Hotel smartline Numa Konaktepe

Hotel smartline Numa Konaktepe
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Numa Konaktepe voor je op een rij gezet:

879 reviews over Hotel smartline Numa Konaktepe in het Nederlands

Wij zullen dit hotel niet nog eens boeken!

Mirjam
18-8-2018

Bij aankomst kregen we een kamer met 3 bedden (we zijn met 4 personen). Teleurstellend dat je dan meteen zelf in actie moet komen, terwijl je vakantie hebt! Dit werd overigens meteen door de touroperator en Ome Jan opgelost. Zelfs met topper komen de veren door het matras heen. De kamer is echt toe aan een opknapbeurt. Schimmel in douche. De lift was smerig, eetzaal niet fris (plakt) en wc zwembaden was ook smerig van de poep!

Het eten is niet gevarieerd. Ik kan de volgorde nu nog opnoemen.

Animatie is zeer beperkt. Een minidisco van nog geen 3 kwartier met 4 liedjes. Hier kunnen ze veel meer uithalen. Mehmet is te nadrukkelijk aanwezig en kan niet tegen kritiek of vraagt geld voor liedjes!

4 dagen achter elkaar het zwembad afgesloten vanwege poep. Wordt niet meteen opgelost, maar blijft enkele uren drijven. Geen oplossing wordt geboden, zoek maar uit wat je doet. Dus helaas wat ons betreft geen positieve review.

Fantastisch hotel / geweldige ervaring

Henk en Dominique
9-8-2018

Super vacantie hier gehad...goed en hard werkend en vriendelijk personeel die alles voor de gasten over hebben..je kan altijd aankloppen bij oma jan,die je altijd wil helpen...animatie voor de kinderen is super..Zeker een aanrader...tot volgend jaar!!!!!

Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 10-8-2018

Geachte Henk en Domınique

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw beoordeling op zoover we zijn heel blij dat u tevreden terug bent van ons accomodatie hopelijk zien we u vaker terug.

Nooit meer

Antoinette
7-8-2018

Geen 4 sterren waard, lauw drinken, maakt niet uit wat je nam. 10 meter rij voor het buffet, wat s avonds niet opkwam werd bij het onbijt geserveerd. Je moet om 6 uur opstaan om handdoekje te leggen bij het zwembad( jaja je hebt vakantie). Dus elke dag naar het strand wat overigens wel heel rustig en relaxt was. s avonds naar het stadje konakli waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten en shoppen. Maar smartline numa konaktepe...nooit meer

Geachte Gasten

vriendelijk bedankt voor uw beoordelig,jammer dat u ontevreden terug bent,

Vanwege hoogsezoen klopt hotel is vol en het word wel een rij tijdens eten maar wat savonds overblijf word niet bij het ontbijt gegeven we zijn open voor alle beoordelingen maar deze klopt niet sorry.Minpunten zullen we zeker serieus achteraan.

voor herhaling

Herman
6-8-2018

Heerlijk genoten

voor de tweede keer ben ik samen met me zoon van bijna 17 jaar hier geweest en hebben ons ontzettend vermaakt . Bediening was goed en vriendelijk , op het strand is er eten en drinken, met een glimlach word je daar geholpen.

Wij kwamen midden in de nacht aan en er werd gevraagd of we nog wilden eten of wat drinken . We werden gelijk weer herkend .

Als er wat is konden we altijd bij ome Jan aankloppen en werden we gelijk geholpen '

Kamer werd elke dag schoongemaakt en opgeruimd .

We hebben een heerlijke vakantie gehad met vriendelijk en goed personeel en met een persoonlijk tintje van Ome Jan .

Zeker voor herhaling

Geachte Herman

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw beoordeling op zoover.

Wij vonden ook heel leuk en gezellig jullie weer te verwelkommen.

Fijn om te lezen dat u met uw zoon leuke vakantie heeft gehad hopelijk zien we jullie vaker weer terug.

Nooit meer

Agnita &levi
5-8-2018

Nou wij hebben ons vermaakt maar nooit meer omdat we leuke mensen hebben ontmoet.

Kamers slecht schoongemaakt vieze bedden.

Eten was altijd het zelfde.

En je moet om 7 uur bij het zwembad zijn anders heb je geen bedje.

Geachte Gasten:

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw comentaar op zoover.

We zijn blij dat u vermaakt heb tijdens uw verblijf jammer dat u toch ontevreden terug bent van ons accomodatie.

Verbeter punten gaan we zeker verbeteren.

Fantastisch hotel, bravo Ome jan

Giuseppe
4-8-2018

Super vakantie

bij Numa Konaktepe gehad.

Het personeel en alle medewerkers doen er alles aan om je op je gemak te stellen en werken hard.

Kamers zijn heel erg mooie en eten is gewoon lekker met veel variatie.

Ik raad dit hotel aan voor een zorgeloze vakantie.

Geachte Gasten

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover,

als hotel medewerkers zijn we heel blij om te lezen dat u fijne verblijf heeft gehad en over uw pozitive mening over het personeel,we zullen heel blij zijn om u weer terug te zien in ons accomodatie.

Angelique van Belkom
3-8-2018

Wij zijn in juni 15 dagen hier op vakantie geweest.

Echt een aanrader. Super vriendelijk personeel, hele schone en mooie kamers. Het eten is heel erg goed. En als je problemen hebt, ome Jan is er voor je om ze op te lossen. Dus..... 'n top hotel, waar ik zeker naar terug zou gaan.

Lieve Gasten,

Vriendelijk bedankt voor uw kort en krachtige beoordeling op zoover.

Fijn om te horen dat u weer terug komt en dat u fijne verblijf heeft gehad.

Hopelijk zien we u snel terug.

Fantastisch , super, gezellig hotel

Corrie de Vries Bekkema
2-8-2018

Konaktepe hotel , is een kleinschalig hotel. Heel erg vriendelijk personeel, en Ome Jan de manager spreekt Nederlands en als er iets is lost hij dit voor je op. Het eten is prima goed warm en afwisselend, zowel in het hotel als bij het strand. Op het strand ook verschillende soorten fruit heerlijk. Wat zeker super is het zwembad aan het strand, ook het personeel is daar super vriendelijk en je word af en toe bediend op het strand. Het animatie team bestond in juni uit drie personen, maar geloof me ze maakten er elke dag een feestje van, Memhet is gewoon super, aardig ontzettend grappig echt een topper op het resort. Memhet als je dit leest de groetjes van Likeur 43 haha , met dank aan Alladin zijn leuke animation T shirt en show ochtends vroeg.

Je hebt winkels direct aan de overkant van de weg, onder de tunnel door en je bent er. Groot gezellig winkelcentrum Konakli ligt op ongeveer 800 meter. Strand shuttle service 500 meter.

Geachte Gasten

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw pozitive reactie op zoover,

We zijn heel tevreden dat u fijne verblijf heeft gehad hopelijk zien we u vaker terug.

Vriendelijke Groeten

Erg fijne vakantie zeker een aanrader!

Twan
1-8-2018

Kamer kon schoner.

Weinig drink keuze aan de bar.

Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 3-8-2018

Geachte Gasten

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw recensie op zoover.

We zullen zeker de minpunten verbeteren voor een betere service.

Hopelijk zien we u weer terug

Martino
30-7-2018

Ik snap niet wat de mensen hier klagen. Want het eten is super goed. Kamers zijn schoon. Elke dag nieuwe handdoeken. Airco werkt prima. Je hoeft maar iets te vragen en ome jan de manager zorgt voor alles. De. Wifi is hier ook prima. Animatie is ook top. We zijn hier voor de 3 keer en het bevalt ons prima. Fantastisch

Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 3-8-2018

Geachte Martino

Hartelijk bedankt voor uw reactie op zoover,

we zijn heel tevreden dat u naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf.

Hopelijk zien we jullie vaker terug.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Numa Konaktepe in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Numa Konaktepe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Numa Konaktepe scoort een 8.79 uit 10 op basis van 879 reviews.