Hotel Quattro Beach Spa & Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°21°
Hotel Quattro Beach Spa & Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Quattro Beach Spa & Resort voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Quattro Beach Spa & Resort in het Nederlands

Meer dan de moeite waard

Yvonne De vreede
5-10-2018

Goed vertoeven hier. Eten grandioos, geen lege bakken, geen wachttijden.

De schoonmaak overal in het hotel is perfect. Veel hotels bezocht in turkije, maar dit hotel was de lange busreis (dik 1,5 uur) naar alanya zeker waard.

Een heel goeie vakantie gehad.

Vermeulen B
11-9-2018

Een prachtig hotel, zeer goede ligging. Maar men zou wat strenger moeten zijn vanuit de directie. Vb Bij de buffetten de mensen er op wijzen dat iedereen graag warm eten heeft. (bain marie's dicht doen )

fantastisch

karel
28-8-2018

is zijn prijs waard spijtig te veel russen en teveel polen en Kroaten.

Hebben voor niemand respect.

wij zelf zijn al 3 x naar hotel Quattro Beach geweest .Bij aankomst werden we goed ontvangen aan de info kregen we ook terug te horen dat we bedankt waren dat we terug om hun of voor hun hotel hadden gekozen de 2 dag stond der een fruitkorf en een fles lekkere rode wijn op de kamer. zelfs in het restaurant hadden ze een tafel voorzien die was prachtig versiert met bloemen .

en zijn mogen gaan eten in het Mexicaans restaurant. wel spijtig het Beach party was weer niet te doen vecht partijen tussen die oost blokkers .

van alles in het zwembad gooien tot glas scherven toe. er is op een moment bij het zwembad met de waterglijbaan een kind in glasscherven terecht gekomen dat het al bloedend met de ambulance moest af gevoerd worden naar het hospitaal.

Die mensen moesten ze het hotel verbieden . zelfs het personeel spreekt der scande over volle borden op schepen en der niets van opeten en wat een combinatie dessert met friet echte varkens. en van morgens vroeg liggen te zuipen dat ze voor de middag al strot zat zijn en ander mensen die staan te wachten om een drankje te bestellen voorsteken .ik kots nog van dat volk en zeker de russen .bij mij kregen die geen ultra al inclusief meer . Wat het eten betreft niet slecht maar is wel minder dan de andere jaren je krijgt der rap genoeg van .

Familie van den Goorbergh
25-8-2018

Prachtig resort, vriendelijk personeel, heerlijk eten.... Wij hebben een fantastische vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug!

Top top top

Heel vriendelijke mensen

Het eten was ook super

Fam de vos
18-8-2018

Super Mooie tijd gehad,de mensen die daar werken doen er alles aan om de gasten

Naar het zin te maken.lekker eten,leuke thema avonden,super schoon zowel de kamers als hotel, mooi groot zwembad .klein puntje er zijn veel russen verder geen last van gehad

GEWELDIG

Kim258
8-8-2018

Top hotel! Nog nooit zo'n schoon hotel gehad en het was onze 9e keer in Turkije.

Goed eten en vriendelijk personeel.

Aanrader is de upgrade naar een kamer met jacuzzi op het balkon. Je kijkt dan vanuit de jacuzzi op de zee en je hebt een extra groot balkon.

Wel weinig Nederlanders in de tijd dat wij er waren, vooral Russen en Polen maar we hebben dit totaal niet als negatief ervaren.

Fantastich

Marjolein
4-8-2018

Wat een prachtig hotel ,t personeel was TOP .mooie Schoone kamers ,eten voor ieders was er wel wat .heel veel te doen ivm animatieteam , goede kapper zit er in t hotel ,t enige nadeel was dat je heel moeilijk de zee in kon ,ivm rotsen maar als je een stukje naar rechts liep kon je daar zo de zee in lopen , wil je savonds er ff tussen uit dat kan ,als je de straat helemaal uit loopt terug naar de hoofdweg daar heb je leuke winkeltjes ,t enige wat ze zouden moeten verbieden is daar op de hoek daar kun je of op een kameel rijden of op een ezeltje zo zielig in die hitte en zo mager ,gewoon verbieden . Maar we hebben een prachtige ,mooie ,fijne vakantie gehad

fantastisch

kayleigh de jong
30-6-2018

het is een super goed maar vooral mooi hotel, als je binnenkomt denk je echt wauw! eten is er gevarrieerd en is een groot aanbod. leuke thema avonden met het eten. bij het beach grill restaurant staat dan ook elke avond een bqq/grill mer verschillende soorten vlees en vis. het annimatie team is ook erg aanwezig maar dat is juist erg gezellig. enige wat wij jammer vonden is dat de ijsjes alleen zijn van 15:00 tot 17:00. ultra all inclusive met drinken is TOP! Veel soorten cocktails. bedjes bij zwembad en strand gratis. de luxe bedjeshuisjes die je ziet op afbeeldingen zijn 43 TL dus dat is ongeveer 8 euro. echt een aanrader! je kan eventueel ook je kamer upgrade met een jacuzzi op ke balkon dat is 20 euro per dag!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quattro Beach Spa & Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quattro Beach Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.