Hotel Mirador Resort & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag32°25°
Hotel Mirador Resort & Spa
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Mirador Resort & Spa voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Mirador Resort & Spa in het Nederlands

Mooie locatie, wel afgelegen.

Jolanda
19-7-2019

Onze mening; prachtige locatie met uitzicht op zee. Mooie zwembaden, wel op tijd een handdoeken leggen. Maar geen agressiviteit bii de bedjes, alles verloopt gemoedelijk en er zijn altijd bedjes vrij op de steiger bij het strand of je neemt plaats op het grote terras. De zee is mooi met grote golven die tegen een stenen muur al aan, waardoor het water omhoog spat. Nadeel is dat je niet zomaar de zee in kunt daar. Vanaf de steiger is dit wel mogelijk maar je bent wel afhankelijk van de ruigheid van de zee of je erin kunt ( wordt bepaald door Manager hotel en strandwacht). Eten is vergelijkbaar met andere all inclusive hotels. Veel kip in diverse variaties, vis ( tonijn, forel) en hamburgers of andersoortige burgers in verschillende vormen. Als je als eerste in de rij staat zijn bepaalde gerechten zoals patat koud. Dit komt omdat ze dit al eerder bakken, om de stroom mensen aan te kunnen. Het hotel zit aan zee maar wel afgelegen in Konakli. Het centrum is dichtbij maar lopend te ver. Dus je bent afhankelijk van de bus. Vanaf het hotel gaat 3x per dag een bus naar het centrum van Konakli en 3x naar Alanya ( 1 euro p.p. enkele reis) Je stapt voor het hotel in en wordt daar ook weer afgezet. Je bent wel afhankelijk van de bustijden. Uiteraard kun je ook met de dolmus maar deze stopt aan de hoofdweg, het is dan nog een stuk lopen naar het hotel. De kamers zijn redelijk schoon en er is een koelkast met flesjes water. O.a airconditioning, tv en een fohn. Handdoeken voor het zwembad zijn gratis verkrijgbaar bij de Spa beneden in het hotel. In de buurt staan nog een paar hotels en er is een bazaar / winkeltjes. Maar het zijn er niet veel. Animatie overdag en s' avonds is prima. Er is altijd wat te doen. In de periode dat wij er zaten waren er veel families; Duitsers, Russen, Nederlanders en Turken. Verder moet je er rekening mee houden dat even rustig kijken op de bazaar er niet inzit. Elke verkoper spreekt je aan en dat is, ondanks het 5e jaar in Turkije, best irritant. Het liefst hebben ze dat je niks aanraakt wat opgevouwen ligt. Het zijn gladde praters en doen er alles aan om je iets te verkopen. Hoewel alles merkkleding nep is , willen ze er nog behoorlijke prijzen voor vragen. Als je een kledingstuk buiten ziet hangen waar je geïnteresseerd in bent, dan moet je vaak op de benedenverdieping zijn om te passen en ja, daar proberen ze je nog meer aan te smeren. Let ook op, als je uit de bus stapt in Alanya staat er een man die je graag verwijst naar een kledingzaak waar hij zelf wrs zelf aan verdient. Maar oké, zo is het nou eenmaal in het toeristische deel van Turkije. Toch is de sfeer verder erg gezellig en is er voldoende te doen en te zien. Wij gaan al 5 jaar met veel plezier naar Turkije!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nooit meer alleen als er Rood vlees is

Enes sivas
14-8-2018

Lan eten is zo slecht ik zit hier al 9 dagen ik heb geen 1 stukje Rood vlees gezien , als je een zit plekje wilt om te eten moet je eerst je spullen op de tafel zetten , je moet op tijd zijn voor een plekje , 1 kleine bakje popcorn kost hier 2 euro daar in tegen is een versgeperste sinaasappelsap maar 1 euro , animatieteam is 5 sterren ze doen hun best om elke avond iedereen te vermaken ook overdag is er heel veel te doen met de animatie, Let op Strand is niet hoe je het op foto's ziet, zwembad is wel te doen ze hebben 3 leuke glijbanen, persoon is vriendelijk , kamers zijn mooi en schoon de schoonmakers zijn zo goed ze maken kunstwerken met je dekens en handdoeken, ze hebben een eigen parkeerplaats maar daar mag je niet op parkeren de overdekte parkeerplekken mag je Niet op parkeren omdat de directeur zijn auto schuin parkeert .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi hotel eten super maar heel erg afgelegen.

Laura van Zweeden
18-5-2018

Super hotel..eten goed en mooie kamers. Enige nadeel het is ontzettend afgelegen. Maar kwa hotel de beste waar ik ooit gezeten heb

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Fantastische plek

Sneepels
2-10-2016

Geweldig hotel, geweldige service, kortom een super plek!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Zeer mooi en goed hotel

jordy
12-9-2016

een heel mooi hotel, staat op een mooie plek langs de kust. kamers en het eten is zeer goed, hier en daar wat kleine verbeter puntjes. de omliggende stadjes zijn makkelijk te bereiken met de bus of taxi. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. 2 mooie zwembaden met 3 glijbanen en bij de zee een mooie pier waar je op kan zonnen of als enthousiaste zwemmer vanaf kan springen ( ook te betreden met een trapje). zeker voor meerdere keren herhaling vatbaar. het hotel is ook erg gezinsvriendelijk leuk animatieteam en voor de volwassenen leuke activiteiten zoals waterpolo, darten, volleybal etc. kortom een leuk hotel!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

verschrikkelijk hotel waardeloos

......
10-9-2016

Echt mensen deze hotel was echt maar dan ook echt waardeloos hele arogante personeel zo onvriendelijk tegen mensen eten waardeloos zee kan je niet in echt asociaal personeel ik raad iedereen die van plan is om naar deze hotel te gaan echt af!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Prima hotel voor de prijs.

Arjen
25-8-2016

Hotel heeft voor de prijs veel te bieden. Normale kamers waar alles het doet (airco, tv), goede schoonmaak, prima zwembad en mooi uitzicht op zee. Eten is voldoende (ook warm en gaat). Er is veel keuze, ook voor de kinderen. Wel terugkerende gerechten. Maar voor ons geen probleem. De eetzaal is soms wel wat vol en chaotisch, maar dat krijg je met All Inclusive. Personeel is vriendelijk. Er mist wel een zandstrand. De zee is echter goed bereikbaar via de rotsen en de steiger.

Goede ligging maar verschrikkelijk personeel

Jelle
7-8-2016

Het hotel is op een super mooie plek gelegen. Daar niks van te klagen. Zwembad goed strand heerlijk dichtbij, maar dan. Eten is over het algemeen allemaal koud. 2 dagen goed ziek geweest en overgegeven van de kip. Weinig variatie in het eten. Het personeel is naar genoeg bijna allemaal echt chagrijnig veel is te veel gevraagd. Mensen worden veel voorgetrokken en dan met name het personeel zelf krijgt grote glazen en ijs koud water. De gasten daarin tegen minuscule (kinderfeest) glaasjes en als je lief vraagt of je misschien een iets groter glas vraagt krijg je een snauw en word er iemand anders geholpen. Daarnaast is het gwn heel sneu om te zien dat je erg je best doet om aardig te doen maar iedereen je gewoon als shit behandeld. Dus zoek je een hotel die alleen geschikt is op zijn locatie is dit een aanrader. Maar als je daarnaast eten en ook drinken wilt zal ik dit hotel zeker overslaan.

Een ramp

Karim
5-8-2016

Na 10 uur reizen aangekomen verteld de gene achter de receptie dat ik maar 1 kamer heb terwijl ik heb duidelijk een ticket laat zien die betaald is waar op staat dat ik 2x een 2 persoonskamer heb geboekt. Hij beweerde dat ik loog en noem op uiteindelijk had ik toch gelijk en kreeg ik toch twee kamers de eerste twee kamers stonken zo erg naar sigaretten dat ik weigerde die kamer te behouden we werden telkens verplaatst en dat na 10 uur reizen. Het personeel vooral bij de bar en in het restaurant zijn zo slecht en lopen alle dames te versieren "dames" sommige waren zelfs nog meisjes aangezien ze een paars bandje hadden. Het eten was niet variërend elke dag rijst of bulgur(Turkse rijst) droge smakeloze kip ze hebben in de 12 dagen die ik daar was maar 1 keer verse gehakt geserveerd en dat was het lekkerste Nooooiiiittt meerrrr 1 ste keer in Turkije maar bedankt Mirador noooiiittt meeeeeeerrrrrr!!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Was wel goed voor de prijs

Kimberley
5-8-2016

Ik vond het een groot nadeel dat er weinig animatie was, en de kinder club savonds begon pas om half 10 beetje laat.. Geen Nederlanders gezien allemaal Duitsers En het strand moet met slippers overal stenen en rotsen het is levensgevaarlijk Maar ik vond Opzich voor de prijs het wel een goed hotel en eten was wel te doen.. Kamers ook wel netjes Geen echt luxe hotel maar goed te doen.. Wij hadden 5 kinderen bij ons en hebben ons wel vermaakt Winkeltjes zeker 30 stuks heel dicht bij super handig!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Oosters, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirador Resort & Spa in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirador Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.