Hotel Happy Dreams Beach

2 reviews over Hotel Happy Dreams Beach in het Nederlands

happy NIGHTMARE hotel

eric
7-8-2010

Dit hotel nooit meer! boek dit nooit a.u.b, eten altijd koud stonden als eerste in de rij en nog was het koud naar de kok gegaan om het te zeggen en ze stonden alleen maar raar te kijken, niemand kon Engels in het hotel op 1 manager na en die moest er dan ook steeds bij gehaald worden als wij iets wouden zeggen (zelfs voor toiletpapier) , personeel was zeer onvriendelijk ze keken je heel de tijd raar aan, brood wat bij mensen op de borden had gelegen werd weer gewoon terug in de mand gedaan bij het buffet, glazen werden NIET goed schoongemaakt, alleen een beetje afgespoelt en daarna met aan tafelkleed drooggemaakt waarvoor de barman er zijn zweet van zijn hoofd had geveegd. kamers zeer klein maar op zich wel netjes. de douch was gewoon vies en je had heel de tijd of koud water of heel warm water nooit er tussen in. chloor in het zwembad werd op de gok bijgevult er gingen gewoon hele jerrycans van 20 liter in, daardoor huiduitslag gehad en een ontstoken oog. ziek geworden van eten.

goed voor 3 sterren

gerrie
23-9-2009

het is een goed hotel voor zijn 3 sterren en erg betaalbaar

eten en drinken is goed en volop

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Happy Dreams Beach in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Happy Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.