Hotel Quattro Beach Spa & Resort

Hotel Quattro Beach Spa & Resort

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Quattro Beach Spa & Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

248 reviews over Hotel Quattro Beach Spa & Resort

• 2019
    10Eloo08-10-2019

Dit was zo'n resort dat alles boven de verwachtingen was. Echt geweldig personeel en daarmee ook alles omheen. Ik raad deze resort iedereen aan!

Voor de ligging geef ik een 9 en dit heeft geen andere reden dan dat de resort ver van Antalya (Vliegveld) ligt. Maar de resort zelf heeft een super ligging direct aan strand.

We Love Quattro ;)

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Fam vos04-10-2019

Dat het een fantastische hotel is. en dan heb ik niks te veel gezegd. Het eten is erg goed en gevarieerd vriendelijke personeel. De kamer erg groot en zijn erg schoon. en erg mooi. de omgeving is ook zo mooi green cayon gedaan een aanrader. Hamam gedaan in het hotel geweldig. Wie hier nog wat over te zeiken heeft moet thuis blijven . Animatie voor de kinderen en volwassenen geweldig om de twee dagen een verrassing wat voor avond we hebben sushi en Italiaanse en een Turkse avond hebben we gehad. Voor herhaling vatbaar.

• 10Ryan03-10-2019

Hotel aanrader!

Prima hotel, aangenaam verrast. Vooral zeer vriendelijk personeel en prima eten. Wij komen zeker nog eens terug,langer. Toffe bars buiten en leuke mensen..

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Joland koning28-09-2019

Kleinschalige hotel, niet opdringerig, animatie team doen heel veel voor de vakantiegangers vooral Sarkan. Veel thema's voor het avondeten. Echt een aanrader om naar toe te gaan.

• 10Sofie Bogaert27-09-2019

Fantastisch hotel

Quattro Beach is een uitstekend hotel! De locatie is top, een half uurtje van Alanya stad en Konakli ligt heel dichtbij. Aan het hotel is er ook een bazaar met leuke winkeltjes en bars. Het hotel is heel proper, zowel de kamers als aan het zwembad. Men voelt er zich thuis door het vriendelijke en behulpzame personeel. Het eten is topniveau, veel keuze! De shows 's avonds zijn geweldig!Iedere avond afwisseling. Ook zijn er thema-avonden met show-cooking, dit mag je niet missen! Het animatieteam is echt fantastisch, heel veel leuke activiteiten, en hele lieve mensen! Quattro Beach is het beste hotel waar ik ooit al ben verbleven, zeker een aanrrader!

Alleen gereisd in september 2019

• 10Matthijs van Os01-09-2019

Super

Net terug van vakantie, zeer fijn verblijf gehad. Prachtige en schone hotelkamers, wij hadden een familiekamer. Eten goed en gevarieerd, leuke thema-avonden, gala, Turkse en sushi avond, vriendelijke mensen, wel veel Russen en Polen, maar geen last van, nogmaals kan alleen maar positief zijn. Komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10IJPELAAR05-08-2019

We hebben een prachtige tijd gehad

We hadden een geweldige tijd. We hadden plezier. Het eten op Turkse nachten was vooral leuk. de zeetemperatuur was ook erg goed en we konden comfortabel zwemmen. De netheid van het hotel, de inrichting was ook geweldig. internetsnelheid was goed in vergelijking met andere hotels, maar kon worden verbeterd. bedankt voor alles.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Kelly ringoir04-08-2019

Fantastisch !!!

Super hotel een echte aanrader alles was tiptop inorde , heel vriendelijk personeel een super tijd gehad

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Mark Martin04-08-2019

Geweldig Hotel

Net hotel met prima eten en gastvrij personeel. Heerlijk genoten van het prachtige uitzicht. Met name het uitzicht van de ondergaande zon.Nette kamers. Zeker een aanrader voor een heerlijk relaxed verblijf.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Mattias R04-08-2019

Perfect verblijf

Het hotel is modern, het personeel is vriendelijk en bekwaam en het ontbijt zeer goed en gevarieerd. Wij kregen een upgrade naar een suite en dat maakte het verblijf alleen maar perfecter.

Alleen gereisd in augustus 2019

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen