Hotel smartline Numa Konaktepe

Hotel smartline Numa Konaktepe
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Numa Konaktepe voor je op een rij gezet:

796 reviews over Hotel smartline Numa Konaktepe in het Nederlands

Geweldig en gastvrij hotel!

Emmy te Rietstap
13-6-2018

Wat hebben wij genoten in dit leuke hotel. Lekker eten, goede ligging en een heerlijk klimaat. Dit hotel heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan, daar kan de Nederlandse horeca nog wat van leren. Ome Jan die alles ziet, Ali die zo zijn best deed voor een andere kamer, Yahya die zo vrolijk zijn werk doet, manager Mustafa die ons elke keer zo vriendelijke begroette en Hüseyin die als familie voelde. En niet te vergeten het keukenpersoneel dat de prima maaltijden verzorgde en mijn met mijn allergie voor vis en noten hielp. Ook de hamam in het hotel is aan te raden, professioneel en je komt helemaal tot rust. Het enige nadeel vonden wij de gehorigheid op de kamer, maar dat woog niet tegen alle voordelen op. Al met al hebben zowel wij als onze zoon en dochter we een topvakantie gehad. Hopelijk tot ziens!

Geweldig

Roelina de Ruiter - Ebbelink & Marcel de Ruiter
12-6-2018

Gisteren terug gekomen van een heerlijke week, bij aankomst op de luchthaven werd ons al verteld dat we nog konden eten in het restaurant , na een vertraging. Aangekomen in het hotel met 100 personen tegelijk zeer vriendelijk ontvangen door ome jan (manager) , dit was onze eerste keer in dit hotel , en we komen in juli terug. Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op het dorp, het eten was heerlijk! Het personeel is fantastisch , zelfs op het strand komen ze je vragen of je iets wilt drinken, je kan hier elk heel uur ook gebruik maken van het busje dat je dan naar het strand brengt , maar het is prima te lopen, Aanrader!!

Thuis konen

Lies kuijpers
11-6-2018

We zijn hier op het moment nog en zoover vraagt wat er goed is en wat niet.

Dan kan ik alleen maar positief antwoorden en niet negatief.

Zijn hier nu voor de 3e keer en het wordt alleen maar beter. Ik dacht dat dat niet kon maar toch ook dit jaar weer een paar kleine dingen veranderd in positieve zin.

Ome jan je bent goud waard voor numa.

Je weet precies wat goed voor de gasten is en wat niet. Ik ben dit jaar met mijn schoonouders die hier voor de 1e keer zijn maar ook die zijn heel erg positief(dan moet het wel erg goed zijn).

Mehmet en ome jan ga zo door en je komt nooit meer van ons af.

Geweldig hotel en zeker voor herhaling vatbaar!

Joan en Herman
10-6-2018

Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie. Het verblijf in hotel Konatepe was geweldig. Een relaxed hotel, schoon, vriendelijk personeel en een overvloed aan lekker eten. Er wordt elke avond wat georganiseerd door het animatieteam, is het iets wat je niet trekt, kan je rustig bij de relaxbar borrelen. Onze kamer werd de volgende ochtend omgeruild door Özcan, omdat ik niet helemaal tevreden was over het uitzicht. We kregen gelijk een kamer naast mijn schoonmoeder in het andere gebouw. Bovenlakens gebruiken ze niet in het hotel, maar via een van de vriendelijke kamermeisjes was dit zo geregeld. De Hamam is een aanrader en moet je zeker doen! Het strandpaviljoen is heerlijk en de jongens daar zijn erg vriendelijk, met name Mustafa. Het zwembad op het strand was erg fijn om even af te koelen na het zonnen. 3 oktober hopen we ons 25 jarig jubileum in Konatepe te vieren. Tot dan Konatepe!
Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 11-6-2018

Geachte Joan en Herman

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling,we zijn heel tevreden dat u fijne verblijf heeft gehad en blij om te horen dat het voor herhaling vatbaar is.

Hopelijk zien we jullie weer snel terug.

Heerlijk genoten

Paul en Harma
10-6-2018

Komen hier vaker en zijn dus zeer tevreden over dit hotel. Nieuwe bediening moest nog wel wat inwerken, laks en sloom, maar daar wedt aan gewerkt en dat komt zeker goed. 4 zwembaden en het strand voorwaar wat een luxe. ome Jan is de kers op de taart in dit hotel altijd aanspreekbaar en behulpzaam, dank daar voor.
Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 11-6-2018

Geachte Paul en Harma:

Het was heel leuk en gezellig jullie weer te zien,Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor uw reactie op zoover hopelijk zien we jullie weer terug.

Korte vakantie

Marcel
10-6-2018

Mooi en netjes hotel, keurig ontvangen met een groep van bijna 100 Nederlanders. Er werd eten klaargezet voor de hele groep. Ome Jan regelde dit prima. Schone kamers, strand op loopafstand waar elk uur ook een busje naar toe rijd. Eten prima ook op het strand waar ze ook elke keer langs je bedje lopen om te vragen of je nog wat wilt drinken.

Bij het hotel 4 zwembaden en meerdere bars. Prima tijd gehad.

Gezellig en gemoedelijk

Trijnie Attema
31-5-2018

Een super gezellige vakantie gehad met mijn moeder en zus net weer een week thuis.

We vinden het een gemoedelijk hotel ome jan maakte het iedereen naar de zin fijn dat dat in het Nederlands kon�

Eten was lekker en een leuk Animatie team Mehmet hield alles goed in de gaten.

Huseyn was een lieverd en een harde werker die ons elke dag de jus Orange bracht.

De andere huseyin die ook bij de bar van het strand stond was super lief.

Gajatay van de receptie wou ook alles voor je doen en was super aardig.

En de ijscoman wat een askim�

Rest van het personeel deed ook zijn best.

Kamers zijn netjes en schoon.

We hebben het ontzettend naar de zin gehad bij jullie en komen zeker een keer terug.

Groetjes Trijnie ,Ankie en Alie Attema

Özcan Pinar, Guest Relation Manager, 4-6-2018

Geachte Trijnie

Vriendelijk bedankt voor uw pozitive beoordeling op zoover ik heb het aan me colegas doorgegeven van uw mening ze waren heel blij mee en moest de groeten doen.

We zijn heel blij om te lezen dat u fiıne verblijf heeft gehad leuk om te horen dat u weer terug komt.

Fantastisch en tot gauw!

Trudie Haak
29-5-2018

Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was prima en gevarieerd. Er reed een busje naar het strand, maar was ook prima te lopen. Op het strand ook nog een zwembad. De kamer was schoon en werd ook tussendoor goed schoongemaakt.

In het hotel ook deelgenomen aan een Hamam/massage, je voelt je al herboren.

Entertement was prima en vermaakte de kinderen en volwassen prima. Mhemet nog beterschap en hopelijk komt het helemaal goed met je been..

"Ome Jan" hartelijk dank voor een onvergetelijke vakantie

Geachte Trudy

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw pozitive reactie op zoover.

We zijn heel blij om te horen dat u fijne verblijf heeft gehad tijdens uw verblijf.

Hopelijk zien we u vaker terug.

Fantastisch!

Peter
29-5-2018

Eerste maal in dit hotel. Prijs/kwaliteit zéker een aanrader.. Mooie propere kamers, vriendelijk personeel, lekker uitgebreid eten, enz.. Té veel positieve ervaringen om op te noemen. Grote pluspunt is de "nederlands sprekende" manager die dagelijks in en rond dit gezellig hotel aanwezig is! Ik kom zéker terug zoals velen hier aanwezig! Proficiat!!

Geachte Peter

Hartelijk bedankt voor uw recensie op zoover.

Als hotel medewerkers zijn we heel blij om te horen dat u leuke tijd heeft gehad in ons accomodatie.

Tot gauw

Willem en Anneke
28-5-2018

het hotel is fantastisch vriendelijk en behulpzaam personeel we moesten naar het ziekenhuis en alles werd prima geregeld voor deze prijs en goeie service en kwaliteit een aanrader wij gaan zeker nog eens terug

Geachte Willem en Anneke

Vriendelijk bedankt voor uw leuke beoordeling op zoover.

We zijn heel blij om te lezen dat u weer terug komt. U bent van harte welkom.

Hopelijk zien we u snel weer terug.

Vriendelijke Groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Numa Konaktepe in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Numa Konaktepe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Numa Konaktepe scoort een 8.82 uit 10 op basis van 849 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: