Hotel Eftalia Marin (SunConnect)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°23°
Hotel Eftalia Marin (SunConnect)
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Marin (SunConnect) voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel Eftalia Marin (SunConnect) in het Nederlands

Met oudere kinderen

Redelijk goed hotel, maar laatste keer.

JHL
14-9-2018

Algemeen genomen is het een goed verzorgd hotel. Ik en mijn 2 kinderen hebben ons uitstekend vermaakt. We hadden een upgrade kamer bij aankomst geboekt met een swimming room. Vanuit de kamer het terras op en dan ons eigen zwembad in. Was de extra €150 meer dan waard. Het hotel en de kamer was schoon. Elke dag werd er schoongemaakt en als je de vriendelijke schoonmaakdames wat fooi gaf, dan waren extra handdoeken en drankjes voor de minibar geen probleem. Het personeel was zeer vriendelijke en behulpzaam. Het park is groots en met veel waterplezier, met name het Island met de vele glijbanen was gaaf. Daarbij ook het strand, helaas met kiezelstenen. Het enige negatieve was het eten en de zitplekken. Het eten zag er wel goed en netjes uit, maar alles op de Turkse keuken gericht. We hadden hier, ondanks de 5 sterren, veel maar van verwacht. Ons gemiddeld cijfer van 7, komt dus overeen met het gemiddelde bij Zoover. Klopt dus.

Zondagnacht teruggekomen uit dit hotel. Voor de 3e keer heeft ons gezin hier weer een heerlijke tijd gehad in de swim-up room die voor ons zessen lekker ruim is. Een groot hotel, wat voor sommige misschien wel te massaal is, vooral met het eten. Maar wij gaan vaak wat later eten, dan zijn de meeste wel geweest. Keuze zat uit het eten en ook op Island is genoeg te eten als in de restaurants, ijsjes, pizza, koek/cake en kippenvleugels. Glijbanen in overvloed, de zee achter je en verschillende zwembaden. Wat wil je nog meer! Ergenis/minpunt blijft wel de wc's overal, die houden ze op e.o.a. manier niet schoon, ondanks dat er elk uur gecheckt wordt. Misschien zouden papieren handdoekjes schelen i.p.v. de blazers om de handen te drogen. Verder is de zondagmarkt super leuk en zijn er excursies in overvloed om te boeken. Een bazaar op een km afstand is heerlijk om 's avonds even te snuffelen na het eten.

Van een geweldige vakantie genoten

M.V.
15-8-2018

Verzorgde kamers in een net resort. Swim-up appartementen zijn een aanrader. Veel ruimte: 2 slaapkamers(totaal 2x 2-persoons bed + 2 x 1-persoons bed) 2 badkamers met toilet. Zo vanuit je teras met ligbedden het zwembad in. Het eten in het hotel is redelijk divers. Zoals vaak viel ook in dit hotel de onbeschoftheid van Oost-Europese "gasten" op. Leuk hotel met VEEL verkeerde gasten.

D-reizen

Hotel is oké maar let op met welke touroperator!

Vicky Rogiers
10-8-2018

Toen wij hier aankwamen was het hotel helaas overboekt met als gevolg dat wij met 2 gezinnen (elk 3 personen) in 1 (connected) kamer moesten overnachten, ook al kenden we dit gezin niet. Is dag erna opgelost door beide gezinnen een suite aan te bieden... Wat mij hierbij stoorde, is dat wij dit zelf hebben moeten oplossen samen met het hotel, onze touroperator, heeft ons hier niet bij geholpen wat voor mij onaanvaardbaar is. Suitekamer was geweldig... Glijbanen zijn geweldig voor de kids, voor elk wat wils! Zwembaden zijn wel heeeeel druk, en om een ligbed te bemachtigen moet je echt uw wekker zetten. Eten vond ik persoonlijk minder, wij gaan elk jaar naar Turkije, en bij dit hotel vond ik het eten niet zo geweldig. Wat een voordeel is, hier zijn winkels in de buurt, dus je zit minder afgelegen dan andere turkse hotels.

Roosje
2-8-2018

Dat dit hotel maar een 7 scoort snap ik totaal niet. Super mooi en schoon hotel. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel wat goed Engels spreekt. Wij hadden een swim-up kamer. Heerlijk was dat! Schone kamers en wij hadden een super lieve poetsvrouw die er alles aan deed om de kamer goed schoon te houden. Elke dag schone handdoeken, shampo en douchecreme, koffie, leuke knutsels op het bed en noem het maar op. Elke dag tussen 14.00 en 16.00 uur gratis ijsjes. Er waren veel Nederlanders ook met oudere kinderen. Eftalia Island met de vele grote glijbanen, eettentjes, gratis ijsjes tussen 14.00 en 16.00 uur, veel animatie waaronder elke dag minidisco en een show in de arena en geregeld een discoparty en schuimparty op het strand vonden onze kids helemaal geweldig. Er waren ook Russen maar geen last van gehad. Gewoon negeren. Vorig jaar in Eftalia Ocean gezeten. Ook een prachtig hotel. Het eten was goed maar kon beter. Gewoon gaan dus!

Masja
29-7-2018

Het is een hartstikke leuk hotel wij hebben ons heel erg vermaakt daar 11 dagen. En de kinderen ook op de glijbanen en aan het strand. Heerlijk eten en hartstikke vriendelijk personeel. Elke dag me kamer schoon en elke dag schone handdoeken. Wij komen volgend jaar zeker terug

Guest Relation SunConnect Eftalia Marin, Guest Relation, 1-8-2018

Dear Masja,

Thanks a lot for your kind review.

We are glad that we could offer you an enjoyeable stay in general.

We hope to welcome you back!

Best regards,

Wij gaan zeker nog een keer!

Brenda
12-5-2018

Wat hebben wij een top vakantie gehad! Van te voren Zoover gelezen....toen dachten wij ojee wat staat ons te wachten na die negatieve reviews. Zo onterecht vind ik! Want het is daar geweldig. Wij waren met 3 tieners en een 9 jarige. Okay het eten van het buffet was niet echt veel variatie. Maar je kon overal eten waar je wilde...hele dag door. Schuimparties...veel activiteiten. En die glijbanen zijn super. Wij hadden een duplex kamer...was schoon en had leuke uitstraling. De markt aan einde vd straat (op zondag) is een aanrader. Tip: neem zwemschoenen mee voor als je wilt zwemmen in de zee. De kids hebben een geweldige vakantie gehad en wij ook. Wij gaan zeker nog een keer!!!

Guest Relation SunConnect Eftalia Marin, Guest Relation, 30-5-2018

Dear Brenda,

Thank you so much for your fantastic feedback!

We are delighted to read that you had an enjoyeable break with us and that we fulfilled your expectations. It could not be better!

We would love to welcome you back!

Kind regards,

Voor de kinderen was het leuk veel zwembaden en glijbanen. Lange rijen voor de snacks op de zwemeiland. Service van personeel kan veel beter soms helpt een glimlach. Kinderanimatie heel slecht terwijl dit wordt verkocht en voorgedragen als familieparadijs. Wij hadden het wel leuk tussen hun vriendelijk personeel. Ik ga binnen kort weer terug eens kijken bij de Ocean ernaast was toen nog in de bouw. Ik geef een 7 voor dit hotel.

Nooit meer

Francien
20-10-2017

Wat een slecht hotel! Openingstijden die aangegeven staan bij restaurants, bars enz klopt niks van! Ruimen het eten in de restaurants al op een half uur voor tijd. In de disco zeggen ze steeds dat de wijn op is al dagen maar blijkt niet zo te zijn. Mannagers op island schelden je uit als je een normale vraag hebt, je wordt bijna aangevallen! Hotel doet hier niets mee als je dit aangeeft. Hotel is erg vies, op de gang van je hotelkamer ligt al dagen dezelfde troep zelfs afgekluifde vis. Bij aankomst zat er al ontlasting aan onze wc bril nu nog steeds . kan niet normaal douchen echt ijssss koudwater.

Wij zijn al 45 x in Turkije op vakantie geweest, waarvan dit de 4x op island is 3x eftalia aqua wat bij de 3x ook al slecht was daar we nu kozen om naar marin te gaan, maar hele foute keuzen!

Guest Relation SunConnect Eftalia Marin, Guest Relation, 31-10-2017

Dear Francien,

Thank you for taking the time to write a detailed review about your recent stay at our hotel!

Sorry for the inconveniences you have experienced during your recent stay with us. We constantly work on improving our guests’ satisfaction; therefore, your feedback, positive or negative, helps us to see our product through the eyes of our guests and is highly valuable to us. Please contact us the next time directly so that we are able to resolve this problem right away.

Again, thank you very much for your valuable feedback – we would be more than happy to welcome you again soon to offer you an even better experience.

Kind regards

Gezichtsbedrog

Sanne soeters
20-10-2017

Het hotel ziet er van de buitenkant prachtig uit. En dan met het water park erbij is het echt een plaatje. Maar het is echt gezichtsbedrog. Het hotel is smerig, wordt bijna niet schoongemaakt. Je word uitgescholden door manager als vraag waar een bar al half uur eerder dicht gaat. De wijn is zogenaamd al 4 dagen op terwijl er ladingen in de kelder staan. Ga hier ook niet heen als je een goede vleeseter bent want het vlees is hier schaars. Samengevat: het eten, de hygiëne, de service en de gastvrijheid is nog geen 3 waard.

Guest Relation SunConnect Eftalia Marin, Guest Relation, 31-10-2017

Dear Sanne soeters,

Thank you very much for taking the time to review our hotel through Zoover.

We constantly work on improving our guests’ satisfaction; therefore, your feedback, positive or negative, helps us to see our product through the eyes of our guests and is highly valuable to us. Our goal is to deliver high-quality hospitality to every guest on every stay, starting from your arrival until your departure. We deeply regret to read that not everything during your stay was to your fullest satisfaction. Please be assured that this does not reflect our service standards and that we will follow up the situation with our entire team for make improvements in these points.

Nevertheless, it will be a big pleasure to welcome you back soon to offer you an even better experience.

Kindest regards

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Marin (SunConnect) in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Marin (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.