Hotel Royal Garden Select

Hotel Royal Garden Select
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Garden Select voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Royal Garden Select in het Nederlands

Heerlijke vakantie!☀️

Boskerk
14-8-2018

Prima hotel! Wij verbleven in Royal Garden Select. Moderne uitstraling, schoon, gastvriendelijk. Bij aankomst werden we enthousiast ontvangen en kregen direct onze kamer. Keurige moderne ruime kamer met inloopdouche, heerlijk.

Pluspunt vonden wij zeker dat je niet om 6 uur 's ochtends je handdoek hoefde te leggen om een plekje bij het zwembad te bemachtigen. Genoeg bedjes en parasols aanwezig. Eten gevarieerd en goed warm. Personeel behulpzaam. Wij vonden het bed te hard, maar na melding hiervan kregen we meteen een matrastopper op ons bed, waarna we heerlijk hebben geslapen. Het Select hotel is stukken beter dan het Suite hotel, dit is echt gedateerd. Enige minpuntje was voor ons het strand, dit was meer kiezel dan zandstrand en in zee erg veel rotsen en keien. Er verblijven inderdaad Russen in het hotel, maar daar hebben we verder geen last van gehad. In een all inclusive concept in Turkije kom je nou eenmaal vaak Russen tegen.

eigenlijk is dit hotel in de categorie 'net niet'

Vakantieman
13-8-2018

ok hotel meer niet. kamers zijn prima groot en nieuw alleen geen wifi op de kamer wat niet van deze tijd is. kamer wordt goed schoongemaakt alleen handdoeken worden eens per 3 dagen verwisseld??! zwembad-handdoeken kosten 1 euro per handdoek per wissel??!! lobby is goed lekkere lounge plek waar je kan zitten en relaxen en een drankje kan nemen, hier doet de wifi het soms wel soms niet. eten in het restaurant was ok niet heel goed maar ook niet slecht. zwembad is klein en het hele comlex is eigenlijk aan de kleine kant waardoor je snel uitgekeken bent. bedienend personeel op een paar uitzonderingen na is niet vriendelijk en totaal niet gemotiveerd. ze doen hun werk maar dat is het dan ook. animatie is redelijk. Douchekop werkte niet, na melding zelfde dag nog vervangen. blijf vooral uit de buurt van de verhuurder van jetski etc op het strand, stelletje oplichters, je betaald voor fotos, helft blijkt niet op dvd te staan.

Nooit meer

L
12-8-2018

Door de reviews op internet heb ik dit hotel geboekt. We kwamen aan en we werden goed geholpen, maar we moesten veelste lang wachten op onze kamer. Toen we naar onze kamer mochten werden we gedumpt in het derde gebouw afgelegen van het hotel. Kamer zag er opzich Oke uit maar badkamer is zeker aan vervanging toe. Er zijn over de hele slaaplamer maar 2 stopcontacten. We hebben van de 12 dagen 3 keer zonder wc papier gezeten en er wordt niet schoongemaakt of opgeruimd. Alleen de prullenbak word leeggehaald.

Eten valt heel erg mee, maar je mag je bord niet leeg eten of het wordt al meegenomen ze hebben erg haast. Voor het drinken geldt het zelfde.

Animatie is heel erg amateuristisch en van de 12 dagen zijn we maar 3 keer gegaan omdat het gewoon niet leuk was. Verder wel leuk hotel en leuke mensen als je de taal spreekt.

D-reizen

Zolang de Russen er komen nooit meer!

P en E
5-6-2018

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Alleen ontzettend veel Russen!

Je kunt beter in hotel ernaast zitten. Royal garden suit, 4 sterren maar je betaald wel veel minder. Terwijl je wel gebruik mag maken van Royal garden select.

Gewoon een aanrader voor iedereen .

Willi Colling
31-5-2018

Hotel perfect. Personeel erg vriendelijk. Hotel is goed schoon kortom helemaal top.

Royal Garden Select is en blijft een fantastisch hotel waar het personeel aardig en vrolijk is, het eten is heel goed, en de kamers worden perfect schoongehouden. Jammer dat sommige Oostblok mensen het verklooien voor de andere vakantiegangers, gewoonweg omdat ze geen normen en waarden kennen, maar dat zijn we gewend bij de mensen uit de Oostbloklanden. Het personeel doet er echter alles aan om het eventuele ongemak per direct weg te nemen. Kortom: we hebben reden genoeg om nog een keertje terug te gaan naar Royal Garden Select.

Allen de DJ past niet bij dit hotel .......

Geweldig!

Rian
25-5-2018

Ik kwam hier aan na verhuisd te zijn uit eftalia resort, dit hotel heeft mijn hele vakantie goed gemaakt!!

Het eten is echt super

De kamers groot heel fijn

Strand dichtbij ook super goed

Voor de kleintjes genoeg water plezier

Ligging perfect loopafstand centrum

Wat kan ik nog meer zeggen? Dit is relaxt vakantie vieren!

Fantastic

Albert
10-5-2018

Very Good hotel clean

Lang drive from antalya AirPort

Wij zijn naar Turkije geweest naar Alanya (Konakli). We hebben een all inclusive vakantie geboekt en verbleven in het hotel Royal Garden Select. Dit is werkelijk een tophotel! Alles is werkelijk waar tip-top goed geregeld. Er is voldoende animatie, een super de luxe hotel waar wij met onze kindjes gewoon hartstikke thuis voelen. Personeel is superlief en vooral extra vriendelijk voor onze twee dochtertjes. Het eten is superlekker, vers en super uitgebreid. Voor elk wat wils. De complimenten aan het team, managen aan meneer Mevlut Yilmaz in het bijzonder die ons goed in de watten heeft gelegd. Het hotel ligt op een goede plek; dicht bij de shopping mall en grote weg waarbij je makkelijk de bus kunt pakken naar het centrum van Alanya; maar 5 minuten lopen. Het hotel heeft een eigen strand met alle voorzieningen die men nodig heeft; dit is maar een paar meter lopen. Nu al zin voor ons volgend vakantie aan Royal Garden Select.

10 jaar hier!

Ine Aarts
17-6-2017

Wij komen hier nu 10 jaar 2 keer per jaar (mei en september). Het is hier fantastisch! Fijn personeel, schone kamers, eten voor ieder wat wils en als er iets is, spreek de managers aan! Men probeert het iedereen naar de zin te maken. Wij wensen iedereen een fijne vakantie.

Voelt als thuiskomen, fantastisch!

Ina van Veen
10-6-2017

Voor de 9e keer naar Royal Garden geweest. Gezellig en mooi hotel met vriendelijke en goede service. Veel gelachen met Mete en Farhad van de animatie. General manager Ismail maar ook Ahmet en Mevlüt staan altijd voor je klaar. Volgend jaar gaan we weer!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden Select scoort een 8.64 uit 10 op basis van 49 reviews.