Hotel Royal Garden Suite

Hotel Royal Garden Suite
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Garden Suite voor je op een rij gezet:

255 reviews over Hotel Royal Garden Suite in het Nederlands

Leuke faciliteiten, kamers wat minder.

fam P
8-8-2018

Familiekamers zitten in een bijgebouw aan de andere kant van de weg. Dit oogt aan het begin of je een beetje in een verdomhoekje word gestopt. Ook een beetje een onprettig gevoel dat iedereen hier maar binnen kan stappen en naar je kamer kan lopen. In het bijgebouw zit namelijk helemaal geen personeel. Het is een beetje een spookgebouw. Een verlaten bar, een verlaten lobby, een verlaten tuin. Na een dag of twee went t wel, maar je voelt je een beetje een outsider met de rest van de gasten. Eten is redelijk. Ze zouden er iets meer variatie in mogen brengen en wat aan de geur in t restaurant mogen doen (stinkt met name in het gebouw waar je zit als er geen plaats meer is). Eten is snel op, en wordt dan niet bijgevuld.

Positieve punten ook genoeg hoor! Heerlijke zwembaden. Goede temperatuur en schone baden. Schoonmaakster is een schat! Maakt mooie creaties van beddengoed. Leuke animatie. Fijne bar. Lief voor kinderen. Privé strand is top!

Top vakantie gehad

Danielle
15-7-2018

We hebben een super vakantie gehad in dit hotel! Mooi hotel mooie zwembaden, goed eten! Fijne ligging veel winkels in de omgeving!

Zeynel Guzel
10-6-2018

Barman Burak , Burhan en Neşe van het restaurant waren fantastisch.

Bar manager Müjde was heel onvriendelijk en maakte veel onderscheid tussen gasten.

Top Hotel!

Debbie
11-5-2018

Net terug van 11 heerlijke dagen in Royal garden suites. We hebben een geweldige vakantie gehad. Eten is goed, heel uitgebreid, voor iedereen wat wils. De keuken manager Mevlüt Yilmaz spreekt een beetje Nederlands en maakt met iedereen een gezellig praatje. Strand is een paar meter lopen, ook daar zijn alle voorzieningen. De zwembaden zijn helemaal top, mijn zoon had al snel vriendjes en samen gingen ze regelmatig van de leuke glijbanen. Tussen de zwembaden een grote bar waar je in de middag lekker kan eten. Ook daar komen ze regelmatig bij je zitten om de mensen te leren kennen, en om te vragen of alles naar wens is. Ook de animatie is bijna de hele dag aanwezig en maken je vakantie echt af.! Mete en Ibrahim zijn in een woord geweldig! Ze zijn allen betrokken. Voelt als een grote familie met elkaar. Het centrum is op loop afstand, daar vind je leuke winkeltjes. Er is een min puntje en dat is dat de bedden vrij stevig zijn, ze doen als

Super!

Anouk
8-5-2018

Ik kom hier al een aantal jaar en heb weer een zeer geslaagde vakantie gehad bij Royal Garden. Vooral de animatie is de grote sfeermaker in het hotel. Mete is echt overal; bij activiteiten, aan tafel bij mensen, op het podium. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk. Ik ga zeker weer terug!

Tialda, Marrit en Lise
4-5-2018

Echt fantastisch vooral Mete, Maya, buket, Ibrahim, Jack. Ze maakten er elke dag een feestje van. Ze probeerde steeds meer in het Nederlands. Wij zouden hier zo weer naar toe gaan .

Ons goed vermaakt

Petra Kees en Daan
20-8-2017

Genoeg te doen voor zo'n relatief klein dorpje!

Echt leuk en verrassend....

Hotel was beetje oudbollig, maar keurig netjes en in het hoofd gebouw elke dag rond half negen een schoonmaakster, schone handdoeken en een leuk versierd bed.

Keuken weinig tot geen variatie maar het was heerlijk bereid en smaakte goed.

Het personeel was zeer vriendelijk... Vooral in het restaurant!

Minder was het personeel bij de receptie, zij spraken weinig tot geen Engels of Duits alleen Turks of Russisch.

De animatie was top en het animatieteam ook!!

Minder vonden wij de hoeveelheid onbeschofte Russen.

Zij eten niet, maar schepten borden vol op en aten niks op.

Hierdoor veel onnodig verspilling van voedsel.

Tip: breng overgebleven voedsel in rekening!

Verder top vakantie gehad en heerlijk uitgerust....

Of we weer gaan naar dit hotel...

Als er geen Russen meer zijn zeer zeker... Nu twijfel achtig!!

10 jaar hier!

Ine
7-8-2017

Wij komen hier nu 10 jaar 2 keer per jaar (mei en september). Het is hier fantastisch! Fijn personeel, schone kamers, eten voor ieder wat wils en als er iets is, spreek de managers aan! Men probeert het iedereen naar de zin te maken. Wij wensen iedereen een fijne vakantie.

Schandalig

Ali
29-7-2017

Ze zijn niet beleefd, hebben geen respect voor buitenlanders. Ze weten niet hoe ze kamers moeten schoonmaken. Hygiene is niet over te praten geen woorden voor. Eten is ijs koud. Slechte en vieze zwembaden. Handdoeken worden om de week verschoont, soms niet eens.

Ergste hotel ooit!!!

Fam. Cabrera
25-7-2017

Het hotel is zeker niet kindvriendelijk... laat staan over het comfort. Badhandoeken die niet vervangen worden dag in dag uit, wij kegen een kamer die in eerste instantie gesloopt zou worden zo oud was het. Bedlakens waar bloed op was!!! Bij de receptie was er niemand die het Engelse taal begreep laat staan spreken. Het eten was slecht! Zeker geen aanrader.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden Suite in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden Suite scoort een 8.36 uit 10 op basis van 255 reviews.