Hotel Kahya Resort & Aqua

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

8.6Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Kahya Resort & Aqua voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Voor een vakantie met kinderen ben je in Kahya Resort Aqua & Spa aan het juiste adres. In dit kindvriendelijke hotel zullen de kids zich geen moment vervelen. Activiteiten en faciliteiten zijn er voor hen genoeg. Hou er wel rekening mee dat dit een groot hotel is. Dit maakt het hotel minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een gemoedelijk hotel in Turkije. Benieuwd of Kahya Hotel Alanya aansluit bij jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Dat Kahya Hotel Alanya geschikt is voor een vakantie met kinderen blijkt wel uit jullie reviews. Er zijn meerdere zwembaden met spectaculaire glijbanen. Van welke glijbaan roetsj jij het eerste af? Als ouder kun je ondertussen genieten van de zon. Al wordt er hier aan handdoek leggen gedaan, zijn er wel altijd genoeg ligbedden vrij.

Naast waterpret biedt ook het animatieteam in Kahya Resort Aqua & Spa vermaak. Reviewers omschrijven het animatieteam als goed, maar vinden het vooral fijn dat ze niet opdringerig zijn. Ook ‘s avonds wordt er iets georganiseerd. Wat dacht je van een acrobatiekshow? Voor tieners is de animatie minder geschikt.

Zoals je dat van Turkije gewend bent, verblijf je ook in Kahya Resort Aqua & Spa all-inclusive. Naast de hoofdmaaltijden worden er verschillende snacks geserveerd. Probeer bijvoorbeeld eens een Turkse oliebol. Bij het zwembad kun je patat, hamburgers en pizza halen. De hoofdmaaltijden worden geserveerd in buffetvorm. Omdat Kahya Resort Aqua & Spa een groot hotel is, is het in het restaurant vaak druk. Monika Govers heeft hier een oplossing voor: ‘Als je na 19.30 gaat kun je rustiger eten. Ook wordt het aangevuld.’ Toch zeggen enkele vakantiegangers dat niet alles meer wordt aangevuld vanaf 19.30 uur. Volgens reviewers is er dan ook zeker ruimte voor verbetering. Naast dat het erg druk is in het restaurant, is de temperatuur van het eten ook niet altijd goed.

Tijdens een vakantie in Kahya Hotel Alanya overnacht je in een fijne kamer. Michel Herben: ‘Kamers worden goed schoon gemaakt. Iedere dag nieuwe handdoeken en een fris opgemaakt bed.’ Je hebt ook gratis wifi die in de meeste hotelkamers ook nog eens goed werkt. De badkamer is fijn en heeft een ruime douche. Alleen de bedden zijn wat aan de harde kant. Mocht je graag wat zachter willen liggen, dan kun je om een topper vragen.

Ligging

Steek de weg over bij Kahya Hotel Alanya en je staat op het strand. Ook ligt dit hotel op maar vier kilometer afstand van het centrum van Konakli. Hier kun je heerlijk winkelen of wat eten in een gezellig restaurantje. Zoek je het liever wat groter op en wil je naast winkelen ook wat cultuur snuiven? Ga dan naar Alanya (15 kilometer). Zowel Konakli als Alanya kun je bereiken met de dolmus.

Wil je ook vakantie vieren in Kahya Resort Aqua & Spa? Let’s go!

814 reviews over Hotel Kahya Resort & Aqua

• 2Fam. Duinkerken26-01-2020

Horrorhotel nooit weer

Het hotel was veel te massaal het hotel kan de hoeveelheid toeristen helemaal niet aan Als we wilden eten moesten we s,avonds wel een kwartier wachten voordat er een tafel vrij was en als we dan eten wilden ophalen waren het lange rijen en eindeloos wachten ook was het eten soms niet gaar vlees niet goed gebakken of het was lauw of zelfs koud (buikloop van het eten) , Er waren niet genoeg ligbedden smorgen voor 06:00 handdoek leggen ander geen plek ,de trappen bij de glijbanen overdag glibberig en deze zijn smerig , s,avonds was het ook moeilijk om een zitplaats te vinden en dan ook weer lange wachtrijen bij de bar De lift is geregeld kapot en we sliepen op de vijfde verdieping Eten konden we tot 21:00 maar om 20:00 ,was het meeste eten op en werd dan ook niet meer bijgevuld dus geen toetjes of lekkers meer dat was dan al weg s,morgens bij het ontbijt lag er om 08:00 genoeg maae was je een uur later dan was al het lekkere ontbijt op

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    5Noa07-11-2019

Matige vakantie

Mooi hotel, minder vriendelijk personeel als verwacht. Het eten viel erg tegen. Elke dag het zelfde, geen variatie en ook geen bijzondere gerechten. De balkondeur kon niet op slot. Het hotel ligt afgelegen en je kunt niet zo even een dorpje inlopen. Ook het zandstrand is niet zo mooi als het lijkt, deze is voor meer als de helft van stenen.

Kahya Resort Aqua & Spa Hotel Management, Guest relation, 11-11-2019

Dear Guest,

First, we would like to thank you for sharing your valuable opinions about our hotel. We regret that your stay did not go as you imagined. We would like to point out that we have taken into account all your impressions that you have shared.

With best regards .

Kahya Hotel Resort Aqua & Spa Management

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Nelleke Withaar de Jong07-11-2019

alles prettig

Heerlijke vakantie gehad. Gastvrij en schoon. Fijne wellness en schoonheidsspecialiste. Veel zwembaden

Kahya Resort Aqua & Spa Hotel Management, Guest relation, 08-11-2019

Best Nelleke,

Thank you very much for the positive evaluation of your stay at the Kahya Resort Aqua & Spa Hotel! Nice that you liked it with us and we could convince you of our house and the service of our staff. Your praise is a great motivation for our entire team! We are looking forward to welcoming you soon - you are always welcome!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Karin01-11-2019

Gewoon

Het is een mooi hotel die geen 5 sterren verdiend borden en bestek niet schoon personeel heel vriendelijk kamers schoon maar in en om het zwembad niet schoon punt deksels zijn er af tafels niet schoon bij het zwembad eten niet altijd warm zeker niet voor herhaling vatbaar

Dear Guest,

First of all, we would like to thank you for sharing your precious opinions with us about our hotel. We regret that your stay didn’t pass the way you imagined it. We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared.

With kind regards .

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Coco29-10-2019

Nooit meer!

Heel massaal. Teveel gasten voor restaurant. Vloer bij zwembaden glad en vies. Het is heel groot opgezet, maar ongezellig. Te weinig liften en ook die het heel vaak stuk zijn. Kamers Heel erg gehorig. Lange rijen in restaurant. Teveel van het goede in restaurant. Er is mogelijkheid voor late ontbijt, maar dan is alles op en wordt er niets meer bijgevuld. 5 souvenierswinkeltjes en 1 supermarkt in zijstraatje.

With kind regards .

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Eren14-10-2019

Ich bedanke mich

Vertaald van Duits naar Nederlands

Geachte Kahya Resort Aqua & SPA Hotel, Hartelijk dank voor het geweldige gebaar en de gastvrijheid van uw hele team. Vanaf de ingang van het strand is het hotel zeer nobel en creatief ontworpen. Het eten en drinken Maar vooral de liefhebbende obers en al het andere personeel geven u het grootste welzijn. Ik dank nogmaals het hele team en wens het hele hotel en het team heel veel succes.

Eren Özdere

Best Eren,

• 9Eray14-10-2019

Vertaald van Duits naar Nederlands

We waren met zijn drieën met het gezin het hotel binnengekomen. Op de foto's ziet het hotel eruit als 8/10, maar toen we onze check-in hadden, verraste het hotel me enorm. Ik hou echt van het uitzicht vanuit de kamer. Daarnaast heb ik veel plezier bij sommige evenementen, zoals darten met speciale obstakels of waterpolo-spellen. Al met al een geweldig verblijf. Top!

Best Eray,

• 8Lisa12-10-2019

Alles in Ordnung hier.

(vertaald vanuit het Duits naar Nederlands)

Het hotelgedeelte en het entertainment zijn goed, er is veel programma. Zelfs jij Sisha Bar is erg goed. Er is behoefte aan het optimaliseren van voedsel, dat weinig varieert en er vaak niet zo aantrekkelijk uitzag.

Dear Lisa,

First of all, thank you very much for taking the time to thoroughly evaluate our hotel. Every feedback is an important support for us - it's the only way we can experience what our guests want and can respond to it. We are very pleased that you have spent a nice and relaxing holiday in our house. We are happy to pass on your kind words to the entire team. Thank you for visiting our hotel. We look forward to welcoming you again soon at the Kahya Resort Aqua & Spa.

Yours sincerely

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Sahin12-10-2019

Good Hotel

(vertaald vanuit het Duits naar Nederlands)

Het was een prettige vakantie, met veel hoogtepunten en heel weinig diepe punten. Ik vond vooral het animatieteam leuk (het grootste deel van KADIR en Artur). Een paar obers waren onbeleefd tegen mij, maar dat zou geen punt zijn dat als een zeer negatief punt kan worden beschouwd. Ik heb echt genoten van de reis en de locatie van het hotel.

ZEER AANBEVOLEN !!! Ik kijk uit naar de volgende keer

Dear Sahin,

Yours sincerely

• 8Florian11-10-2019

Fantastic

Wenig Möglichkeiten direkt am Hotel "shoppen" zu gehen. Busse fahren aber aller 10 Minuten in größere Gebiete.

Sehr geehrter Florian,

vielen Dank, dass Sie sich die Mühe gemacht haben, Ihre Eindrücke auch mit anderen Urlaubern zu teilen. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Urlaub geniessen konnten und ein paar erholsame Tage bei uns verbracht haben. Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Sie und Ihre Familie auch im nächsten Jahr wieder bei uns begrüssen dürften und wünschen Ihnen alles Gute!

Mit freundlichen Grüssen, Kahya REsort Aqua & Spa Hotel Management

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats