Hotel Telatiye Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag32°25°
Hotel Telatiye Resort
8,2

187 reviews over Hotel Telatiye Resort in het Nederlands

Schoon hotel met vriendelijk personeel

Danique
26-6-2019

Telatiye Resort is een gezellig en vooral schoon hotel. Zowel binnen als buiten in de tuinen zag alles er verzorgd uit. Het hotel ligt op ongeveer 10 tot 15 minuten lopen van het centrum van Konakli en met de bus ben je ook zo in Alanya. Het eten in het hotel is goed en gevarieerd en er is een ruime keuze. De kamers zijn ook netjes en worden goed schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zeker Firat van de receptie en food beverage manager Mehmet. Ik heb een fijne vakantie gehad en kom zeker terug!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Geachte Danique

Bedankt voor uw mooie beoordeling en uw aanbeveling van ons hotel. Wij vinden het fijn om te horen dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad.

Den boestert Lammerts van bueren
9-6-2019

Het is een fijn hotel waar je gast bent het eten is gevarieerd en lekker het personeel is lief en behulpzaam het is voor on ac als thuiskomen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geachte Den Boestert;

Met vriendelijke groet, Team PrimaSol Telatiye Resort

Écht een hotel om tot rust te komen.

Suzan en Aad Rappoldt
9-6-2019

We hebben weer drie weken van een geweldige vakantie genoten. Fantastisch lief personeel, ruime kamers die uitstekend worden schoongemaakt met iedere dag schone handdoeken en een paar keer per week schoon beddengoed. Het eten is heerlijk en heel afwisselend. Als je uit het grote en diverse aanbod geen keuze kunt maken, moet je lekker thuis blijven. Handdoekje leggen is hier (op een enkeling na) niet aan de orde. Én anders kun je dit zelf oplossen. Animatie is ruim voldoende en zeer afwisselend. Iedere avond is er mini-disco en showtime en ook daar is de variatie ruim voldoende. Rond 23.00 uur is dit afgelopen dus kom je ruimschoots aan je nachtrust toe. Op zondag is er geen animatie. Het privé strand ligt een klein stukje lopen van het hotel. Ook daar weer zeer vriendelijk personeel en ruim voldoende drink- en eetgelenheid. Volgend jaar komen wij zeker terug.

HAKAN, General Manager, Fri Jun 28 2019 07:55:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Suzan;

Geweldig fantastisch goed gezellig

De jager
20-5-2019

Gezellig hotel met uiterst vriendelijk personeel. Alles wordt gelijk voor je geregeld. Maken het naar je zin.

HAKAN, General Manager, Fri Jun 28 2019 07:55:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte De Jager

Met vriendelijke groet, Team PrimaSol Telatiye Resort

Voor ons helaas niet nog eens

Kesselaer
17-9-2018

Hotel is goed. Kamer was.super netjes. Eten ook wel goed. Echter wel niet de 5 sterren die ze zeggen te zijn. Animatie is vooral veel in eigen taal en viel dus tegen. Als je naar de dokter gaat in het hotel, niet doen! Beter naar het Ziekenhuis gaan. In het hotel willen ze alleen maar snel geld verdienen. Als je gaat zeggen dat je het geld niet hebt dan kan er een enorme korting gegeven worden maar dan nog is het bedrag belachelijk. In het ziekenhuis kun je contact opnemen met je verzekering. Als alles akoord bevinden wordt hoef je niks te betalen.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Slaat op veel fronten de plank mis

Fam Jansen
14-9-2018

Schoonmaak is uitstekend. Kamer is goed. Zwembad is prima.

Bedden zijn slecht. Service zeer slecht en onvriendelijk. Eten is matig.

Het hotel is aan te bevelen.

Mellisa Cimen
10-9-2018

Zeer mooie en schone ruimte, niet te groot en alles in een paar stappen snel bereikbaar. Eten biedt veel voor alle leeftijden. Eten is goed, service is goed, we komen graag terug! De service was goed. Ik kan niets negatiefs schrijven. De kamers zijn zeer schoon en worden elke dag schoongemaakt. Nieuwe handdoeken dagelijks. De bedden worden 1 keer per week verschoond.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 10 2018 14:15:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldıg

mo
30-8-2018

lıggıng goed anımaıtıe heel erg goed dankzıj Ferhat servıce goed. eten beetje eentonıg en matrassen wat mınder

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geachte Mo

Rustig

Sylvia H.
13-8-2018

We kwamen 's nachts aan op luchthaven Antalya.Busreis naar resort duurde bijna 2,5 uur (flesje water tegen betaling) Tussendoor ruim half uur gestopt bij een nachtwinkel. Raar.. midden in de nacht. De gasten willen naar hun bestemming ipv winkelen. Half 4 zondagochtend op resort aangekomen. all inclusive op zaterdag al ingegaan. Wordt dus ook op verdiend. Resort is goed. Zelf zou ik 4* geven. Animatie aanwezig behalve op zondag. Na 22.30 uur helaas geen (muziek) sfeer. Via animatie optioneel discorit alanya te boeken. Kosten 11-20 euro pp. ( Drank op eigen kosten.) Strand niet ver (incl bar) maar wel steentjes.Waterschoenen in hotel gekocht. Voor 12 uur uitchecken maar incl geldt totdat je vertrekt.Handdoek zwembad voor half 7 neerleggen anders geen plek. Beter met euro betalen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geachte Sylvia;

Met vriendelijke groet, Team PrimaSol Telatiye Resort

ıdeaal voor gezın met kınderen

KERA BOUCETTA
7-8-2018

prıma prıjs kwalıteıt. verzorgd hotel met mooıe kamers. prıma zwembad voor groot en kleın

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Telatiye Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Telatiye Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.