Hotel Royal Garden Select

Hotel aan zeeWeer vandaag21°16°
Hotel Royal Garden Select
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Garden Select voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Royal Garden Select in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar.

Richard Dikken
15-10-2018

Het hotel is ruim opgezet en zeer netjes. Helaas zijn de bedden erg hard. (maar dat is normaal in Turkije) Het eten is veelal gebaseerd op Russische toeristen die er ook massaal waren. Handdoekenservice is niet gratis. Als je de handdoeken wilde verwisselen dan diende je 1 euro per handdoek te betalen. Voor een all inclusive hotel waren de openingstijden om te eten vrij mager. ER was geen late ontbijt mogelijk. Evenals de late evening snack. A la carte eten is een ander begrip dan wij kennen. Zij hebben nl het menu al samengesteld op een kaart.

Strand is prima alleen de parasols hadden hun langste tijd wel gehad.

Mooi hotel eten is slecht !

Han Voortman
27-9-2018

Het is opzich een mooi hotel, alleen geen 5 sterren waard. kamers zijn mooi en netjes.

Het eten is verschrikkelijk slecht, genoeg keuze maar allemaal niet te eten we hebben het 4 avonden geprobeerd maar zijn daarna 10 avonden alleen nog maar uit eten geweest !

Stel je verwachting bij!

Erwin Dethmers
22-9-2018

Dit hotel suggereert een 5-sterren-hotel te zijn, maar schijn bedriegt. Wij zijn geen klagers maar realistisch zijn we wel. Wij verbleven in het nieuwe gedeelte. De kamer is ruim en schoon en de bedden en het sanitair zijn prima. De kamer is wat ons betreft het enige wat voldoet aan de criteria. Voor de rest viel het ons echt tegen. De capaciteit van de 2 liften is te krap voor het aantal gasten, regelmatig was het eten koud, personeel is - op een enkeling na -niet gastgericht en spreekt nauwelijks engels, wifi is er alleen in de lobby, zwembaden zijn goed en schoon, er zijn voldoende ligbedjes, maar de meeste zijn stuk. Dat geldt ook voor de parasols. Animatie is veelal gericht op Russische gaten. Al met al een hoop minpunten voor een vijfsterren hotel. Wij hebben wel een fijn verblijf gehad en genoten van onze vakantie. Ga er gerust heen, maar stel je verwachtingen bij.

Nooooooit meer

P.E.E. Smith
19-9-2018

Slechtste hotel ooit. Elke dag koud eten. Weinig variatie qua eten. Kapotte bedjes onvriendelijk personeel. 3 sterren niet meer. Groot drama. Nooit meer.

Prima vertoeven

Jolanda en wim
18-8-2018

Wij sliepen in royal garden echt schoon maar geen fijne matrassen.eten deden wij liever aan de suites kant,uitgebreider en schoner.in royal garden vonden wij het rommelig en vies.met dank aan me te van de animatie en mevlut yilmaz hebben wij een topvakantie gehad.centrum op loopafstand was ook gezellig.alle personeel vriendelijk en de managers vroegen vaak hoe het ging.

Heerlijke vakantie!☀️

Boskerk
14-8-2018

Prima hotel! Wij verbleven in Royal Garden Select. Moderne uitstraling, schoon, gastvriendelijk. Bij aankomst werden we enthousiast ontvangen en kregen direct onze kamer. Keurige moderne ruime kamer met inloopdouche, heerlijk.

Pluspunt vonden wij zeker dat je niet om 6 uur 's ochtends je handdoek hoefde te leggen om een plekje bij het zwembad te bemachtigen. Genoeg bedjes en parasols aanwezig. Eten gevarieerd en goed warm. Personeel behulpzaam. Wij vonden het bed te hard, maar na melding hiervan kregen we meteen een matrastopper op ons bed, waarna we heerlijk hebben geslapen. Het Select hotel is stukken beter dan het Suite hotel, dit is echt gedateerd. Enige minpuntje was voor ons het strand, dit was meer kiezel dan zandstrand en in zee erg veel rotsen en keien. Er verblijven inderdaad Russen in het hotel, maar daar hebben we verder geen last van gehad. In een all inclusive concept in Turkije kom je nou eenmaal vaak Russen tegen.

eigenlijk is dit hotel in de categorie 'net niet'

Vakantieman
13-8-2018

ok hotel meer niet. kamers zijn prima groot en nieuw alleen geen wifi op de kamer wat niet van deze tijd is. kamer wordt goed schoongemaakt alleen handdoeken worden eens per 3 dagen verwisseld??! zwembad-handdoeken kosten 1 euro per handdoek per wissel??!! lobby is goed lekkere lounge plek waar je kan zitten en relaxen en een drankje kan nemen, hier doet de wifi het soms wel soms niet. eten in het restaurant was ok niet heel goed maar ook niet slecht. zwembad is klein en het hele comlex is eigenlijk aan de kleine kant waardoor je snel uitgekeken bent. bedienend personeel op een paar uitzonderingen na is niet vriendelijk en totaal niet gemotiveerd. ze doen hun werk maar dat is het dan ook. animatie is redelijk. Douchekop werkte niet, na melding zelfde dag nog vervangen. blijf vooral uit de buurt van de verhuurder van jetski etc op het strand, stelletje oplichters, je betaald voor fotos, helft blijkt niet op dvd te staan.

Nooit meer

L
12-8-2018

Door de reviews op internet heb ik dit hotel geboekt. We kwamen aan en we werden goed geholpen, maar we moesten veelste lang wachten op onze kamer. Toen we naar onze kamer mochten werden we gedumpt in het derde gebouw afgelegen van het hotel. Kamer zag er opzich Oke uit maar badkamer is zeker aan vervanging toe. Er zijn over de hele slaaplamer maar 2 stopcontacten. We hebben van de 12 dagen 3 keer zonder wc papier gezeten en er wordt niet schoongemaakt of opgeruimd. Alleen de prullenbak word leeggehaald.

Eten valt heel erg mee, maar je mag je bord niet leeg eten of het wordt al meegenomen ze hebben erg haast. Voor het drinken geldt het zelfde.

Animatie is heel erg amateuristisch en van de 12 dagen zijn we maar 3 keer gegaan omdat het gewoon niet leuk was. Verder wel leuk hotel en leuke mensen als je de taal spreekt.

Zolang de Russen er komen nooit meer!

P en E
5-6-2018

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Alleen ontzettend veel Russen!

Je kunt beter in hotel ernaast zitten. Royal garden suit, 4 sterren maar je betaald wel veel minder. Terwijl je wel gebruik mag maken van Royal garden select.

Gewoon een aanrader voor iedereen .

Willi Colling
31-5-2018

Hotel perfect. Personeel erg vriendelijk. Hotel is goed schoon kortom helemaal top.

Royal Garden Select is en blijft een fantastisch hotel waar het personeel aardig en vrolijk is, het eten is heel goed, en de kamers worden perfect schoongehouden. Jammer dat sommige Oostblok mensen het verklooien voor de andere vakantiegangers, gewoonweg omdat ze geen normen en waarden kennen, maar dat zijn we gewend bij de mensen uit de Oostbloklanden. Het personeel doet er echter alles aan om het eventuele ongemak per direct weg te nemen. Kortom: we hebben reden genoeg om nog een keertje terug te gaan naar Royal Garden Select.

Allen de DJ past niet bij dit hotel .......

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.