Hotel Eftalia Marin

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

9.3Fenomenaal

Meer hotelinfo

259 reviews over Hotel Eftalia Marin

• 7Kurt Clement21-09-2019

Heel goed, maar toch minder dan in 2017

We waren hier in 2017 al geweest en omdat we toen heel tevreden waren, zijn we er dit jaar opnieuw naartoe geweest. Ten opzichte van 2017 valt het op dat de kwaliteit toch minder geworden is. Zo is het eten heel wat minder gevarieerd dan vroeger en een klein half uurtje voor sluitingstijd worden veel zaken al niet meer aangevuld. Ook het lawaai in het hotel is erger geworden. Het gebeurde heel vaak dat er midden in de nacht veel lawaai was in de gangen. Rond 5 uur 's morgens hoor je nu ook de moskee die een paar minuten luide 'gebeden' door de luidsprekers laat weerklinken (net genoeg om wakker te worden en niet meer te kunnen slapen). De kidsclub is nu meer een opvang, want sommige animatoren hadden meer aandacht voor de gsm dan voor de kids. Wij zijn misschien wel wat kritischer dan anders omdat we kunnen vergelijken met 2 jaar geleden, want we denken wel dat iemand die voor de 1e keer komt dit wel een heel goed hotel zal vinden !

Eftalia Marin Guestrelation, Guest Relation Manager , 27-09-2019

Dear Kurt Clement,

Thanks a lot for your review.

We are happy that you had a good stay at our hotel . We also appreciate your helpful remarks which helps us to focus on the things we need to fix ,we will discuss these points with our management.We thank you for the nice words about pools and beach .

Thank you for choosing us. We hope to have the pleasure to welcome you back!

Geboekt bij neckermann
  • 5Beli17-08-2019

Nooit meer..

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Mooi schoon hotel grote ruimtes dan. Kamer redelijk, helaas het wisselen van linnengoed en schoonmaak was zeer onder niveau wij zaten op nr 2205.Te lang wachten op liften en kamers waren gehorig. Aqua park en strand was zeer leuk voor jong en oud. Winkeltjes in hotel te duur en omgeving winkels vragen de hoofdprijs. Restaurant was redelijk maar het eten bahhh zwaar onder niveau en continu het zelfde geen smaak of koud. WiFi zeer slecht. Je moest wel handdoek leggen voor 8 uur anders geen plek. Voor de rest leuke activiteiten aan het strand wel tegen betaling.

Eftalia Marin Guestrelation, Guest Relation Manager , 19-08-2019

Dear Beli ,

Thanks a lot for your review.

Thank you for choosing us. We hope to have the pleasure to welcome you back!

• 7Sjonnie05-08-2019

Mooie ervaring rijker

Mooi groot resort. De familie kamer was de grootste die wij tot nog toe gehad hebben. Varatie in eten ruim voldoende en zeer behulpzaam personeel. Wij hadden een upgrade vanaf Eftalia Village. Sterke drank (buiten bier en wijn) alleen verkrijgbaar op het resort en niet op het Island. Houd er rekening mee dat ALLE cocktails betaald moeten worden ook die zonder alcohol. Helaas is niet alles even positief. Poetsen van de kamer en wisselen handdoeken ver beneden de maat. Meermaals moeten vragen om schone handoeken of om de kamer schoon te maken. Kamer lag nog vol met spullen die niet van ons waren, balletjes, haren en poep op de muur van toilet. Ook hier handoekleggers maar zeer weinig. Na 8 uur nog bedjes. Zeer veel mensen uit het oostblok, met de bijbehorende min punten. 70% Russen 20% Europese Turken 10% Nederlanders/Duitsers/Engelsen. Zwembad was 1x hele dag gesloten vanwege te veel urine in het water. Gelukkig genoeg Alternatieven.

Eftalia Marin Guestrelation Nadine, Guest Relation Manager , 08-08-2019

Dear Sjonne,

Thank you for your review!

It is always important for us to know how our guests feel and what they think about our hotel so that we can improve it for the future. We apologize for the check in experience. Your comments are very valuable to us as they help us to improve the experience of our guests. We will share this feedback with the respective department heads.

Hope, that we can welcome you once again at our hotel to prove, that we are really passionate about guest service.

Met oudere kinderen

• 6daniel van der Knaap27-05-2019

Wij komen hier niet meer terug.

Wij komen al een jaar of 6 in turkije maar dit hebben wij nog nooit mee gemaakt. Wij willen iedereen waarschuwen hier niet te boeken!!

Cocktails kosten 6 euro. ( nee geen 1 inbegrepen ook geen namaak cocktail)

Kamer: lekker groot, airco werkt perfect alleen geen schone kamer. Handoek met (zeker geen oude) stront vlekken gehad, een kussen sloop vol met bruine vlekken. Dit zichtbaar neergelegd en het lag er 3 dagen later nog.

Wees ook gewaarshuwd voor ongelovelijk veel arogante russen. Een lijn voor het eten wat is dat geld niet voor hun.

Eten is redelijk, weinig variatie maar dat is meestal. Eten hebben we slechter mee gemaakt.

Animatie is alleen op het strand. Aangezien dit strand van alle eftalia hotels is, krijg je hier weinig van mee. De avondshow is ongeveer om de dag neonparty dus weinig variatie.

Zwembaden zijn verder erg leuk. Veel glijbanen voor jong en oud.

Wij kunnen niet wachten tot we weer terug thuis zijn..

Eftalia Marin Guestrelation Nadine, Guest Relation Manager , 30-05-2019

DearDaniel van der Knapp,

Thank you for sharing your detailed feedback. We're so sorry to hear you were unsatisfied with your stay at our hotel. We strive to provide our guests with a wonderful experience from beginning to end, and are disappointed to hear you had issues with your stay.

Also, we are taking care of transparency in our communication, therefore all details about all-inclusive package as stated in all Tour Operator brochures and our web side.

Nevertheless we hope that the good experiences still dominating your stay with us and wish you all the best for the future!

Best regards, Guest Relation Eftalia Marin

• 10Annet23-05-2019

Het is hier erg leuk veel te doen personeel is super wij gingen onze vader een weekje verrassen en hij zit in een scootmobiel en ze zijn ontzettend behulpzaam voor hem ieder jaar weer ik zou zeggen voor herhaling vatbaar super geweest kamers schoon lekker eten.

Eftalia Marin Guestrelation Nadine, Guest Relation Manager , 25-05-2019

Dear Annet,

Thank you for your very nice review.

When guests had a really great stay with us it is one of the best compliments for us and we are really proud of it. Thank you for your nice comments about the rooms food and staff . Thank you for having chosen our hotel.

See you next year again

Met oudere kinderen

• 10José23-05-2019

Mijn zus en ik gingen onze vader verrassen die hier al 5 jaar komt. We hebben het reuze naar ons zin gehad en het personeel is super vriendelijk en attent. Wij hadden een mooie suite. Het eten is goed. Mooie zwembaden en genoeg entertainment. Voor kinderen is er veel te doen.

Eftalia Marin Guestrelation Nadine, Guest Relation Manager , 24-05-2019

Dear Jose,

Thank you for choosing to stay with us and visit to Turkey and for taking the time to share the surrounding your experience.

We are so pleased to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We work hard to maintain the highest guests' satisfaction; we are glad to know we were able to meet your expectations. We hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future .

Met vrienden

• 10Henry van der meulen04-05-2019

Genieten, heerlijk eten en zonnen.

Wat een fantastische hotel. Voor de 3de keer hier op vakantie en alleen maar lof. Eten is heerlijk, kamers zijn netjes en op Eftalia Eiland is het echt genieten. Het personeel is super en staan altijd klaar om je te helpen. Wij hebben genoten. Tot volgend jaar.

Eftalia Marin Guestrealtion Nadine, Guest Relation Manager , 06-05-2019

Dear Henry van der meulen,

Thank you so much for such a wonderful feedback!

We are more than pleased to see that you had a great stay and that everything worked smoothly, starting from food, the staff and room.

We would love to welcome you back soon to offer you another great holiday! See you soon for the 4 time . Best regards,

• 9Romy04-05-2019

Zeker een aanrader

We zijn hier voor de eerste keer en het is goed bevallen mooie kamer met zwembad en elke avond is er wat te doen op het eiland we komen zeker nog een keer terug

Eftalia Marin Guestrelation Nadine, Guest Relation, 06-05-2019

Dear Romy ;

Dear karen737,

First of all we would like to thank you for spending the time to write a review!

We try to do the best for our guests and this is the point which we care. Therefore we are really delighted to read that you had a great holiday with us and that you will definitely be returning. Thank you once again for choosing our hotel! It will be a pleasure to welcome you back soon.

Kindest regards,

Met vrienden

• 10Ali A.04-05-2019

Perfect!

Prima ontvangst, gelijk ingecheckt. Gastvrijheid perfect, erg behulpzaam.

Het eten is prima, genoeg keuze. Veel zoetigheid! Kamer met zwembad perfect voor kids. Overkant aquapark nog meer plezier voor kinderen.

Eftalia Marin Guestrelation Nadine, Guest Relation Manager , 23-05-2019

Dear Ali A,

Thank you so much for such a wonderful feedback!

We are more than pleased to see that you had a great stay and that everything worked smoothly, starting from your check in experience, the staff, your swim up room, food and facilities.

We would love to welcome you back soon to offer you another great holiday!

• 8Lars03-05-2019

Een goed verzorgde en mooie vakantie

Een geweldig hotel vooral als je een duplex woning hebt met eigen zwembad ervoor. Tevens super mooie bazaar. Dan vooral de winkel fashion palace is een zeer mooie winkel met een vriendelijke eigenaar die je super goed helpt. Tevens is de omgeving een echte aanrader.

Eftalia Marin Guestrelation Nadine, Guest Relation, 06-05-2019

Dear Lars,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay with us.

We are very pleased to see that you had a great experience. Our aim is to give the satisfactory service to our valuable guests like you. We hope to welcome you back soon.

40 tips over Hotel Eftalia Marin

• Marcel, 21-07-2014

Kamer aan water is super!

• jolligbloempje, 12-07-2014

het nieuwe Island met alle zwembaden en glijbanen is voor alle eftalia hotels inbegrepen: in ieders geval zeker voor: marine, splash hotel, village, aqua hotel. Al deze hotels kunnen binnen Island ook gebruik maken van de all in formule! Het is dan ook groot genoeg en super leuk!

• Joke, 09-08-2014

Het tunneltje naar het strand is echt niet berekend op lange mensen,mijn man (1.98) heeft daardoor een behoorlijk hoofdwond opgelopen,hij was de eerste volgens het personeel maar ik vermoed niet de laatste :-)

56 vragen over Hotel Eftalia Marin

• Robert, 07-08-2019

Faciliteiten & Herfstvakantie

Als je in Eftalia Marin Hotel verblijft kun je dan ook gebruik maken van alle glijbanen aan de andere kant van de straat en alle faciliteiten van de overige eftalia gebouwen er rondom?

Wij willen in oktober met met het gezin hier naartoe. Heeft iemand ervaringen met dit hotel in de herfst vakantie?

Ik hoor het graag.

• Manuela lamers, 06-08-2016

Handdoek sevice

Kan iemand mij zeggen of er handdoek service bij het zwembad is,,of moet ik eigen badhanddoeken meenemen?

Ih, 12-08-2016

Er is een handdoek service, maar je moet wel op tijd je handdoek ophalen. Zou een eigen handdoek meenemen, of zo'n hamamdoek kopen in de bazar.

• Nathalie27, 12-05-2016

All-inclusive en animatie

Hoi, Wij hebben dit resort geboekt ondanks de verschillende reacties, mijn vraagje is heb je op het strand en bij Eftalia Island ook all-inclusive of moet je daar voor je eten en drankjes betalen want ik zag dat daar wel wat restaurantjes zaten.

En het animatie team voor de mini-club voor ons zoontje van 7 jaar is die alleen bij Island of ook in Marin zelf??

En hoe zijn de duplex kamers?

Sorry voor de vele vragen.. Maar alvast bedankt voor de antwoorden

Willeke Rietbroek , 07-06-2016

Hoi Nathalie, wij zijn vorig jaar geweest en de duplex kamers vonden wij heel goed. Lekker een zwembad voor de deur en ze zijn ruim. Bij het strand kun je ook gebruik maken van het eten en drinken tussen de middag. Ook in de avond bij sommige. De meeste van de restaurants zijn in de avond meer thema of a la carte. Daar mag je tijdens je verblijf 1 keer gebruik van maken(moet je wel reserveren). Over de animatie van de kinderen kan je niks vertellen. Wij gaan trouwens dit jaar weer.

WillekeMeeuwis, 30-06-2016

Zo wie zo kun je met de rolstoel naar het strand waar ook de winkeltjes enzo zitten. Ook kun je naar het overdekte winkelcentrum in de buurt. Met de dolmus als je deroelstoel makkelijk kunt inklappen kun je ook naar het grote winkelcentrum in de buurt of naar de markt in konakli op woensdag. Of naar de watervallen.

Nathalie, 21-06-2016

Top dank je wel voor je reactie. We zien zoveel verschillende reacties dat we een beetje begonnen te twijfelen.. We gaan ook met mn ouders heb je nog tips want mn ma zit soms in een rolstoel.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats