Hotel Royal Garden Select

Hotel Royal Garden Select
7,9

6 tips over Hotel Royal Garden Select

Nathalie, 10-9-2015
Neem een badlaken mee, iedere dag voor een schone handdoek moet je €1,00 betalen.
e_lenferink, 7-6-2015
Elke kamer is goed in dit hotel. Tip : jeepsafari.
Mark, 23-10-2014
Neem waterschoenen mee voor het strand en voor in de zee om je voeten te beschermen tegen de scherpe rotsen in de zee en de scherpe schelpen op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Garden Select voor je op een rij gezet:

Hans, 29-5-2014
Kies altijd Gazipasa boven Antalya. Vanaf Gazipasa in het gunstige geval 50 minuten. Kan langer duren als je onderweg veel mensen af moet zetten. Maar vanaf Antalya duurt het minimaal drie uur, en ook dan loop je kans dat je mensen moet afzetten en nog langer onderweg bent.
ted., 26-5-2014
Vlieg via antalya, want via gasipassa is er ook een transfer van 2 uur.
Ronald, 19-5-2014
boek in de select,heeft apart restaurant