Hotel Doris Aytur

Meer hotelinfo

153 reviews over Hotel Doris Aytur

• 1Ruud.03-10-2019

NOOIT MEER DIT HOTEL.

Wij kwamen s'nachts aan hotel was overboekt, werden naar hotel gebracht ook van het hotel wat wij hadden geboekt, op zich ook netjes maar veel kleiner maar wel 12km dichter bij Alanya stad, dus besloten om in dit hotelletje te blijven, bedden waren goed, douche iets minder klein straaltje, gelukkig wel warm en koud water, het eten was gewoon slecht, warm was warm, maar de groente en salade,s waren niet gekoeld en werden al 3 kwartier voor aanvang van lunch en diner neer gezet. Het personeel is daartegen is wel heel vriendelijk en helpen je met alles, die kunnen er niks aan doen tegen verkeerd beleid van het hotel keten. Wij hadden all-in geboekt maar ivm slecht eten hebben wij elke dag buiten het hotel gegeten. Dus voor ons NOOIT meer naar dit hotel, Doris Aytur.

• 6Fred10-09-2019

Hotel is goed als je niet teveel eisen stelt.

Niet echt luxe, eten gewoon niet echt veel keus en vlees was matig.

• 4Robin10-09-2019

Slecht maar het heeft zijn goede kanten

Opzich qua prijs wat we hebben betaald was het wel oke. Alleen er word niet goed schoongemaakt, ook niet als je wat geld neer legt voor een goede reiniging. Het eten in het hotel is gewoon echt niet te eten, we hebben hier ook maar 2 keer gegeten. De borden bestek en glazen zijn ook niet echt schoon. Verder was het personeel wel aardig. Er is ook niks te doen voor kinderen en de ligging van het hotel is helemaal slecht, je bent wel halfuur rijden van alanya. Maar nogmaals als je zo weinig betaald kan je niet veel verwachten. Ik zelf boek liever een ander hotel, het geld wat ik uit heb gegeven aan eten en drinken buiten het hotel. Kan je beter besteden aan een luxe resort ik geef het hotel een 6

• 3Peter03-09-2019

Hard achteruit gegaan!

Bureis vanaf Antalya naar Mahmutlar plm 3 uur al met al. Ontvangst/check-in door een apart figuur met een paardestaart. Niet erg vriendelijk! Kamer: was schoon, geen koelkastje aanwezig. Veel geluidsoverlast van de drukke weg voor het hotel! Lakens 1x verschoond. Wel elke dag schone handdoeken gekregen. Eten: alle maaltijden in buffet vorm. Elke dag dezelfde gerechten! Goedkoop eten! Tafelkleedjes werden niet verschoond gedurende ons verblijf. Zwembad: niet groot max 180 cm diep. Piepklein kindergedeelte 38 cm diep. Ligbedden beperkt! Tegels rond zwembad smerig evenals de plastic ligbedden en kussens en plastic tafeltjes worden niet schoongemaakt. Poolbar/snackcounter: van 11.00 uur tot 23.00 uur limonades, lokale alcoholische drankjes. Snackcounter van 11.00 uur tot 17.00 uur alle dagen dezelfde goedkope snacks. Personeel: receptie niet vriendelijk, bediening onbeschoft chagrijnig! Zit constant op mobieltje, rookt achter de bar!

• 3Margreet22-08-2019

Nooit meer!

Ik ben niet iemand die snel klaagt, maar dit hotel is echt slecht.. de kamer was niet schoon, de bedden slecht en je moest voetje voor voetje in het bad staan om te douchen want het was erg smal. De lunch en het diner buffet was karig en niet lekker en het ontbijt .. wie wil er smorgens patat?! Verder stonk het zwembadwater. Ik ben op zoek gegaan naar een ander hotel en gelukkig konden we deze vakantie de laatste 2,5 dag daar nog erg van genieten! Verder, dit heeft niks met het hotel te maken, maar de transfer er naar toe duurde ruim 2,5 uur. Ik raad Doris aytur hotel niemand aan.

Met oudere kinderen

• 2Eline29-07-2019

Ellende noooooooit meer!!!!!!

Ons verblijf in Doris aytur was echt een ellendige vakantie. Boek dit hotel nooit, overal in het hotel stinkt het naar urine vooral in de kamer. Kamers worden niet schoon gemaakt en je krijgt ook geen schone handdoeken. Eten is elke dag hetzelfde en ook super ranzig warm eten koud en koud eten warm. Te weinig zit ruimte om te eten dus er gaan gewoon vreemde mensen bij je aan tafel zitten. Personeel in dit hotel is erg onvriendelijk je wordt niet gegroet ze kijken je alleen maar chagrijnig aan. Ik ben vanaf dag 1 ontzettend ziek geweest door het eten, wij raden je aan dit hotel echt NIET te boeken weg gegooid geld. Slechtste hotel en onvriendelijk personeel oooooit

• 1Daniel Dijkstra27-07-2019

Nooit meer wiedersehen

Niet naar toe gaan. Het eten is heel slecht. Niet te doen. Vies lauw smerig eten. Het hotel is geen 3 sterren waard. Nog niet 1 ster. Afschuwelijk!

• 1Fabienne & chantal18-07-2019

Hier nooit meer ... 😡

Ten eerste is het al 3 uur van het vliegveld af .. dan kom je in het hotel waar ze zeer onvriendelijke en onbeschoft zijn ... dan geven ze je de kamer sleutel en dan kom je in de hel terecht bedden vies en zwart de zwarte haren liggen in bed .. het bad is zo vies daar durf je niet in te gaan staan Het eten is zo vies en daar kan je onzettend ziek van worden .... En all inclusief nou daar zou ik maar niet op rekenen

Mensen boek nooit dit hotel

Met vrienden

• 3Cc12-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Ik reisde alleen met mijn kindje van 14 maanden , bij aankomst een hele vieze kamer zonder televisie , airco en kinderbescherming. Asbak en prullenbak nog vol, zeepje open en vieze glazen enz. Alleen de bedden waren opgemaakt. Uiteindelijk na een paar uur wachten toch andere kamer gekregen. Alles was vies in het hotel, vieze glazen , vieze wc s , de grond buiten werd ook vrijwel niet schoon gespoten en de douche bij het strand stonk naar pis. Middag eten werd bewaard voor de avond dus veel buiten gegeten. Te weinig ligstoelen bij het zwembad en de bij zee bleek geen kiezelstrand maar een rotsachtig strand waardoor ik daar niet heb kunnen spelen en zwemmen met mijn zoontje. Personeel niet uitgesproken vriendelijk (niet zoals ik gewend ben in Turkije). De liften zijn te klein en zitten altijd vol en de helling voor rolstoelen en buggy’s was veel te hoog. Spullen gestolen bij gasten op de kamer (sieraden , telefoons , parfum enz) .

• 1Stefania Paolini07-07-2019

Eerste vakantie als gezin dramatisch door hotel

Mijn gouden Pandora armband is uit de kamer gestolen, de manager deed er lacherig en makkelijk over toen ik erover klaagde. Receptie team is een grap, onprofessioneel en niet behulpzaam. Kamers worden niet grondig schoongemaakt, in de twee weken dat we er zaten maar 1 keer de vloer schoongemaakt (in de twee weken dat we er zaten) nadat we klaagden over een soort kakkerlak wat er liep. We hebben een baby van 10 maanden en zij kruipt en speelt ook op die vloer. De bedden worden alleen maar opgemaakt en niet verschoond. We hebben nooit een babybedje gekregen omdat ze er geen hadden volgens de receptie, ze zouden er 1 bestellen en we zouden het zsm krijgen. Nooit meer iets over gehoord. Ondertussen sliep onze dochter in mijn grote koffer, wat best prima ging. 2 dagen voor ons vertrek hoorden we van Engelsen dat ze verschillende baby bedjes op hun etage hadden gezien.

NOOIT meer dit hotel

21 tips over Hotel Doris Aytur

• dirianwitteveen, 05-11-2013

Kunt voor 25 euro per dag tegenover het Hotel een motor scooter huren. Excursie's via touroperator zijn erg duur, om de hoek van het hotel kun je voor veel minder geld zelfde excursie's boeken.

• Henk, 21-07-2014

De bus gaat on de 10 minuten voor het hotel richting Alanya.

• M&E, 17-08-2013

Supermarkt: links om de hoek van hotel. Stuk goedkoper dan hotelprijzen. Sepadara (als ik het goed schrijf): prachtige watervallen. het is ongeveer 27km rijden. Dimcek: Rivier waar (zit) bootjes aanliggen waar je heerlijk kunt eten en zwemmen. Hamam: maar niet diegene die de reisleidster verkoopt. Scooter: huur een scooter en ontdek de omgeving. Eten: links om de hoek van het hotel zitten een paar echte Turkse eethuisjes. Heel preventief maar heerlijk om te eten en goedkoop. Gastvrijheid ten top

12 vragen over Hotel Doris Aytur

• Jorike , 04-08-2014

busreis

Hoe lang is het rijden met de bus van het vliegveld naar de accomodatie toe. En kan je 's avonds makkelijk heen en terug met de dolmus naar Alanya

Rob kraaijeveld, 16-09-2014

Een half uurtje eerste hotel

• Giovanny, 19-07-2014

Wifi in hotel

Hallo K ga in Augustus een weekje naar DorisAytur. Ik hoor van de meeste dat er wel wifi is in het hotel, Maar sommige zeggen ook dat er helemaal geen wifi is in het hotel. En ik zou graag willen weten of er nou wel wifi is in het hotel of niet!.

Groetjes Giovanny

Henk, 21-07-2014

Er is wel wifi en kost 1 euro per dag

Giovanny, 21-07-2014

Bedankt!!

• Sam, 28-05-2014

drankjes inbegerepen?

weet iemand of je bij het avond eten je drankjes zelf moet betalen of zit dat erbij.dat verschilt per hotel.wij(2volw+2kinderen) willen in augustus twee weken verblijven.!!maar twijfelen na alle reacties die we hebben gelezen.

marit, 24-06-2014

Nou geweldig! Wat een fijne info! Ik verwacht idd geen luxe, dat hoeft voor mij ook niet.. Schoon is wel belangrijk. Humeurige obers kun je overal treffen, zal niets zijn in vergelijking met Bulgarije :-) Dit hotel vooral geboekt om de Russen te ontwijken. Er schijnen veel Duitsers te komen, aardige mensen,!

[email protected], 09-07-2014

Het drinken vind ik niet duur net terug frisdrank € 1.20 ..hamburger met patat op het strand € 3.50. Voor weinig geld zit je hier prima Het is maar welke eisen je stelt. Wifi 1 euro per dag dan heb je ook wifi op de kamer .

Marit, 17-06-2014

Hoi [email protected], wij gaan in augustus 2 weken.. Weet jij wat de prijzen ongeveer zijn voor drinken en bij de strandtent? Weet je ook of er wifi is?

Groeten,

Marit

N.Y.M., 24-06-2014

Strand: erg dichtbij aan de overkant (tunnel onder de weg). Het betreft een kiezelstrand. Miss wel verstandig om waterschoentjes aan betreft je kleine van 3. Zand kan erg heet zijn, slippers aan dan. Strandbedje is €2,-. Je kan er eten en drinken krijgen tegen betaling.

[email protected], 13-06-2014

Drankjes moet je apart betalen middels een pols bandje dat je kan laten opladen bij de receptie hier betaal je alles mee in het hotel .Ter controle laten ze elke keer je saldo zien als je wat besteld .

Marit, 24-06-2014

N.Y.M. bedankt voor je reactie!!

N.Y.M., 20-06-2014

Drankjes zijn vrij duur! Enkel euro's worden geaccepteerd. Vb. Rose €4,- , ice-tea €2,50 (Nederlandse prijzen)

Ter info:

• huur kluisje €14,- per week.

• Late check-out: €15,- (voor als je laat terug vliegt) Aanrader!

Marit, 24-06-2014

Sorry, nog 1 keer :-) Hoe is het strand? Veel keien in de zee? En hoe laat is de late check out? Wij vliegen om 23.00 uur terug, heb een meisje van 3 mee...

Marit, 09-07-2014

Hoi [email protected], bedankt voor de info.. Dit is inderdaad niet erg duur! Weet u misschien of er zo'n fotograaf bij het hotel ofzoiets rondloopt? Lijkt me leuk om zo'n fotoshoot te doen.. :-)

N.Y.M., 24-06-2014

We zijn vorig jaar juli geweest (last minute). Late check-out was uit mn hoofd tot 18 u. We vlogen ook rond 23 uur. We mochten ook nog gebruik maken van het diner. Is geen luxe resort ( bruine houten meubeltjes etc), maar wel schoon! Zwembad wordt elke dag schoongemaakt. Airco is gratis (zelfbediening adhv afstandbediening) Nederlandse tv zender (BVN). Voor de prijs die je er voor betaalt, is het de zeker moeite waard. Enige minpunt: ver van Alanya en sommige obers soms wat humeurig, maar dat mocht onze pret niet drukken.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages