Hotel Quattro Beach Spa & Resort

Hotel Quattro Beach Spa & Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Quattro Beach Spa & Resort voor je op een rij gezet:

56 reviews over Hotel Quattro Beach Spa & Resort in het Nederlands

goed net hotel lekker eten

adri
8-2-2018

het was een mooi hotel lekker eten zijn er 22 dagen geweest

Wij zijn een stel van 23 en 25 jaar, reizen ieder jaar naar een warm land met all in concept en waren dit jaar eind september in Quattro.

Oke, laat ik positief beginnen, want onze aankomst was grandioos! Zeer vriendelijk ontvangst en ze spraken perfect Engels. We hadden extra betaald voor een kamer met zeezicht en we kregen gratis een upgrade naar een kamer met prive jaccuzi op het balkon met zeezicht. Kamer is super schoon en we hadden een derde bed langs ons tweepersoonsbed staat (volgens mij hebben alle kamers dit).

Zwembad is groot, ook al dacht ik aan de hand van de foto's dat dit niet zo was. Schoon en er is een overvloed aan bedjes. Muziek staat wel een beetje hard bij t zwembad. Glijbanen open van 10 tot 12 en van 15 tot 17, maar dit vond ik prima. Ook het strand is mooi.

Nadelen: al het eten is koud. Zeer zeer lauw. Sommige avonden aten we liever niks of chips op de kamer. Vooral lunch en diner. All la carte is waardeloos. Ziekenhuiseten is nog beter dan dit, en tenminste warm. Ze hebben ook live cooking, iedere dag een ander vleesje, maar dit maakte ze al een uur van te voren en stopte ze dan achter in een warmhoudbak, waardoor het koud was als je het serveerde. Ook was de smaak van het eten vaak heel flauw en waarschijnlijk bedorven, want mijn vriend is ziek geworden. Met de klacht die we hebben ingediend, werd helaas niks gedaan. Er werd ook geen drinken bezorgd tijdens het eten of bij t zwembad.

Verder waren er veel mensen uit Oost-Europa, voornamelijk uit Rusland. We hebben maar een Nederlands stel gezien. Dit contact miste we heel erg, aangezien de russen erg op zichzelf waren en vaak dronken waren. Het personeel sprak ook allemaal Russisch en trok hierdoor deze mensen ook voor.

Nog een nadeel is de transfer tijd vanaf ons vliegveld Antalya. In een kleine bus zaten we de heenreis 2 uur en n kwartier en de terugreis in een grote bus 3 uur en een kwartier. Afstand met dolmus naar Alanya is 20 minuten.

Tot volgend jaar!

Josefien
26-9-2017

Dit is echt een geweldig hotel, niks kwam ons te kort.

Het animatieteam is heel spontaan en spreekt verschillende talen.

Personeel doet er alles aan om je goed van dienst te zijn.

Wij hadden kamer op de hoogste etage met zicht over het zwembad en de zee.

Ik kan iedereen dit hotel aanraden, en volgend jaar zit ik hier zeker weer!

Relaxen, schoon, goede service en leuk personeel

Janssen-Wallhof
15-9-2017

Afgelopen jaar zijn wij hier ook geweest.

Dit jaar hebben wij Quattro Beach voor 24 dagen bezocht. De transfer van het vliegveld naar het hotel duurt ongeveer 2 uur. Dat is wel een zit maar het is het wachten waart.

Wij zijn met een jong gezin met kleine meid van 3 jaar en de schoonouders zijn nagereisd. Het hotel is echt super schoon. Dagelijks wordt de hotelkamer echt goed schoongemaakt incl. schone handdoeken. Alles is overzichtelijk aangegeven. Het personeel is echt super vriendelijk. Yavuz zorgt ervoor dat niemand iets te kort komt. De dames, Sevgi, Asel, Ayperi van de Patisserie halen echt alles uit de kast om het naar je zin te maken, niets is te veel. Per week kun je een maal a-la-cart eten. Alles ligt binnen handbereik. Een goede Spa, fijne en ruime zwembaden. Links is de relax zone en rechts de Actieve zone. Er is een klein waterpark en een apart kinderbad met zonnedoek.

Er is een heerlijke pier om te kunnen relaxen. Bedjes op de pier, het strand en op de stijger zijn schoon, voorzien van kussens en je kunt gebruik maken van de handdoekservice. Je kunt de hele dag je handdoeken ruilen wel 10x per dag als je dit wilt.

Tijdens ons verblijf waren er leuke shows, verschillende activiteiten, foam party in het zwembad, gala avond, turks avond etc.

Een verbeterpunt: sommige gerechten waren lauw omdat het personeel altijd zorgt dat van alles voorradig is en er vooruit gekookt wordt maar hierdoor koelen sommige gerechten af.

Animatieteam: De Poolse animateur deed echt haar best. De Russische juffrouw was meer bezig met feesten dan met de kinderen. Daar kwam weinig output uit. Alles was te veel.

Voor de rest top vakantie, zeker op het gebied van prijs kwaliteit.

Een absolute aanrader

Geen volgende keer

Steef
13-9-2017

Heel mooi hotel maar daar is ook alles mee gezegd. Het eten is elke dag koud... gewoon niet te eten. Bijna geen variatie en elke dag dezelfde dingen. We hadden 1 keer gehakt en dat smaakte gewoon bedorven. Mooie kamer en mooie zwembaden maar dat is het. Voor ons nooit meer.

Nooit meer

K
13-9-2017

Het hotel en de kamers zijn erg mooi.

Het eten is koud en weinig variatie.

Ongebakken vlees laten ze op schalen in de warmte staan.

We hebben extra kosten moeten maken om iedere avond uit eten te gaan.

Bedden worden niet verschoond.

Een aanrader!!

Vrij
26-8-2017

Een zeer mooi en schoon hotel. Mooie architectuur met oog voor detail. We hebben er een heerlijke vakantie gehad.

fantastis

karel
10-8-2017

Prachtig hotel we zijnal 2x naar dit hotel op vakantie geweest .

Due her is good her along vatbaar .

We kregen op been zekere day been groote fruitkorf met been be dank kartje DAT we bedankt Warren DAT

We were good hotel quattro beach Hayden gekozen .

We zijn zeker in vast nog van plan on naar dit hotel terug te gaan

Er is maar 1 problem in DAT zijn die smeerige arogante russen die hebben nu not streets geen manieren echte varkenszijn her.

Oude reviews (archief)

Het is een supergoed hotel.

Marijke
9-10-2016

Eten en drinken heel goed en ook zeer vroendelijk personeel en de kamers zijn geweldig.

prachtig fantastisch hotel

wzs
30-9-2016

het prachtige hotel en de bijzondere vriendelijke mensen hebben onze vakantie tot een top vakantie geleid.

alles was brand en brand schoon,

eten en kamers waren super.

prachtige douch prima bedden hele mooie kamers.

groot zwembad wat doorliep naar de beachbar en daar weer het strand.

beachbar heel de dag lekker eten en ook zeer vriendelijk personeel/

dit hotel is een aanrader voor ieder

het strand is door de rotsen iets minder maar wordt gecomposteerd door een zeer grote steijger.

echt een top vakantie hier gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quattro Beach Spa & Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quattro Beach Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quattro Beach Spa & Resort scoort een 9.11 uit 10 op basis van 157 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: