Hotel Drop

4 reviews over Hotel Drop in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Kamer was netjes/schoon, jammer dat de airco in 't begin niet goed functioneerde maar na gesprek met reisleider direct opgelost. Eten was redelijk, maar werd niet voldoende aangevuld zodat voor de mensen die later kwamen vrijwel niks overbleef. De gasten die daar verbleven, zijn erg onbeleefd tijdens het buffet, drongen met z'n allen door 1 deur en weten niet hoe ze in de rij op hun beurt moeten wachten (irritant), vaak ook teveel opscheppen en laten staan (zonde!). Personeel was in eerste instantie vriendelijk maar later bleken ze erg opdringerig te zijn (nee wordt niet geaccepteerd). Ligging is perfect, vlakbij markt en centrum. Lobby heeft geen airco, waardoor het in het hoogseizoen erg onaangenaam is om daar te zitten (gesprekken met reisleider). Wij hebben een betere ervaring met hotel Blue Night gehad (ook 3*), waardoor wij geen tweede keer in dit hotel willen verblijven.

Wij hebben er een geweldige vakantie gehad

kim, 19-6-2005

Wij hebben er een geweldige vakantie gehad.

Lekker naar de hamam geweest wat bij het hotel zit.

Personeel is heel vriendelijk en ten is ook erg lekker.

Een heel gezellig hotel

Paul en Tiny, 29-3-2004

Een heel gezellig hotel. Het eten was ook goed. Mooi zwembad en heel gezellig personeel. Alleen heeeeeel jammer dat Erkan met zijn personeel er niet meer werkt. Toen was het gezellig, nu moeten we afwachten........Jammer dat er ontzettend veel polen en russen waren die normen en waarden niet kennen. Gelukkig had het personeel hier ookt niet zo veel mee....

het is een leuk hotel

halsema, 4-11-2003

het is een leuk hotel.het personeel is aardig en ze doen hun best om er voor jou een fijne vakantie van te maken

We hebben een aantal aanbieders voor Drop voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drop in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Drop scoort een 4.64 uit 10 op basis van 9 reviews.