rummikub of dammen, maar er werd ook veel georganiseerd.

Heerlijk was de hamman. Voor de massage betaald, maar deze is echt aan te raden.

Eten was geweldig, veel keuze, er werd telkens bijgevuld.

Hele park is ontzettend schoon, ook de toiletten. Tuinen zijn erg verzorgd.

Je kunt in Euro's betalen, net buiten het park kun je zelfs euro's pinnen (ongeveer 250 meter)

Al met al waren wij heel tevreden.

Super alweer!

Koen
22-5-2018

Super mooi. Alweer. Eten, drinken, zwemmen, chillen, sporten. Alles kan hier.

Onze dochter kreeg water pokken en zelfs toen heeft het hotel er alles aan gedaan .

Kortom, als je hier niet je vakantie kunt beleven.

Fantastisch!

P Donkers
14-5-2018

+ Fantastisch, vers eten, iedere dag vers/live bereid met meer dan genoeg keuze!

+ Zeer vriendelijk personeel

+ Prima schone kamers

+ Goede schoonmaak

+ In badkamer nivea douchegel + shampoo aanwezig

+ Bij all-inclusive alles A merk (coca cola, sprite,efes, magnum, cornetto), geen Turkse localiteiten. Alleen alcohol voor cocktail is lokaal.

+ Schoon en mooi aangelegd resort

+ Zeer sfeervol zee-restaurant (pas in hoogseizoen geopend)

+ Geweldige Aquapark (in voor/na seizoen wel wat kouder water, geen verwarmd bad)

+ Goede avond entertainment (shows)

+ Kidsclub (diverse talen, ligt eraan welk personeel er werkt)

+ Prima bedden+(hardere) kussens!

+ Redelijk tot goede WIFI (zwembad/kamer/restaurant)

+ Spa wellness en fitnessclub met allerlei groepslessen (tegen betaling)

+ Grote speeltuin met schaduwdoeken

- 1,5 uur van luchthaven

- omgeving is wat saai, maar park heeft zoveel te bieden dat je er niet vanaf hoeft

Miranda
1-9-2017

Perfect park heerlijk eten. Genoeg keus. Verpakte ijsjes van ola. Leuk aquapark.

Schone kamers vriendelijk personeel.

Gewoon top

Marleen Lubking
14-8-2017

Voor de tweede keer geweest. Eerste keer 5 jaar geleden. Ja dit jaar veel turken en Russen maar niks negatiefs. ( logisch dat men een optimale bezetting willen en dat er dan meer Turken zijn aangezien meer westerse klanten niet durven?)Werden goed geholpen aan de bar en af en toe als je bestelde terterde een Turk maar ook Russen er tussen door maar personeel handelde netjes de eerst wachtende af. Eten top, hygiene top, shows bijna proffesioneel te noemen . In 1 woord fantastisch! Net zo goed als 5 jaar geleden en niks gemerkt m.b.t politieke spanningen.

Overrompeld door onbeschofte Turken!

Leentje12
25-7-2017

3e keer in Ali Bey geweest, nog steeds prachtig hotel, prachtig domein! Dit jaar echter bijna volledig volgeboekt door Turken, onbeschofte Turken, geen manieren in de restaurants, geen respect t.o.v. personeel ... zij gaan ook nooit uit het hoteldomein voor bv. daguitstap, wat ervoor zorgt dat alles "overbevolkt" raakt, indien niet tijdig in aquapark of restaurants ... geen plaats meer! Schuiven nergens aan, maar steken constant iedereen voor! Met momenten wordt dan ook de volledige animatie Turks, bv. karaoke-avond. Wellness wordt aangeboden met mooie afbeeldingen en voorwaarden, maar is in werkelijkheid een klucht, men weet niet voor wat je juist geboekt hebt, start verkeerde dingen en een zoek het maar uit - mentaliteit! Ik schrijf nooit beoordelingen, maar dit was een echte tegenvaller, voor ons geen Ali Bey meer!

Heerlijke week gehad!

Pauline
5-5-2017

Wat en heerlijke week en aardige mensen. Niks te merken van politieke spanningen, ook op de luchthaven niet. We zijn ook gewoon het pak afgegaan voor excursie of nabijgelegen winkelcentrum.

Mbt hotel: Bij aankomst werd er direct een extra bed geplaatst op de 2 kamer, dat paste net maar was prima. De kamers zagrn er schoon uit en dit werd de hele week goed bij gehouden. Erg vriendelijke mensen allemaal die ook ontspannen een praatje met je maakte.

Onze kinderen van 8 en 12 vonden alle zwembaden geweldig. Ze hadden meteen nederlandse vrienden en hebben de hele week met elkaar doorgebracht. Het publiek was een mix van nederlanders/ duitsers/ russen ( moldavie/ oekrainers?) . Het water van het aquapark was fris maar niet heel koud, daar wen je zo aan. Het andere bad bij het hotel was lekker verwarmd.

Bij het park zit een tennispark waardoor er veel sportieve, niet luidruchtige russen/ duitsers rondlopen

Zodra wij kwamen ging de temperatuur net omhoog, laatste week april, en het was de hele week tussen de 23-30 graden.

Het eten was goed, veel keuze, inderdaad gratis magnums ( dat vonden onze kids erg lekker, maar met matr) en ook heerlijke cocktails gedronken. De animatie kwam deze week op gang, enthousiaste lui. Voor kids in de leeftijd van 13 plus leek er (nog) niet zoveel te zijn. De musicals in de avond zijn erg leuk en van verrassende kwaliteit.

Het was en fijne week, blij dat we gewoon gegaan zijn ondanks de politieke spanningen.

We hopen hier zeker nog een keer weer naar toe te gaan.

Geweldige club

Bjornvangolde@live.nl
17-3-2017

Ik was er met een hele goede vriend en we hebben ons echt kostelijk geamuseerd de glijbanen waren super het eten was er gewoon goed verzorgt en veel keus voor iedereen zowel smorgens smiddags als savonds.

Oude reviews (archief)

Heerlijke valantie

Michael
29-10-2016

Wij zijn met 2 jonge kinderen naar Ali Bey geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad. De animatie voor de kinderen is top. Bij het eten is ruime keuze voor iedereen.

Het zwembad bij het restaurant is verwarmd dat is lekker. De kinderen hebben enorm genoten bij het aquapark, het water was hier wel koud. Het park is opgezet met kleine appartementgebouwen. De serice is prima. De mensen spreken voornamelijk Duits en bijna geen Engels, wij hebben daar geen last van gehad.

In de omgeving is niet veel te doen, aangezien het resort alles biedt was dit niet erg. Er zijn een aantal winkeltjes op 5 minuten loopafstand en met de taxi is het 20 minuten rijden naar een grote markt in Manavgat (elke dinsdag en donderdag). Wij hebben hier erg genoten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) in Manavgat (Side), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Bey Park Manavgat (Splashworld) scoort een 8.9 uit 10 op basis van 401 reviews.