FamiliehotelWeer vandaag31°24°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Senza The Inn Resort & Spa voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Senza The Inn Resort & Spa in het Nederlands

Prima accomodatie, voor herhaling vatbaar

seljosiep
31-7-2016

Vriendelijk personeel, eten was ook goed (niet zo zeuren mensen, er is keuze genoeg!) Leuk aquapark met super slides. Er is voldoende te doen in de avond (leuke shows gezien), De kamer was schoon en goed. Het strand van Alanya en omgeving vinden wij minder (stenen). Prima verbijf gehad van 8 dagen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed , maar geen 5 sterren.

John
22-8-2015

Goed Hotel, mooie duplex kamers, eten niet super uitgebreid en druk bij het avondeten. Obers doen echt goed hun best. Hygiëne is niet echt top..Voornamelijk Oostbloklanden en Turken. Weinig Nederlanders. Mooi aqau park . Geen 5 sterren waard, vier zou meer recht doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Nooit meer

Mathijs
16-8-2015

Wij zouden 11 dagen verblijven in dit hotel (volgens verschillende lokale mensen het beste hotel uit Alanya en omstreken).

1. Het eten is koud (niet warm genoeg) dit wordt koud in de au-bain-marie geplaatst.
  2. De kamers zijn heel vies (te denken aan onder andere: bloed- en urinevlekken in het bed- en douche linnengoed, spinnenweb, vlekken op de muren en enorme schimmel in de badkamer. )
  3. De openbare voorzieningen zijn zeer smerig en zwaar gehavend.
  4. Veel russen, eigenaar zou ook een Rus zijn.
  5. De beloofde Wi-Fi valt continu uit, waarbij je 3á4 keer per dag een andere inlogcode krijgt, of het internet er zo een halve dag uit ligt.
  6. Kapotte sloten deuren
  7. Zo zijn er nog meer punten.

Bij het klagen bij de Guest Relations doen ze alles lacherig af.

Wij kunnen persoonlijk afraden dit hotel te boeken. Er zijn voor deze prijs echt veel betere hotels beschikbaar!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Top

mirjam
18-6-2015

Wat een super hotel met onwijs vriendelijk personeel wij voelden ons echt koninklijk tijdens ons verblijf

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Prima Hotel

AGerek
22-5-2015

Groot en mooi hotel, redelijk nieuw.. wij zijn in mei geweest voor 2 weken met ons 5 jarige dochtertje.. die was helemaal verliefd en wilde daar blijven wonen:) gezellig en vriendelijk hotel, personeel heel netjes en behulpzaam..schone kamers, iedere dag schone handoekken, verder een mooi groot zwembad en er is hele dag animatie heel gezellig je verveelt je niet met Cihan en Murka om je heen:) en de kidsclub was heel leuk..kortom mijn dochtertje heeft heel erg genoten en wij zelf ook. wat ik wel wat irritant vond, de liften hadden vaak storing. lekkere eten maar jammer dat het snel koud werd. voor deze prijs vond ik het een top vakantie..

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel

Marissa
8-5-2015

Leuk en goed hotel. Het animatieteam is heel leuk en maakt het zeker naar je zin, vooral Cihan en Murka. Het zwembad word zeer goed onderhouden en de kamers zijn ook prima. Het eten is goed maar omdat iedereen de bakken openlaat word het koud.

Gereisd Anders in Sat May 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk vertoeven, fijne mensen

ivera
6-5-2015

Ok, de russen zijn in grote getallen aanwezig, lusten graag alcohol, maar dat wisten we al. Ze laten je met rust, want wij hebben er geen last van ondervonden, ze zijn best lachwekkend als je het met een knipoog bekijkt. Het animatie team met name Murka en Cihan en zeker ook de fotografen TC en Ozan hebben wij hele leuke tijden mee beleefd. Als je beleefd en vriendelijk doet, dan krijg je dat terug, zelfs bij het ontbijt kreeg ik mijn koffie aan tafel geserveerd door de liefste ober. Iedereen is vriendelijk en inderdaad, zij zien de Nederlanders het liefst daar komen. Wij boekten deze vakantie 3 weken voor vertrek, zo spontaan als wij zijn en het is de beste vakantie tot nu toe geweest en wij gaan zeer zeker terug om onze vrienden weer te ontmoeten.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

een aanrader

carmen
4-5-2015

Wij zijn vandaag ons laatste dag en het was top. Het peroneel zeer vriendelijk en behulpzaam op alle gebieden. Wij hebben ons geen dag verveeld door het dagelijks programma van animatie. Men begleid en zorgt voor alles men is niet opdringerig en men helpt je vakantie net iets meer van te maken dan alleen hele dag in de zin liggen. In het bijzonder de volgende personen cihan & apdullah & murka.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

Hele mooie vakantie

Fam. Keuter
1-5-2015

Wij hebben hier een hele goede vakantie gehad.. Personeel was heel vriendelijk en als we iets vroegen dan stonden ze gelijk voor ons klaar. Animatie was heel goed er was de hele dag van alles te doen en ze deden het heel leuk. Eten en ontbijt was ook prima. Iedere dag schone kamers en schone handdoeken

Gereisd Met partner in april 2015

moet nog veel leren.

ellis
21-10-2014

We hebben een goeie vakantie maar ik vind dat dit hotel nog veel moeten leren! Vriendelijkheid,engels praten, meer cocktails met een leuke bar bv. Het eten was wel oke maar vaak idd koud vanwege die bakken. De drank mocht ook wel beter wprden ik proefde alleen maar chloor smaak. Ook de barren moeste langer open blijven omdat de disco zo vies en stonk! Kortom dit hotel is wel goed maar moet nog veel leren.Verder kwam ik thuis en heb ik een huidinfectie gekregen en dus op vakantie opgelopen. Maar voor deze vakantie veel betalen vond ik dus best jammer ! Ik hoop dat het voor in de loop der jaren beter word!!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

• Aantal glijbanen5

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 200 m
  • Kleur van het strandDonker

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Senza The Inn Resort & Spa in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Senza The Inn Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.