Hotel Kahya Resort & Aqua

8.8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

8.8Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Voor een vakantie met kinderen ben je in Kahya Resort Aqua & Spa aan het juiste adres. In dit kindvriendelijke hotel zullen de kids zich geen moment vervelen. Activiteiten en faciliteiten zijn er voor hen genoeg. Hou er wel rekening mee dat dit een groot hotel is. Dit maakt het hotel minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een gemoedelijk hotel in Turkije. Benieuwd of Kahya Hotel Alanya aansluit bij jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Dat Kahya Hotel Alanya geschikt is voor een vakantie met kinderen blijkt wel uit jullie reviews. Er zijn meerdere zwembaden met spectaculaire glijbanen. Van welke glijbaan roetsj jij het eerste af? Als ouder kun je ondertussen genieten van de zon. Al wordt er hier aan handdoek leggen gedaan, zijn er wel altijd genoeg ligbedden vrij.

Naast waterpret biedt ook het animatieteam in Kahya Resort Aqua & Spa vermaak. Reviewers omschrijven het animatieteam als goed, maar vinden het vooral fijn dat ze niet opdringerig zijn. Ook ‘s avonds wordt er iets georganiseerd. Wat dacht je van een acrobatiekshow? Voor tieners is de animatie minder geschikt.

Zoals je dat van Turkije gewend bent, verblijf je ook in Kahya Resort Aqua & Spa all-inclusive. Naast de hoofdmaaltijden worden er verschillende snacks geserveerd. Probeer bijvoorbeeld eens een Turkse oliebol. Bij het zwembad kun je patat, hamburgers en pizza halen. De hoofdmaaltijden worden geserveerd in buffetvorm. Omdat Kahya Resort Aqua & Spa een groot hotel is, is het in het restaurant vaak druk. Monika Govers heeft hier een oplossing voor: ‘Als je na 19.30 gaat kun je rustiger eten. Ook wordt het aangevuld.’ Toch zeggen enkele vakantiegangers dat niet alles meer wordt aangevuld vanaf 19.30 uur. Volgens reviewers is er dan ook zeker ruimte voor verbetering. Naast dat het erg druk is in het restaurant, is de temperatuur van het eten ook niet altijd goed.

Tijdens een vakantie in Kahya Hotel Alanya overnacht je in een fijne kamer. Michel Herben: ‘Kamers worden goed schoon gemaakt. Iedere dag nieuwe handdoeken en een fris opgemaakt bed.’ Je hebt ook gratis wifi die in de meeste hotelkamers ook nog eens goed werkt. De badkamer is fijn en heeft een ruime douche. Alleen de bedden zijn wat aan de harde kant. Mocht je graag wat zachter willen liggen, dan kun je om een topper vragen.

Ligging

Steek de weg over bij Kahya Hotel Alanya en je staat op het strand. Ook ligt dit hotel op maar vier kilometer afstand van het centrum van Konakli. Hier kun je heerlijk winkelen of wat eten in een gezellig restaurantje. Zoek je het liever wat groter op en wil je naast winkelen ook wat cultuur snuiven? Ga dan naar Alanya (15 kilometer). Zowel Konakli als Alanya kun je bereiken met de dolmus.

Wil je ook vakantie vieren in Kahya Resort Aqua & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Kahya Resort & Aqua voor je op een rij gezet:

810 reviews over Hotel Kahya Resort & Aqua

• 10Eren14-10-2019

Ich bedanke mich

Vertaald van Duits naar Nederlands

Geachte Kahya Resort Aqua & SPA Hotel, Hartelijk dank voor het geweldige gebaar en de gastvrijheid van uw hele team. Vanaf de ingang van het strand is het hotel zeer nobel en creatief ontworpen. Het eten en drinken Maar vooral de liefhebbende obers en al het andere personeel geven u het grootste welzijn. Ik dank nogmaals het hele team en wens het hele hotel en het team heel veel succes.

Eren Özdere

• 9Eray14-10-2019

Vertaald van Duits naar Nederlands

We waren met zijn drieën met het gezin het hotel binnengekomen. Op de foto's ziet het hotel eruit als 8/10, maar toen we onze check-in hadden, verraste het hotel me enorm. Ik hou echt van het uitzicht vanuit de kamer. Daarnaast heb ik veel plezier bij sommige evenementen, zoals darten met speciale obstakels of waterpolo-spellen. Al met al een geweldig verblijf. Top!

• 8Lisa12-10-2019

Alles in Ordnung hier.

(vertaald vanuit het Duits naar Nederlands)

Het hotelgedeelte en het entertainment zijn goed, er is veel programma. Zelfs jij Sisha Bar is erg goed. Er is behoefte aan het optimaliseren van voedsel, dat weinig varieert en er vaak niet zo aantrekkelijk uitzag.

• 9Sahin12-10-2019

Good Hotel

(vertaald vanuit het Duits naar Nederlands)

Het was een prettige vakantie, met veel hoogtepunten en heel weinig diepe punten. Ik vond vooral het animatieteam leuk (het grootste deel van KADIR en Artur). Een paar obers waren onbeleefd tegen mij, maar dat zou geen punt zijn dat als een zeer negatief punt kan worden beschouwd. Ik heb echt genoten van de reis en de locatie van het hotel.

ZEER AANBEVOLEN !!! Ik kijk uit naar de volgende keer

• 8Florian11-10-2019

Fantastic

Wenig Möglichkeiten direkt am Hotel "shoppen" zu gehen. Busse fahren aber aller 10 Minuten in größere Gebiete.

• 8Lorraine Wilhelm11-10-2019

Zeer familievriendelijk

Vertaald van Duits naar Nederlands

Het hotel is zeer gezinsvriendelijk en biedt vele activiteiten. Het personeel is erg vriendelijk en communicatie is 99% probleemloos. Er is ook een groot aanbod bij het buffet. Je moet voorbereid zijn op het feit dat veel van lahmfleisch, maar dat is goed voorbereid.

• 10Refik10-10-2019

Familievriendelijk Hotel

Vertaald van Duits naar Nederlands

Het hotel is gezinsvriendelijk en geschikt voor jonge volwassenen. Het personeel is ook erg beleefd. De locatie is geweldig voor een rustige vakantie en om iets van Alanya te zien. De animaties zijn ook erg leuk en je kunt er veel plezier mee hebben. Het maakt niet uit of u de dag doorbrengt bij het zwembad of 's avonds, wanneer u reist met de animator Kadir.

• 9Refik10-10-2019

Mooi Hotel

Vertaald van Duits naar Nederlands

Ik ben verbaasd dat het hotel een heel mooi hotel is. Zeer mooie faciliteiten en zeer vriendelijk personeel. Het was een leuke ervaring, maar hier is een familiehotel. Niet voor jongere mensen. Bedankt voor alles.

• 9Firat09-10-2019

Het hotel was erg goed

We vonden het hotel erg leuk Het hotel was erg goed. Het gehele personeel is echt geweldig. Vandaag is onze laatste dag, we zijn hier al 8 dagen en zijn sinds dag 1 meer dan tevreden. Onze derde dag zal zeker volgen.

• 8Stephan08-10-2019

Het was een goed en mooi hotel en kamer

Mooi hotel, maar helaas geen zwembad voor alleen de volwassenen zoals wel vermeld is. Ook massages gehad en de mensen weten wat ze doen. Het eten zou beter wat dichter bij elkaar zijn. Nu is de grill veel te ver en het dessert zit er ook nog eens tussen in.

Geboekt bij vakantiediscounter

55 tips over Hotel Kahya Resort & Aqua

• danny, 03-09-2019

Tips : 1. als je een standaard kamer hebt geboekt (welke geen zee/zwembadzicht hebben) boek deze dan bij de receptie om tot familie kamer, ook hier gewoon brutaal afdingen, ze vragen €15 per dag en wij kregen het voor €10, zonder al te veel moeite.

1. Zorg dat je kleingeld hebt!! Taxi chauffeurs hebben STANDAARD geen € wisselgeld, hiermee hopen ze extra aan je te verdienen, bij de lobby kan je wisselen. Deze hebben speciale stapeltjes van 10 euro’s getapet om te betalen ;)

• Danny, 03-09-2019

ALLERGROOTSTE TIP :D :

Laat je niet leiden door de negatieve reviews... ik lees een hoop geneuzel waardoor wij bijna niet zijn gegaan, echter zijn dit mensen die de prijs/kwaliteit een beetje zijn verloren.. het is een uitstekend resort, en ja het is druk tijdens het eten, en ja er zijn wat regels richting het zwembad gescheurd, en ja het eten is veel hetzelfde echter ZOVEEL dat wij 15 dagen wat anders hebben kunnen eten :) deze geneuzel reviews zouden moeten boeken in Lara Ultra All in :)

• Danny, 03-09-2019

Als je (je hoopt het niet) naar een ziekenhuis wordt gebracht, zeg er dan bij ZIEKENHUIS en geen prive kliniek.. helaas is dat ons overkomen.. €1300 moeten aftikken en nu gezeik met de verzekering...

171 vragen over Hotel Kahya Resort & Aqua

• Jack, 13-07-2019

Vandaag

Wij zijn er nu ben blij dat het dinsdag is wat is dit een slecht hotel max 3 sterren eten elke dag het zelfde

Jolanda , 14-07-2019

Hebben jullie al contact gehad net de reisleiding? Wat geven die voor advies? Ik wil als het echt zo slecht us proberen nog om te boeken naar ander hotel.

Liesbeth, 14-07-2019

Ik heb afgelopen donderdag met Sunweb gebeld en gevraagd om een ander hotel. Maar omdat het twee weken voor vertrek is, kunnen ze alleen de annuleringsregels toe passen: voor ons geldt 50% van de reissom terug, maar dan heb je helemaal niks!

• Liesbeth, 10-07-2019

slechte recensies

Vanaf 28 juni 2019 veranderen de recensies als bij toverslag. alleen maar slecht(e). Zijn er ook mensen die de laatste 2maanden wel goede ervaringen hebben gehad in dit hotel?

Manon , 29-07-2019

Jolanda,

Hoe is het daar? nu je er zelf bent.. wij gaan ook binnenkort maar na het lezen van alle negatieve reacties houd ik tevens mijn hart vast...

Jack, 13-07-2019

Ik ben blij als ik naar huis ben zegt genoeg

Jolanda, 13-07-2019

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar Dit hotel geboekt vanwege de goede recensies. Laatste tijd zien we alleen maar negatieve verhalen. Wij gaan dinsdag maar ik houd mijn hart vast en zie ertegen op om te gaan. Zou inderdaad ook graag wat meer ervaringen horen van de afgelopen anderhalve maand

Marike Bron, 08-08-2019

Wij zitten er vanaf afgelopen vrijdag, nu dus een week. Ook ik heb vanwege de slechte recensies geprobeerd om te boeken naar een ander hotel. Dit koste ons te veel dus niet gedaan. En wat ben ik blij dat dit ook niet gebeurd is, want wij vermaken ons volop! We hebben geen vergelijkingsmateriaal met andere resorts. Maar wij hebben niets te klagen! Eten is inderdaad vaak hetzelfde, maar er is zoveel keus dat je echt wel elke avond anders kan eten. Onaardig personeel? Ik heb ze nog niet ontmoet...

• Marco, 01-06-2019

13 tot 17 jarige

Zijn er in de zomer ook veel kinderen in de leeftijd van 13-17 jaar ?

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats