Hotel May Garden Club

• Kinderopvang
  • Sauna

27 reviews over Hotel May Garden Club

• 10T.B.B.29-01-2005

Ik heb een eigen appatement en kom hier nou al 5 jaar. Ik heb hele grote veranderingen gezien. Ze hebben het hotel helemaal opgeknapt. Ik vind het een schitterend hotel. Het is alleen een beetje jammer dat Alanya geen vliegveld heeft dus je moet via Antalya. De survice is echt goed. Ze werken zeer hard en zijn dan nog steeds vriendelijk. Kan niet wachten totdat het weer zomer is.

Gereisd in januari 2005

• 8rudy20-01-2005

Wij zijn ook in het maygarden hotel geweest. Pols bandje is een beetje rot maar voor de rest alles prima voor elkaar we hebben niet in het hotel gegeten maar zijn alle 14 dagen uit eten geweest Het is daar super goedkoop een groot brood 20 euro cent.

Gereisd in januari 2005

• 9Ed , Miriam en kinderen29-08-2004

Wij (gezin van 4 pers. 2 kinderen 15 en 19 jaar) zijn in de periode van 27-7 tot 10-8 2004 daar geweest en het is ons prima bevallen. Wij hebben geen all inclusief geboekt maar gewoon een appartement(logies) en deze zijn erg ruim. wij kunnen dus niet oordelen over het eten, wij hebben elke dag buiten het hotel gegeten. alanya is goed te bereiken met de bus, is dus geen probleem. Je moet wel erg vroeg je handdoek neerleggen bij het zwembad, maar ik heb begrepen dat dit een probleem is bij veel hotels. Appartement werd elke dag schoongemaakt, personeel is vriendelijk. Strand is leuk voor oudere kinderen i.v.m. de hoge golven. Echt een leuke vakante gehad. Wij zouden volgend jaar zo weer kunnen gaan.

• 6jeroen18-08-2004

wij zijn er vorig jaar ook naartoe geweest en toen stonden er geen rijen bij het eten, je kon altijd buiten zitten en een perfecte service en een mooi groot appartement, dus wij wilden terug dit jaar, en dit is een grote fout geweest want wat bleek toen we aankwamen was dat alle appartementen gehalveerd waren dus daar zaten we met 5 man in een klein hotelkamertje. hiervan is mede het gevolg dat er weinig tafeltjes bij het eten waren, `s morgens voor 6 uur een handoek bij het zwembad moet leggen anders heb je geen plek, en de service is echt heel erg verslechterd, all in was drinken vanaf 10.00 uur maar je moet niet denken dat je om 9.59 al een colatje kunt halen. ik ga er in ieder geval nooit meer heen en raad iedereen dit af

• 5laci14-08-2004

Schitterend mooie kamer (3k. app), mooi groot zwembad, de rest is slecht. Ze proberen wel wat dingen te verbeteren, want ze hebben nu 2 voederplaatsen,hoewel alles hetzelfde smaakt. je mag tot 23.00 wel twee hele drankjes meenemen. Om een plaatsje bij het zwembad te krijgen moet je er om ong. 7.00 uur liggen en bij je handdoek blijven anders is die weg. Verder wel een leuke tijd gehad, je moet er tenslotte wel zelf wat van maken, toch is dit de eerste keer dat we na 2 weken heel graag naar huis wilden.

• 4C. Lamers08-08-2004

Slechte vakantie gehad. Veel in all-incl hotels geweest maar dit is echt heel slecht. zeer slechte reis organisatie. zijn met klachten niet thuis en niet te bereiken. Klachten moet je in Turkije melden omdat daar het klachten buro van Touroperator zit. Na drie dagen bellen maar opgegeven was niemend te bereiekn. Fax gestuurd en hierop ook geen reactie ontvangen.

• 4Johan en Sonja Koopman31-07-2004

mooie kamers. zeer slechte all inclusive. lange rijen voor het eten en weinig variatie. zwembad te klein voor de grote hoeveelheid mensen. Touroperator niet te bereiken en zeer slechte service. GEEN AANRADER !!

• 5Henk Stroomer23-07-2004

Matig Hotel waar het all inclusief principe erg wordt uitgeknepen. Met zo'n 400 kamers is dit een groot hotel waar enorme rijen ontstaan bij eten en snacks. Eten matig tot redelijk (weinig variatie), voor de kinderen 11 en 14 is het eten slecht geen patat en dat soort dingen. Animatie voor onze kinderen matig. Zeker geen hotel om 2 weken te vertoeven. Ivm overboeking van ander hotel hier terecht gekomen VIA Touroperator geboekt zeer slechte service. De 2-kamer app erg klein voor 4 personen. Misschien zien wij door vorig jaar erg verwend in Aqua Fantasy

• 8j.21-07-2004

Het hotel is mooi, maar wel erg groot. Zwembad is erg mooi en groot met een glijbaan. De zee is erg leuk, vaak zijn er hoge golven. Er is een tunneltje naar toe, dat is wel zo veilig. Het meeste personeel is aardig, maar niet iedereen spreekt goed engels/duits. Minpuntjes: -bij All Inclusive krijg je een polsbandje om, dat is best lastig. -het eten is heel erg eentonig, elke dag ongeveer hetzelfde.

• 9saniye11-07-2004

ik was vorige jaar in may garden ik heb heel erg veel vrienden gemaakt. Ik ga er over 2 weken weer heen het is echt een aanrader.

0 tips over Hotel May Garden Club

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand50 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer