Hotel Club Turtas Beach Hotelsterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Club Turtas Beach Hotel voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

61 reviews over Hotel Club Turtas Beach Hotel

• 7Debets24-06-2019

Zal er niet meer naar toe gaan.

Verouderd maar wel schoon hotel. Kamers zijn goed te noemen maar hebben geen oog dichtgedaan door keiharde muziek van ander hotel. Eten is goed. Mooie zwembaden. Zeer vriendelijk personeel als je een beetje fooi geeft. Animatieteam vond ik niet al te best omdat ze alleen oog hadden voor de 95 procent oost Europese gasten. Waardeloos strand en zeer vervuild en in de zee overal flinke rotsen. Ook zeer onfatsoenlijk gedrag wat de maaltijden betreft van in een zeer groot aantal aanwezige oost Europese gasten. Tassen werden gewoon gevuld en er werden borden overvol gewoon weggegooid. Als het restaurant om 19.00 uur openging leek het af en toe op een veldslag. In de directe buurt is zeer weinig te doen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Wesley30-05-2019

Prima hotel!

Het is een hotel met ruimte. Niet opgekropt hutjemutje tegen elkaar aan. Er zijn 4 zwembaden, diverse glijbanen en er is een eigen strand. Eten is gevarieerd. Erg goed. Kamers zijn niet heel bijzonder, wel erg netjes en compleet. Bedden zijn prima boksprings. Personeel is behulpzaam en vriendelijk en doen alles voor je. Ook fijn dat er erg veel nederlanders, duitsers en engelsen zijn.

• 10Angel Van klei30-05-2019

Super, geweldig,echt een aanrader!

Kan het iedereen aanraden!!!! Super goed verzorgd en geweldig personeel, genoeg te doen voor gezinnen met kleine kinderen, goed verzorgde kamers en netjes schoon! Wel jammer is dat de reis niet te boeken is bij een Nederlandse maatschappij.

• 9M. Schilleman30-05-2019

Fantastisch all-in hotel

Club Turtas Beach hotel, is een uitstekende plek voor vakantie met je partner, je vrienden of een complete familie. Ze hebben een variëteit van dingen te doen voor kinderen en volwassenen. Er staat een energiek animatieteam klaar voor iedereen die veel activiteiten organiseert, zoals bocha (jeux de boules), darts-ochtendgymnastiek, aquagym etc. etc. Elke nacht is er een show (zondag is er geen verdunning dan is er een rustdag) ). Al het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en zijn altijd glimlachend.

Als je gewoon wilt ontspannen. Er is een ontspanningsbad waar we geen kinderen mogen. Tenslotte, Het eten is heerlijk en er is genoeg!

• 10J.Scherpenisse30-05-2019

Een geweldig hotel schoon netjes en vriendelijk personeel. Mooie schone kamers. Mooie zwembaden en een goed strand. Het eten is erg lekker met veel variatie . Het animatie team is erg leuk met chian en bico 😄 kortom een aanrader en wij komen gewoon voor de 15e x weer terug

• 2018
    4Paul25-08-2018

Nooit meer

De bedden van het hotel zijn erg erg onconfortabel! Het eten is elke dag bijna het zelfde. Ik kan zeggen over dit hotel dat alleen het animatie team erg vriendelijk is.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

9jeroen16-03-2016

super goed

snap niet wat de mensen hier klagen,eten is gewoon goed en ja als je in de rij gaat staan een half uur voor dat het restaurant opengaat moet je wachten,personeel super leuk lief en gezellig,spreken de taal niet staat er dan,welke taal? nederlands hehe,spreken engels als je dat zelf niet kan moet je niet zeuren zeer goed bevallen was er samen met mijn dochtertje van 11 en ben zelf een gescheiden papa van 43 animatie ook zeer leuk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8hilde25-08-2015

goed

we gaan er toch wel weer heen volgend jaar in Mei de ligging is geweldig Het personeel aardig dus gewoon weer daarheen

Gereisd met partner in mei 2015

• 8aaroos09-05-2014

Fantastiche plek

Hotel club Turtas is een fijn hotel. Gelegen aan het strand met een mooie tuin er omheen. Met de dolmus zo in Alanya en het centrum van Konakli is vlakbij en erg gezellig. Heerlijke markt op woensdag aan de overkant hotel. Kamer die we hadden was mooi groot en schoon. Ontbijt en lunch goed het avondeten vonden wij niet bijzonder. Lange rijen bij de grill en vaak was het op. Toch hebben we het hotel als zeer prettig ervaren en komen daarom 21 september 2014 met familie terug. Hopen dat wij na de renovatie een nog betere vakantie krijgen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 2alema08-12-2013

geen aanrader

sep 13dagen geweest.Kwamen om3 uur in het hotel 4:45 was de kamer klaar. Wel wat te eten aangeboden. Bij de receptie beetje Engels en duits. Restvh personeel gewoon turks of rus. Bed was erg slecht op strand kussen geslapen tot manager zin had de 3e dag te komen en matras om te wisselen. Die sprak ook geen een taal.handen en voeten.mooie uitzicht.3e verdiepingKamer mooi versiert maar niet schoon.wel schone handdoeken.Eten was eentonig en lauw. 1 restaurant. Elke avond wat op bbq maar alleen droge kip.toetjes ok maar altijd zelfde. Water in kamer niet drinken maar zelf vulde ze de flacons met kraanwater in lobby en keuken.Strandtent was super.personeel onvriendelijk en zelfs na geven fooi. En rennen voor russen. Tegen betaling altijd een strand zwembad stoel.1e week v sep waren de russen ok 2e week lagere klasse mensen verschrikkelijk luidruchtig. Hotel is echt klein. Fotos waren top maar als je er bent is het klein. Zezijn niet opdringerig. Tegen betaling wifi op kamer goed.

PR & Social Media Manager, PR Manager, 27-01-2014

Beste Alema, Bedankt voor je review. Het is spijtig dat jullie niet tevreden waren op jullie vakantie. We verwelkomen gasten van over de hele wereld en doen er altijd alles aan om het onze gasten naar hun zin te maken. Voor het aankomende seizoen van 2014 zijn we aan het werken aan verbeteringen aan het hotel en beter getraind personeel. Het is echter niet waar dat we het water gewoon van de kraan bijvullen, dit is namelijk niet drinkbaar. De flessen op de kamers kopen we zelf in, en de grote flessen in het hotel worden bijgevuld via het persoonlijke drinkwater systeem van het hotel. Het hotel is 50 000 m2 met slechts 275 kamers, de meeste gasten stellen dit erg op prijs omdat we ook een grote tuin aanbieden. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en hiervoor werken we nauw samen met onze gasten. We wensen jullie het allerbeste. Vriendelijke groet, Club Turtas Beach Hotel

Gereisd met partner in september 2013

4 tips over Hotel Club Turtas Beach Hotel

• Joke, 20-10-2013

Vraag zeezicht, leuke kamers met grandioos uitzicht. Staat dat er 3 x pw handdoeken worden verschoond. Wij kregen elke dag schone handdoeken.

• Marion, 03-06-2013

Op woensdag is recht tegenover het hotel een markt met natuurlijk de nodige nep dingen ( kleding, electronica enz.). Recht tegenover het hotel zit ook een boekingskantoortje waar je prima excursies kunt boeken en veel goedkoper dan bij de touroperator. Vraag naar Achmed en hij laat je een leuk excursie aanbod zien zonder verkoopdemonstraties. De tocht naar de Sapadere kloof is een aanrader.

• Stefan, 19-05-2013

Via Sunweb, Jeepsafari, Alanya boottocht en Quad of buggysafari zijn echte aanraders. Slapen in dit hotel doe je het slechtste in Blok E. De andere blokken zijn OK! Markten zijn steeds het goedkoopst. in winkeltjes profiteren ze meer. Altijd afdingen. 30% krijg je er altijd af, tot 50% als de verkoper moe is. Beste tegen de avond naar de markt dus. Deze is er tot 20u!

12 vragen over Hotel Club Turtas Beach Hotel

• Mireille, 01-08-2014

vakantie 2014

Beste, Wij hadden in jullie hotel een vakantie geboekt voor juli 2014. Helaas heeft de reisorganisator ons twee dagen voor vertrek laten weten dat we niet naar Hotel Turtas konden. Reden: er was legionella bacterie. Spijtig want wij hadden echt graag naar Turtas geweest. Na wilde verhalen gehoord te hebben in het hotel waar we nu verbleven, is mijn vraag of het echt waar was dat er legionella bacterie was ? Met vriendelijk groet,

Mireille

• Sannie, 12-05-2014

Zomervakantie

Hallo, wij vroegen ons af of er in de periode eind juli t/m de 2e week van aug ook Nederlanders aanwezig ziijn met iets oudere kinderen?

• Ilona Hoekstra, 19-03-2014

Wij hebben gehoord van een reisaanbieder dat er voor bepaalde glijbanen een lengte vereiste van het kind moet zijn, kunt u aangeven welke lengte dit dan is??

Mvg Ilona

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen