Sorteren

vakanties Manavgat (Side)

Reviews over Manavgat (Side)

Top hotel

Ben.toet
    10-11-2018

Het licht wel afgelegen dus niets in de buurt

Maar hou je van rust dan is dit een top hotel

Super

Alina Kruit
    27-10-2018

In de herfstvakantie met 2 kinderen onder de 5 jaar net terug. Ondanks rustige periode was de service top. Veel gevarieerd eten. Erg vriendelijk personeel. Speciaal bar open gedaan waar wij met 2 gezinnen zwemmen wilden. Kamers wat gedateerd. Goede schoonmaak. Overal top vakantie gehad

Leuke vakantie gehad met enkele minpunten !

De Voght
    26-10-2018

We zijn aan de receptie onvriendelijk ontvangen,ze waren met verschillende personen tegelijk bezig,wachten en nog eens wachten,onze kamer was nog niet klaar,tot we uiteindelijk zelf gevr hebben of we ondertussen iets konden gaan eten..We hadden prachtige kamer met volledig zeezicht,proper en minibar werd aangevuld.Je kan weinig of geen contact hebben met personeel,spreken enkel Turks,enkele uitzonderingen met minimum Engels.Bij laat ontbijt moest je dikwijls zelf bestek,tassen,lepels enz zoeken..Tafels werden niet constant afgeruimd..Eten was lekker..Tekort aan personeel..Gelukkig mooi weer,leuke 2 weken aan proper zwembad doorgebracht..Ook deugddoende massage gehad.Er rijdt een gratis busje naar winkelcentrum..Rustige vakantie maar geen 'Ultra',misschien wel 5* !

Mooie vakantie gehad jammer van de overlast

IvM
    10-10-2018

Erg mooi hotel om te zien echter afgelegen.

Bedienend personeel was goed maar er was veel te weinig personeel aanwezig.

Veel overlast van Russische vakantiegangers die luidruchtig waren en 's avonds/'s nachts dronken door het hotel liepen.

Voor mij zeker geen 5 sterren hotel maar een matige 4

fantastisch

ingrid
    10-10-2018

Kort en bondig wil volgend jaar weer. Het was er super heel proper. Het eten was heel uitgebreid en heel veel keuze van morgen ontbijt tot diner wie hier over klaagt dan weet ik het niet. Ok je ligt wat afgelegen maar er zijn bussen en taxi dus kan je wel even weg. Zijn al veel in Turkije geweest en dit is 1 van de beste die wij al gehad hebben.

Manavgat (Side) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 165 reviews