Hotel Insula Resort

7,9

49 reacties Hotel Insula Resort

info

marina, 5-3-2014

wie kan mij zeggen of de kluisje op de kamer gratis en de handdoeken gratis zijn aan zwembad bij het één reisbureau is het gratis en bij het ander moet je betalen????

Is het aan genaam om een kind van 9jaar ernaar toe te gaan...is de annimatie goed.

dank u voor wie mij kan helpen grtj

0 reacties

overgenomen

mathijs, 20-4-2013
word het hotel overgenomen door Russen? ik hoorde dat vorig jaar toen ik er was, dit jaar wouden we weer alleen als het er stikt van de Russen ( en dan bedoel ik de vakantiegangers ) dan hebben we er weinig zin in..

Bedden

Lot, 14-8-2012
Op de foto's zien wij vooral aparte bedden. Zijn de meeste tweepersoonskamers met dubbele of aparte bedden?

We hebben een aantal aanbieders voor Insula Resort voor je op een rij gezet:

fotoshoot

michael, 15-7-2012
hoi hoi wij gaan 17 september hier heen wie weet waar je een fotoshoot kan laten maken en wat de kosten hiervan zijn en of er nog leuke excursies te doen zijn

badhandoeken mee?

schenk, 10-7-2012
moeten we onze eigen badhandoeken mee nemen of zijn deze verkrijgbaar in het hotel?
2 reacties

weet iemand hoe de fitness er uit ziet?

is hier ook airco aanwezig?

Alvast bedankt

disco

peter, 2-7-2012

hallo is de discotheek in het hotel zelf ook in de maanden juli en augustus open?

lees namelijk dat mensen zeiden dat die niet open was?

alvast bedankt.

mvg.

tot in de late uurtjes

Uden, 29-6-2012

Gezinnen met kinderen opgepast wij komen 23 juli naar royal vikingen

Wij zullen doorgaan tot in de late uurtjes

Dus heb je zin om te borrelen en lekker onrust stoken

Kom er gezellig bij zitten

TIP: flesje goldstrike op het vliegveld mee naar turkije nemen

overboekingen

Stijn, 25-6-2012
Wie heeft een overboeking gehad en hoe is het opgelost? Ik vertrek dit weekend en maak me toch een beetje zorgen.

wie weet

stampertjuh858, 24-6-2012

kan je ook eten op het strand? en is er een strandbar? of kan je gewoon met (eten) drinken naar het strand?

groetjes floor

We hebben een aantal aanbieders voor Insula Resort voor je op een rij gezet: