Hotel May Garden Club

Meer hotelinfo

27 reviews over Hotel May Garden Club

• 6eric16-08-2015

nooit meer

Last minute geboekt. Helaas wisten we niet van te voren dat hier gros Turken zijn en de rest Duitsers Engelsen en Russen. Ontbijt was nix,,middageten was nix en avond eten was nix... alles was aangepast naar hun ,animatie minder... Wel lagen wij perfect tegenover de zee op de kamer. Pluspunt was zwembad. Nee te veel sterren voor dit hotel.

Met oudere kinderen

• 8hogeveen ae01-03-2008

wij wilen hier altijd nog een keer terug,maar dan geen beneden hok.Wij zaten boven mooi 3 kamer app.groot balcon met oven( leuk voor de heb haha}Als wij de zekerheid zouden krijgen voor een 3 kamer bovenapp. gaan wij er zo weer heen.Hadden toen geboekt bij Grand Air inmiddels failliet.Dus elke reisorg. die ond dit aan kan bieden is welkom.Let wel zonder gezeur van preferenties.

• 6Nico12-12-2007

Eten slecht en veelal resten van de dag ervoor. Zeker geen 4 sterren waard ! We hadden achteraf liever iets meer betaald en een beter hotel genomen. Snacks tussendoor beneden peil.

• 5Joost Belhaamer23-09-2007

Zeker geen vier sterren waard. Eten was zeer zeer slecht. Ben regelmatig in Turkije geweest, maar zeer eentonig en veel matige pasta's. We hadden het gevoel dat het eten bij elkaar word gegooid en wederom gepresenteerd word. Ben dagen aan de diaree geweest en we zijn maar buiten de deur gaan eten. Animatieteam bestaat uit zeer irritante machomannetjes, die zeker geen verstand hebben van amusement. Personeel over het algemeen matig tot slecht. Ook hier veel 'aso' russen. Hotel ziet er op foto veelbelovend uit, maar kan het zeker niet waarmaken. Pluspunt is het zwembad.

• 8Fam.Siero20-08-2007

heel leuke vakantie gehad ondanks dat er geen nederlanders in ons hotel waren ik mis het wel vooral sávonds voor een beetje gezelligheid.dit hotel is heel erg op duiters en turken gericht. het kiezelstrand vonden wij verschrikkelijk veel rommel op het strand met name kapote flessen kinderen kunnen hier niet leuk spelen zandstand is toch veel prettiger hoor echt. en wat jammer is ons krantje s'morgens misten wij heel erg helemaal geen een telegraaf in de omgeving verder hele aardige mensen hoor die turken perfect en lief voor de kinderen echt waar.dit hotel is echt een aanrader voor mensen die geen nederlanders tegen willen komen op hun vakantie die zijn hier echt niet hoor.

• 8fam drenthen02-08-2007

wij zijn net terug uit turkije may garden met 3 kinderen van 7 ,4 en 2 we hebben echt een top vakantie gehad van alles te doen elke dag miniclub smorgens en smiddags en minidisco elke avond en de hele dag door van alles te doen het eten was ook goed voor elkaar er was variatie genoeg heb je geen zin in pasta dan eet je soep of wat anders keuze zat we komen zeker terug

• 6JAn12-07-2007

wil je Duits of Russisch leren dan moet je hier zijn.Eten weinig varierend van pasta tot rijst en rijst tot pasta!Steeds hetzelfde aanbod.Onderhoudspersoneel en receptie erg vriendelijk;animatieteam erg arrogant,onvriendelijk,niet echt deskundig.Dit geldt ook voor de obers.De bar is weinig functioneel. Ik ga hier nooit meer terug!!!

Alleenreizend

• 8Fadime27-08-2006

Dit is een supergaaf hotel. Je hoeft je vanwege de dagelijkse animatie van 's morgens vroeg tot 's avonds laat geen seconde te vervelen. Iedereen werkt hard en doet zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Het eten is weinig varierend en de dranken die geschonken worden zijn van een eigen merk. Thuis drinken wij altijd merk cola en andere dranken dus het was voor ons niet echt lekker. Wij waren al snel op het eten uitgekeken. Er zijn wel heel veel russische gasten in het hotel waardoor je wel snel bij het eten moet zijn wil je niet de restjes krijgen.

Kort gezegd, los van de haken en ogen is het een supergezellig hotel en zeker de moeite vh bezoeken waard.

• 8Fadime Yüksel27-08-2006

Hotel is erg leuk kwa bouw en stijl. De kamers zijn erg klein dus het is aan te raden om een suite te boeken ipv een standaard kamer. Het eten is veelal van hetzelfde. Animatie is goed. Je hoeft je van 's morgens vroeg tot 's avonds laat geen seconde te vervelen. Het strand is uitstekend via een ondergronds tunneltje te bereiken. Het is wel wat ver van Alanya centrum.

• 8margriet30-05-2005

hallo ik ben er net geweest met mijn zoontje 14-5-05 terug gekomen hotel was niets op aan te merken alleen het eten had wel wat meer gekund was weinig voor mijn zoontje geen patat enz. alleen heel veel rijst en pasta zal in het hoog zeizoen wel meer zijn ! verder een goeie vakantie gehad alanya goed te bereiken met busje,,, ook goed personeel ze willen het het je zo aangenaam mogelijk maken

0 tips over Hotel May Garden Club

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand50 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer