Hotel Royal Garden Select

Hotel Royal Garden Select
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Garden Select voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Royal Garden Select in het Nederlands

Zolang de Russen er komen nooit meer!

P en E
5-6-2018

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Alleen ontzettend veel Russen!

Je kunt beter in hotel ernaast zitten. Royal garden suit, 4 sterren maar je betaald wel veel minder. Terwijl je wel gebruik mag maken van Royal garden select.

Gewoon een aanrader voor iedereen .

Willi Colling
31-5-2018

Hotel perfect. Personeel erg vriendelijk. Hotel is goed schoon kortom helemaal top.

Royal Garden Select is en blijft een fantastisch hotel waar het personeel aardig en vrolijk is, het eten is heel goed, en de kamers worden perfect schoongehouden. Jammer dat sommige Oostblok mensen het verklooien voor de andere vakantiegangers, gewoonweg omdat ze geen normen en waarden kennen, maar dat zijn we gewend bij de mensen uit de Oostbloklanden. Het personeel doet er echter alles aan om het eventuele ongemak per direct weg te nemen. Kortom: we hebben reden genoeg om nog een keertje terug te gaan naar Royal Garden Select.

Allen de DJ past niet bij dit hotel .......

Geweldig!

Rian
25-5-2018

Ik kwam hier aan na verhuisd te zijn uit eftalia resort, dit hotel heeft mijn hele vakantie goed gemaakt!!

Het eten is echt super

De kamers groot heel fijn

Strand dichtbij ook super goed

Voor de kleintjes genoeg water plezier

Ligging perfect loopafstand centrum

Wat kan ik nog meer zeggen? Dit is relaxt vakantie vieren!

Wij zijn naar Turkije geweest naar Alanya (Konakli). We hebben een all inclusive vakantie geboekt en verbleven in het hotel Royal Garden Select. Dit is werkelijk een tophotel! Alles is werkelijk waar tip-top goed geregeld. Er is voldoende animatie, een super de luxe hotel waar wij met onze kindjes gewoon hartstikke thuis voelen. Personeel is superlief en vooral extra vriendelijk voor onze twee dochtertjes. Het eten is superlekker, vers en super uitgebreid. Voor elk wat wils. De complimenten aan het team, managen aan meneer Mevlut Yilmaz in het bijzonder die ons goed in de watten heeft gelegd. Het hotel ligt op een goede plek; dicht bij de shopping mall en grote weg waarbij je makkelijk de bus kunt pakken naar het centrum van Alanya; maar 5 minuten lopen. Het hotel heeft een eigen strand met alle voorzieningen die men nodig heeft; dit is maar een paar meter lopen. Nu al zin voor ons volgend vakantie aan Royal Garden Select.

10 jaar hier!

Ine Aarts
17-6-2017

Wij komen hier nu 10 jaar 2 keer per jaar (mei en september). Het is hier fantastisch! Fijn personeel, schone kamers, eten voor ieder wat wils en als er iets is, spreek de managers aan! Men probeert het iedereen naar de zin te maken. Wij wensen iedereen een fijne vakantie.

Voelt als thuiskomen, fantastisch!

Ina van Veen
10-6-2017

Voor de 9e keer naar Royal Garden geweest. Gezellig en mooi hotel met vriendelijke en goede service. Veel gelachen met Mete en Farhad van de animatie. General manager Ismail maar ook Ahmet en Mevlüt staan altijd voor je klaar. Volgend jaar gaan we weer!

Geweldig hotel

Yassine van veen
21-5-2017

Kom hier al 9 jaar en het bevalt mij nog steeds geweldig.

Animatie is perfect zijn hartstikke vriendelijk in het speciaal mete & ferhat ze stralen ook gewoon uit dat ze het naar hun zin hebben.

Heerlijk!

Anouk Witjes
8-5-2017

Inmiddels een paar keer in dit hotel geweest en ook deze keer weer twee weken met veel plezier verbleven. Het eten is goed en afwisselend, de kamers goed onderhouden en comfortabel. De animatie is heel enthousiast en kinderen worden actief benaderd om de hele dag mee te doen aan afwisselende activiteiten. Maiia is een topper met de kleintjes en weet echt hoe ze kinderen enthousiast moet krijgen. Mete en Ferhat zijn geboren gangmakers voor groot en klein en zorgen dat je je geen moment hoeft te vervelen. Ook de muziek was dit jaar afwisselender en beter hoorbaar op verschillende plekken op het park; goed voor de sfeer! Bedankt weer voor de fijne tijd!

Geweldig hotel

Renate van Aalten
8-5-2017

Het was weer heerlijk "thuiskomen" bij Royal Garden. Personeel bij de bleu bar is super vriendelijk. De dames van de miniclub ( Katja en Maya) hebben de kinderen een onvergetelijke vakantie bezorgd. Mijn speciale dank aan Mete en Ferhad voor alle goede.zorgen en jullie vrolijkheid.

we hebben weer een heerlijke vakantie gehad!

Fam.Ortsen
8-5-2017

Zijn er nu 4x geweest! Dit jaar waren wij de eerste gasten van het seizoen.

Nog weinig Nederlanders en Duitsers. De Russen waren er wel erg veel op dit moment. De animatie en de miniclub waren fantastisch! En het personeel is vriendelijk! Echt een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden Select scoort een 8.85 uit 10 op basis van 46 reviews.