Hotel Club Konakli

nooit meer

michelle
21-5-2017

Alles was slecht

Eten was niet te eten, hygiene was nergens te bekennen. Personeel was altijd chagrijnig en de kamers waren best vies, zelfs nog een sok onder het bed gevonden!

valt tegen

Bernadette Havinga
2-10-2016

Hotel niet schoon, lift smerig etage knop in de lift deed het niet, wij zaten op de 4 etage en moesten er bij de 3e uit om via de trap op de 4e etage te komen. Eten weinig variatie, koud eten terwijl het minimaal 60 graden moet zijn. Beschimmelde lounge set in het zwembad. schimmelplekken in de kamer kwamen door het behang heen. balkon stoelen waren geen lekkere kuipstoelen maar 2 hoge stoelen.

vliegveld ligt 257 kilometer vanaf konakli terwijl er overal staat beschreven 57 kilometer vanaf het vliegveld. De bus naar het centrum van Konakli rijd 1 keer in de paar uur.

Ik zou dit Hotel zeker aan niemand aan raden en het is zeker geen 4 sterren waard

gezellig

ingrid klinkers
1-9-2016

het zwembad, de kamers en het personeel was vriendelijk en behulpzaam jammer dat er een taalbarrière is met het personeel. Het avond eten was minder, te weinig keus en iedere dag het zelfde.

Schone schijn

Nancy
        31-8-2016

mooi hotel maar schijn bedriegd. na 10 dg flinke last van diarree en zijn niet de enige. Schimmel in badkamer en balkon. Hotelkamer klein Meubilair buiten is vies.Ontbijt nog het beste: gebakken ei, pannenkoeken. het brood ioud en elke dag hetzelfde.Patat als ontbijt? Nergens staan bordjes bij dus je weet niet wat je eet. Wat warm moet zijn is koud en andersom. Tussen 10-6 kan je snacks krijgen; koude patat, koude inktvisringen, vieze gefrituurde hamburgers, warme komkommers en tomaten.Alles staat de hele dag in de hitte en elke dag hetzelfde eten. Avondeten alleen kip (elke dag anders klaargemaakt), groentes doordrenkt met sauzen.Animatie voor kinderen is er alleen van 2100-2200 uur! elke dag hetzelfde. Zwembadranden zijn bruin. Glijbanen 3 keer per dag een uur open. Het strand; je kan niet in de zee zwemmen want er zijn alleen maar rotsen. had ook geen hoogstaand eten verwacht, maar verwacht van een 4 sterren hotel toch wel hygiëne en verantwoord eten. dit hotel nooit meer!

Horror hotel

T.H.
        18-8-2016

Wie dit hotel wil boeken kan beter thuis blijven. Kan niets bedenken wat niet slecht is. Het eten is verschrikkelijk! Alles is vies en vet, met name de omgeving waar het staat en wordt klaargemaakt. Ook het zwembad is heel vies. Overal haren en viezigheid. In het zwembad last van je ogen. Kamer zeer vies. Vieze luiers etc liggen op je balkon. Schone handdoeken vol gaten en bloed. Personeel zeer chagrijnig. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Als je wil eten nooit een tafeltje vrij en zo kan ik nog wel een poos doorgaan. Mijn advies is dat als je dit wil boeken je beter thuis kan blijven. Scheelt een hoop ergenis.

Strafkamp

Wil niehus
        1-8-2016

Een regelrechte horror, en geldverspilling om hier je zuurverdiende vakantie door te brengen. Eten niet te vreten. All in formule ver te zoeken . Ze doen er alles aan om het de gasten zo klantonvriendelijke te maken. Diverse scheldpartijen meegemaakt bij aankomst nieuwe slachtoffers bij de receptie tussen receptie en gasten .Kortom niet naar toe gaan !!!! Helaas kom je er achteraf dus pas achter.

Verschrikkelijk

Astrid
        10-7-2016

Onze eerste kamer zat vol schimmel. Op de muren in de slaapkamer, in de badkamer, op het plafond, werkelijk overal. Andere kamer gekregen die iets beter was, maar de prullenbak zat nog vol met de rotzooi van de vorige gasten. Buffet is eentonig, warme buffet te koud, koude buffet te warm. Niks geen taartjes of lekkere toetjes.Als er iets op de grond valt raapt het personeel het op en gooit het terug in de bak. Eén soort brood te krijgen, zowel tijdens ontbijt, lunch als diner. Eten (snack) staat urenlang ongekoeld in de zon.

Poolbar bestaat niet, vitaminebar ook niet, lobbybar is gesloten. Bier is slechts aan één bar te verkrijgen. Ze schenken goedkope namaakrommel. Chemische sapjes en alle alcoholische drankjes zijn namaak. Voor de echte merken moet je bijbetalen.

Buiten staan loungebanken, alle kussens zijn rondom beschimmeld. De lift is beschimmeld (bij de afzuiging), suikerspinautomaat zit vol schimmel. Jacuzzi's allemaal defect. Personeel spreekt soms engels, alleen wanneer het hen uitkomt. Na 3 dagen zelf tickets gekocht en naar huis gegaan.

let op verspil hier niet uw geld

gerrit
        7-7-2016

30-06-2016 hier aangekomen,laat in de avond kaart gekregen om naar onze kamer te kunnen ,we hadden een gehandicapte kamer geboekt.en weer terug naar de receptie alles klopte niet wc bleef doorspoelen de beugels zaten los om op te kunnen staan bij de wc het douchezitje zat los enz.dus we kregen een andere kamer dat was hem dus niet weer een andere kamer oke daar konden wij het wel mee voldoen dus na aankomst konden we pas rond half 4 in de nacht gaan slapen!

volgende morgen bij het wakker worden een briefje onder de deur of we ons bij de receptie wilden melden??? u raad het al we moesten weer verhuizen kamer zou helemaal in orde zijn!dus niet ben er verder maar over opgehouden douche zitje zit nog steeds los wc loopt nog steeds door enz....nu het eten dat is echt met geen pen te beschrijven,bijna geen keus koud ,we leerden hier een engels echtpaar kennen met zoon en schoondochter die het helemaal had gehad verse patat werd op de oude koude friet gegooid,daar zei de man wat van tegen de chef kok...hij moest dit maar vertellen bij de hoofdmanager en dat deed de beste man ook.

na 4 uur kreeg hij de boodschap bevalt het je niet rot dan maar op,dat heeft dit gezin ook gedaan.wij zitten hier nu nog steeds wat een hel...... het personeel zelf proberen het wel goed te doen maar, de leiding heeft het laatste woord.

en dit hotel heeft 4 sterren niet 5..het zouden er echt niet meer dan 2 mogen zijn.

lopen naar het strand is meer dan een kilometer niet de 250 meter wat word beschreven.

Slecht voor een gezin

Anoniem
        4-7-2016

Met ons gezin gegaan Vooral voor kinderen is de hoyel niet echt goed.De eten is helemaal slecht.Je hebt maar 6/7 keuzes van het eten.De sla was niet eens gewassen,je zag nog zwarte resten eraan!.De drinken is een eigen huismerk (van de goedkoopste merk) De mensen zijn niet zo kindvriendlijk ze zijn vaak agressief.De zwembad gaat wel,best wel mooi en de glijbanen ook.Voor de prijs is het echt bagger.Als je aan de bar bent zeggen ze bvb tegen mijn zoon van 12 snel snel.Als je voor het strand,en het uitzicht enzo. bent gekomen zou ik er niet naartoe gaan de strand is heel mini en alleen maar met rotsen.Overal waar je aanraakt is een rots of een steen.Geen 4 sterren maar 2 sterren waard!

heerlijke relax vakantie

Nelly Kühne
        27-5-2015

Wat waren we verrast. Zeer leuk hotel met supervriendelijk personeel. Hotelkamer ook super. Alles aanwezig en dagelijks schoongemaakt. Sinds dit jaar adults only. Het eten was ook dik in orde. Ook zit de manager in de hal en is direct aanspreekbaar. Zo was er een probleempje met wifi verbinding. Er werd direct werk van gemaakt. Ook waren we verrast dat we geen bedjes hoefden te reserveren aan het zwembad. Voldoende aanwezig. In 1 woord: prima relax week gehad.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Konakli in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Konakli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.