Vakantiehuis Possenhof

Vakantiehuis
Vakantiehuis Possenhof
8,9

8 reviews over Vakantiehuis Possenhof in het Nederlands

Wij hebben 2 prachtige weken gehad in deze ruime , rustige gelegen villa Possenhof . Volledig uitgerust voor 5 personen met airco , 2 badkamers, een heerlijk terras op de begane grond waar je heerlijk kunt ontbijten met uitzicht op de prachtige tuin ,en een dakterras waar je in de avond met uitzicht op het straatje nog heerlijk kunt vertoeven. Erg prettig het taxi vervoer geregeld door Jeroen ,vanaf het vliegveld! Daarnaast veel bruikbare tips gehad over de omgeving. Heerlijk zwembad waar wij regelmatig alleen gebruik van maakten Tips: bezoek aan Dim saj , eerst met dolmus naar busstation in Alanya, daar neem je lijn 10 die ieder uur vertrekt naar de Dim saj. Vooral gaan als het erg warm is want op de rivier is het heerlijk koeler , en kun je lekker eten en drinken. Bezoek aan de moskee van Manavgat . Een of meerdere bezoeken aan Alanya met de Dolmus ben je er zo

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk ruim huis met veel privacy

Fam Bierhof
31-8-2016

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Een aanraden voor mensen die van rust en privacy houden en toch de winkeltjes en restaurants graag in de buurt heeft. Het huis is van alle gemakken voorzien, schoon en zeer ruim. Zeker voor herhaling vatbaar. Jeroen en Martine bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke huis, de contact is verder uitstekend met Jeroen. Alles wordt netjes geregeld, wordt gevraagd of het verder naar wens is. 100 punten.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantiehuis!! en perfect gelegen!!

Paula&Matthijs
8-7-2016

Heerlijke plek, lekker rustig maar toch dicht bij het centrum! Locatie op het park is perfect. Terras heeft veel privacy en is heerlijk rustig gelegen. (persoonlijk 1 van de beste locatie's van het park) Het mooie diepe (2.00m) zwembad met kinderbadje ligt op nog geen 50 meter lopen van het huis. Op het park zelf is er voor kinderen niet veel te beleven, maar het naastgelegen openbare park heeft een aantal speeltoestellen. Het vakantiehuis is ruim genoeg voor 4/5 personen. Net en schoon interieur, en alles wat je nodig hebt is wel aanwezig. Restaurant Sila (5min lopen) is een aanrader, lekker eten voor een goede prijs en zeer vriendelijk personeel. Kortom een heerlijke vakantieplek, waar wij zeker vaker naartoe gaan!!

Gereisd met partner in juni 2016

Een mooi ruim appartement!

Chantal Wijnen
27-6-2016

Veel privacy en rust vooral in deze periode.

Gereisd met vrienden in juni 2016

fam Albers
9-9-2015

Een geweldig huis met fijne meubels ingericht. Hele goede bedden Een terras beneden Boven een dakterras met gezellig uitzicht Een prive zwembad met eigen ligbedden

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke plek om lekker even te onthaasten

Patrick Schmitz
5-6-2015

Een mooi huisje , netjes en ruim. Staat met andere huisjes in een prachtige tuin met schitterende rozen, je eigen sinaasappelboom en andere mooie bloemen en planten. Om het hele parkje staat een hek , zodat kleine kinderen ook niet zomaar weg kunnen lopen. Het geheel is kleinschalig en het is niet druk. Het zwembad is niet groot, maar je hebt vaak een privé zwembad. Naast het park zit nog een mooi aangelegd park, je bent op loopafstand van een gezellig winkelstraatje met een paar leuke restaurants. De bus naar Alanya stopt vlakbij dus daar kun je makkelijk heen. Kortom en moeite waard als je niet in de drukte wilt van een all in hotel, maar wel wil genieten van de gastvrijheid van het geweldig mooie land.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Heerlijk genieten

Jitske Ooms
19-5-2015

We hebben ontzettend genoten in dit huisje in Konakli. Lekker zwembad, mooi ruim huis met een prachtige tuin eromheen. Prachtige omgeving in de bergen en aan de kust. Leuke winkeltjes in de straatjes bij het huis en ook in het centrum. Lekker restaurantjes bijna om de hoek. Heerlijke temperaturen. Met andere woorden, we hebben genoten en komen zeker terug. Echte aanrader voor mensen die niet in een druk all in hotel willen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun May 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jeroen Pos, Eigenaar, 19-5-2015

Hoi Jitske, bedankt voor je beoordeling en je bent natuurlik van harte welkom in ons vakantiehuis

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Possenhof in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Possenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.