Hotel Infinity Beach

6.2Voldoende

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

6.2Voldoende

• Sauna

9 reviews over Hotel Infinity Beach

• 5tessa30-08-2013

mwa

Mooi hotel, alleen in het eten is er weinig keus.. Okal zat er altijd wel iets bij wat wel lekker was, veel variatie was er niet. De kamers zijn wel erg mooi en schoon! Het personeel is niet erg aardig als je ergens naar vraagt word het wel geregeld, maar dan wel met een sacherijnig gezicht! Het strand ligt wel vlakbij maar het nadeel is dat je extra moet betalen voor de drankjes al is er een barretje van het hotel zelf. Ook een nadeel is dat het een kiezelstrand is. Er is ook geen accommodatie in het hotel. De ligging van het hotel is wel perfect! En ookal was het hotel niet 4 sterren waard heb ik wel samen met mn vriend wel een leuke vakantie gehad. Maar ik zou het hotel niet nog een keer boeken!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 2Olivia23-08-2013

nooit meer

Dit was een grote tegenvaller, slecht eten vieze kamers, zagen er wel in eerste instantie modern uit. Privé strand stelde echt niks voor, na vragen werden er een paar bedjes in het looppad gezet, we zijn dan ook direct de volgende dag naar de reisleidster gegaan en gevraagd of we weg konden naar een ander hotel, en dat wilden heel wat mensen... nog 1 dag het een kans gegeven maar het was 3x niks ;-( Gelukkig konden we nog 5 dagen in een beter hotel met goed eten, mooier strand Oba-star in Antalya heen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Bekkema21-08-2013

Rustig hotel

Door complicaties in dit hotel terecht gekomen een net gerenoveerd hotel.Personeel erg vriendelijk en staan open voor alles.Het eten is goed en smaakvol maar de keuze is beperkt kom al jaren in Turkeije dus een beetje verwend.De prijs was daar ook naar 2 personen in het hoogseizoen voor 890 euro all-inn dus zeker niets te klagen. Het strand(1 minuut lopen) is echt helemaal niets neemt de bus die staat naast het hotel en neem enkele haltens verder prachtige stranden. Met de bus binnen 35 minuten naar Alanya(2 euro enkele reis) en wordt presies voor de Bazaar afgezet waar je ook weer opstapt.Op loopafstand(4 minuten)veel winkels en restaurants voor ieder wat wils.Er is weinig animatie voor kinderen en volwassenen voor ons geen probleem want we hadden geen kinderen bij ons en de rust trok ons wel aan.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Stefanie09-08-2013

Topper

Vriendelijk personeel, mooi klein hotel, goede service, goed eten, 'rustige' ligging, goede busverbindingen, goede sfeer, mooie kamer n er is genoeg te doen in en om het hotel. Dicht bij het strand en bij de konakli bazaar. Kortom n topper

Gereisd met vrienden in juli 2013

Hotel Infinity Beach info