Hotel Ali Bey Club Manavgat

Hotel Ali Bey Club Manavgat

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Manavgat (Side)

9.5Fenomenaal

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ali Bey Club Manavgat voor je op een rij gezet:

129 reviews over Hotel Ali Bey Club Manavgat

• 9Philip13-10-2019

Geweldig

Het eten was TOP: heel uitgebreid en hoge kwaliteit. Ik twijfelde of er genoeg te doen was voor kleine kinderen (2&3 jaar) maar dat was zeker het geval. Wij hebben daardoor een supervakantie gehad, echt een aanrader!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Nick en Emma18-09-2019

Fantastisch!

Perfect hotel!

Aan het hotel Ali Bey was wekelijk alles goed, de kamer, het eten en natuurlijk de vele zwembaden.

Wij zijn meerdere keren all inclusieve op vakantie geweest. Maar deze vakantie overtrof alles. Met 5 restaurants, 5 zwembaden, een aquapark en de gehele dag door animatie is er genoeg te beleven.

Elke avond werden er 2 live shows gegeven, deze shows waren ook erg leuk.

Wij zijn 1 dag naar Side geweest, is niet heel groot. Maar voor een dag wel leuke dingen kunnen zien/doen.

Wij komen zeker nog een keer terug!!!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Linda21-08-2019

Geweldig!

Geweldig hotel! We hebben al meerdere hotels gezien in Turkije, maar deze hoort zeker in de top 3. Het hotel voelt meer aan als resort/vakantiepark. Je hebt 30 kleine gebouwen verdeeld over 2 hotels, Ali Bey Club en Ali Bey Park. Eigenlijk zijn ze identiek en gespiegeld, en je mag van beide gebruik maken. De hoofdrestaurants zijn hetzelfde, maar je hebt dus ook de keus uit 2 shows elke avond. De familiekamer is netjes en ruim, bedden zijn wat minder. Zwembad mooi en leuke niet keiharde muziek. Helaas wel handdoek leggen... Het aquapark is geweldig, super groot en plek zat. Om 11u dan zijn er nog voldoende stoelen te vinden, zeker aan het kinderbad. De lifeguards doen uitstekend werk, fluiten als er iemand te lang onderaan een glijbaan blijft hangen, of als de zwemband niet op de juiste plek wordt gelegd. Eten erg lekker, goede service. Hele dag merk ijs te krijgen. Transfer 1.10, en heenweg 1.30 ivm 2 andere hotels waar we langs gingen.

• 2018
    9roos24-06-2018

Wat een geweldige vakantie! Alles tot in de puntjes verzorgd. Goed eten. Heerlijke koffie in de koffiebar. Superleuk aquapark. Kortom we hebben genoten.

• 9Jan Sikke Postma09-02-2018

Perfecte vakantie voor een normale prijs

Alles wat je verwacht van een all inclusieve vakantie is hier en gaat eerder richting de ultra voor een normale prijs. Het eten is perfect !! inclusief groot waterpark, altijd vriendelijk personeel. Lekker dineren op het strand. Prachtige goed onderhouden tuinen en zeer veel extra`s zoals de hele dag ijsjes en een koffie bar met veel verschillende soorten koffie. En de avond shows zijn van zeer professioneel gehalte. wij zijn er 7 keer geweest en gingen nooit naar hetzelfde terug dat zegt al genoeg.

• 2017
    9Marjon27-10-2017

Waar voor je geld in naseizoen

Eind oktober gegaan, weer was rond de 25 graden,1 dag regen gehad was wel t einde van seizoen, dat merkte je aan t buffet wat steeds minder werd. Kamers waren netjes, elke dag schone handdoeken schone kamers. Zwembad in t park lekker verwarmd, water in het aangelegende waterpark was ontzettend koud dat was erg jammer want er was voor een kind van 1 jaar wel wat te doen. Kinderzandspeelstrandje en veel glijbanen.Strand was aan t park. Elke dag leuke entertainment,eten gevarieerd alleen dus jammer dat t steeds minder werd, er waren wel heel veel katten aanwezig, weet niet of dit het hele seizoen is maar als je niet van katten houdt moet je hier eigenlijk niet zijn, personeel doet er niet zoveel aan ze weg te jagen. Al me al leuke vakantie gehad, waar voor je geld.

• 5Ron04-08-2017

Dit nooit meer

Als nederlander word je niet bediend, ze laten je gewoon wachten en als er een turk of oostblokker komt rennen ze er heen, je moet alles zelf doen

• 9P. Donkers17-06-2017

Geweldig hotel!

+ * Heerlijk eten! Veel keuze en tot het laatst toe alles bijgevuld! * Echt all inclusive, zelfs de ijsjes bij de Turkse bar zijn inbegrepen * Alles A merk (bier, coca cola, magnum,cornetto), (behalve sterke drank) * Goede kamers met perfecte douche (incl. dove body&hair) * Handdoek service bij zwembad+strand (iedere dag omruilen) * Ontzettend aardig personeel * super entertainment, iedere avond een andere (professionele) show! * Erg uitgebreid waterpark. * Mooi park. Keurig onderhouden

- * wij waren niet in het hoogseizoen (begon 15 mei) dus niet alles was (tegelijk) open, zeerestaurant pas laatste avond. In waterpark niet alle glijbanen tegelijk open. Let hier op met boeken! * Water in het park was nog wat koud (voor het hoogseizoen)

Met vrienden

• 9Imrane12-02-2017

Geweldig vakantiepark vol verassingen

Dit resort is 1 van de beste hotels waar ik al naartoe ben geweest. Namelijk Miracle resort-Titanic resort-baia lara-Kervansaray-Maxx Royal... Ik ga al 13 jaar naar Turkije en dit was het beste jaar van mijn leven. Het eten is fantastisch voor zowel de kids als de volwassenen, je hebt elke dag chocoladetaarten, eclairs, fruittaarten als dessert... Er was is zelfs een avond dat er oesters waren en dat heb ik nog niet veel gezien in Turkije hoor. Dit hotel is zeker een aanrader als je met kids gaat, want er is namelijk een heel groot aquapark met een heleboel glijbanen. Je kan in dit aquapark eten (gratis: all inclusive) drinken... hier ga ik zeker nog een keer naartoe!!!!!👌😍

• Oude reviews

9Loes26-10-2016

Super hotel, heel gaaf aquapark!

Een heel mooi hotel met een fantastisch aquapark erbij. De glijbanen zijn heel leuk en spannend genoeg voor tieners en volwassenen. Ook is er een heel leuk zwembad met glijbanen voor kleine kinderen. De medewerkers zijn heel vriendelijk. Het buffet is goed en ontzettend uitgebreid. Je hebt verschillende keuzen uit vers klaar gemaakt eten. Je kunt op verschillende plekken op het resort eten en het is allemaal lekker. In de middag kan je gratis vers gebakken wafels krijgen. De hele dag door kan je allerlei soorten koffie, gebak en ijs krijgen. De kamers zijn prima, maar wel verouderd. Ze worden goed schoon gehouden elke dag. De familiekamers zijn prettig met een tussendeur tussen de 2 kamers. Minpunten zijn er niet. Behalve dan de iets verouderde kamers. De shows 's avonds zijn leuk. Er is heel veel keuze aan vers fruit en elke ochtend verse jus d'orange. Ze gebruiken voor drinken en ijs echt A-merken. Het grote zwembad is verwarmd, wat erg lekker is. Daarnaast is een klein kinderbadje wat ook verwarmd is. De kinderclub is een succes met ontzettend lieve meiden. Enig nadeel is dat het lunapark allemaal betaald is. Daarnaast verkopen ze tijdens de show popcorn wat je ook moet betalen. Vanaf het vliegveld was het op de heenweg 1,5 uur rijden, maar terug deden we er ruim 2 uur over. Dit is echt heel vervelend, dus aan te raden om een eigen taxi te nemen!

Met vrienden

13 tips over Hotel Ali Bey Club Manavgat

• tdd1968, 18-05-2014

Knippen en scheren bij de hotelkapper is een belevenis. Consumpties bij het Turkse koffiehuis in het winkelcentrumpje vallen onder het all-in concept. Kinderloze bezoekers kunnen gebruik maken van een "stil zwembad" (no-go area voor kids). Fotoshoot gedaan bij de hotelfotograaf (wel duur!). Excursie "Green Canyon" is een aanrader. Niet ver van het terrein ligt winkelcentrum Lyra, waar je kunt pinnen. Neem een stekkerdoos mee. Afrekenen gaat overal in Euro's, taal vooral in Duits.

• timselina, 28-05-2014

Tips: bezoek manavgat vooral de markt Aquapark echt Top! Betaal geen 25e voor de taxi naar manavgat wij konden.afdingen naar 10e Ga vooral in mei want dan is het niet te druk.en niet te rustig

• Smit, 30-09-2013

hou je van zee neem dan je zwemschoentjes mee (stenen bij de kustlijn).

27 vragen over Hotel Ali Bey Club Manavgat

• Renate , 07-07-2019

handoekje leggen

Ik lees tegenstrijdige berichten over handoekje leggen. Ik joop dat dat hier niet nodig is. Hoe zit dit?

Sandra , 30-07-2019

Net terug van heerlijke vakantie op door park. We hebben 1x meegemaakt bij het aquapark dat er 4 braafjes gereserveerd waren met handdoeken. Deze keurig afgegeven aan de medewerkers van het park. En er zelf gaan liggen. Verder niets vernomen meer. Geen mensen die terug kwamen op hun plek op te eisen. Vreemd. Want je bent wel je handdoeken/ kaartjes kwijt.

• Renate , 13-01-2019

Wifi/bedraad internet

Hoe is de wifi op de kamers? En is er ook bedraad internet op de kamers?

Sandra , 30-07-2019

Wij waren in het hoogseizoen. Op de kamer hele goede WiFi. Ook bij de restaurants. Op bepaalde plekken bij het aquapark ook. Alleen bij het strand niet. Soms even de verbinding kwijt, maar dan gemakkelijk weer opnieuw te verkrijgen.

Stephanie, 24-01-2019

Hoi Renate, er is gratis wifi op de kamer en vrijwel over het hele park. Het ligt eraan in welke periode je gaat, want ik ging vorig jaar in de zomer dan doet de wifi het niet zo goed in het openbaar, omdat meerdere mensen de wifi gebruiken. De wifi is wel oke, op de kamer werkt het beter. Bij mij werkte het zeer goed op het balkon van mijn kamer, hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes, Stephanie

• Peter, 25-07-2018

Shuttle bus

Hoe vind ik de juiste bus naar Ali bey vanaf t vliegveld?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats