Hotel Kahya Resort & Aqua

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°13°
Hotel Kahya Resort & Aqua

Omschrijving
Het 5-sterren Hotel Kahya Resort & Aqua ligt in Turkije. Relaxen kan hier aan de zwembaden, in de hammam of tijdens een ontspannen massage. In drie minuten ben je via een tunnel op het kiezelstrand, waar verschillende watersporten mogelijk zijn. Ga op woensdag naar de wekelijkse markt in het autovrije centrum van Konakli.

We hebben een aantal aanbieders voor Kahya Resort & Aqua voor je op een rij gezet:

425 reviews over Hotel Kahya Resort & Aqua in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad..

Saskia,
4-11-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad. Mooie zwembaden, genoeg te doen voor de kinderen, eten voor iedereen wat wils. Overdag kan je lekker eten bij de zwembad snackbar. Dit hotel heeft plus puntjes maar ook minpuntjes. Wij zouden dit hotel volgende keer zo weer boeken. Goede prijs-kwaliteit verhouding voor dit hotel.

Kahya Hotel Resort Aqua & spa management, Guest relation, 6-11-2018

Beste Saskia,

Wij danken u voor uw hotelreview en het nemen van uw tijd. we zijn blij te horen dat ons hotel goed bevallen is.

met vriendelijke groetten.

Een schoon hotel. Veel russen.jammer.

Monika Govers,
29-10-2018

Wij kunnen ons niet vinden in de slechte reviews.ontvangst prima.

Kamers netjes.badkamer geen schimmel.bedden beetje hard.maar goed te doen . Avondeten wel druk.als je na 19.30 gaat kun je rustiger eten.ook wordt het aangevuld. Eten wel vaak aan de koudere kant.maar niet ziek geweest.Ook elke avond bij de grill plaat iets anders van vlees en vis ook lopend buffet afwisseling.

Overdag kon je op verschillende plekken middageten.

Zwembad erg schoon.

Strand ...hmmm niet de mooiste kiezel

Animatie goed. Overdag animatie .maar niet opdringerig.

Vaak een vast dansje die ze paar keer herhalen als start of einde vd animatie.

Savonds altijd iets georganiseerd. Om de avond een mooie show..acrobatisch.

Winkeltjes in hotel top prijzen.

Winkeltjes buiten hotel ook prettig.

Boek je excursies niet bij touroperator maar in de winkelstraat als je hotel uit loopt is een plaatselijke excursie shop.prima geregeld.goede prijs.

Kahya Hotel Resort Aqua & spa management, Guest relation, 6-11-2018

Beste Monika Govers,

Het is fijn te horen dat U een prettig verblijf heeft gehad bij ons in het hotel.we kijken ernaar uit om u weer te mogen begroetten.

Altijd weer

Nelleke,
17-10-2018

Achste keer hier dit hotel is thuis komen voor ons. Personeel vriendelijk net een familie. Snap die slechte beoordelingen niet personeel werkt hard eten lekker goede animatie. Kom zeker weer.

Beste Nelleke,

Het was geweldig om u hier voor de achste keer bij ons te verwelkomen en het maakt ons erg trots dat u opnieuw zo tevreden was over ons personeel en onze service. Dit laat ons zien dat we het goed doen.

Bedankt voor het nemen van de tijd voor een beoordeling en de aanbeveling. We zijn blij om u te verwelkomen in de uw volgende vakantie in ons hotel.

Heerlijke, relaxte vakantie!

Ilse,
15-10-2018

Toen we aan kwamen rijden dachten we even: Dit ziet er niet aantrekkelijk uit.. Echter bleek binnen in het resort alles goed in orde! Onze kamer was prima, groot en erg schoon. In onze kamer hadden we ook een goede wifi verbinding. Het zwembad met glijbanen en het strand zagen er prima uit. Genoeg ligbedjes, ondanks het vroege “handdoekje leggen”. Strand via een tunnel te bereiken, niet ver van het resort. Mogelijkheid tot watersporter, o.a. Parasailen (onderhandelen over de prijs kan prima).

Het eten was redelijk. Binnen het resort waren er meerdere restaurantjes waar je eten kon halen in de vorm van een buffet. Er was genoeg en het werd goed bijgevuld. Het eten was niet heet, maar goed te doen.

Al met al een heerlijke, relaxte vakantie.

Beste Ilse,

Kahya Hotel Resort Aqua & spa management

Blijf weg uit dit hotel, nooit meer!

Verona Unsal,
13-10-2018

Het hotel is netjes. Het management is niet bekwaam genoeg om dit hotel te runnen. De kamers zijn ok. Onze eerste dag waren wij geschokt hoeveel russen er verbleven. Dit hotel is alleen geschikt voor russen. Zeker niet voor europese gasten. De lunchen diner was altijd koud eten en niet smakelijk. Iedere dag hetzelfde (kip, kalkoen) wij verbleven voor 10 dagen en we hebben op salades geleefd. All Inclusive was Bull shit!!!!! Turkse koffie, Yeni Raki, Sauna, Hamam, Biljart, IJsjes, etc. moest betaald worden in Euro's. Waardering 3 sterren. Electrickabels lagen open in het gras bij het Aquapark. Gevaarlijk. Zwembad Vies. Mijn echtgenoot kreeg huidallergie van het zwembad. Het strand was een vieze chaos. Kamermeisjes stelen !!!! Kluisje moest per dag (2 euro) betaald worden ondanks dat is je geld niet veilig. Personeel weet de hoofdcode en stelen geld uit je kluis. Engelse vrienden hebben dit ondervonden. Animatie was vreselijk s'avonds

Beste Verona Unsal,

Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw kostbare mening met ons over ons hotel.

Het spijt ons dat uw verblijf niet is verlopen zoals u het zich had voorgesteld.

Het klopt dat kluis, turkse koffie Sauna, Hammam, Biljart, extra kosten dit zoals beschreven in ons hotel consept. Onze housekeepers stelen geen geld van de gasten. Mocht er geld missen kunnen wij precies controleren wie er in de kamer is geweest vanwegen elektronich slot. Daarnaast kunnen alleen de bellboys de kluis openen met een specialle sleutel. Daarbij komt nog dat het personeel wordt gescreend voordat we hun in dienst nemen. Ook is er geen aangifte gedaan of melding van jullie dat er geld weg is.

Op de bar schenken we wel degelijk inclusive Raki alleen kan hier bij het merk variëren. İjs wordt 3x in de week geserveerd ook dit zoals in ons hotel consept.

Dingen tegen betaling kunnen betaald worden met Euro Lira of Dollar.

We hebben geen open cables in het gras liggen?

We vinden het jammer om te horen dat het avond programa van de animatie u niet is bevallen.

We willen u op de hoogte stellen dat we al uw punten die u heeft gedeeld zullen bespreken in ons team.

Nogmaals hartelijk dank voor het sparen van tijd door ons hotel te evalueren.

Met de wens om u opnieuw te verwelkomen en u betere vakantieherinneringen te bezorgen.

Met vriendelijke groet

Fantatisch

Nikita en menny,
8-10-2018

Wij zijn voor het eerst hier geweest. Mijn moeder is al 2 keer hier geweest zei vond het prachtig. Wij vonden het ook mooi alleen het eten iets minder helaas.. hassan van de armbandjes top gozer super vriendelijk en altijd in voor een praatje! De lAzy river ook heerlijk! Alleen vinden wij het jammer dat er niet zo heel veel te doen is voor jeugd inde avond wel voor kinderen! Komen in de toekomst misschien terug als we kinderen hebben! Het was een fijne vakantie. Meneer van de massage was minder aardig waren de eerste dag voor massage gegaan erna bleef hij pushen om nog een keer te komen toen we nee zeiden zei hij niks meer tegen ons.. verder een top vakantie top personeel!

Beste Ni.kita,

Super genoten

Femke,
1-10-2018

Van 16 september t/m 27 september voor de 8e keer in dit hotel verbleven en het was weer in een woord geweldig. Zoals gewoonlijk was de service weer uitmuntend. De kamer was weer super de luxe. Grote ruime kamer met een heerlijke douche. Ontbijt, lunch en avondeten was uitgebreid en goed. Ook kan je aan het zwembad bij de snackcorner friet, pizza en hamburgers halen. In de middag ook nog heerlijke Turkse oliebollen. Aan het zwembad zijn voldoende ligbedjes beschikbaar, handdoekje leggen is niet nodig aangezien dit verboden is. Vanaf 7.30 uur kan je pas je handdoek neerleggen aan het zwembad. Alles wat er voor 7.30 uur wordt neergelegd, wordt weggehaald. Het animatieteam was helemaal anders dan in juni, maar wat een verbetering. Alp & Can zijn kanjers ! Maar ook Hasan met zijn armbandkraampje & lifeguard Fatih zijn super. Hele gezellige 12 dagen gehad met hun. Volgend jaar kom ik zeker terug!

Beste Femke,

Met vriendelijke groet.

Niet goed genoeg om terug te gaan

Daan,
19-9-2018

All inclusive is slecht, voor veel dingen moet je extra betalen. Lokale rum moet je betalen, slush puppy of ijsje...betalen. Animatie team is wel super !! Geen super slecht hotel maar ook niet goed genoeg om nog eens terug te gaan.

Beste Daan,

hartelijk dank voor UW beoordeling, we zijn blij met uw aanbeveling. Helaas hebben we niet de volle aantal punten van u gekregen. Het klopt inderdaad dat slush puppy exstra kost, ijs hebben we 3 dagen in de week zoals geschreven in ons hotel consept. De lokale rum is inclusiev alleen de export rum kost exstra. . we hopen dat u ons nogmaals komt bezoeken zodat we u nog meer kunnen overtuigen van onse service en dan de volle antal punten kunnen krijgen.

Nooit meer

miranda,
17-9-2018

Ik ga hier echt nooit meer naartoe.

Het eten is elke dag het zelfde lauw en vlees zo hard als een stuk rubber.

Ontbijt treurig koude gebakken eieren elke dag het zelfde.

Iedereen loopt door elkaar echt geen overzicht gladde vloeren tafels vies denk dat de kleedjes er al maanden liggen.

Langs de zwembaden vies eten wordt meegenomen naar het zwembad maar geen trollies waar je het neer kan zetten kan he voorstellen hoe het er uit ziet.

Bedjes hard geen kussen er op dus heel de dag op een hard ding liggen.

Avond niets te doen dooie boel op dinsdag donderdag ijs gewoon uit een grote vrieskist graaien wordt in het zwembad opgegeten ach ach

Het zwemwater is denk ik gezuiverd zeewater echt goor

Bad.meesters bij zwembad letten echt niet op kinderen gaan via de glijbaan naar boven levensgevaarlijk.

Fotos kloppen niet staat 1 hotel op zijn er 2 .

Dit is echt geen 5 sterren waard denk eerder 2 echt jammer kijkt er heel het het

Jaar naar uit

Beste Miranda,

Kahya Hotel Resort Aqua & spa management

Goed hotel

Statuten,
17-9-2018

Goede vakantie, Wi-Fi kon beter. Kamer was schoon. Animatie vriendelijk maar niet opdringerig.

Beste Statuten

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kahya Resort & Aqua in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kahya Resort & Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.