Hotel smartline Numa Konaktepe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Hotel smartline Numa Konaktepe
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Numa Konaktepe voor je op een rij gezet:

877 reviews over Hotel smartline Numa Konaktepe in het Nederlands

Marcel
17-10-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, schone kamers, lekker en gevarieerd eten. Strand lopend te berijken maar elk uur rijd er ook een busje.

Zwembad aan het strand met eten en zeer vriendelijk personeel, ze brengen zelfs je drankje op het strand. Ome Jan heeft de zaken prima voor elkaar.

Zo'n fijn hotel!

Joan en Herman
16-10-2018

Eind september voor de 2de keer dit jaar naar Konaktepe geweest. Net als de eerste keer hebben wij ons verblijf als zeer prettig ervaren. Wij konden niet merken dat het personeel na zo'n heet seizoen moe was van het harde werken. Ze deden er nl nog steeds alles aan om het ons naar de zin te maken. Fati en de 2 "diva's" van de ontbijtservice en relaxbar zijn zo lief en attent. Öczan, de manager, had voor een aangename verrassing op de kamer gezorgd, compleet met wijn en fruit en een met bloemen versierde tafel voor het diner, omdat wij ons 25 jarig jubileum vierden. Nogmaals onze dank hiervoor. We hopen volgend jaar weer naar dit super fijne hotel te komen, maar dan wat langer!

Met vriendelijke groet, Herman en Joan

Geachte Gasten

Hartelijk bedankt voor uw reactie op zoover.Was heel leuk en gezellig jullie weer te zien in ons accomodatie hopelijk blijft het niet op 2 en we zien u vaker terug.

Vriendelijk Groeten

prima hotel zeker meer dan de moeite waard

john kuijpers
15-10-2018

hotel is niet te groot, goed eten en drinker vriendelijk personeel niets gaat hun te ver ,

ome jan is niets te gek,

de BBQ op het strand is een aanrader voor iedere gast goed door ome jan geregeld :)

WTC.nl

Meer dan waar voor je geld.

Herman Meijer
13-10-2018

Op zich een prima verblijf.

+ vriendelijk personeel

+ strand en de service aldaar

+ ruime en schone kamers

+ maaltijden zal pp verschillen

+ afstand tot strand en shops

- veredeld Malt bier ( 0.7%)

- rioollucht in badkamer

- matige wifi

- sleetse vloerbedekking blok B.

Geachte Herman

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

Verbeter punten gaan we zeker verbeteren we zijn blij dat u fijne verblijf heeft gehad.

We zullen heel blij zijn om u terug te zien.

Vriendelijke groeten

Geweldig

Mitchel Kuijpers
13-10-2018

Voor de 4e keer weer terug in dit hotel. Voelt als thuis komen bedankt aan alle personeel met name Fati en natuurlijk ome Jan.

Geachte Mitchell

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover het was weer heel leuk en gezellig jullie weer te zien.

Tot de 5 de keer

Chantal Josson
10-10-2018

Gezellig, familiaal,qualiteit versus prijs perfect. Was 4de maal dat ik er was, manager 'ome Jan' de max, behulpzaam, vriendelijk, kortom zeer tevreden met verblijf. 👍👍👍

Geachte Chantal

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw commentaar op zoover.

We zijn heel tevreden dat u fijne verblijf heeft gehad tijdens uw vakantie.

Hopelijk zien we u vaker terug.

Heerlijke vakantie.

Alisha Hendrikx
8-10-2018

Net terug van een heerlijke vakantie !

Wij hebben in gebouw B gezeten de kamers zijn ruim en schoon.

Het ontbijt, lunch en diner is in buffet vorm. Ze zorgen er ook voor dat ze iedere dag voor afwisseling. Er wordt wel in heel Turkije met heel veel oliën gewerkt wat bij ons op de darmen sloeg en kregen de tip om zeker 3 stukjes brood te eten bij het warm eten, dit hielp zeker!

In de middag wordt er ook warm eten geserveerd, wat wij deden is bakjes van pasta of jam sochtends meenemen en dat in de middag op brood te doen, brood staat er altijd namelijk.

Het personeel is ook echt erg vriendelijk, ze doen alles voor je om een leuke vakantie te laten beleven! De jongen s'avonds bij de relaxbar maakt ook echt super cocktails!

Wij hebben 3 excursies geboekt via touroperator, dit was absoluut geen aanrader... Gelukkig hadden we gezellige groepen, maar kwam helaas veel onzin bij kijken wat niet relevant was aan de tour..

Bedankt ome Jan !

Özcan PINAR, Guest Relation Manager, 9-10-2018

Geachte Gasten,

Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor uw pozitive beoordeling op zoover.

We zijn heel blij om te lezen dat u fijne verblijf heeft gehad en hopelijk zien we u vaker terug.

Super

Thea
8-10-2018

Het is een top ressort en voor herhaling vatbaar. Ome Jan doet alles om het iedereen naar de zin te maken

Geachte Thea,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

We zijn heel blij dat u süper heeft gehad hopelijk zien we u vaker terug.

Heerlijk hotel

Anita keles

Heel erg goed hotel , we waren hier al voor de 4 de keer

Volgend jaar zeker weer terug

Geachte Anita,

We waren heel blij jullie weer te zien.

Vriendelijk bedankt voor uw reactie op zoover.

Tot volgend sezoen

Vriendelijk Groeten

Superleuk hotel met vriendelijk personeel

Thea en Marc
8-10-2018

De ligging is goed, en het strand van dit hotel is perfect. Mooie ligbedden volop en screens voor de schaduw. Een leuke beachbar met zitjes waar je ook heerlijk kunt lunchen, je krantje lezen of gezellig kletsen ... EN een zwembad erbij! Vonden wij helemaal geweldig. De mensen zijn overal SUPERvriendelijk niets is teveel. De kamers zijn eenvoudig maar prima en superschoon. Hele fijne inloopdouche. Het grote zwembad bij het hotel daar was de muziek soms echt knalhard, maar er is ook een relaxbar, dus volop keuze. Je kunt gezellig buiten zitten met eten. Dat mag trouwens wel warmer, want het is soms erg lauw, en vooral met kip is dat niet zo handig. De sfeer in dit hotel is geweldig en de BBQ was zo leuk en goed verzorgd. Mijn zus was jarig en dat heeft het Hotel zoooo mooi verzorgd. We konden zelfs een taart met kaarsjes en opschrift regelen! Top hoor wij komen zeker terug. En als er iets is of vragen kun je altijd ome Jan Vragen.

Geachte Thea en Marc,

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw uitgebreide pozitive beoordeling,

Als hotel medewerkers zijn we heel tevreden dat u fijne verblijf heeft gehad en hopelijk zien we vaker terug in ons accomodatie.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Numa Konaktepe in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Numa Konaktepe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.