Hotel Insula Resort

452 reviews over Hotel Insula Resort in het Nederlands

Zomervakantie nooit meer

San
23-7-2019

Insula Hotel is het voormalig Royal Viking Hotel. Tot 10 jaar geleden kwam ik veel in dit hotel. Nu was ik nieuwsgierig of het nog steeds zo fijn zou zijn als vroeger. Helaas het hotel is overgenomen geloof in 2014, daarmee alles op andere doel gasten gericht. Het eten was meestal koud, behalve de buitenkeuken. Helemaal op de Oostblok gasten gericht. Animatie alleen maar in de Oostblok taal. Heb 2 managers gesproken die ik nog kende, zij beaamde dat het idd gericht is op andere gasten. Dat was een keuze van de nieuwe eigenaar. Deze man heb ik ook gezien, ja toen wist ik genoeg....gaat dus niets veranderen. Prima maar ik kom niet meer, helaas.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Perfect een geweldige vakantie

Mike
29-7-2018

Een perfecte vakantie

Wij kwamen aan en werden meteen geholpen door een vriendelijke bellboy. De incheck ging soepel, de kamer was netjes en goed onderhouden en de airco werkte ook heel goed.

De animatie was echt goed, ze probeerden je echt een leuke vakantie te bezorgen en waren oprecht aardig idem dito met het verdere personeel. (Tip. Ze vinden het heel erg leuk als je hun taal probeert te leren zoals begroetingen)

De Spa & Wellness is geweldig van hamam tot gewoon een lekkere massage ook hier zijn de mensen heel vriendelijk en aardig, de prijzen zijn ook laag.

Er zijn wel veel Russen maar daar heb je helemaal geen last van.

Het enige wat ik aan te merken heb is dat het Engels en/of Duits van sommige personeelsleden wel wat beter mag.

Gereisd Met partner in juli 2018

Berna van Leeuwen
12-6-2018

Insula resort is een wat kleinschaliger hotel. Goede keuken, vriendelijk personeel en de kamers goed schoon gehouden. Dank je wel Senem en Fatma 😃Goed contact met het personeel. Taal kan soms een probleem zijn, maar er wordt ook Duits en Engels gesproken. Zwembad en je komt op het strand uit als je de tuin uitloopt. Gezellige bar bij t zwembad en een garden bar. Strand heeft wel veel stenen dus waterschoenen mee!!! Wij komen er nu al 5 jaar. Veel oost Europeanen maar weinig problemen mee gehad. Dit jaar voor het eerst een gala avond meegemaakt met uitgebreide buffetten en een life show en muziek. Was fantastisch! Wij hebben altijd het gevoel een beetje ‘thuis’ te komen ondanks het feit dat we de enige Nederlanders waren. Animatie team aanwezig en doen leuke dingen en s’avonds een show. Voor de kinderen een miniclub Konakli leuk dorp met een grote wekelijkse markt en ook Alanya is in de buurt. Goed te doen met bus of taxi.

Nooit meer

Jose
13-9-2017

Fotos zijn niet de werkelijkheid. Onvriendelijk personeel. Geen service. Plastic bekers , vaak tekort aan glazen. Ik denk dat het personeel oververmoeid is... Eten elke dag koud en hetzelfde. Die leuke zwembadbar is er helemaal niet. Badkamer ranzig. Toiletborstel afgebroken en vol met str... Geen 5 sterren

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Leuke vakantie gehad!

Tessa
22-7-2016

Wij zijn terug van een fijne vakantie! Het is een mooi hotel, mooie en schone kamers. Personeel is heel vriendelijk. Animatie is echt super, proberen iedereen erbij te betrekken en doen enorm hun best. Vooral voor kinderen een aanrader. Er zijn wel veel russen in het hotel, weinig nederlanders. Eten is prima. Een minpunt is wel dat het vooral s'avonds enorm druk is en dat je moet dringen voor een tafeltje en in de rij moet staan voor het eten op te scheppen. Wij hadden het opgelost door op tijd te gaan en atribuut mee te nemen zodat we een tafeltje bezet konden houden.

Gereisd Met partner in juli 2016

goed

door
20-5-2015

in de hamam de meest geweldige (medische) massage gehad door Osman ( geen andere masseur accepteren alle rug en andere kwaaltjes in drie behandelingen opgelost ben weer als nieuw ga indien mogelijk zeker nog eens naar hem terug

Gereisd Met partner in mei 2015

Geweldig en mooi hotel

Hovelings
18-10-2014

Een erg mooi hotel. Top animatieteam. Spreken allemaal Duits/Engels. Het ligt dichtbij het centrum van Konakli en op woensdag moet je voor het hotel de brug oversteken en dan ben je op de markt.

Gereisd Anders in Wed Oct 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Barbara
30-10-2013

Prima, schoon en prachtig goed onderhouden resort met mooie tuin vlak aan het strand. Met vriendelijk personeel. Eten is zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Er is genoeg animatie, voor wie dit wilt. Er zijn 2 minpuntjes, het water van het kinderbadje is veel te koud en de muziek staat veel te hard op het resort en soms op het strand.

Gereisd Anders in oktober 2013

verschrikkelijk eten

jeroen1983
1-10-2013

Wij zijn hier met hele familie heen geweest (10man), iedere dag koud eten,geen variatie in het eten, 98% rus, rauwe patat, koude gebakken eieren en pannekoeken, kinderbuffet koud. 2 jaar geleden ook hier geweest toen was het super maar sinds het veranderd is van eigenaar (nu een rus) is het erg slecht, zelfs het personeel klaagt hierover. Ik hoop dat zoover de award weer snel weg haalt daar! Er zijn ook mensen ziek geworden van het eten, van hetgeen wat 'sochtends niet opging werd met het diner weer verwerkt in een salade.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013

Topvakantie gehad!

Elice Leegwater
27-9-2013

We zijn net terug van 12 dagen vakantie en we zouden zó weer terug gaan! Mooi resort, brandschoon, goed warm eten en uiterst vriendelijk personeel.. Inderdaad veel Russen, totaal geen last, geen kind zien rennen door de restaurants of horen schreeuwen (kunnen ze in Nederland nog wat van leren). Jammer dat wij geen Russisch spreken en zij geen Engels, dan hadden we prima contacten gehad! We hadden in eerdere recenties gelezen dat strandschoenen een aanrader waren en die hadden we dus ook bij ons, daarmee is het probleem grind en stenen in zee opgelost.

Gereisd Met partner in september 2013

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Insula Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Insula Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.