Hotel White City Beachsterstersterster

7.5Goed

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

7.5Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Hotel White City Beach is een goed hotel voor gasten die rust zoeken. Het hotel ligt best wel afgelegen, maar met de dolmus sta je binnen een paar minuten in de drukte. De kinderen kunnen heerlijk zwemmen in het zwembad met glijbanen, terwijl jij heerlijk tot rust komt op je ligbedje. Zijn jullie het zwembad zat? Loop dan lekker het strand op. Wil je weten of White City Beach iets voor jou is? Lees met ons mee.

White Beach Hotel heeft twee zwembaden waarvan één met glijbanen. Daarnaast is er nog een kinderbad. De kids kunnen zich hier wel vermaken. Ga je zonnen in de tuin bij het zwembad of toch heerlijk op het dakterras? De kids kunnen ondertussen heerlijk spelen bij de miniclub. Wil je eens echt ontspannen? Maak dan gebruik van de hamam, de sauna of neem een heerlijke massage.

Naast de miniclub voor de kids is er ‘s avonds ook nog animatie in White Beach Hotel. De een schrijft dat de animatie in de avond erg leuk is, de ander zegt dat het animatieteam onaardig en saai is. Lars schrijft hierover: ‘Naast ontspanning biedt het hotel elke avond een gevarieerd avondprogramma voor jong en oud. De service is goed en het personeel was erg aardig’.

Restaurant

Hotel White City Beach heeft een buffetrestaurant waar lokale en internationale gerechten worden geserveerd. Als je lekker een drankje wilt drinken, kun je terecht bij de pool-, lobby- en beachbar. Over het eten zijn de meningen erg verdeeld. De een omschrijft het eten als geweldig en de ander geeft juist aan dat het eten niet lekker was. Ook schrijven gasten dat het eten vaak koud was.

Kamers

Er zijn veel verschillende kamers in White Beach Hotel en ook hierover zijn de meningen verdeeld. De een schrijft dat de kamer erg mooi, groot en schoon is, terwijl de ander schrijft dat de kamer erg klein, vies en krakkemikkig is. Renah schrijft over haar kamer: ‘Heerlijk hotel! We hadden geen grote kamer, maar wel ruim genoeg. De kamer was erg schoon en het waren lekkere bedden’.

Ligging

Hotel White City Beach ligt 50 meter van zee. Op het strand staan wat ligbedjes en er is een beachbar. Trudy schrijft hierover: ‘De zee moet je in via een steile ijzeren trap. Tip: Wij gingen via de naastgelegen hotels de zee in, dat was veel beter te doen’.

In de omgeving is niet veel te doen, omdat het hotel best afgelegen ligt. Je kunt wel makkelijk de drukte opzoeken in naastgelegen steden. Margje heeft een tip: ‘Neem de dolmus naar Alanya (zeven kilometer verderop) of Konakli (vier kilometer verderop)’.

529 reviews over Hotel White City Beach

• 8Joyce19-10-2019

Het is echt een super mooi en leuk hotel elke avond is er iets te doen voor jong en oud animatie team super geregeld door de chef rahmi en muziek door dj emrah geweldige vakantie gehad in mei ga ik weer terug naar dit hotel het was grandioos eten was goed vriendelijk personeel die echt wel Engels spreken met de gasten en 24/7 er voor de gasten zijn nogmaals een super hotel

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10[email protected]18-10-2019

Fantastish

Zeker een aanrader Goed eten Schoon Personeel vriendelijk Aysegul en team doen echt hun best om te helpen Gast vriendelijke hotel Dikke 10 waard

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10[email protected]18-10-2019

Fantastich

Lekker eten Receptie doen hun best om te helpen Zelfs de baas wil je helpen En kan gewoon met je vragen bij hem terecht Fantastiche vakantie gehad Aysegul top dame

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Christane18-10-2019

Goed hotel eten lekker Personeel vriendelijk Schoon We hebben ons laten verassen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Esmanur Cınar06-10-2019

Goed eten Personeel doen hun best Receptie is erg behulpzaam Top hotel

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10El azziz06-10-2019

We hebben genoten Goed servies Aysegul topmeid 5 sterren eten Receptie doet goed hun best te helpen

Gereisd met vrienden in september 2019

27 tips over Hotel White City Beach

• Martijn, 24-06-2015

Tips: - Zorg wel dat je eten hebt wat net bereid is, en niet al langer in de bakken ligt. De warmhoud bakken doen hun werk niet al te best. - Snack aan het strand! Rustiger en a-la minute bereidt in tegenstelling tot in het hoofdgebouw. - Neem de bus richting Alanya of Konakli voor een dagje shoppen.

• R. van Zaane , 08-08-2015

Aanrader om zeker naar toe te gaan met het gezin jong of oud.

• Henriëtte, 05-07-2016

Hele leuke Boottocht van Baba geboekt bij winkeltje wat links van de ingang van hotel zit. Inclusief eten en drinken voor maar € 20,00.

12 vragen over Hotel White City Beach

• Nia, 15-10-2018

Slecht hotel

Mijn review wordt ook niet geplaatst! Ik vond het een ongelooflijk slecht hotel! Vieze kamer, vieze slechte badkamer enz. Zo komt er wel een vertekend beeld!

• Manuela , 08-10-2018

Slecht hotel

Ik sluit me aan bij onderstaande reactie. Het hotel is vreselijk, vooral qua service en beleid, en de reviews worden echt wel gemanipuleerd. Tijdens ons verblijf hebben we zo veel mensen gesproken die niet tevreden waren en toch worden 9 en 10-en gegeven. Ra ra ra

Nia, 15-10-2018

Helemaal met je eens! Bij ons ook (10/10 thuisgekomen). Alleen maar negatieve reacties gehoord!

• Smit, 15-08-2018

Let op reviews

Let op de slechte reviews die zijn echt waar de positieve reviews zijn gemanipuleerd onze slechte ervaringen met nog wel 6 Nederlands gezinnen wordt niet geplaatst.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Turks

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk