Hotel Insula Resort

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

8.1Fantastisch

Meer hotelinfo

464 reviews over Hotel Insula Resort

• 6San23-07-2019

Zomervakantie nooit meer

Insula Hotel is het voormalig Royal Viking Hotel. Tot 10 jaar geleden kwam ik veel in dit hotel. Nu was ik nieuwsgierig of het nog steeds zo fijn zou zijn als vroeger. Helaas het hotel is overgenomen geloof in 2014, daarmee alles op andere doel gasten gericht. Het eten was meestal koud, behalve de buitenkeuken. Helemaal op de Oostblok gasten gericht. Animatie alleen maar in de Oostblok taal. Heb 2 managers gesproken die ik nog kende, zij beaamde dat het idd gericht is op andere gasten. Dat was een keuze van de nieuwe eigenaar. Deze man heb ik ook gezien, ja toen wist ik genoeg....gaat dus niets veranderen. Prima maar ik kom niet meer, helaas.

Met jonge kinderen

• 2018
    9Mike29-07-2018

Perfect een geweldige vakantie

Een perfecte vakantie

Wij kwamen aan en werden meteen geholpen door een vriendelijke bellboy. De incheck ging soepel, de kamer was netjes en goed onderhouden en de airco werkte ook heel goed.

De animatie was echt goed, ze probeerden je echt een leuke vakantie te bezorgen en waren oprecht aardig idem dito met het verdere personeel. (Tip. Ze vinden het heel erg leuk als je hun taal probeert te leren zoals begroetingen)

De Spa & Wellness is geweldig van hamam tot gewoon een lekkere massage ook hier zijn de mensen heel vriendelijk en aardig, de prijzen zijn ook laag.

Er zijn wel veel Russen maar daar heb je helemaal geen last van.

Het enige wat ik aan te merken heb is dat het Engels en/of Duits van sommige personeelsleden wel wat beter mag.

• 10Berna van Leeuwen12-06-2018

Insula resort is een wat kleinschaliger hotel. Goede keuken, vriendelijk personeel en de kamers goed schoon gehouden. Dank je wel Senem en Fatma 😃Goed contact met het personeel. Taal kan soms een probleem zijn, maar er wordt ook Duits en Engels gesproken. Zwembad en je komt op het strand uit als je de tuin uitloopt. Gezellige bar bij t zwembad en een garden bar. Strand heeft wel veel stenen dus waterschoenen mee!!! Wij komen er nu al 5 jaar. Veel oost Europeanen maar weinig problemen mee gehad. Dit jaar voor het eerst een gala avond meegemaakt met uitgebreide buffetten en een life show en muziek. Was fantastisch! Wij hebben altijd het gevoel een beetje ‘thuis’ te komen ondanks het feit dat we de enige Nederlanders waren. Animatie team aanwezig en doen leuke dingen en s’avonds een show. Voor de kinderen een miniclub Konakli leuk dorp met een grote wekelijkse markt en ook Alanya is in de buurt. Goed te doen met bus of taxi.

• 2017
    5Jose13-09-2017

Nooit meer

Fotos zijn niet de werkelijkheid. Onvriendelijk personeel. Geen service. Plastic bekers , vaak tekort aan glazen. Ik denk dat het personeel oververmoeid is... Eten elke dag koud en hetzelfde. Die leuke zwembadbar is er helemaal niet. Badkamer ranzig. Toiletborstel afgebroken en vol met str... Geen 5 sterren

Met oudere kinderen

• Oude reviews

7Tessa22-07-2016

Leuke vakantie gehad!

Wij zijn terug van een fijne vakantie! Het is een mooi hotel, mooie en schone kamers. Personeel is heel vriendelijk. Animatie is echt super, proberen iedereen erbij te betrekken en doen enorm hun best. Vooral voor kinderen een aanrader. Er zijn wel veel russen in het hotel, weinig nederlanders. Eten is prima. Een minpunt is wel dat het vooral s'avonds enorm druk is en dat je moet dringen voor een tafeltje en in de rij moet staan voor het eten op te scheppen. Wij hadden het opgelost door op tijd te gaan en atribuut mee te nemen zodat we een tafeltje bezet konden houden.

• 7door20-05-2015

goed

in de hamam de meest geweldige (medische) massage gehad door Osman ( geen andere masseur accepteren alle rug en andere kwaaltjes in drie behandelingen opgelost ben weer als nieuw ga indien mogelijk zeker nog eens naar hem terug

• 10Hovelings18-10-2014

Geweldig en mooi hotel

Een erg mooi hotel. Top animatieteam. Spreken allemaal Duits/Engels. Het ligt dichtbij het centrum van Konakli en op woensdag moet je voor het hotel de brug oversteken en dan ben je op de markt.

Anders

• 8Barbara30-10-2013

Fantastische plek

Prima, schoon en prachtig goed onderhouden resort met mooie tuin vlak aan het strand. Met vriendelijk personeel. Eten is zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Er is genoeg animatie, voor wie dit wilt. Er zijn 2 minpuntjes, het water van het kinderbadje is veel te koud en de muziek staat veel te hard op het resort en soms op het strand.

Anders

• 5jeroen198301-10-2013

verschrikkelijk eten

Wij zijn hier met hele familie heen geweest (10man), iedere dag koud eten,geen variatie in het eten, 98% rus, rauwe patat, koude gebakken eieren en pannekoeken, kinderbuffet koud. 2 jaar geleden ook hier geweest toen was het super maar sinds het veranderd is van eigenaar (nu een rus) is het erg slecht, zelfs het personeel klaagt hierover. Ik hoop dat zoover de award weer snel weg haalt daar! Er zijn ook mensen ziek geworden van het eten, van hetgeen wat 'sochtends niet opging werd met het diner weer verwerkt in een salade.

Met jonge kinderen

• 8Elice Leegwater27-09-2013

Topvakantie gehad!

We zijn net terug van 12 dagen vakantie en we zouden zó weer terug gaan! Mooi resort, brandschoon, goed warm eten en uiterst vriendelijk personeel.. Inderdaad veel Russen, totaal geen last, geen kind zien rennen door de restaurants of horen schreeuwen (kunnen ze in Nederland nog wat van leren). Jammer dat wij geen Russisch spreken en zij geen Engels, dan hadden we prima contacten gehad! We hadden in eerdere recenties gelezen dat strandschoenen een aanrader waren en die hadden we dus ook bij ons, daarmee is het probleem grind en stenen in zee opgelost.

29 tips over Hotel Insula Resort

• Sabine, 06-07-2012

De markt op woensdag voor de deur

• Elice Leegwater, 27-09-2013

Wij hebben deze vakantie gecombineerd met tandartsbezoeken. 7 kronen laten plaatsen in 2 behandelingen voor de prijs van 2 kronen in Nederland. Zeer tevreden huiswaarts gekeerd.

• HK, 22-07-2013

Wacht met souvenirs kopen tot woensdagochtend. Direct aan het hotel (overkant van de straat) is de markt. Zelfde spulletjes, beter af te dingen. ;-)

49 vragen over Hotel Insula Resort

• marina, 05-03-2014

info

wie kan mij zeggen of de kluisje op de kamer gratis en de handdoeken gratis zijn aan zwembad bij het één reisbureau is het gratis en bij het ander moet je betalen???? Is het aan genaam om een kind van 9jaar ernaar toe te gaan...is de annimatie goed. dank u voor wie mij kan helpen grtj

• mathijs, 20-04-2013

overgenomen

word het hotel overgenomen door Russen? ik hoorde dat vorig jaar toen ik er was, dit jaar wouden we weer alleen als het er stikt van de Russen ( en dan bedoel ik de vakantiegangers ) dan hebben we er weinig zin in..

peter.sandra, 27-05-2013

Vorig jaar schijnt het een goed hotel te zijn geweest. Nu zitten er voor 99% Russen, ik zou het niet aanraden. Ik ga er nooit meer terug, het is geen 5 sterren waard, slecht en koud eten. Ook zijn alle leuke dingen weggehaald, zoals bruggetje over het zwembad en bar in het zwembad.

mandy, 12-10-2014

Inderdaad veel russen maar hebje geen last van. Ook duitsers en nederlanders zijn er!

• Lot, 14-08-2012

Bedden

Op de foto's zien wij vooral aparte bedden. Zijn de meeste tweepersoonskamers met dubbele of aparte bedden?

Lot, 19-08-2012

Kan je deze dan verzetten of hangt er een vast nachtkastje tussen?

Mimi, 18-08-2012

Meeste zijn met aparte bedden.

• RokenToegestaan

• Aantal glijbanen3