Hotel M.C. Park Resort

73 reviews over Hotel M.C. Park Resort in het Nederlands

dit nooit meer!!!

de wilde chantal
15-8-2012

heel slecht..vol russen,nooit koude drank kennen ze niet..en nergens airco zelf in het restaurant niet aanwezig waarbij je dan moet eten onder temperatuur van 37graden binnen..de service moet je ook niet op rekenen..ook de tijpstip van het eten is schandalig..ben je iets te laat aanwezig of niet de tijd dat je kan eten tot einde van het uur..dan plots halen ze alle buffetten leeg en heb je gedaan met eten!! dus ga tijdig of je hebt niks!! zoiets heb ik nog nooit meegemaakt in al mijn reizen en hotels!!

Gereisd Met partner in augustus 2012

fantastiche zomer vakantie

sam gokce
2-7-2012

personeel was aardig en netjes gekleed ,eten was perfect ,als iets kapot was ,werd het gelijk gemaakt genoeg parkeer gelegenheid ,personeel was erg behulpzaam ,als je iets speciaals wilde hebben ,regelde het personeel gelijk omgeving was erg mooi ,voor dit geld wat wij betaald hebben ,was dit een goed hotel kamers waren ook erg mooi ingericht kinderen hadden ook genoeg speel plezier

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Geen 5 sterren volgens west europese waarden

Gerrit
2-7-2012

Oud en nieuw gedeelte, nieuw redelijk, oud volgens horen matig. is op dit moment geen waardering van 5 sterren waard. Echter kreeg volop indruk dat men wilde veranderen en meer west europese toeristen wil ontvangen, maar dan zal de totale kwaliteit omhoog moeten. Is nu vooral gericht op oost europa. Wij hebben tijdens ons verblijf geen enkele overlast gehad, geen overmatig drankgebruik en overmatig eten op de tafel zetten. Enkeling spreekt engels of duits. Al met al goede vakantie gehad op zeer goede locatie, direct aan strand. Hotel is in totaliteit nu 3 sterren. Eten is alleen turkse keuken, persoonlijk vind ik dit geen probleem, maar bij 5 sterren verwacht meer internationale keuken. Kwalitiet van eten gewoon goed.

Gereisd Met partner in Tue Jun 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slecht resort

Sandra
29-6-2012

Lakse medewerkers, spreken slecht engels, lossen niet op wat ze beloven, hotel zit vol met asociale russen, eten gericht op de russen, park niet heel netjes onderhouden, geen colalight, bier was soms niet te verkrijgen en weinig strandbedden die altijd al bezet zijn door de handdoeken van de russen, weinig parasolletjes

Gereisd Met partner in juni 2012

A. Hassing
8-3-2012

Wij zijn er in 2007 geweest met een artiestenreis van Rob Brouwer. Alles was goed of zeergoed geregeld. Eten goed en lekker in de tuin gezond. Kamers waren goed. Wij hebben zeer fijne vakantie gehad. Wat ik nu lees kan ik haast niet begrijpen.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ik vind het geweldig

A.L.Methorst
10-1-2012

als je naar de prijs kijkt en de vriendelijke mensen en het eten is goed en iedere dag schone handdoeken en een fantastische omgeving dan is onze vakantie in 2011 geslaagd.En voor iedereen betaalbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

matig

kiminimal
3-9-2011

We werden vriendelijk ontvangen, het personeel is over het algemeen trouwens sowiezo wel vriendelijk en spreken op zich prima duits. De kamer die we kregen was erg mooi en koel, maar met een klein balkon (dit bleek overigens 1 van de betere kamers te zijn vertelde de manager ons). Het resort ligt lekker aan het strand en heeft een klein zwembad met te weinig strandbedden. Aan het strand staan wel voldoende ligbedden. Helaas laten ze hier de kapotte bedden en bedhoezen liggen waardoor het wat rommelig oogt. Het resort is over het algemeen wat verouderd en heeft wat mij betreft een goeie opknapbeurt nodig. Het eten geef ik een 6, zeker als ik het vergelijk met het resort waar we eigenlijk geboekt hadden (8). Het eten hier is veelal hetzelfde, alleen tijdens de turkse avond krijgt het eten een 8. De animatie was zeer minimaal en dit resort wordt voornamelijk geboekt door Russen.

Gereisd Met partner in Mon Aug 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Allesbehalve een aanrader....

suan
7-10-2010

Wat onze eerste, relaxte, welverdiende vakantie had moeten worden, werd "help, red mijn vakantie"!!!Wat een verouderd, vies hotel vol met onbeschofte russen. Ik kan het niet anders beschrijven, wel uitgebreider.Onze eerste kamer was vies, airco kapot, schimmel op het douchegordijn, wc pot zag aan de binnenkant bruin, de chromen toiletborstel had de kleur groen door ouderdom en een lekkage in de badkamer...zodat je lekker met je voeten in t water zat terwijl je op t wc zit/hangt!Volgende dag een andere kamer gekregen.Restaurant:1 -vlekken in het tafelkleed (ik denk dat ze die 1x in de maand vervangen)2-glazen zo vies, je kan er niet doorkijken en af en toe zat er nog lippenstift op van de vorige gebruiker.3-bestek smerig .4-regelmatig rotte druiven.5-toiletten in de lobby van het hotel stinken.6-frieten koud/oud.7-Eten vies en van de vorige dag.Teveel om op te noemen..NOOIT meer turkije..en nooit meer via Neckerman.Ik snap nog steeds niet dat ons dit is overkomen....

Gereisd Met partner in september 2010

Oud hotel met goede ligging

R & C
27-9-2010

Naar dit hotel overgeplaatst na een klacht over geboekte accomodatie. Hotel en kamers zijn oud en van renovatie hebben ze nog nooit gehoord. Smerige badkamer en slechte schoonmaak. 99% van de gasten waren onbeschofte Russen en personeel was verre van klantvriendelijk. Ze kunnen geen woord engels of duits en doen totaal geen moeite om je verblijf naar de zin te maken. Eten is eenzijdig en hygiene laat te wensen over. De sjagarijnige vent die het strand beheerd zouden ze in een gevangenis moeten laten werken of zelf achter de trallies moeten zetten. Woorden met hem gehad en nadat beveiliging en manager terplekke moesten komen alleen maar meer geergerd aan die vent. Centrum ligt op 500 meter maar vreselijke opdringerige verkopers. Het enige pluspunt is de tuin en de ligging aan het strand van dit hotel. ( wel moet je voor 8.00 uur s'ochtend een plekje op een ligbed bemachtigen want die Russen plakken met tape hun handdoek vast de avond ervoor. Voor ons geen Turkije meer!!

Gereisd Met partner in september 2010

serapsu....

Thom
10-9-2010

eind november 2001 geweest, weer was fantastisch, tuin prachtig. toen 5 sterren en deed wat stijfjes aan. hotel zat vol met duitse toeristen en als nederlander kan je dan aan je duitse taal gaan werken. eten niet helemaal turks o.a. op de herkomst van de gasten gericht. prima week gehad.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2001 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenGastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel M.C. Park Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel M.C. Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.