Hotel smartline Numa Konaktepe

Hotel smartline Numa Konaktepe
8,6

68 tips over Hotel smartline Numa Konaktepe

krientje, 22-9-2018

gebruik waterschoentjes zeer aanbevolen,de massagestoelen in het winkelcentrum van Konakli zijn 1 lira en heerlijk,bus 50 naar Alanya voor 4 lira,

en het belangrijkste, "geef het personeel het respect dat ze verdienen"!!

Ilsewk1985, 21-9-2016

Neem de tunnel naar de overkant en loop richting eftailia resort daar zit een leuke bazar.

Loop je naar konakli, ongeveer 15 min daar vind je een leuk winkelcentrum, woensdags is er een grote markt.

Overal afdingen

Via de tunnel kun je naar zee lopen waar je ook eten en drinken kunt. Kun je minder goed lopen dan rijdt er ook een busje

Voor 1.50euro of 3.5 lira kun je met t busje naar alanya.

adrie-mulder, 15-9-2015
Gelegen vlak bij zee je kunt lopen , maar ook kun je met auto van hotel gebracht worden ongeveer 500 meter vlak bij winkel centrum en bij markt en alanya is er ook niet ver af om mooie boot tocht te maken daar word je ook voor gehaald en gebracht, ben je op leeftijd zou ik gebouw B nemen daar rustig en mogen geen kinderen zwemmen beneden de 16 jaar die kunnen terecht voor het hotel, waar ook de animatie plaats vind voor kinderen met memet goed met kinderen elke avond.

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Numa Konaktepe voor je op een rij gezet:

Fam5-Stroobant, 7-9-2015
Ben je wat ouder dan is het achterste gedeelte rustiger
Chantal Leunissen, 31-8-2015
Konakli ligt op ongeveer 15 min. lopen en dan loop je op je gemak. Er zijn daar veel leuke winkeltjes en zijn ze niet zo opdringerig ze laten je rustig kijken ! Er ligt een prachtige moskee waar je ook naar binnen mag en fotos mag maken.
jeroen, 20-7-2015
De markt op woensdag is Konakli is erg leuk, goed afdingen! Voor mensen met jonge kinderen is er vlak voor het centrum, bij mac donalds in de buurt, een leuk pretpark met race auto's en springkussens.

Wem, 19-7-2015
Bezoek het strand, ga naar Alanya met de busjes.
Fam. Kerklaan, 18-7-2015
We zijn 1 keer lopend naar Konakli gegaan, was erg warm, daar over de markt geweest, erg leuk, terug een taxi genomen, dit kost haast niks. ook nog een keer op een avond naar Antalya geweest, met de dolmus, leuke ervaring, leuke stad, met een mooie boulevard,waar alle piratenboten lagen voor excursies.
Tessa en Femke, 18-7-2015

Ga mee naar summer garden met het animatieteam.

Ga ook zeker bij het strand aan het zwembad liggen, is een ideale plek!

Het marktje/bazaar 10 minuten lopen is dichtbij en zeker de moeite waard om te bekijken.

Laura, 12-7-2015
wij zaten aan de achterkant op de 6de verdieping en zaten heerlijk rustig.