Hotel Royal Garden Select

Hotel aan zeeWeer vandaag24°11°
Hotel Royal Garden Select
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Garden Select voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Royal Garden Select in het Nederlands

Een fantastisch ervaring en een top-aanrader!

Jamal, 26-4-2018

Wij zijn naar Turkije geweest naar Alanya (Konakli). We hebben een all inclusive vakantie geboekt en verbleven in het hotel Royal Garden Select. Dit is werkelijk een tophotel! Alles is werkelijk waar tip-top goed geregeld. Er is voldoende animatie, een super de luxe hotel waar wij met onze kindjes gewoon hartstikke thuis voelen. Personeel is superlief en vooral extra vriendelijk voor onze twee dochtertjes. Het eten is superlekker, vers en super uitgebreid. Voor elk wat wils. De complimenten aan het team, managen aan meneer Mevlut Yilmaz in het bijzonder die ons goed in de watten heeft gelegd. Het hotel ligt op een goede plek; dicht bij de shopping mall en grote weg waarbij je makkelijk de bus kunt pakken naar het centrum van Alanya; maar 5 minuten lopen. Het hotel heeft een eigen strand met alle voorzieningen die men nodig heeft; dit is maar een paar meter lopen. Nu al zin voor ons volgend vakantie aan Royal Garden Select.

10 jaar hier!

Ine Aarts, 17-6-2017

Wij komen hier nu 10 jaar 2 keer per jaar (mei en september). Het is hier fantastisch! Fijn personeel, schone kamers, eten voor ieder wat wils en als er iets is, spreek de managers aan! Men probeert het iedereen naar de zin te maken. Wij wensen iedereen een fijne vakantie.

Voelt als thuiskomen, fantastisch!

Ina van Veen, 10-6-2017

Voor de 9e keer naar Royal Garden geweest. Gezellig en mooi hotel met vriendelijke en goede service. Veel gelachen met Mete en Farhad van de animatie. General manager Ismail maar ook Ahmet en Mevlüt staan altijd voor je klaar. Volgend jaar gaan we weer!

Geweldig hotel

Yassine van veen, 21-5-2017

Kom hier al 9 jaar en het bevalt mij nog steeds geweldig.

Animatie is perfect zijn hartstikke vriendelijk in het speciaal mete & ferhat ze stralen ook gewoon uit dat ze het naar hun zin hebben.

Heerlijk!

Anouk Witjes, 8-5-2017

Inmiddels een paar keer in dit hotel geweest en ook deze keer weer twee weken met veel plezier verbleven. Het eten is goed en afwisselend, de kamers goed onderhouden en comfortabel. De animatie is heel enthousiast en kinderen worden actief benaderd om de hele dag mee te doen aan afwisselende activiteiten. Maiia is een topper met de kleintjes en weet echt hoe ze kinderen enthousiast moet krijgen. Mete en Ferhat zijn geboren gangmakers voor groot en klein en zorgen dat je je geen moment hoeft te vervelen. Ook de muziek was dit jaar afwisselender en beter hoorbaar op verschillende plekken op het park; goed voor de sfeer! Bedankt weer voor de fijne tijd!

Geweldig hotel

Renate van Aalten, 8-5-2017

Het was weer heerlijk "thuiskomen" bij Royal Garden. Personeel bij de bleu bar is super vriendelijk. De dames van de miniclub ( Katja en Maya) hebben de kinderen een onvergetelijke vakantie bezorgd. Mijn speciale dank aan Mete en Ferhad voor alle goede.zorgen en jullie vrolijkheid.

we hebben weer een heerlijke vakantie gehad!

Fam.Ortsen, 8-5-2017

Zijn er nu 4x geweest! Dit jaar waren wij de eerste gasten van het seizoen.

Nog weinig Nederlanders en Duitsers. De Russen waren er wel erg veel op dit moment. De animatie en de miniclub waren fantastisch! En het personeel is vriendelijk! Echt een aanrader

groene haren

martine, 30-12-2016

Wanneer je blond haar hebt natuurlijk of geverfd krijg je groene haren door het water!

Het personeel wilt je niet helpen en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

De kamers waren super schoon!

Wat ons zeer tegen veel is dat er vooral veel stagiaires rond liepen die slecht / nauwelijks engels kunnen spreken.

super hotel

i strik, 4-7-2016

In een woord super hotel

met partner en schoonzus geweest

voor de 3e keer dus 4e keer vervolg

kamers bediending eten zwembaden strand in een woord toppie overal loop afstand stadje konakli

deur uit de fantastische discotheek summer garden

echte aan rader deze hotel willen we toch speciale mensen bedanken

zoals ahmet mevlut murat en de meisjes in de lobby voor de bediening lekkere koffie en turkische thee

Ons 2e huis!

Ine Aarts, 12-6-2016

Dit hotel is een aanrader voor je familie. Of je nu met zijn 2e gaat of het hele gezin met kinderen, er is voor ieder wat te doen. Wil je luieren en genieten van de zon, zee en het strand? Als je wat actiever wilt doen, is er een leuk animatieteam. Wij zijn in dit hotel (Royal Garden Suites staat op hetzelfde terrein) voor de 17e keer geweest. Wij komen hier graag. Het eten er is zelfs een wokkok die je eten klaar maakt, personeel, tuin, kamers, wij hebben geen klagen. Mocht er iets zijn, spreek de managers hier op aan. Dan wordt alles zo snel mogelijk geregeld.

Wij komen hier zeker weer terug, je voelt je hier welkom! In het dorp Konakli is er op woensdag een markt, mooi om al die groenten en specerijen te zien die op kleur gesorteerd liggen. Natuurlijk is hier ook kleding enz. te koop. Wil je naar Alanya, ga dan met de Dolmus. Kost bijna niets en je bent er zo. In Alanya zijn de burcht, de haven en de overdekte markt een aanrader. Er zijn genoeg restaurantjes. Wil je naar de bergen, huur dan voor een dag een taxi! Geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden Select scoort een 8.86 uit 10 op basis van 42 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: