Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°24°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Quattro Beach Spa & Resort voor je op een rij gezet:

94 reviews over Hotel Quattro Beach Spa & Resort in het Nederlands

Super

Matthijs van Os
1-9-2019

Net terug van vakantie, zeer fijn verblijf gehad. Prachtige en schone hotelkamers, wij hadden een familiekamer. Eten goed en gevarieerd, leuke thema-avonden, gala, Turkse en sushi avond, vriendelijke mensen, wel veel Russen en Polen, maar geen last van, nogmaals kan alleen maar positief zijn. Komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een prachtige tijd gehad

IJPELAAR
5-8-2019

We hadden een geweldige tijd. We hadden plezier. Het eten op Turkse nachten was vooral leuk. de zeetemperatuur was ook erg goed en we konden comfortabel zwemmen. De netheid van het hotel, de inrichting was ook geweldig. internetsnelheid was goed in vergelijking met andere hotels, maar kon worden verbeterd. bedankt voor alles.

Fantastisch !!!

Kelly ringoir
4-8-2019

Super hotel een echte aanrader alles was tiptop inorde , heel vriendelijk personeel een super tijd gehad

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Geweldig Hotel

Mark Martin
4-8-2019

Net hotel met prima eten en gastvrij personeel. Heerlijk genoten van het prachtige uitzicht. Met name het uitzicht van de ondergaande zon.Nette kamers. Zeker een aanrader voor een heerlijk relaxed verblijf.

Perfect verblijf

Mattias R
4-8-2019

Het hotel is modern, het personeel is vriendelijk en bekwaam en het ontbijt zeer goed en gevarieerd. Wij kregen een upgrade naar een suite en dat maakte het verblijf alleen maar perfecter.

Gereisd Alleenreizend in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FANTASTISCH!

Super Hotel
3-8-2019

Het is een geweldig hotel en zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Het eten is uitstekend.

Geweldige gastvrijheid

umut soguet
3-8-2019

De slaapkwaliteit was erg goed. We zijn erg blij hier en volgende keer zullen we weer dit hotel kiezen.

Aanrader

Y.
31-7-2019

Tijdje op de bus van de luchthaven richting hotel maar dit valt al bij al goed mee (kleine 2 uur). Het hotel zelf is slechts enkele jaren oud en dat is er aan te zien. Kamers zeer mooi en kraaknet, evenals de rest van het hotel. Ook het restaurant wordt heel proper gehouden itt andere Turkse hotels waar we reeds verbleven. Personeel in het restaurant heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is lekker en gevarieerd. Regelmatig is er een thema-avond (Turkse avond, sushi avond, chocolade avond,...) of thema-middag (burgerfestijn, fruitbuffet met chocoladefontein). Rond het zwembad is het vrij druk en het aantal bedjes vonden wij eerder beperkt. Handdoeken leggen is in dit hotel jammer genoeg ook van toepassing ook al is het volgens het hotelreglement in principe verboden. Net buiten het hotel is het best gezellig met wat winkeltjes, kermis en terrasjes. Alanya (met de taxi ongeveer 20 minuten) is zeker een bezoek waard!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Om nooit te vergeten!

Sarah
25-7-2019

1,5 uur rijden van de luchthaven, maar meer dan de moeite waard! Vlakbij een winkelstraat, Konaklı ligt op 5 min rijden met taxi/dolmus of shutllebus, Alanya ligt op 20min rijden. Prijzen taxi zijn echt oke! Reeds verschillende 5* hotels in Turkije bezocht , maar dit is echt het beste in jaren! Supervriendelijk personeel, enorm proper, fantastisch lekker eten (wie hier over durft te klagen ... dan ben ik echt benieuwd wat deze mensen thuis eten), kamers perfect, spa & wellness is een aanrader, a la carte = top (zeker de Mexicaan)... zo kunnen we nog wel even doorgaan. We kiezen nooit 2x voor zelfde hotel, maar hier komen we zeker nog eens naar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Komen zeker terug ! Een aanrader

Jens De Winter
24-7-2019

Vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen. Animatie super ! Lekker eten en drinken.

Gereisd Met partner in juli 2019

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quattro Beach Spa & Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quattro Beach Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.