Hotel Eftalia Resort

Hotel Eftalia Resort
7,7

95 tips over Hotel Eftalia Resort

Sabine Degeling, 26-6-2018
We zijn 2 x uit eten geweest bij Theo's place in Alanya een echte aanrader als je ze belt komen ze je halen bij je hotel allen voor de terug weg moet jezelf vervoer regelen.
Rooij, 10-5-2017
Vergeet niet zelf handdoeken mee te nemen of koop ze daar (3 euro per stuk). Wij hebben oude handdoeken meegenomen en daar gelaten.
Lilian, 4-8-2015
Het a la carte restaurant mag je 1 x per week boeken en is echt heel leuk. Trips boeken via OGB, vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Resort voor je op een rij gezet:

Karin, 9-7-2015
Boek geen excursies bij de touroperator maar bij OBG tour tegenover het hotel, daar werkt de turkse tukker waar u leuke excursies kan boeken. Wij hebben de quad safari gedaan wat onwijs gaaf was en de boottocht ook heel leuk om te doen.
Marinda Baas, 30-6-2015

De hamam van het hotel was heerlijk!!

Als je eens buiten de deur wilt eten zit er links het hotel uit een nieuw winkelcentrum waar je trouwens lekker kunt shoppen en aan de buitenkant een mooie bistro met echt heerlijk eten.

Henriëtte Bakker, 26-5-2015

*Er zijn drie supermarkten in Konakli zelf. Erg leuk ook omdat de plaatselijke bevolking daar ook komt en de prijs gewoon aangegegeven staat.

*Strandschoentjes zijn geen overbodige luxe.

*Winkels in en nabij het hotel zijn goedkoper dan in het centrum (behalve dan die supermarkten).

*Neem niet de bovenste (5e) verdieping want dat is met schuin dak en dus bloedje heet.

*Zorg dat je aan het einde van de gang een kamer hebt anders heb je erg veel geluidsoverlast van het toch al gehorige hotel.

Cootje, 25-5-2015
Op loopafstand van 15/20 min is een leuk klein stadje Konakli met leuke winkels
hessim, 20-5-2015

Ga eens naar het strand, ook all-in lekker kabap voor je lunch. Konakli is leuk om te winkelen, geen opdringerig gedoe. Alanya is leuk voor de boulevard, niet om te winkelen. voor de rokers; koop sigaretten in de supermarkt aan begin van winkelcentrum (Dus niet in of tegenover het hotel, en betaal in lira..scheelt veel!) Waterschoenen voor het strand niet vergeten.

Gewoon gaan enn gewoon genieten van de gastvrijheid! (vooral in het laagseizoen voor laagprijsje)

inge, 17-5-2015
Bij overboekingen een degelijke compensatie eisen! Ze proberen je te sussen met een massage van 10min (wat eigenlijk een onderdeel van een heel programma is).
Helga, 17-5-2015

Jeepsafari was geweldig!

Vergeet niet te onderhandelen overal. Het kan minstens voor de helft van het geld dat ze vragen. Soms voor nog minder. Loop gewoon weg.

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Resort voor je op een rij gezet: