Hotel Kahya Resort & Aqua

Hotel Kahya Resort & Aqua
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kahya Resort & Aqua voor je op een rij gezet:

341 reviews over Hotel Kahya Resort & Aqua in het Nederlands

Prima hotel voor jong en oud.

Chris Kuus
20-6-2018

Goed: kids animatie is fantastisch, van taartjes maken, pizza bakken, knutselen. Ze doen er alles aan om de kinderen en ouders een fijne vakantie te bezorgen. De Nederlandse Lindsey doet het geweldig met de kinderen. Mooi aquapark waar de kinderen zich prima vermaken. Minder goed: bedden op de kamer, deze zijn vrij hard. In het hotel zitten veel Russen, de Russen zijn zeer onbeschoft en luidruchtig. Al met al een prima vakantie gehad en zeker aan te raden met kinderen.

Prachtig resort

Marja Beuken
18-6-2018

Prima hotel met goed eten en drinken. Simone de gastvrouw van dit hotel vroeg of er opmerkingen waren. Er is een drempel bij de openslaande deuren in de algemene ruimte waar verschillende mensen over struikelde. Ze heeft gelijk rode strippen aan laten brengen. Ook ging ze controleren een paar keer of de toiletten buiten beter schoongemaakt werd. Ik vroeg bij aankomst om een kamer zo laag mogelijk in het gebouw. Hij zei op elke vraag die u stelt zeg ik nee. Ik dacht dat het een grap was. Waar denk je dat ik terecht kwam. Ja op de hoogste verdieping en helemaal achterin de gang. Mijn dochter wilde niet dat ik verhaal ging halen dus heb het zo gelaten. Simone gaf aan dat ik alsnog een andere kamer kon krijgen maar ik had geen zin om te verhuizen. We hebben het echt heel leuk gehad
Kahya Hotel Resort Aqua & spa management, Guest relation, 19-6-2018

Beste Marja Beuken,

hartelijk dank voor UW beoordeling, we zijn blij met uw aanbeveling. Helaas hebben we niet de volle aantal punten van u gekregen. we hopen dat u ons nogmaals komt bezoeken zodat we u nog meer kunnen overtuigen van onse service en dan de volle antal punten kunnen krijgen. we zijn blij te horen dat Simone onse guestrelation manger u geholpen heeft. we kijken ernaar uit om u weer te mogen begroetten.

Fantastische vakantie

Schokker
15-6-2018

Hele mooie vakantie.super hotel.vriendelijk personeel.
Kahya Hotel Resort Aqua & spa management, Guest relation, 17-6-2018

Beste Schokker,

Wij danken u voor uw hotelreview en het nemen van uw tijd. we zijn blij te horen dat ons hotel goed bevallen is.

we hopen jullie snel weer te zien

met vriendelijke groetten.

Geweldig

Gita de Fretes
14-6-2018

Kahya resort is een leuk familie hotel. Eten lekker ook voor de kinderen genoeg daar. Ik was hier met dochter en kleinkinderen en we hebben het allemaal geweldig gevonden.

Beste Gita de Fretes,

we hopen jullie snel weer te zien

met vriendelijke groetten.

Zeer mooi

Wendy Kloet
14-6-2018

Wij wáren hier met kinderen en die hebben het net als ons zeer naar hun zin gehad. Kinderclub Linfsey is nederlandse en simone van guest relations ook dit was een dikke plus voor ons. Eten was lekker en kamer schoon.
Kahya Hotel Resort Aqua & spa management, Guest relation, 17-6-2018

Beste Wendy Kloet

Namens het Kahya Resort Team willen we u hartelijk bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie. We zijn erg blij dat we volledig aan uw verwachtingen hebben voldaan en hopen dat we elkaar weer ontmoeten

Helemaal super!

Sander
14-6-2018

Goede service, zeer behulpzaam, goed eten en vriendelijk personeel.

Beste Sander,

Het is fijn te horen dat U een prettig verblijf heeft gehad bij ons in het hotel.we kijken ernaar uit om u weer te mogen begroetten.

In een woord geweldig !

Eric Achtereekte
14-6-2018

De transfer is 2.5 uur naar het hotel vanaf het vliegveld . Verder een prima hotel goede service en niks is teveel . De guest relation manager Simone staat altijd voor je klaar als er vragen zijn. Mochten er problemen zijn dan worden die gelijk opgelost ! De generaal manager heeft voor iedere gast tijd vrij voor een praatje en vraagt ook wat je van het hotel vind . Personeel zowel binnen als buiten altijd goed aanspreekbaar . De zwembaden en zee zijn prima te noemen en alles is prima bereikbaar . Het eten is gewoon goed daarom is Turkije ook de expert in All inclusieve . Als ik een waarderingscijfer moet geven is dat zeker een 9 . In september 2018 komen wij zeker weer terug !!!

Beste Eric Achtereekte,

Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd om uw indrukken en meningen over ons hotel en Uw vakantie te delen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover.

We hebben met veel plezier gelezen dat u van ons hotel genoten heeft en dat u bij ons een leuke, ontspannende tijd heeft kunnen doorbrengen.

Natuurlijk geven we je lof en je vriendelijke woorden door aan Simone Guest relation manager en Mehmet generaal manager

Super

Kesley Siemeling
14-6-2018

We zitten nu met 3kleine kinderen in kahya resort. Een super hotel. Voor ons kan het niet beter. Zeker een aanrader voor iedereen, hele dag door is er eten en snacks te krijgen bij het zwembad. Pannekoeken,hamburgers, patat, ijs, fruit noem maar op. Er ligt Savonds veel eten en er is heel veel keuze. Centrum van konakli is ook erg leuk om te gaan winkelen en een super leuke kermis voor de kids erbij.

Ook winkeltjes naast het hotel zijn leuk (zijn er niet heel veel maar wel gezellig)

Strand vind ik zelf niet geweldig hier maar het zwembad is echt top. Voor elke leeftijd wel iets... Vriendelijk personeel wil overal wel mee helpen. Elke dag voor de kids wat te doen, leuke kinderdiso en animatie voor iedereen. Voor ons dochtertje vroeg ik een waterkoker voor de fles, het werd geregeld en de volgende ochtend stond er al 1op de kamer. Top.

Beste Kesly Siemeiling,

Elke Cent waard

De Pauw
13-6-2018

Elke Cent echt waard Personel vriendelijk Lekkere en mooie cocktails aan de lobby bar boogschieten was gratis echt Leuk om te doen u kunt eenvoudig Bussen nemen van uit het hotel in alle richtingen

Beste de Pauw,

Zeker de moeite waard

Rutger
10-6-2018

Het is een prachtig hotel met veel faciliteiten en met de dolmus bus ben je zo in de stad voor maar 1 euro.

Enige min punten zijn:

• De receptie zegt van tevoren niet duidelijk of zelf helemaal niet dat je voor sommige dingen moet betalen.

• In het restaurant is op sommige tijden geen plek meer om te eten.

Kahya Hotel Resort Aqua & spa management, Guest relation, 11-6-2018

Beste

we hebben je minpunten genoteerd en bespreken deze in ons mangere team. we hopen de eer te hebben u terug te zien in ons hotel.

met vriendelijke groetten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kahya Resort & Aqua in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kahya Resort & Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kahya Resort & Aqua scoort een 8.46 uit 10 op basis van 425 reviews.