vakanties Manavgat (Side)

Reviews over Manavgat (Side)

Fijne vakantie

Sonja,
    27-11-2018

Erg leuk hotel. ‘S avonds vaak een voorstelling o.i.d. Lekker zwembad erbij en genoeg andere dingen die je kunt doen. In de omgeving van het hotel zijn wel een aantal winkels en een soort winkelcentrum maar verder niet heel veel te doen op loopafstand van het hotel. Dus om echt iets leuks te doen moet je wel andere dingen regelen. Met een bus of taxi. Verder hebben wij een fijne vakantie gehad en veel ondernomen met hulp van de reisorganisatie.

Super locatie voor een rustigere vakantie

Renes,
    13-11-2018

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Rustige locatie.

Goede verzorging, vriendelijk personeel, ook de andere gasten waren erg prettig.

Top hotel

Ben.toet,
    10-11-2018

Het licht wel afgelegen dus niets in de buurt

Maar hou je van rust dan is dit een top hotel

Super

Alina Kruit,
    27-10-2018

In de herfstvakantie met 2 kinderen onder de 5 jaar net terug. Ondanks rustige periode was de service top. Veel gevarieerd eten. Erg vriendelijk personeel. Speciaal bar open gedaan waar wij met 2 gezinnen zwemmen wilden. Kamers wat gedateerd. Goede schoonmaak. Overal top vakantie gehad

Leuke vakantie gehad met enkele minpunten !

De Voght,
    26-10-2018

We zijn aan de receptie onvriendelijk ontvangen,ze waren met verschillende personen tegelijk bezig,wachten en nog eens wachten,onze kamer was nog niet klaar,tot we uiteindelijk zelf gevr hebben of we ondertussen iets konden gaan eten..We hadden prachtige kamer met volledig zeezicht,proper en minibar werd aangevuld.Je kan weinig of geen contact hebben met personeel,spreken enkel Turks,enkele uitzonderingen met minimum Engels.Bij laat ontbijt moest je dikwijls zelf bestek,tassen,lepels enz zoeken..Tafels werden niet constant afgeruimd..Eten was lekker..Tekort aan personeel..Gelukkig mooi weer,leuke 2 weken aan proper zwembad doorgebracht..Ook deugddoende massage gehad.Er rijdt een gratis busje naar winkelcentrum..Rustige vakantie maar geen 'Ultra',misschien wel 5* !

Manavgat (Side) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 165 reviews