Hotel smartline Numa Konaktepe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°13°
Hotel smartline Numa Konaktepe
8,6

Omschrijving
Hotel Smartline Numa Konaktepe is een gezellig hotel met vriendelijk personeel. Genoeg te doen met de leuke animatie, kinderspeelplaats, zwembaden en vele sportactiviteiten. Als er problemen zijn kun je altijd terecht bij Nederlandssprekende Özcan (Ome Jan). Smartline Numa ligt op loopafstand van het gezellige Konakli en het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Numa Konaktepe voor je op een rij gezet:

894 reviews over Hotel smartline Numa Konaktepe in het Nederlands

Het hotel was goed maar er waren verschrikkelijk veel russen. scheppen heel veel eten op en laten meer dan de helft weggooien. personeel is oké maar de russen breken het hotel af. als dit zo blijft bestaat het waarschijnlijk binnenkort niet meer, tenminste voor de Nederlanders.

in deze periode er zeker niet naartoe gaan of je moet tussen de varkens willen zitten.

Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 17-11-2018

Geachte Ger

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

Voor het ongemak van onze andere gasten helaas dat gebeurt wel met eten en drinken,daar kunnen we geen grens geven vanwege all inclusive.

Klopt hoop word weggegooit dat is wel jammer.

We zullen ons best doen om minpunten te verbeteren.

Vriendelijk Groeten

Geweldig genoten!

Teddy DijkkampKoldenhof,
9-11-2018

Voor de 8e keer in oktober in Konaktepe geweest. Er waren wat veranderingen t.o.v. de laatste keer, maar dat heeft niet geleid tot minder plezier. Het eten was eerst erg peperig, maar na gesprek met Ome Jan hierover, was dit snel verholpen en weer gewoon lekker! Alleen de melk moet niet in pakken maar zoals "vroeger" in een grote koel ketel bij het ontbijt staan. Zoals we gewend zijn waren de dagen te kort in Konaktepe: een gezellige bbq op het strand met de andere Nederlanders, Veel gezelligheid 's avonds, overdag vertier bij het zwembad door het animatieteam, met voor ons andere spelletjes omdat Mehmet er niet meer is. Vernieuwend en leuk behalve het chinese pinquinliedje/dansje 's middags rond het zwembad. Ronduit te kinderachtig!!!!! Kamers zijn schoon met heerlijke bedden. Personeel is altijd vriendelijk en Uhr een harde werker, die net als Cengiz eerder, zich de benen uit zijn lijf rent. Kortom, in mei komen we zeker terug!!!

Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 17-11-2018

Geachte Teddy

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie op zoover.

Het was heel leuk en gezellig jullie weer te zien in onze accomodatie.

We zijn heel tevreden dat u weer naar uw zin heeft gehad de verbeter punten gaan we zeker achteraan.

Tot en met 9 keer

Voor herhaling vatbaar

Ronnie,
5-11-2018

Met mijn vrouw en 18-jarige zoon op vakantie geweest. Gezellig hotel met vriendelijk personeel, die ook Nederlands proberen te spreken. Stuk gegaan van het lachen met de animatie...Toppertjes! Veel variatie met het eten. Ook lekker. Bedden liggen heerlijk, alleen beddengoed mag groter op het 2 persoonsbed. Kastruimte erg klein, dus hebben alles maar in de koffers gelaten. Hotel is wel aan renovatie toe, maar hoop dat de sfeer wel wordt behouden. Je hebt 2 soorten Russen. Erg leuke en asociale. Management en security grijpt meteen in bij lastige mensen. Özcan (ome Jan) is een geweldige man met hart voor vooral de Nederlandse gasten. Hij spreekt vloeiend Nederlands. WIFI was ronduit slecht, maarja, ik kom niet op vakantie voor de WIFI. Topvakantie gehad en veel vrienden gemaakt zelfs Russische. Wij gaan eigenlijk nooit 2 x naar hetzelfde hotel, maar in oktober 2019 zijn wij zeker weer van de partij!

Geachte Ronnie

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

We zijn heel blij om te horen dat u fijne verblijf heeft gehad.Deze winter periode zijn we druk bezig met renovatie de tips zal ik doorgeven.

Preisdaler

Fantastisch!! Wij gaan zeker terug volgend jaar.

Angelique,
5-11-2018

Fantastische vakantie gehad. Schoon hotel, bed lag heerlijk. Alleen de kastruimte erg klein voor 3 personen en het beddengoed van 2 persoonsbed aan de kleine kant. Kamers gedateerd, maar als het goed is, ondergaat het hotel een renovatie. Schitterend uitzicht op zee vanaf de 6de verdieping. Lekker en gevarieerd eten, erg vriendelijk personeel, die ook hun best doen om NL te spreken. Özcan, de Nederlands sprekende manager is geweldig. Heeft voor alle Nederlanders een bbq georganiseerd aan het strand. Als er problemen waren, werden deze ook direct opgelost. Wij hebben erg leuke mensen leren kennen. Zelfs gezellig gehad met een groep Russen. Niet elke Rus is asociaal. Animatie is ook TOP. Altijd wel iets te doen, geweldige shows, karaoke, leuke spellen. Muziek staat een beetje aan de harde kant. Op loopafstand van het gezellige Konakli en van het strand. Wij gaan volgend jaar oktober zeker terug! WIFI was echt slecht. Ome Jan, bedankt!

Geachte Angelique

Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor uw beoordeling.

We zijn heel tevreden dat u naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf en uw achternicht hier bent tegen gekomen.

We zijn heel tevreden om te horen dat u volgend jaar terugkomt.

Fantastisch hotel!

Antoinette Drosten,
30-10-2018

Dit is een super !!Hotel gast vrije mensen schone kamers eigenlijk alles schoon..Eten is uitstekend!! Veel keuze. Er werk een Nederlandse manager özcan ook wordt hij Ome Jan genoemd .je kunt met alles bij hem terecht en oma jan helpt je bv als je naar een arts moet of als je ergens heen wilt enzz.Echt een Topper van het Hotel. En de animatie is er voor jong en oud.Dus echt een aanrader !!En dorp konakli ook super prachtige mensen alles er om heen .

Geachte Antoinette

Het was heel leuk en gezellig jullie weer te zien.

Hartelijk bedankt voor uw pozitive beoordeling.

Tot volgend sezoen.

Vriendelijke Groeten

Veel te veel russen altijd dronken niet goed.

wim bijkerk,
29-10-2018

Hotel is goed kamers zijn gedateerd.Bedden zijn op. Eten is erg goed ook aan het strand .WIFY is erg slecht of helemaal geen wify. Er zijn veel te veel russen. Nemen alles mee uit de eet zaal en zijn elke dag dronken.Ik kom daar zeker niet terug.mensenvan de keuken en bar erg vriendelijk.Russen geven geen fooi. Aan het strand of de bar mensen een fooitje ze ze doen alles voor je super.

Geachte Wim

Hartelijk bedankt voor revieuw op zoover.De verbeter punten gaan we zeker serieus achteraan.

Fantastisch, is als thuiskomen

Anouk,
28-10-2018

Super chill hotel, niet te groot , je kan snel contact maken. Het strand met lunch is perfect

Geachte Anouck

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie op zoover.

Fijn om te lezen dat u fijne verblijf heeft gehad.

We zullen heel blij zijn om u weer te zien.

Vriendelijke Groeten

Goede prijs/kwaliteit verhouding gemoedelijk hotel

Familie Groen,
27-10-2018

Een gemoedelijke sfeer. Personeel werkt keihard en willen je een fijn verblijf geven.

Als er wat is dan kun je altijd terecht bij “ome Jan”.

Wij hebben helaas 2 nachten veel gedoe gehad met de Russen, en dit is heel goed opgelost door hem. Het personeel baalt zelf ook enorm van de ongemanierde Russen, maar daar kunnen zij ook niks aan doen.

Huseyn de meest vriendelijke ober ooit die wij hebben leren kennen. Dank je wel!!

Op het strand waren er vaak geen bedjes meer beschikbaar maar ook dit werd opgelost voor ons en voor dat we het wisten hadden wij 2 ligbedjes gekregen.

Het is zeker geen luxe hotel, maar ben van mening dat wij voor deze prijs niks te klagen hebben! Al met al een super goed gevoel over gehouden voor onze eerste keer hier.

Bedankt Ozcan en personeel voor jullie goede zorgen.

Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 29-10-2018

Geachte Gasten,

Hartelijk bedankt voor uw pozitive recensie op zoover.

We zijn heel blij om te lezen dat u prettige verblijf heeft gehad en hopelijk zien we jullie vaker terug.

Vriendelijke Groeten

Mooie herinnering Samen met gezin!!

Fam.Smit,
23-10-2018

Erg prettig verblijf gehad. We hadden een 25 jarig huwelijksfeestje te vieren met onze kinderen en aanhang. Bij aankomst was de kamer feestelijk versiert, door de goede zorgen van Ozcan wat miscommunicatie opgelost. Verbazend goed eten, voor de jeugd wel jammer dat de bar om 24.00 dicht ging zodat ze buiten de deur moesten feesten. Verder geen wanklanken

Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 28-10-2018

Geachte Fam.Smit

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw recensie op zoover.Nogmaals gefeliciteerd met uw 25 huwelijksjaar.

We zijn heel tevreden dat u het leuk en fijn heeft gehad en hopelijk zien we u vaker terug.

Vriendelijk Groeten

Goed en voor herhaling vatbaar

Peter en Anja warnier,
22-10-2018

Mooi kleinschalig hotel waar veel Nederlanders zijn en terugkomen

Voor ons de eerste keer geweest maar komen zeer zeker komend jaar terug

Personeel vriendelijk ome Jan doet er alles aan om het naar je zin te maken

Eten goed

En niet te vergeten de BBQ met alle Nederlandse gasten

Kort top hotel zeer zeker de moeite waard voor zijn geld

Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 28-10-2018

Geachte Anja en Peter

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

We hopen dat we u vaker zien in ons accomodatie heel fijn om te lezen dat u leuke tijd heeft gehad.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Numa Konaktepe in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Numa Konaktepe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.