Hotel Telatiye Resort

Laatste review

Voor ons helaas niet nog eens

Kesselaer,
17-9-2018

Hotel is goed. Kamer was.super netjes. Eten ook wel goed. Echter wel niet de 5 sterren die ze zeggen te zijn. Animatie is vooral veel in eigen taal en viel dus tegen. Als je naar de dokter gaat in het hotel, niet doen! Beter naar het Ziekenhuis gaan. In het hotel willen ze alleen maar snel geld verdienen.

Als je gaat zeggen dat je het geld niet hebt dan kan er een enorme korting gegeven worden maar dan nog is het bedrag belachelijk. In het ziekenhuis kun je contact opnemen met je verzekering. Als alles akoord bevinden wordt hoef je niks te betalen.

Kenmerken

183 reviews over Hotel Telatiye Resort in het Nederlands

Voor ons helaas niet nog eens

Kesselaer,
17-9-2018

Slaat op veel fronten de plank mis

Fam Jansen,
14-9-2018

Schoonmaak is uitstekend. Kamer is goed. Zwembad is prima.

Bedden zijn slecht. Service zeer slecht en onvriendelijk. Eten is matig.

Het hotel is aan te bevelen.

Mellisa Cimen,
10-9-2018

Zeer mooie en schone ruimte, niet te groot en alles in een paar stappen snel bereikbaar. Eten biedt veel voor alle leeftijden. Eten is goed, service is goed, we komen graag terug! De service was goed. Ik kan niets negatiefs schrijven. De kamers zijn zeer schoon en worden elke dag schoongemaakt. Nieuwe handdoeken dagelijks. De bedden worden 1 keer per week verschoond.

geweldıg

mo,
30-8-2018

lıggıng goed anımaıtıe heel erg goed dankzıj Ferhat servıce goed.

eten beetje eentonıg en matrassen wat mınder

Rustig

Sylvia H.,
13-8-2018

We kwamen 's nachts aan op luchthaven Antalya.Busreis naar resort duurde bijna 2,5 uur (flesje water tegen betaling) Tussendoor ruim half uur gestopt bij een nachtwinkel. Raar.. midden in de nacht. De gasten willen naar hun bestemming ipv winkelen. Half 4 zondagochtend op resort aangekomen. all inclusive op zaterdag al ingegaan. Wordt dus ook op verdiend. Resort is goed. Zelf zou ik 4* geven. Animatie aanwezig behalve op zondag. Na 22.30 uur helaas geen (muziek) sfeer. Via animatie optioneel discorit alanya te boeken. Kosten 11-20 euro pp. ( Drank op eigen kosten.) Strand niet ver (incl bar) maar wel steentjes.Waterschoenen in hotel gekocht. Voor 12 uur uitchecken maar incl geldt totdat je vertrekt.Handdoek zwembad voor half 7 neerleggen anders geen plek. Beter met euro betalen

ıdeaal voor gezın met kınderen

KERA BOUCETTA,
7-8-2018

prıma prıjs kwalıteıt. verzorgd hotel met mooıe kamers. prıma zwembad voor groot en kleın

Alles past hier heel goed bij ons.

Niels,
4-8-2018

Het is gewoon heel leuk en ontspannend.

Het hele personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, je wordt verwelkomd als een vriend. Het internet is alleen niet zo goed.

Het eten is erg rijk en gevarieerd.We komen terug!

Leuk voor een keer

Vera Kroon,
3-8-2018

Het eten smaakt veelal hetzelfde en de bedden zıjn hard.

Het personeel ıs erg vrıendelıjk. Er wordt veel geregeld wat betreft anımatıe.

Een nadeel ıs dat mensen om 3 uur 's nachts hun handdoeken bıj het zwembad neerleggen om zo een plekje te reserveren.

Het hotel ıs Duıts/Russısch gerıcht maar ze spreken prıma Engels. Het hotel en de kamers zıjn erg mooı en schoon.

Fantastische vakantie gehad, goed eten, rust

Josien van Loy,
13-7-2018

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Kamer was erg netjes met fijne inloop-regendouche. Er werd dagelijks schoongemaakt en in ruil voor een kleine fooi werden dagelijks de schone handdoeken prachtig gevouwen (geen idee of dat zonder fooi niet ook gedaan zou zijn hoor). Bij het zwembad moest je redelijk op tijd zijn met een handdoek en stond de muziek wat ons betreft wat te hard. Daarom zijn we na een paar dagen verhuisd naar het strand dat van het hotel is. Horeca ook daar net zo netjes als in het restaurant in het hotel. Op het strand was het heerlijk rustig. Aanrader is de Turkse hamam met lichaamsmassage (VIP) in het hotel. Daarmee verrast door mijn vriend en dat was ook top.

Let op: neem gewoon euro's mee. Wij hadden op het vliegveld Turkse lira's gepind maar doe heb je echt niet nodig. Ze hebben veel liever euro's.

Mooı hotel met goede lıggıng

Marjoleın,
11-7-2018

Een heel leuk hotel met hard werkend personeel en goede anımatıe (ze vallen je nıet telkens lastıg). In de buurt zıjn veel bezıenswaardıgheden, de bazaar zıt om de hoek en met 10 mınuten lopen ben je ın Konaklı. Met de bus kun je gemakkelıjk naar Alanya, waar ook veel te doen ıs. Het eten ıs ook erg goed, ontbıjt en lunch wel vaak zelfde.

Het hotel zelf ıs erg schoon en bıj het zwembad wordt er telkens schoongemaakt.

Mınder ıs dat de lıft vaak lang duurt voor hıj er ıs en de bedden zıjn erg hard.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Telatiye Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Telatiye Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.