Hotel Eftalia Marin (SunConnect)

Hotel Eftalia Marin (SunConnect)

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Marin (SunConnect) voor je op een rij gezet:

40 tips over Hotel Eftalia Marin (SunConnect)

laura, 27-9-2016

Drink een lekker drankje op het strand bij de vitamin bar, heerlijk.

wel tegen betaling maar zeer zeker een aanrader.

IH, 12-8-2016
Er is een marktte elke zondag, hotel uit rechts. Kan niet missen.
IH, 12-8-2016

Huur eens een auto, voor een dag ongeveer 30 euro. En ga dan bij konakli de bergen in. Je vindt daar super mooie plekjes om te zwemmen, eten en drinken.

Ook goed te doen is naar de grotten in Dim. En als je met meer bent ben je eigen baas en is het veel goedkoper dan een dagtemperatuur boeken. Vanaf de grotten kun je naar de restaurants in het water, helemaal beneden. Ook een aanrader.

IH, 12-8-2016
De spa in het hotel is erg goed. Vier verschillende masseurs gehad, en allemaal even goed. Afdingen kan.... Mijn favoriet, de Thaise massage. Wel stevig, maar echt top.
tvl, 26-7-2015
eten super, personeel vriendelijk, hamam en visjes is niet duur dus zeker gaan doen
Gaby Cornelissen, 12-5-2015
In de zee liggen stenen en kiezels dus neem waterschoentjes mee.

Miranda, 7-5-2015
de markt op woensdag is erg leuk
Miranda, 3-5-2015
De duplex kamers zijn mooi en groot (2 badkamers) en voor je kamer kan je zo het zwembad in.
Petra van de Werf, 28-4-2015
Boek een van de a la carte restaurants, onze favoriet was Italiaans.
Mo, 24-4-2015
Halit is een top chef. zijn gerechten zijn helemaal top, vraag naar de zijne, wıl je lekker eten.

Onze bezoekers bekeken ook: