Hotel smartline Numa Konaktepe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag11°5°
Hotel smartline Numa Konaktepe
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Numa Konaktepe voor je op een rij gezet:

770 reviews over Hotel smartline Numa Konaktepe in het Nederlands

Ciska, 20-2-2018

Super gezellig hotel ,lief personeel en Harold van touroperator kon je alles vragen en hielp je goed vriendelijke man .

Eten niets om te klagen alleen jammer dat er maar 1x baklava was dat vind ik zo lekker .

Mei en september 2018 kom ik weer in numa conaktope .

Min punt geen Nederlandse zenders op tv

Özcan Pınar, Guest Relation Manager, 1-3-2018

Geachte Ciska;

Hartelijk bedankt voor uw reactie op zoover.

Leuk jullie weer te zien in ons accomodatie baklava is zeker lekker klopt dat was 1 keer in de week bij de turkse avonden maar ik zal me best doen om meerdere keren te regelen over de nederlandse zenders we hebben van alle nationaliteiten 1 zender voor de andere nl zenders hebben we speciaale satelliet nodig alleen bvn is er.

Hopelijk zien we u weer in mei

Vriendelijke Groeten

Konaktepe voelt als thuis komen.

Wendy, 19-2-2018

Ik was in Konaktepe met mijn vader, die hier al eerder was geweest.

Ik zelf was er nog niet eerder geweest, maar toch voelde het als thuis komen.

Ook had Öczan ( Jan) ons een grote kamer toegewezen, zodat we toch onze privacy hadden.

Het personeel is ook geweldig & zeer behulpzaam.

Konaktepe ligt op 10 minuten lopen van het centrum van Konakli.

En de dolmus stopt voor de deur & voor 1,50 kun je naar Alanya.

Met het gratis busje kun je naar het strand.

Al met al hebben wij hier een hele fijne vakantie gehad & fantastische mensen leren kennen.

Konaktepe een echte aanrader.

Özcan Pınar, Guest Relation Manager, 20-2-2018

Geachte Wendy

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover we zijn heel tevreden dat u het naar uw zin heeft gehad.

Hopelijk zien we jullie vaker terug.

Tamara.., 29-1-2018

Perfect hotel .. kindvriendelijk.. goeie service .. zeker zijn 4 sterren waard.. wij hebben een top vakantie gehad
Özcan Pınar, Guest Relation Manager, 30-1-2018

Geachte Tamara:

Hartelijk bedankt voor uw mening over ons accomodatie.

We zijn heel blij om te horen dat u fijne vakantie heeft gehad en hopelijk zien we u weer terug.

Naomi, 10-1-2018

Eten, drinken, personeel, hygiene
Özcan Pınar, Guest Relation Manager, 12-1-2018

Geachte Naomi

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw kort en krachtige beoordeling op zoover.

Fijn om te lezen dat u fijne verblijf heeft gehad tijdens uw vakantie en hopelijk zien we jullie weer terug.

Vriendelijke Groeten

Fijn hotel maar eetzaal moet schoner

VAkantieganger, 11-11-2017

Wij zijn er eind september hier geweest voor twee weken een heerlijke vakantie gehad de kamers zijn mooi en schoon en gezellig hotel alleen de manager van het entertainment is erg bazig zijn wil is wet ome Jan de toeristen manager is erg aardig en behulpzaam het enigste wat vuil is is de eetzaal daar moeten ze veel meer aandacht aan besteden kortom een fijn hotel.
Özcan Pınar, Guest Relation Manager, 19-12-2017

Geachte Gasten:

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

Met plezier heb ik uw beoordeling gelezen hierbij wil ik u bedanken voor uw tips.

De verbeter punten gaan we zeker verbeteren om ons gasten betere service te bieden.

Hopelijk zien we u weer terug in ons accomodatie.

Top hotel

Koop bakker, 29-10-2017

Voor de 4 de keer in dit hotel. Wij voelen ons helemaal thuis hier. Al het personeel doet uitstekend z'n best.

In het bijzonder Öczan Ome Jan,Mehmet de badmeester en Mehmet de animater en Beytullah onze lieve kelner, en natuurlijk Harold van touroperator. En niet te vergeten de chef kok. Tot spoedig

Özcan Pınar, Guest Relation Manager, 31-10-2017

Geachte Koop;

Het was heel leuk en gezellig jullie weer te zien hopelijk blijft het niet op 4.

Hartelijk bedankt voor uw pozitive reactie op zoover,zal ook aan me colegas doorgeven over uw mening en tot gauw.

Het was onze 2e vakantie in dit hotel

Erica Kluiver, 23-10-2017

Het is een kindvriendelijk hotel met een Nederlands sprekende manager. Het eten is prima. Wij hadden een ruime familiekamer De zwembaden 3 stuks buiten waren top

Geachte Erica:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

Het was heel leuk en gezellig jullie weer te zien.

Fijn om te horen dat u tevreden terug bent van uw verblıjf hopelijk tot volgende keer.

gezellig en gastvrij hotel

willemijn, 23-10-2017

Gezellig hotel met vriendelijk personeel . Nederlandse manager die net dat stapje extra voor je doet . We zijn dit jaar voor de 2e keer hierheen gekomen omdat het vorig jaar goed was bevallen .

Geachte Willemijn;

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw beoordeling op zoover.

Blij om te horen dat u tevreden terug bent en wij zijn heel blij om jullie voor tweede keer te zien hebben.

Hopelijk tot derde keer

Vriendelijke Groeten

Heerlijk relext aan het strand of bij het zwembad.

Fam. Roesth, 20-10-2017

We hebben geen klachten en zijn al 3 x geweest.

Geachte Fam Roesth:

Hartelijk bedankt vooruw reactie op zoover.

We zijn heel blij en tevreden jullie weer te zien hopelijk blijft het niet op derde keer.

Geweldig

Jeske, 19-10-2017

Het is een superhotel. Word erg vrien delijk ontvangen en erg prettig verblijf. Het is geen massa hotel dus je kent snel al het personeel wat erg leuk is. Ook als je er meerdere malen komt herkennen ze je meteen. Dus voelt als thuiskomen. Alles is top.
Özcan Pınar, Guest Relation Manager, 21-10-2017

Geachte Jeske

Hartelijk bedankt voor uw pozitive beoordeling op zoover.

Het is was voor ons ook heel leuk en gezellig jullie meerdere keren terug te zien.

Hopelijk zien we jullie nog vaker terug

Vriendelijke Groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Numa Konaktepe in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Numa Konaktepe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Numa Konaktepe scoort een 8.83 uit 10 op basis van 823 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: