Hotel Royal Garden Select *****

Review geschreven door Ine Aarts

Ons 2e huis!

Ine Aarts
12-6-2016

Dit hotel is een aanrader voor je familie. Of je nu met zijn 2e gaat of het hele gezin met kinderen, er is voor ieder wat te doen. Wil je luieren en genieten van de zon, zee en het strand? Als je wat actiever wilt doen, is er een leuk animatieteam. Wij zijn in dit hotel (Royal Garden Suites staat op hetzelfde terrein) voor de 17e keer geweest. Wij komen hier graag. Het eten er is zelfs een wokkok die je eten klaar maakt, personeel, tuin, kamers, wij hebben geen klagen. Mocht er iets zijn, spreek de managers hier op aan. Dan wordt alles zo snel mogelijk geregeld.

Wij komen hier zeker weer terug, je voelt je hier welkom! In het dorp Konakli is er op woensdag een markt, mooi om al die groenten en specerijen te zien die op kleur gesorteerd liggen. Natuurlijk is hier ook kleding enz. te koop. Wil je naar Alanya, ga dan met de Dolmus. Kost bijna niets en je bent er zo. In Alanya zijn de burcht, de haven en de overdekte markt een aanrader. Er zijn genoeg restaurantjes. Wil je naar de bergen, huur dan voor een dag een taxi! Geweldig.