Hotel Telatiye Resort

204 reviews over Hotel Telatiye Resort in het Nederlands

Rustig

Sylvia H.
13-8-2018

We kwamen 's nachts aan op luchthaven Antalya.Busreis naar resort duurde bijna 2,5 uur (flesje water tegen betaling) Tussendoor ruim half uur gestopt bij een nachtwinkel. Raar.. midden in de nacht. De gasten willen naar hun bestemming ipv winkelen. Half 4 zondagochtend op resort aangekomen. all inclusive op zaterdag al ingegaan. Wordt dus ook op verdiend. Resort is goed. Zelf zou ik 4* geven. Animatie aanwezig behalve op zondag. Na 22.30 uur helaas geen (muziek) sfeer. Via animatie optioneel discorit alanya te boeken. Kosten 11-20 euro pp. ( Drank op eigen kosten.) Strand niet ver (incl bar) maar wel steentjes.Waterschoenen in hotel gekocht. Voor 12 uur uitchecken maar incl geldt totdat je vertrekt.Handdoek zwembad voor half 7 neerleggen anders geen plek. Beter met euro betalen

ıdeaal voor gezın met kınderen

KERA BOUCETTA
7-8-2018

prıma prıjs kwalıteıt. verzorgd hotel met mooıe kamers. prıma zwembad voor groot en kleın

Alles past hier heel goed bij ons.

Niels
4-8-2018

Het is gewoon heel leuk en ontspannend.

Het hele personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, je wordt verwelkomd als een vriend. Het internet is alleen niet zo goed.

Het eten is erg rijk en gevarieerd.We komen terug!

Leuk voor een keer

Vera Kroon
3-8-2018

Het eten smaakt veelal hetzelfde en de bedden zıjn hard.

Het personeel ıs erg vrıendelıjk. Er wordt veel geregeld wat betreft anımatıe.

Een nadeel ıs dat mensen om 3 uur 's nachts hun handdoeken bıj het zwembad neerleggen om zo een plekje te reserveren.

Het hotel ıs Duıts/Russısch gerıcht maar ze spreken prıma Engels. Het hotel en de kamers zıjn erg mooı en schoon.

Fantastische vakantie gehad, goed eten, rust

Josien van Loy
13-7-2018

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Kamer was erg netjes met fijne inloop-regendouche. Er werd dagelijks schoongemaakt en in ruil voor een kleine fooi werden dagelijks de schone handdoeken prachtig gevouwen (geen idee of dat zonder fooi niet ook gedaan zou zijn hoor). Bij het zwembad moest je redelijk op tijd zijn met een handdoek en stond de muziek wat ons betreft wat te hard. Daarom zijn we na een paar dagen verhuisd naar het strand dat van het hotel is. Horeca ook daar net zo netjes als in het restaurant in het hotel. Op het strand was het heerlijk rustig. Aanrader is de Turkse hamam met lichaamsmassage (VIP) in het hotel. Daarmee verrast door mijn vriend en dat was ook top.

Let op: neem gewoon euro's mee. Wij hadden op het vliegveld Turkse lira's gepind maar doe heb je echt niet nodig. Ze hebben veel liever euro's.

Mooı hotel met goede lıggıng

Marjoleın
11-7-2018

Een heel leuk hotel met hard werkend personeel en goede anımatıe (ze vallen je nıet telkens lastıg). In de buurt zıjn veel bezıenswaardıgheden, de bazaar zıt om de hoek en met 10 mınuten lopen ben je ın Konaklı. Met de bus kun je gemakkelıjk naar Alanya, waar ook veel te doen ıs. Het eten ıs ook erg goed, ontbıjt en lunch wel vaak zelfde.

Het hotel zelf ıs erg schoon en bıj het zwembad wordt er telkens schoongemaakt.

Mınder ıs dat de lıft vaak lang duurt voor hıj er ıs en de bedden zıjn erg hard.

Echt nooit meer!

Kimberley
6-7-2018

Boek dit hotel niet! Het hotel is echt verschrikkelijk slecht en absoluut geen 5 sterrenwaardig, maar eerder 3 sterren. Ik heb vol verbazing de oude recencies terug gelezen op zoover. Ik kan niet begrijpen dat iemand hier een positief woord over kan uitbrengen. Op de kamers na, is het hotel rampzalig! Het hotel zou all inclusive moeten zijn, maar voor veel zaken moet worden bijbetaald. Het eten is te ranzig voor woorden en er is vrijwel geen keuze.

Iedereen heeft altijd wel iets te zeuren, maar dit hotel vonden wij zelfs slecht.

Wij zijn met enkele andere Nederlanders aangekomen bij dit hotel en ook zij zijn geschrokken van het hotel. Het personeel is ontzettend onvriendelijk en klachten worden niet serieus genomen, het zwembad heeft te weinig bedjes. Na 1 dag met de andere Nederlanders overgeplaatst naar een ander hotel voor dezelfde prijs! Wat een verschil was dit! Uiteindelijk nog een heerlijke vakantie gehad :)

Mei 2018

VANDENHURG MARTIJIN
15-5-2018

Super leuke faciliteit om je goed te voelen. Veel te beleven voor jong en oud. Wie hier klaagt, moet thuis blijven.Het personeel was zeer behulpzaam en meestal erg vriendelijk. We waren zeer tevreden.Waanzin grote selectie van verschillende gerechten. Echt smakelijk. Helaas waren de borden en bestek niet echt schoon.

Fantastische tijd

ILKER YILDIZ
11-5-2018

Een klein familiehotel, plezier is gegarandeerd. Vooral animatie, gastrelatie en receptie zorgen voor een geweldige vakantie!

Geen 5 sterren waard.

Anton
6-5-2018

Na 6x in Turkije te zijn geweest kunnen wij het verschil met Resorts wel merken.

Hotel Resort absoluut geen 5 sterren waard. Wij reisden met zijn vijven waaronder 2 kinderen van 14 en 10 jaar oud. Verder 3 volwassen. Wij kregen een familiekamer wat wel in orde was. Alleen de badkamer piepklein en weinig verlichting. Eten vaak hetzelfde het niet altijd lekker. Als wij mogen vergelijken met andere resort dan scoort Telatiye vrij laag. Geen Animatie aanwezig en geen voorstellingen in de avond om de gasten te vermaken terwijl de andere resorts waaronder Titan Resort dat wel elke avond hadden. Ook geen vriendelijk personeel die haast geen engels verstonden. Er werd veel Duits gesproken en er waren veel Oostblok gasten aanwezig waaronder Litouwen en Russen. Onze kamer werd elke dag wel opgeruimd maar lakens en kussens zijn nooit verschoond. We verbleven een week.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Telatiye Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Telatiye Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Telatiye Resort scoort een 8.29 uit 10 op basis van 204 reviews.