Hotel Titan Select ****

Hotel Titan Select

Weer vandaag10°-1°

23 tips over Hotel Titan Select

Feri, 12-7-2015

Boek uw excursies bij obg tour tegen over het hotel

Veel goedkoper dan uw reisorganisatie vragen naar TT

Annet en Lida, 12-7-2015
Konakli is een gezellige plaats, en ongeveer 10 min. lopen vanaf Titan Select. Het heeft leuke terrasjes en ook mooie winkels.
pascalecallie, 13-6-2015
Haal de sleutel van het sleutelblok zodat de stroom in ieder geval er op blijft staan voor bijvoorbeeld de airco of voor het opladen van tablet enz.

webreizen, 11-5-2015
huurauto is gemakkelijk als je regelmatig naar de stad Alanya of Side wilt. Anders kan dit incidenteel gemakkelijk met de bus ( dolmus)
Laura, 6-10-2014
Ga niet in het hoogseizoen op vakantie, want dan is het niet uit te houden met temperaturen die oplopen tot 50 graden ... Boek de Jeep safari excursie, echt een aanrader waar je zeker geen spijt van zult hebben.
Michiel, 22-7-2014
Veel watersporten te doen. Winkelen erg goedkoop (wel afdingen). Ook veel excursies te boeken, dit kun je het beste doen bij je eigen reisorganisatie. Handig is om Lira's en Euro's beiden op zak te hebben, soms is met Euro's betalen goedkoper en soms andersom.

Annet de Jong-Hendrikx, 22-6-2014
Pak geen hammam buiten de deur maar ga bij titan select of titan garden, of je voorkeur moet uitgaan naar blauwe plekken
Fam Wobben, 5-4-2014
Leuk dorpje in de buurt Konakli. En Alanya is ook heel dicht bij. Daarnaast hebben wij regelmatig aan de zee gezeten.
g_a_e_t_a_n, 31-3-2014
geef het personeel af en toe 1 euro fooi en je wordt bediend als een koning
Petrae, 30-9-2013

Je mag van het achter gelegen hotel Titan Garden gebruik maken. Eten mag je daar niet als Select gast zijnde maar drinken enz mag daar wel.

Vanuit het hotels 2 x naar links en 10 minuten lopen zijn geweldige winkeltjes in de plaatst Konakli, op woensdag is er markt.

Onze bezoekers bekeken ook: