Hotel Kahya Resort & Aqua

Hotel Kahya Resort & Aqua
8,7

52 tips over Hotel Kahya Resort & Aqua

C., 10-8-2017
Een dokter bellen is niet nodig voor standaard zaken, vraag de receptie om de apotheek medicijnen te laten brengen. Er is een voetbalveld, neem geschikte schoenen mee. Er is een tafeltennistafel maar soms mist een balletje, simpel mee te nemen. Zonder waterschoenen kan ook maar met is net wat relaxter, zeker voor kinderen. Gordijnen zijn niet lichtdicht en het is soms wat gehorig, neem eventueel een slaapmasker en/of oordopjes mee als je daar gevoelig voor bent. Dolmuş is prima en niet duur.
Finnley, 10-8-2017
The wıfı ıs bak, ı ilke the food and but sometimes ıts to cold and the room are good
Miranda, 31-8-2015
Wees voorzichtig met gebruik van de glijbanen. Laat je kinderen niet zonder regels los en let af en toe eens op. Wat hebben we veel ongelukjes zien gebeuren! Gaten in hoofden en lippen met veel bloed. Zelf een gebroken arm en been. Onoplettend gedrag van de jeugd en glijden als de glijbanen uit waren. Tja, eigen risico. Zonde van je vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Kahya Resort & Aqua voor je op een rij gezet:

Anca, 6-8-2015
De standaardkamers liggen allen aan de straatkant, waar een moskee is waardoor je last kan hebben de preken die uit de minaret komen. Wij zijn er niet van wakker geworden. Hotel is niet geschikt voor rustzoekers, voor uitstapjes te voet, wel voor kinderplezier (daar gingen we voor dus we waren tevreden). Animatieteam was zwak. Fitness-ruimte was in orde. Voor een 5-sterren mist het de détails die een 5-sterren gewoonlijk heeft (altijd klantvriendelijk, toiletten immer proper, lekkere drank, ...)
Chris, 19-7-2015
alles top. goeie service genoeg ligbedjes na een klacht te hebben ingediend perfect gewoon.
Claudia Pierik, 9-7-2015

Voor 2 euro per dag vers geperste jusorange

Neem zelf geen badhandoeken mee.

Geef een ober af en toe een paar euro en alles wordt voor je geregeld.

Prima hotel voor kinderen, aan alles is gedacht, zelfs een extra kinderbuffet met Danoontjes.

Als je af wilt vallen ga hier dan niet naar toe😜

Robert, 23-5-2015

Betaal met euro's, goedkoper door wisselkoers en beter met onderhandelen.

De fruitdrankautomaten zeer zoete siroop, vermengen met water voor kleinere kinderen zeer goed te doen.

Hamam ook goed te doen samen met kleine kinderen, wordt leuk meegenomen in het spel.

M.Eshuis, 17-5-2015
Houdt rekening met lange transfertijd naar dit hotel (2 uur). Is enige nadeel. Beter is te vliegen naar Gazipasa.
M. Van Beveren, 6-10-2014
Excursie naar Alanya naar de burcht, grotten, de markt in Antalya en dan even varen, erg leuk.
jessica1234_4, 28-9-2014

Konakli leuke plaats ,,goedkoper dan Alanya!!!!!

Als je naar het ziekenhuis moet ga dan gwn naar het ziekenhuis in alanya ipv privekliniek vele malen goedkoper en service echt top( de plaatselijke bevolking gaat daar ook heen ) !!!!