Hotel Dream Garden

2 reviews over Hotel Dream Garden in het Nederlands

fantastisch

Wim van de Wardt
23-2-2018

Dat het er mooi bij lig en alles is goed verzorgd en mooie kamers ook is er een strand en strandtent bij waar je kan eten en drinken met gratis ligbedden een goed en vriendelijk hotel met mooie zwembad en animatie eten is er erg goed voor iedereen wat wilds erg schoon overal echt een aanrader zou er zelf ook weer terug willen gaan

erg slecht hotel

stephanie
26-9-2010

Zeer vies hotel, slecht eten, schimmel op de kraan, ,slechte schoonmaak, vies zwembad kortom niet voor herhaling vatbaar, zelf eerder uit het hotel vertrokken omdat het zo slecht was

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream Garden in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dream Garden scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.