Hotel Numa Konaktepesterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

8.6Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Bij Smartline Numa Konaktepe Hotel overnacht je samen met veel andere Nederlanders. Volgens eerdere bezoekers is dit altijd gezellig en maakt Özcan (ome Jan) er een feestje van. De Nederlandse barbecue aan het strand is bijvoorbeeld een groot succes. Het personeel deed er alles aan om het de (Nederlandse) gasten naar hun zin te maken. Op de achtergrond stond zelfs Nederlandse muziek aan. Wel schrijven jullie dat er ook veel Russen overnachten in dit hotel, die soms voor overlast zorgen. Kies je voor Smartline Numa Konaktepe? Dan kies je volgens vakantieganger Rick voor plezier, sfeer en lol, maar niet voor luxe.

Slapen doe je bij Smartline Numa Konaktepe in een ruime, maar simpele kamer. De meubels zijn wat gedateerd en jullie kunnen niet wachten op de komende renovatie. Soms zijn de bedden wat te krap, maar de receptie kan dit wel voor je oplossen. Wil je de hele vakantie goed bereikbaar blijven? Dan is Smartline Numa Konaktepe misschien niet jouw vakantiebestemming. De wifi verbinding is hier namelijk niet altijd even goed.

Vakantiegangers zijn vooral enthousiast over het gastvrije en vriendelijke personeel van Smartline Numa Konaktepe. Reviewer Corrie schrijft: ‘Het animatie team bestond in juni uit drie personen, maar geloof me, ze maakten er elke dag een feestje van. Memhet is gewoon super aardig, ontzettend grappig, echt een topper op het resort.‘

Ook op het strand is het volgens jullie heerlijk vertoeven. De ervaring van familie Groen: ‘Op het strand waren er vaak geen bedjes meer beschikbaar maar ook dit werd opgelost voor ons en voor dat we het wisten hadden wij 2 ligbedjes gekregen.’ Zelfs de drankjes worden hier aan je bedje gebracht. Let wel op dat je moet betalen voor het inruilen van je handdoeken.

De hele dag door geniet je van verschillende hapjes bij Smartline Numa Konaktepe. Zo haal je tussendoortjes en verkoelende drankjes bij de poolbar, snackbar en beachbar. Of schuif aan bij het ontbijt-, lunch- en dinerbuffet. Reviewer Corrie is enthousiast over het buffet: ‘Het eten is prima, goed warm en afwisselend, zowel in het hotel als bij het strand. Op het strand ook verschillende soorten fruit, heerlijk.’ Zelfs wanneer je laat in de nacht aankomt staat er iets te eten voor je klaar. Jullie schrijven dat het eten altijd afwisselend is, maar soms wel iets warmer kan. Volgens Alisha mag je de cocktails aan de relaxbar zeker niet missen.

Ligging

Met een ligging vlakbij het strand en het stadje Konakli is er volgens jullie altijd wel iets te doen rondom Smartline Numa Konaktepe Hotel. Op woensdag is het extra gezellig vanwege de markt. Geen zin om te lopen? Pak dan het gratis shuttlebusje naar het strand. Liever naar een grote stad? Met de dolmus ben je voor maar 4 lira binnen een half uur in het bruisende stadscentrum van Alanya.

Een dagje weg? Volgens reviewers Peter en Bianca mag de Sapadere Canyon niet missen tijdens je vakantie. Hier zie je de mooiste watervallen van Turkije. Het is wel even rijden maar ook de weg er naar toe is mooi.

1027 reviews over Hotel Numa Konaktepe

• 2019
    8Chris09-10-2019

Voel als thuis komen. Tot volgend jaar

Dit jaar voor de 4x geweest voel als thuis komen. Nieuwe Bar nieuw kamers . Altijd vriendelijk personeel👍 (Bijna alles was weer top ) Animatie was dit jaar een stuk minder. Dit ligt toch puur aan de geen die het aan stuur ( DJ) Wordt tijd dat deze gozer vertrek naar België Heeft er duidelijk geen zin meer in. 😡

Özcan Pinar, Guest Relation Manager, 15-10-2019

Geachte Chris,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling,we waren heel blij jullie weer te zien, verbeter punten gaan we zeker achteraan. Hopelijk tot volgend jaar,

• 10Gerard Overink05-10-2019

Geweldig Hotel.

wij komen al 5 jaar in dit hotel en ook nu weer geweldige vakantie gehad. Dit hotel voelt als thuis komen. Het personeel is top en zorgt ervoor dat alles schoon en fris is. De hotel is in de afgelopen wintermaanden geheel gerenoveerd het is een totale metamorfose. Het eten is gevarieerd en lekker. DE Guest Relation manager "Ome Jan" is altijd bereid om je te helpen. Ook op het strand is het heel goed vertoeven, daar is ook een zwembad en een peuterbad aanwezig. Het eten op het strandt is ook goed. Het animatie team is de hele dag druk om de mensen te vermaken, en als zij zondag's vrij zijn is er 's avonds live muziek. Wij komen volgend jaar weer met onze kleindochter en onze zoon.

Geachte Gerard

Vriendelijk bedankt voor uw uitgebreide pozitive beoordeling. We waren heel tevreden en blij jullie weer te zien en dat jullie leuke verblijf heeft gehad. Hopelijk zien we u volgend sezoen weer terug. Vriendelijk Groeten

• 10Marcel kuilder02-10-2019

was weer top daar .

was weer als thuis komen in het hotel , alles weer top geregeld zo als altijd , personeel doet hun best daar en altijd vriendelijk , volgend jaar zijn we weer aanwezig , en ozcan de kaas soufflee en bami schijven komen dan mee voor je .

Lieve Gasten

Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie op zoover. Fijn om te horen dat u weer leuke vakantie heeft gehad en alvast bedankt voor de boodschap. Tot volgend sezoen Vriendelijk Groeten

• 9Dirk en Yvonne Vosselman02-10-2019

fantastisch

Inmiddels weer bijna een week thuis na een superfijne vakantie in Hotel Konaktepe. Voor ons was het reeds de vijfde keer in dit hotel en het was wederom een thuiskomen en een hartelijk welkom!

Het hotel is in de wintertijd heel erg mooi verbouwd en ziet er supermooi uit. Respect voor alle mensen die dit in een paar maanden gerealiseerd hebben,TOP. En wederom was onze grote vriend Ome Jan weer aanwezig en had alles weer top geregeld. De BBQ op het strand,de mooie kamers met uitzicht op zee en natuurlijk ook de schoonmaakactie op het strand,heel nuttig maar ook gezellig. Deze man is toch min of meer de spil van dit bedrijf,daarnaast onder het personeel ook heel veel aardige en zorgzame mensen. Vele al langer werkzaam in dit hotel,en dat zegt genoeg!

Voor ons zeker een reden om volgend jaar terug te komen,we gaan nog bekijken middels welke maatschappij. Tot volgend jaar !!!

Geachte Fam Vosselman

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover. Was heel leuk en gezellig jullie weer te zien en hopelijk volgend jaar weer. Tot Gauw

• 9Maurice vd Muijsenberg01-10-2019

Prijs/kwaliteit is geweldig!

Leuk hotel, volop Nederlanders, winkels en centrum konakli op loopafstand. Eten zeer goed, alles was goed doorbakken. En niet te vergeten ome Jan, de man die voor iedereen klaar staat. Al met al een zeer gezellige vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Mede doordat dezelfde groepen Nederlanders er elk jaar terug komen.....is niet voor niks.

Özcan Pinar, Guest Relation Manager, 07-10-2019

Geachte Maurice Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor uw beoordeling was heel leuk en gezellig jullie te ontmoeten Hopelijk komt u vaker terug.

• 10monique lensen01-10-2019

als je op zoek bent naar een super hotel is dit zeker een aanrader. top hotel. personeel erg vriendelijke. leuke animatie voor jong en oud. Hotel super schoon. Mooie ingericht. Op het strand is ook alles mooi gewoon helemaal een top hotel. en natuurlijke ome jan niet vergeten die je bij het hotel welkom heet als je aankomt altijd een leuke en warm ontvangst.

Lieve Gasten

Vriendelijk bedankt voor uw commentaar gezellig jullie weer te zien.

Fijn om te horen dat jullie leuke tijd heeft gehad en zie jullie volgend sezoen weer terug in onze accomodatie. Vriendelijk Groeten

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Corina U01-10-2019

Iedere keer weer het gevoel van thuiskomen

Het verblijf in dit hotel voelt als een warm bad. Gevoel van thuiskomen. Iedere dag vers buffet. Ruime keuze. Steeds anders. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Iedere dag entertaiment behalve op zondag dan hebben ze een vrije dag maar is er live muziek. Genoeg ligbedden bij het zwembad. Ook voor kinderen is er genoeg te doen. Gezellig personeel. En laten we niet vergeten de manager voor de gasten spreekt ook Nederlands en een welgeziende man voor de Nederlandse gasten " ome Jan". Met al je vragen kun je bij hem terecht. Dus voor een mooie en goeie vakantie ga je naar dit hotel. Je krijgt geen spijt.

Geachte Corina

Vriendelijk bedankt voor uw mening op zoover. Fijn om te lezen dat u weer naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf.Hopelijk zien we u volgend sezoen weer terug.

Alleen gereisd in september 2019

• 8R van rutten28-09-2019

Genoten!!

Het was een gezellig hotel , het eten was heerlijk , we hebben ons 8 dagen prima vermaakt!! Ook het zwembad was Top!!

Geachte Gasten

We zijn heel blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Hierbij wil ik u vriendelijk bedanken voor uw beoordeling en hopelijk zien we u weer terug in onze accomodatie. Vriendelijk Groeten

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7K.s27-09-2019

Goede prijs kwaliteitverhouding

Hotel service is top personeel ook. Avond eten was niet mijn ding en de grote bed in de kamer was best hard voor de rest was alles goed

Geachte Gasten

Vriendelijk bedant vor uw beoordeling op zoover,verbeter punten gaan we zeker verbeteren om betere service te bieden. Hopelijk zien we u weer terug.

Vriendelijke Groeten

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Herman v.Eijndhoven27-09-2019

Perfect hotel en zeer gezellig,weinig Russen, veel Nederlanders die heel erg aan elkaar hangen,wat de sfeer tegoeden komt.Ligging goed,personeel heel vriendelijk,Ome Jan doet zijn best voor ons en niets is teveel.Ik zeg gewoon prima.Voor een zeer goede prijs,bevelen wij dit hotel dan ook aan.

Geachte Heman.

Hartelijk bedankt voor uw reactie op zoover. Fijn om te horen dat u naar uw zin heeft gehad en dat u terug komt. Tot volgend sezoen.

68 tips over Hotel Numa Konaktepe

• Dick Leewis, 11-06-2014

Genoeg te doen in de buurt . Vele excursies zijn mogelijk , goed kijken naar de prijzen .

• laura, 11-06-2014

Ga gewoon op tijd naar het eten zodat je een tafel en voldoende keuze hebt. Zwembad bij het strand is ook erg leuk! Op woensdag hele dag markt in konakli. vanaf hotel rechts afslaan en alsmaar rechtdoor lopen. of met dolmus naar centrum konakli. dolmus konakli centrum € 1,- en naar Alanya € 1,50 pp enkele reis.

• c_alberts, 09-06-2014

Is er iets, vraag het Harold Tromp, de reisleider van Neckermann. Een zeer aardige, behulpzame, reisleider, die er niet alleen is voor de verkoop van excursies(zoals gewoonlijk).

66 vragen over Hotel Numa Konaktepe

• frank, 05-08-2019

winkels in de buurt

goede dag, mijn vraag of er ook winkels in de buurt zijn ,of moet je dan speciaal naar Alanya

Harold, 23-08-2019

Op een loopafstand van ongeveer 20 minuten heb je een winkelcentrum van ongeveer 750 winkeltjes, een overdekt winkelcentrum en een groot outlet centrum.

• kriena, 11-07-2018

school

hoi,die middelbare school die langs het hotel zit heb je daar last van en van de grote weg? ,en heb je in het hotel flesjes water in het gehele hotel? en kom je gmakkelijk in alanya met die dolmus?

• Patricia, 02-07-2018

Waterkoker

Is der een waterkoker op de kamer aanwezig

Hotel Numa Konaktepe info

• Aantal sterrensterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHardlooppaden