Hotel Kahya Resort & Aqua

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°23°
Hotel Kahya Resort & Aqua
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kahya Resort & Aqua voor je op een rij gezet:

418 reviews over Hotel Kahya Resort & Aqua in het Nederlands

Met jonge kinderen

Niet goed genoeg om terug te gaan

Daan
19-9-2018

All inclusive is slecht, voor veel dingen moet je extra betalen. Lokale rum moet je betalen, slush puppy of ijsje...betalen. Animatie team is wel super !! Geen super slecht hotel maar ook niet goed genoeg om nog eens terug te gaan.

Nooit meer

miranda
17-9-2018

Ik ga hier echt nooit meer naartoe.

Het eten is elke dag het zelfde lauw en vlees zo hard als een stuk rubber.

Ontbijt treurig koude gebakken eieren elke dag het zelfde.

Iedereen loopt door elkaar echt geen overzicht gladde vloeren tafels vies denk dat de kleedjes er al maanden liggen.

Langs de zwembaden vies eten wordt meegenomen naar het zwembad maar geen trollies waar je het neer kan zetten kan he voorstellen hoe het er uit ziet.

Bedjes hard geen kussen er op dus heel de dag op een hard ding liggen.

Avond niets te doen dooie boel op dinsdag donderdag ijs gewoon uit een grote vrieskist graaien wordt in het zwembad opgegeten ach ach

Het zwemwater is denk ik gezuiverd zeewater echt goor

Bad.meesters bij zwembad letten echt niet op kinderen gaan via de glijbaan naar boven levensgevaarlijk.

Fotos kloppen niet staat 1 hotel op zijn er 2 .

Dit is echt geen 5 sterren waard denk eerder 2 echt jammer kijkt er heel het het

Jaar naar uit

Goed hotel

Statuten
17-9-2018

Goede vakantie, Wi-Fi kon beter. Kamer was schoon. Animatie vriendelijk maar niet opdringerig.

D-reizen

Geweldig genoten en voor herhaling vatbaar

Michel Herben
12-9-2018

Een goed georganiseerd hotel met vriendelijk personeel bij de barren en het restaurant. Kamers worden goed schoon gemaakt. Iedere dag nieuwe handdoeken en een fris opgemaakt bed.

De kamer was goed. Lekker bed en een heerlijk grote douche.

Het balkon is ook goed te doen.

De variatie van het eten is erg divers. Voor ieder is er wel iets te vinden.

Goed hotel

Sharona van dijk
12-9-2018

Goed hotel ideale ligging tegen over het hotel gelijk een bus station .

Eten is ook erg goed.

Nooit meer

Jolanda
11-9-2018

WiFi alleen bij de receptie bar en bar slecht,het eten redelijk helaas veel lauw tot koud,suikerspin en popcorn,savonds een ijsje ,voor de kinderen electrice autootjes,waterpijp enz allemaal bijbetalen,overal waar je kijkt tipbox,alles draait daar om geld.

Het waterpark is mooi.het park en kamers zijn netjes en schoon,vriendelijk personeel ook het animatieteam zijn leuke dames en jongens,is ook genoeg te doen.wij hadden helaas de pech dat we elke morgen rond 5 uur werden gewekt door de moskee recht tegenover ons . Nee ik ga daar niet meer naartoe 😏

Fijne vakantie gehad

Richard Bussink
7-9-2018

Hotel goed ligging minder. Hamam aan te bevelen. Kamers netjes

nooit meer

tamara
3-9-2018

de fotos zijn mooier als het daadwerkelijk is meeste personeel is onvriendelijk spreken geen engels of duits en bergijpen je dus totaal niet eten was elke dag het zelfde en niet te eten zelfs de groenten waren vreselijk de glijbanen waren wel geweldig maar de stroming er om heen is levensgevaarlijk ben vast komen te zitten met mijn voet tussen de spijlen een klein jongentje heeft daar ook vast gezeten was de moeder er niet bij dan was het niet goed gegaan ik heb daar bijna 3 kinderen zien verdrinken en dat terwijl er ook nog badmeesters zijn die trouwens merendeel op hun telefoon bezig zijn

Goede prijs/kwaliteit

Daniel
28-8-2018

Prettige ruime kamer aan de rustige kant. Wij hebben dit bij de boeking aangegeven. Wel zijn de bedden hard, maar daar kun je een topper voor aanvragen. Het is wel een druk hotel, mede doordat het restaurant niet helemaal bemeten is op de huidige grootte van het hotel. De zwembaden zijn super, met name de wildwaterbaan. Er zijn overal genoeg bedjes en ook rustigere plekken op het resort als je dat liever hebt. Wij vonden de betaalde cocktails tegenvallen en hebben hier een melding van gemaakt en werden netjes geholpen door guest relations en kregen gratis cocktails aangeboden. De prijs/kwaliteit verhouding is hier zeker goed. Wel is het aan te raden om af en toe in de stad te gaan eten

Heerlijke relax vakantie

Fam Schudde
27-8-2018

We hebben een geweldig verblijf gehad in dit hotel. Prachtige zwembaden/ kamers en altijd ligbedjes vrij. De kamers worden netjes schoon gemaakt. Het eten was goed alleen veel te druk . Mischien idee om het avondeten in 2 sessies te houden. Zo blijft het overzichtelijker denken wij en rustiger . En de hoeveelheid liften voor zo,n groot resort is te weinig. Moet lang wachten voor de lift.

Verder is het animatieteam super en organiseren veel.

Alles bij elkaar opgeteld is het voor ons een heerlijke relaxte vakantie geweest en zouden zeker nog eens terug komen!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kahya Resort & Aqua in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kahya Resort & Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.