Hotel Telatiye Resort

171 reviews over Hotel Telatiye Resort in het Nederlands

Mei 2018

VANDENHURG MARTIJIN
15-5-2018

Super leuke faciliteit om je goed te voelen. Veel te beleven voor jong en oud. Wie hier klaagt, moet thuis blijven.Het personeel was zeer behulpzaam en meestal erg vriendelijk. We waren zeer tevreden.Waanzin grote selectie van verschillende gerechten. Echt smakelijk. Helaas waren de borden en bestek niet echt schoon.

Fantastische tijd

ILKER YILDIZ
11-5-2018

Een klein familiehotel, plezier is gegarandeerd. Vooral animatie, gastrelatie en receptie zorgen voor een geweldige vakantie!

Geen 5 sterren waard.

Anton
6-5-2018

Na 6x in Turkije te zijn geweest kunnen wij het verschil met Resorts wel merken.

Hotel Resort absoluut geen 5 sterren waard. Wij reisden met zijn vijven waaronder 2 kinderen van 14 en 10 jaar oud. Verder 3 volwassen. Wij kregen een familiekamer wat wel in orde was. Alleen de badkamer piepklein en weinig verlichting. Eten vaak hetzelfde het niet altijd lekker. Als wij mogen vergelijken met andere resort dan scoort Telatiye vrij laag. Geen Animatie aanwezig en geen voorstellingen in de avond om de gasten te vermaken terwijl de andere resorts waaronder Titan Resort dat wel elke avond hadden. Ook geen vriendelijk personeel die haast geen engels verstonden. Er werd veel Duits gesproken en er waren veel Oostblok gasten aanwezig waaronder Litouwen en Russen. Onze kamer werd elke dag wel opgeruimd maar lakens en kussens zijn nooit verschoond. We verbleven een week.

zeker voor herhalıng vatbaar

DUTHOY BERNARD
28-4-2018

vrıendelıjkheıd ,het eten en netheıd

Wat ik jammer vond is dat we de eerste 2 nachten op een familiekamer moesten liggen door overboeking! Dit gebeurt helaas erg veel. De muziek vond ik ook erg hard staan bij het zwembad.. eten was goed en het personeel heel aardig. Complimenten voor het animatieteam voor de kleine kinderen.

Zeer goed en mooi resort in Konakli. Geweldig

Familie Bakker
2-9-2017

Schoon en vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om je vakantie top te maken.Animatie voor groot en klein. Kamers helemaal geweldig en top regendouche. Zeer netjes alles,eten ook van alles wat en elke avond wel iets anders. Genoeg variatie en mooi resort. Handoekje leggen hoeft echt niet hier. Na het ontbijt zijn er altijd wel bedjes vrij. Echt heerlijk. Bij de buren (Eftalia) moet je echt smorgens een race afleggen tegen half zeven smorgens voort een bedje. Het fluitje gaat dan en dan rennen ze naar de bedjes. Wij konden dit zien vanaf onze kamer bij Telatiye. Hier hoeft dat echt niet dus lekker uitslapen op je vakantie. Ook kun je rustig op de hoek een excursie boeken,dit scheelt enorm ivm via reisorganisatie. Wij komen hier al 3 jaar en nog altijd een topresort.

Konakli stadje is lopend te doen (10 min ) en strand heb je ook all inclusive en heerlijk eten daar. Ook in Konakli kun je heerlijk eten bij div restaurantjes o.a. Bij de Tovenaar( deze heeft altijd leuke trucjes om te laten zien en doen onder het eten en drinken. Wij komen hier dit jaar nog en volgend jaar zekers weer terug. Aanrader ( vliegen via Duitsland) aanzienlijk goedkoperer

Geweldig goed hotel

D van eck
29-8-2017

We zijn in dit hotel geweest van 10 tm 20 augustus. In 1 woord Geweldig!

Goede service, eten veel variatie en n mooie familie kamer.ligging perfect, vlakbij winkeltjes en het strand....entertainment is erg goed en gezellig.

Wij komen hier zeker terug!

Niet weer

A. Wentink
23-7-2017

Net terug van een weekje vakantie. Wij gaan niet meer naar dit hotel. Geen 5 sterren waard en puur gericht op gasten uit de Oostblok landen. Eerste nacht al ondergebracht in een ander hotel vanwege overboeking. Dit gebeurde niet alleen bij ons maar was elke dag wel het geval ook bij andere gasten. Eten was prima maar het in Turkije zo bekende toetjesbuffet was wel zeer karig als je wat later ging eten. Daarnaast was de hygiëne niet al te best en werden tafels die waren afgeruimd niet meer opnieuw gedekt voor de latere eters. Familiekamer geboekt in standaard kamer verbleven. Overdag maar naar het strand omdat alle bedjes bij het zwembad al van te voren werden " gereserveerd ". Nee, voor ons niet meer.

Prima Hotel

Jimmie & Iris van der Veen
21-7-2017

Wij zijn net terug van 10 dagen Telatiye Resort, de algemene indruk was erg goed. Het eten, de kamer en de badkamer zeer goed en netjes. Zeer vriendelijke en accurate schoonmaak, elke dag nieuwe handdoeken, flesjes water, bedlinnen en gehele schoonmaak. Het personeel vriendelijk maar erg opdringerig, dit geld ook voor het animatieteam. Het jongere bedienend personeel zeer vrouwonvriendelijk en respectloos, waarbij eigen volk vooral eerst. De rest van het personeel zeer behulpzaam maar spreken gebrekkig hun talen. Beach en Poolbar erg goed verzorgd. Tijdens de buffetten lekker eten, altijd warm en vers, storend waren brutale families die met borden vol voorkruipend en wel zich volvraten. Het hotel is erg gericht op mensen uit de Balkan, Oostblok, Rusland en Duitsland. Leuke animatie en een mooi strand en zwembad. Pas op voor gevaarlijke rotsen in de zee, hebben hier wel een aantal kleine verwondingen aan over gehouden. Al met al was het een heerlijk verblijf.

Het was wederom fantastisch!

Suzan en Aad
29-6-2017

Telatiye is een niet te groot hotel. De kamers zijn groot en super netjes. De badkamer is voorzien van een inloopdouche. Je hoeft dus niet in een bad te klimmen met alle gevaar van dien. Het eten is zeer uitgebreid en gevarieerd. De Turkse avond is onvergetelijk. Het personeel is allemaal even vriendelijk. Wijngaard misschien in september al weer terug. En anders zeker. Olgend jaar eind mei begin juni weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Telatiye Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Telatiye Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Telatiye Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Telatiye Resort scoort een 8.39 uit 10 op basis van 197 reviews.