Hotel Quattro Beach Spa & Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag16°12°
Hotel Quattro Beach Spa & Resort

4 tips over Hotel Quattro Beach Spa & Resort

P.J.Hooijmans, 21-10-2014
Leuke markt Konaklu Kamers zeezicht of het binnenplein hebben mooi uitzicht
Roy , 20-8-2014

- dagje Alanya

- cruise een piratenboot

Manon van Amelsvoort, 20-8-2014

Neem een paar goede bad slippers mee ,want de tegels rond het zwembad en bij het restaurantje van het strand en op toilet zijn erg glad.

En ze moeten iets verzinnen dat de mensen niet van die overvolle borden met eten opscheppen en dan een hoop laten staan.

En dat geld ook voor de drank.

En ruimere opengestelde tijden voor de waterglijbaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Quattro Beach Spa & Resort voor je op een rij gezet:

mimijanssen, 25-7-2014
Het terras van het hotel zelf is ontzettend gezellig s'avonds. Er is een avondprogramma, wat eindigt om 23u. Alles is toegankelijk dus loop ook even de pier op wanneer het donker is. De Spa beneden in het hotel is ook zeker een aanrader met een uitstekende prijs en kwaliteit verhouding.