Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag32°25°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Quattro Beach Spa & Resort voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Quattro Beach Spa & Resort in het Nederlands

Fantastisch maar nooit meer door zoveel russen

Simone
20-7-2019

Alles was fantastisch... eten kamers schoon. Maar t sterft er van de russen en dat is echt verschrikkelijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 20 2019 09:24:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Familie Caroen
13-7-2019

Het hotel ligt redelijk ver van de luchthaven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Goede spa(massages) maar nooit meer!

Lena
12-7-2019

In veel goede all inclusives geweest van Mexico, Egypte & Turkije, dit is het niet. Als je hierheen komt om Mojito’s te drinken, dan stel ik je gelijk teleur: dit hotel kent namelijk GEEN mojito. Heel bizar, ze hebben in hun All-inclusive pakket alleen enkele eigen gemaakte cocktails waar wij met z’n 4en niks van lustten. Na aandringen bij meerdere barren, kregen we te horen dat we extra moesten betalen. €5 betaald, iets anders gekregen. Verder, te weinig ligplaatsen/te kleine zwembaden en te weinig animo voor de kinderen. In het zwembad gelden helemaal geen regels, iedereen gooit met ballen, complete flamingo’s van 1.5 x2m. zwemmen op je als je niet op let en er zijn ontzettend veel Russen, zelfs het programma word erop aangepast. Op de zaterdag (en nog 1 dag in de week) word je al om 15:00 van je ligbed geknikkerd vanwege Turkish night. Eten smaakt altijd hetzelfde. Kamers zijn wel heel mooi! Spa heerlijk! Maar 1 keer en nooit meer!

Gereisd Met partner in juli 2019

Dick
28-6-2019

Hotel ligt op een geweldige plek aan het strand. Personeel is super vriendelijk. Een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, Mon Jul 08 2019 12:39:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Mister Dick

Thank you very much for rating our hotel. We are pleased to hear that you liked it here.

We hope to see you again soon.

With kind regards

Your Quattro Beach Team

Always again

Jany
26-6-2019

Quattro Beach & Spa er is echt geen nee te koop. Zeer royale kamers en zeer vriendelijk personeel. Het is een groot hotel maar daar merk je niets van er is voldoende plek voor iedereen. Het hotel ligt wel buiten Alanya maar met de taxi zit je er zo. Alanya zelf is een leuke plaats. Special thanks to Sabrina, Mert, Katya, Serkan, Ugur and all the others. But please, dear management, dünya from the reception should learn to have some more respect to guests. she is really rude.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 8-7-2019

Dear Jany

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover. We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us! We all looking forward to welcoming you back again in the nearest future!

Kind regards,

We hebben een heerlijke vakantie achter de rug.

Aliceen
24-6-2019

Leuke kamers, de familiekamer is ruim en netjes,bars en restaurants kregen we bijna altijd de perfecte service! We genoten dagelijks van de lunch aan het strand waar we keer op keer in de watten werden gelegd.Het entertainment team geeft het Hotel een extra boost! @Baran(entertainment manager) compliments to you for all the above, you have a nice team with beautiful people.Special Thx aan Mert, Een aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Guest Relation Officer, Asst. Front Office Manager, 25-6-2019

Dear Aliceen,

Kind regards,

Ryan
20-6-2019

Heel erg mooi hotel, lieve mensen die daar werken. Zeker een aanrader! Mijn verblijf was geweldig!

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 25-6-2019

Dear Ryan

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover. We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us! We all look forward to welcoming you back again in the near future!

Geweldig

M. Blom
11-6-2019

Geweldige vakantie gehad. Hotel zeer goed, schoon en gastvrij. Eten is ruim voldoende maar mag iets gevarieerder en warmer zijn.

Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, Tue Jun 25 2019 13:05:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear M. Bloom

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover. We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us! We are all looking forward to welcome you back again in the near future!

Kind regards, Your Quattro Beach Team

Fantastisch hotel, elke dag ander thema

Kris
11-6-2019

Veel shop gelegenheid op loopafstand, of op 5 min rijden met taxi een groot shopping center met bazaar. Goed eten, heel fijn attent personeel,luxe loungebed huren is zeer goedkoop en erg fijn met kleine kinderen. Wij hebben erg genoten! Echt nog 5 sterren service in dit kleinschalige hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 25-6-2019

Dear Kris

Cindy van der Werf
9-6-2019

Wij zijn hier geweest van 1 t/m 8 juni. Het hotel is mooi en schoon! Het eten is er erg lekker en er is veel variatie. Rondom het zwembad was het ook schoon. Er zijn veel Russen maar hier hebben wij totaal geen last van gehad. Goed en leuk animatie team! Niet opdringerig. Vooral Serkan komt een praatje met je maken en is ook leuk met de kinderen.De shows savonds zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Het hotel zou helemaal top zijn als er ook een speeltuintje bij zit.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, Tue Jun 25 2019 13:03:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Cindy

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quattro Beach Spa & Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quattro Beach Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.