Hotel Ali Bey Club Manavgat

Hotel Ali Bey Club Manavgat

9.7Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Manavgat (Side)

Vanaf
€ 662p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.7Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

130 reviews over Hotel Ali Bey Club Manavgat

• 10Bas04-02-2020

Fantastisch!

Deze recensie schijf ik omdat ik het zelf ook heel fijn vind om te lezen wat mensen van het resort vinden. in 1 woord gezegd : Fantastisch. Dit hotel beschikt over alles wat je wil : Rust, plezier, ontspanning en heerlijk relaxen. Het eten is goed (niet te vergelijken in nederland natuurlijk) veel plek om te zitten. S'avonds even naar een mega winkel 3 min lopen vanaf het resort waar je alles kan vinden. Zwembaden super maar elke dag bij het waterpark gezeten waar enorm veel bedjes beschikbaar zijn. Het leukste zijn de avond show's, iedere avond wat anders van goochelaar tot Lion king musical. Afgelopen week weer geboekt voor aankomend jaar! Dit resort kan ik iedereen aanraden!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2019
    9Philip13-10-2019

Geweldig

Het eten was TOP: heel uitgebreid en hoge kwaliteit. Ik twijfelde of er genoeg te doen was voor kleine kinderen (2&3 jaar) maar dat was zeker het geval. Wij hebben daardoor een supervakantie gehad, echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Nick en Emma18-09-2019

Fantastisch!

Perfect hotel!

Aan het hotel Ali Bey was wekelijk alles goed, de kamer, het eten en natuurlijk de vele zwembaden.

Wij zijn meerdere keren all inclusieve op vakantie geweest. Maar deze vakantie overtrof alles. Met 5 restaurants, 5 zwembaden, een aquapark en de gehele dag door animatie is er genoeg te beleven.

Elke avond werden er 2 live shows gegeven, deze shows waren ook erg leuk.

Wij zijn 1 dag naar Side geweest, is niet heel groot. Maar voor een dag wel leuke dingen kunnen zien/doen.

Wij komen zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Linda21-08-2019

Geweldig!

Geweldig hotel! We hebben al meerdere hotels gezien in Turkije, maar deze hoort zeker in de top 3. Het hotel voelt meer aan als resort/vakantiepark. Je hebt 30 kleine gebouwen verdeeld over 2 hotels, Ali Bey Club en Ali Bey Park. Eigenlijk zijn ze identiek en gespiegeld, en je mag van beide gebruik maken. De hoofdrestaurants zijn hetzelfde, maar je hebt dus ook de keus uit 2 shows elke avond. De familiekamer is netjes en ruim, bedden zijn wat minder. Zwembad mooi en leuke niet keiharde muziek. Helaas wel handdoek leggen... Het aquapark is geweldig, super groot en plek zat. Om 11u dan zijn er nog voldoende stoelen te vinden, zeker aan het kinderbad. De lifeguards doen uitstekend werk, fluiten als er iemand te lang onderaan een glijbaan blijft hangen, of als de zwemband niet op de juiste plek wordt gelegd. Eten erg lekker, goede service. Hele dag merk ijs te krijgen. Transfer 1.10, en heenweg 1.30 ivm 2 andere hotels waar we langs gingen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9roos24-06-2018

Wat een geweldige vakantie! Alles tot in de puntjes verzorgd. Goed eten. Heerlijke koffie in de koffiebar. Superleuk aquapark. Kortom we hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Jan Sikke Postma09-02-2018

Perfecte vakantie voor een normale prijs

Alles wat je verwacht van een all inclusieve vakantie is hier en gaat eerder richting de ultra voor een normale prijs. Het eten is perfect !! inclusief groot waterpark, altijd vriendelijk personeel. Lekker dineren op het strand. Prachtige goed onderhouden tuinen en zeer veel extra`s zoals de hele dag ijsjes en een koffie bar met veel verschillende soorten koffie. En de avond shows zijn van zeer professioneel gehalte. wij zijn er 7 keer geweest en gingen nooit naar hetzelfde terug dat zegt al genoeg.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Marjon27-10-2017

Waar voor je geld in naseizoen

Eind oktober gegaan, weer was rond de 25 graden,1 dag regen gehad was wel t einde van seizoen, dat merkte je aan t buffet wat steeds minder werd. Kamers waren netjes, elke dag schone handdoeken schone kamers. Zwembad in t park lekker verwarmd, water in het aangelegende waterpark was ontzettend koud dat was erg jammer want er was voor een kind van 1 jaar wel wat te doen. Kinderzandspeelstrandje en veel glijbanen.Strand was aan t park. Elke dag leuke entertainment,eten gevarieerd alleen dus jammer dat t steeds minder werd, er waren wel heel veel katten aanwezig, weet niet of dit het hele seizoen is maar als je niet van katten houdt moet je hier eigenlijk niet zijn, personeel doet er niet zoveel aan ze weg te jagen. Al me al leuke vakantie gehad, waar voor je geld.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 5Ron04-08-2017

Dit nooit meer

Als nederlander word je niet bediend, ze laten je gewoon wachten en als er een turk of oostblokker komt rennen ze er heen, je moet alles zelf doen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9P. Donkers17-06-2017

Geweldig hotel!

+ * Heerlijk eten! Veel keuze en tot het laatst toe alles bijgevuld! * Echt all inclusive, zelfs de ijsjes bij de Turkse bar zijn inbegrepen * Alles A merk (bier, coca cola, magnum,cornetto), (behalve sterke drank) * Goede kamers met perfecte douche (incl. dove body&hair) * Handdoek service bij zwembad+strand (iedere dag omruilen) * Ontzettend aardig personeel * super entertainment, iedere avond een andere (professionele) show! * Erg uitgebreid waterpark. * Mooi park. Keurig onderhouden

- * wij waren niet in het hoogseizoen (begon 15 mei) dus niet alles was (tegelijk) open, zeerestaurant pas laatste avond. In waterpark niet alle glijbanen tegelijk open. Let hier op met boeken! * Water in het park was nog wat koud (voor het hoogseizoen)

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Imrane12-02-2017

Geweldig vakantiepark vol verassingen

Dit resort is 1 van de beste hotels waar ik al naartoe ben geweest. Namelijk Miracle resort-Titanic resort-baia lara-Kervansaray-Maxx Royal... Ik ga al 13 jaar naar Turkije en dit was het beste jaar van mijn leven. Het eten is fantastisch voor zowel de kids als de volwassenen, je hebt elke dag chocoladetaarten, eclairs, fruittaarten als dessert... Er was is zelfs een avond dat er oesters waren en dat heb ik nog niet veel gezien in Turkije hoor. Dit hotel is zeker een aanrader als je met kids gaat, want er is namelijk een heel groot aquapark met een heleboel glijbanen. Je kan in dit aquapark eten (gratis: all inclusive) drinken... hier ga ik zeker nog een keer naartoe!!!!!👌😍

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Hotel Ali Bey Club Manavgat info