Hotel Xeno Eftalia Resort

8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Xeno Eftalia Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Hotel Eftalia Resort ligt in Konakli. Het lijkt erop dat het hotel een nieuwe manager heeft die probeert het hotel op te knappen. Het personeel is hier erg vriendelijk en bezorgt je graag een fijne vakantie. Zo blijkt ook uit de review van familie Buijtendijk: ‘Dikke pluim voor het personeel die onze vakantie echt tot een “all-inclusive” feest hebben gemaakt!’ Bij aankomst krijg je een rondleiding door het hotel en je kamer. Houd er wel rekening mee dat er hier naast Nederlanders ook veel Russen verblijven.

De meningen van vakantiegangers over het eten in Xeno Eftalia Resort Hotel zijn verdeeld. Een deel van jullie vindt het eten goed en gevarieerd. Een ander deel vindt juist dat je vaak dezelfde gerechten hebt bij de buffetten en het eten niet altijd warm genoeg is. Smaken verschillen dus.

Hotel Eftalia Resort is een geschikte bestemming voor een vakantie met je gezin. Er is animatie en volgens Conny en Maurice Dijks organiseren zij elke avond een geweldige show. Ook bij de zwembaden is er overdag genoeg te doen. Al vermaken de kids zich alleen al uren op de glijbanen. Heb je graag een ligbed om te genieten van het zonnetje? Dan moet je er wel op tijd bij zijn, want deze zijn al vroeg in de ochtend bezet.

Reviewers die eerder vakantie vierden in Hotel Eftalia Resort zijn het eens over één puntje van kritiek. Een goed voorbeeld is de review van Marianne van Beusekom: ‘De hygiëne laat echt te wensen over de wc bij het zwembad wordt naar mijn idee te weinig schoongemaakt.’ Ook de kamers kunnen volgens jullie schoner. Je vindt hier wel alles wat je nodig hebt, maar als je van moderne kamers houdt, zit je hier niet helemaal goed.

Omgeving

In heel veel reviews wordt de locatie van Xeno Eftalia Resort Hotel genoemd. Deze is top, want het hotel ligt heel centraal. Vanuit Hotel Eftalia Resort wandel je zo het privéstrand op. De ligbedden hier zijn wel aan vervanging toe, maar een frisse duik nemen kan zeker. Ook kun je hier een hapje of een drankje halen bij de strandbar.

Rondom Xeno Eftalia Resort Hotel zijn er genoeg winkeltjes waar je kunt shoppen. Wil je naar een grote bazaar? Ook die ligt op loopafstand van het hotel. Nathalie deelt nog een leuke tip voor winkelliefhebbers: ‘Op woensdag een mooie grote markt’. Deze markt vind je ook om de hoek van het hotel.

Hotel Eftalia Resort ligt in Konakli. Wil je deze plaats toch een keer inruilen voor een wat grotere badplaats? Alanya ligt op een half uur autoafstand en bereik je gemakkelijk met de dolmus of taxi. Hier kun je dat winkelen nog wel even voortzetten.

Wil je iets meer actie tijdens je vakantie? Beklim de berg naast het strand waarop je het kasteel vindt. Je bent gewaarschuwd, want je kuiten worden goed getraind. Maar het uitzicht bovenaan? Dat is erg mooi.

1312 reviews over Hotel Xeno Eftalia Resort

• 2019
    8Marcel26-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Netjes hotel schoon,dicht bij het strand.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Latifa10-09-2019

Wil nog wel een x terug

Goed hotel vriendelijk personeel en alles op loopafstand

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Teusink21-08-2019

Heerlijke vakantie

Goed hotel, helemaal gezien de prijs wat je ervoor betaald. De kamers zijn wat verouderd maar werden keurig onderhouden en schoongemaakt de kamers waren wel wat gehorig. Het eten was prima en heel divers. Het zwembad werd dagelijks onderhouden. Onze kinderen hebben genoten van de glijbanen. Het personeel was aardig en behulpzaam. De meeste gasten waren Russen maar deze waren rustig en net. De zee ligt op 150 meter van het hotel.

XENO EFTALİA RESORT HOTEL TEAM [email protected], MANAGER, 02-09-2019

Wij danken u voor het kiezen van ons hotel en kijken ernaar uit u weer te zien in ons hotel ...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Ilona14-08-2019

Nooit meer. schande voor Turkije.

Ga hier niet heen!! Ze hebben recensies die totaal niet kloppen. Het is niet hygiënisch. Hun ventilators bij het eetgedeelte zit onder het stof. Schimmels bij de badkamer, toiletten waarvan de bril er niet goed op zit, iemand van tui alleen maar voor de Russen. Alles is gemaakt voor de russen. Kwaliteit is denk ik goed genoeg voor hun. Asociaal volk. Dit hotel is 3 sterren waardig. Er kunnen maar een paar Engels. De zweet loopt van het personeel af onhygiënisch. Mijn man en kind hebben uitslag. Mijn man en ik werden wakker met ontstoken ogen waarschijnlijk bedwantsen. Bloed tegen het plafond. Stof onder t bedden. Stof en rotzooi onder het drank zelfbediening. Oprechtheid van het personeel is zo nep vooral de manager van het eetgedeelte. Naar t privestrand kom je onderweg een gedumpte afval tegen die jouw vakantie afmaakt tot een ramp.

XENO EFTALİA RESORT HOTEL TEAM [email protected], MANAGER, 02-09-2019

Het spijt ons zeer dat u ons niet tevreden hebt achtergelaten. We willen u er echter op wijzen dat de 4-sterrencategorie een internationale categorie is die door de autoriteiten wordt toegekend op basis van het feit dat het hotel aan de vereiste criteria voldoet. Dat gezegd hebbende, onze faciliteiten en onze service voldoen aan onze categorie. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons en worden doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdelingen.

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Arabaci11-07-2019

Leuk voor de prijs!

Schoon appartementen elke dag wordt alles schoongemaakt schone handdoeken, alleen vinden wij het avond eten minder dit is al de 6 e keer dat we hier zijn dus wij boeken alleen ontbijt dat is wel erg uitgebreid ! In het centrum is er genoeg echt Turks eten te vinden! Het strand is helaas niet meer wat het was er ligt bijna geen zand meer, het zijn kiezels en keien moeilijk om in het water te komen je zwemt tussen twee keien eigenlijk. Maar het zwembad in het hotel is wel oké schoon! Spa benden die bij het hotel is geweldig scrub en schuimmasaage raad ik aan voordat je het zon in gaat heerlijk! De ligbedden aan het strand zijn tegen betaling €1 per bed in het hotel bon te kopen. Hotel ligt gelijk aan het strand je steekt een hoofdweg over. Lopend naar het centum te doen 15 min lopen.

XENO EFTALİA RESORT HOTEL TEAM [email protected], MANAGER, 02-09-2019

Hartelijk dank voor uw waardering voor ons hotel. Het is altijd een eer om onze gasten een ontspannen en plezierige tijd te gunnen. We verwelkomen je graag weer bij ons.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Jacqueline Sekewael Paulissen29-06-2019

Heerlijk

Fijn hotel En lekker gegeten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Maria26-06-2019

Fijn hotel, goed ontbijt en goed diner, straat oversteken en je bent op het strand. Waterschoenen aan doen, veel stenen en betonplaten. Dat is het enige nadeel, heerlijk verblijf gehad

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Anneke22-06-2019

Echt fantastisch!

Heel goed. Heel vriendelijk. Eten Heel goed

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Kim Kuivenhoven20-06-2019

Fantastisch!! Volgend jaar weer!

Een heerlijke tijd gehad bij dit lieve animatieteam. Wij werden weer warm ontvangen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Memed04-06-2019

Fantastisch ik zou iedereen aanraden

Genieten van de zon zee strand Lekker eten Goedkoop eten Kindvriendelijk

Gereisd met partner in mei 2019