Tijdelijk €25 aanbetaling

Numa Konaktepe

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Numa Konaktepe voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 1060 reviews
+188

8.8FantastischScore uit 1060 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Het Numa Konaktepe Hotel heeft alle ingrediënten om van jouw vakantie een echte droomvakantie te maken. Een ligging vlakbij het strand, vier verschillende zwembaden, waterglijbanen én vlakbij de bruisende badplaats Alanya. Verder heeft dit hotel comfortabele kamers en een fijn buffetrestaurant, waar je van heerlijke maaltijden geniet. Wat wil je nog meer?

De ligging

Numa Konaktepe ligt vlakbij Alanya in de Turkse Rivièra. Je beleeft een echte zon, zee en strandvakantie, want het is maar 500 meter lopen naar het dichtstbijzijnde strand! Voor wie geen zin heeft om te wandelen gaat er een shuttlebus van het hotel naar het strand op gezette tijden. Op het strand zijn een beachbar en een zwembad die bij het hotel horen. Je maak hier gratis gebruik van de ligstoelen en parasols. Dat wordt pas echt genieten! Het is ongeveer 800 meter naar het centrum van Konakli. Hier zijn verschillende winkeltjes en restaurants. Je kan ook het centrum van Alanya bezoeken, dat 12 kilometer bij het hotel vandaan ligt.

Het hotel en faciliteiten

Numa Konaktepe is een vier sterren hotel. Het vriendelijke personeel staat voor je klaar bij de receptie, die 24 uur per dag geopend is. In het hele hotel is gratis WiFi aanwezig, zowel in de openbare ruimtes als in je kamer. Tussen 10:00 en 18:00 uur gaat er ieder een een shuttlebus naar het strand toe. Verder heeft het hotel een doktersservice (tegen betaling), televisiehoek, minisupermarkt, souvenirwinkel en wasgelegenheid (tegen betaling). De kamers worden één keer per dag schoongemaakt. De bedlinnen worden twee keer per week vervangen en de handdoeken drie keer per week. Numa Konaktepe heeft meerdere zwembaden, waar jong en oud heel wat uurtjes waterplezier beleven! Er is zelfs een zwembad bij het strand, een zwembad met twee waterglijbanen en een kinderbad. Na het zwemmen strijk je neer op het zonneterras om aan je zomerkleurtje te werken. De ligstoelen en parasols staan al voor je klaar! Tegen borg kan je gebruik maken van de badhanddoekenservice. Mocht het slecht weer zijn kan je ook naar het binnenzwembad. Ook hier is en kinderbad aanwezig. Verder is er voor de kleine vakantiegangers een speeltuin en animatie.

De kamers

Numa Konaktepe heeft verschillende soorten kamers voor allerlei soorten reisgezelschappen. De kamers hebben gratis WiFi, airconditioning, een televisie, telefoon, huurkluisje en minibar gevuld met water. Alle kamers hebben een privébadkamer met een bad of douche, toilet en haardroger. Daarnaast hebben de kamers een balkon of terras met zitje.Het verschil in kamersDe eenpersoonskamers zijn ongeveer 26 m² groot en zijn geschikt voor één persoon. Deze kamers kunnen geboekt worden met landzicht en zeezicht. De tweepersoonskamers zijn geschikt voor maximaal vier gasten, waarvan twee volwassenen en twee kinderen tot en met 12 jaar. Ook deze kamers zijn ongeveer 26 m² groot. Er is een tweepersoonsbed, een eenpersoonsbed en een eenpersoons opklapbed. Ook deze kamers kunnen geboekt worden met landzicht en zeezicht.De familiekamers zijn geschikt voor maximaal vier volwassenen zonder kinderen of drie volwassenen met drie kinderen tot en met 12 jaar. Deze kamers zijn met een oppervlakte van 32 m² ruimer dan de andere kamers. Er zijn twee aparte slaapkamers met ieder twee slaapplekken. Eventueel kunnen er bedden worden bijgeplaatst. De familiekamers bevinden zich aan de landzijde van het hotel.Let op: eventuele voordeelkamers of promokamers kunnen qua ligging en faciliteiten afwijken van de standaardkamers.

Sport en entertainment

Naast zwemmen in één van de mooie zwembaden kan je bij Numa Konektepe nog veel meer sporten beoefenen! Je maakt gratis gebruik van de fitnessruimte. Daarnaast kan je aquarobics doen, jeu de boules spelen, tafeltennissen en beachvolleyballen. Daarnaast is er een wellnesscentrum, waar je tegen betaling gebruik maakt van de wellness faciliteiten. Er is een stoombad, sauna en hamman. Of boek jij vandaag een ontspannen massage?

Eten en drinken

Tijdens je vakantie bij Numa Konektepe kan je heerlijk culinair genieten! Je verblijft er op basis van all inclusive verzorging. Er is een restaurant waar je van de heerlijkste buffetgerechten geniet. Daarnaast zijn er meerdere bars, waaronder een beachbar en een poolbar, waar je lekkere drankjes en snacks haalt. Bij de all inclusive verzorging zijn het ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet bij de reissom inbegrepen, net als een selectie aan drankjes en snacks. Het ontbijt wordt geserveerd van 7:30 tot 9:30 uur, maar laat ontbijt is op aanvraag mogelijk. Het lunchbuffet staat voor je klaar van 12:30 tot 14:00 uur. Het diner wordt geserveerd van 18:30 tot 21:00 uur.

Goed om te weten

Huisdieren zijn niet toegestaan.Het hotel heeft liften en er zijn op aanvraag kamers voor mindervaliden. Deze kamers hebben een aangepaste badkamer en zijn rolstoeltoegankelijk.Op aanvraag kan er gratis een babybedje op de kamers worden gezet. Geef dit tijdens of direct na het boeken aan in verband met beperkte beschikbaarheid.De waterglijbanen zijn geopend van 10:00 tot 12:00 uur en van 14:00 tot 16:00 uur.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1060 Reviews over Numa Konaktepe

• 7Thomas van Seters08-01-2023

Mooi en schoon hotel

Mooi hotel, vriendelijk personeel en lekker eten. De hele dag is er animatie voor kinderen (en ouders). Leuke shows in de avonden.

• 8Truus Pistorius15-11-2022

fantastisch

top hotel mooie kamers goed schoon .eten geweldig voor ieder wat . zwembad voor de kids zwembad voor adults en nog een met glijbanen. Strand das ff een dingetje je moet een tunnel onder de weg door. dan stuk lopen is te doen er rijd ook een pendel bus maar die rijd pas om 10.00 uur strand zelf is oude meuk de licht bedtjes stuk en de kussens zijn vies. wel is er een zwembad bij het strand daar is het goed te vertoeven ook daar oude stoeltjes met viese kussens schoonmaken op het strand is best nodig. ook de lunch die daar geserveert word kan beter. daar integen de pizza.s zijn top. terug gaan naar hotel is ook een dingetje je moet echt om 5 uur met het busje terug na vijfen rijd deze niet meer en moet je dus lopen is te doen maar soms zo heet dat je ff moet stoppen. dus ik zou toch dat busje ff wat meer inzetten. iedere avond leuk voor de kids en voor de adults ook iedere avond entertaiment top. maar ook hier moet je vroeg bij zijn.

Eigenaar, 05-12-2022

Geachte Truus

Hartelijk bedankt voor uw reactie op zoover. Het was heel leuk en gezellig jullie te vervangen in onze accomodatie. De tips zullen we zeker achteraan gaan om te verbeteren Hopelijk zien we jullie vaker terug. Vriendelijk Groeten

• 8Henk B20-10-2022

Niks mis mee 👍😂👍😂

Personeel doet alles om het je naar de zin te maken. En heel vriendelijk 👍😂👍kamer-ontbijt en diner zijn prima. Tussen de middag is er op het strand een klein buffet. Bedjes parasols en matrasjes zijn gratis. Ook gezien de prijs een prima hotel.

Geachte Gasten

Hierbij wil ik jullie vriendelijk bedanken voor uw beoordeling op zoover.

Was weer gezellig jullie weer te zien. Hopelijk tot volgend jaar. Groetjes

• 10Aagje Hiemstra20-10-2022

Super hotel voelt als thuis komen

Bij binnen komst goed ontvangen door balie personeel. Goede schone kamers. Al het personeel is heel vriendelijk. Eten is zeer goed en gevarieerd. het strand is vernieuwd en heeft veel uitstraling en is schoon. Het eten aan het strand is prima en er is ook een verse pizza aanwezig. het animatie team is super en lief, kortom wij hebben alweer geboekt voor Mei 2023. Öczan Pinar heeft als vanouds weer super gedaan en staat voor iedere vakantieganger klaar.

Beste Aagje

Hartelijk bedankt voor uw mening op zoover.We zijn heel blij om te lezen dat u tevreden terug bent en mooi om te horen dat u weer geboekt heeft. Nou tot Volgend sezoen. Groetjes van warme Turkije

• 9Heidy20-10-2022

Super vakantie gehad Fijn kleinschalig hotel met vriendelijk personeel die 24/7 voor je klaarstaan

Geachte Heidy

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Was heel leuk en gezellig jullie te ontmoeten hopelijk zien we jullie vaker terug.

• 9Joop19-10-2022

Geweldige sfeer, voelt als thuiskomen.

Goed hotel, vriendelijk personeel, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Veel Nederlanders waardoor je altijd aanspraak hebt. Prima eten. Wij gaan er ieder jaar naar toe en het voelt altijd weer als thuiskomen!

Lieve Joop

Hartelijk bedankt voor uw pozitive beoordeling. was weer leuk en gezellig jullie weer te zien en tot volgend jaar.

• 9Leon19-10-2022

Prima hotel om langere tijd te verblijven.

Dit is een prima hotel waar wij sinds 2014 al zes keer zijn geweest. In 2022 zijn we in mei en in september geweest. Opvallend is dat veel mensen weer terugkomen om hier van een zorgeloze vakantie te genieten. Dit is misschien wel het grootste compliment dat je als hotel kunt ontvangen. Het personeel doet er alles aan om je vakantie tot een succes te maken. Een van de grote voordelen is het zwembad op het strand. Natuurlijk zijn er wel verbeterpunten te bedenken maar over het algemeen is het hier top. Eten is inclusief voorgerechten en toetjes gevarieerd en smakelijk. Het personeel is bereid om alles voor je te doen. Voor ons is het een prima hotel waar we zeker nog meerdere keren terug zullen komen.

Geachte Leon

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw beoordeling op zoover. Was heel leuk en gezellig jullie weer te zien in onze accomodatie Hopelijk zien we jullie volgend sezoen weer terug.

Vriendelijk Groeten

• 9Jaap19-10-2022

Voelt als een familie,personeel is top!

Wij komen er al 6 jaar met veel plezier ,het is een gezellig hotel met vriendelijk personeel, de manager staat altijd klaar voor zijn gasten. Het hotel ligt mooi centraal tussen het centrum van Alanya en Konakli waar veel te doen is met markten ,winkels en restaurants.

Beste Jaap

Hierbij wil ik jullie hartelijk bedanken voor uw pozitive reactie op zoover.We zijn heel blij om te horen dat u fijne verblijf heeft gehad en hopelijk zien we jullie vaker terug.

Vriendeljk Groeten

• 9Helmert19-10-2022

Top resort

Eigenlijk was alles positief, geweldig lieve mensen, schone kamer, lekker bed, eten was reuze, keuze genoeg en erg lekker. De nederlands sprekende manager Ozcan (ome Jan) is mede de rede dat mensen terug blijven komen, regelt van alles voor zijn gasten, van dokters-/tandartsbezoek tot, je kan het zo gek niet bedenken, steunt hij in het vinden van een oplossing en regelt alles wat nodig is hierbij. Het enige negatieve wat ik kan bedenken zijn de asociale gedragingen van sommige bezoekers, die personeel als voetveeg gebruiken, voedsel verspillen en soms in beschonken staat de sfeer willen verzieken. Kortom ik begrijp de mensen die hier al 18 jaar vaste gast zijn. Ik ga proberen dit te evenaren, waarom zou ik ergens anders heen gaan als het me hier enorm bevalt!!!

Geachte Gasten

Vriendelijk bedankt voor uw beoordelling op zoover. Hoop dat je dokters niet nodig krijg. Maar wel een fijne verblijf in warme Konakli. Hopelijk zien we jullie weer terug.

• 7Dick05-10-2022

Goed Hotel maar schoonmaak minder als voorheen

Goed hotel waar we al jaren komen maar is wel achteruit gegaan met de schoonmaak dit jaar bij het restaurant als bij de bar. Elke dag vragen om bestek, vieze tafels en de vieze stoelen bij het restaurant. En bij de bar worden de tafels niet goed afgeruimd en zijn ook heel vies. Ook de bedden vind ik slechter als voorheen, ik weet niet wat er veranderd is maar voorheen waren het heerlijke bedden. Aan het strand is het heerlijk, zeker de jongen aan het strand was vriendelijk en was super. Ook de jongen die de pizza's maakte was super. Bij de bediening bij het restaurant was er een ober die het begreep hoe het werkte (Ismail Savas) hij was super en begreep dat als er iemand ging zitten hij de tafel schoonmaakte en bestek ging halen en vroeg ook nog wat we wilde drinken. Als alle obers zo waren zullen er minder klachten zijn. We hoorde dezelfde klachten ook van andere gasten die er al jaren komen.

Eigenaar, 14-10-2022

Geachte Dick

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling was heel leuk en gezellig jullie weer te zien. De verbeter punten gaan we zeker verbeteren om jullie betere service te bieden. Hopelijk zien we jullie weer terug.

Vriendelijk Groeten

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Mustafa Mürvet Alaettino?lu Lisesi Yan?, 07490