Hotel Club Kastalia

97 reviews over Hotel Club Kastalia in het Nederlands

Genoten

Kim,
10-11-2018

Personeel is heel vriendelijk in de periode dat wij er waren veel Russen en Duitsers maar omdat het vooral op kleine kinderen gericht is, was het niet heel storend. Erg netjes en wij hebben een top vakantie gehad. Alleen de bedden waren heel hard ik vond niet fijn mijn moeder vond het geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Leuk voor paar dagen, maar niet langer.

Annoniem,
29-9-2018

Wij zijn hier 14 dagen geweest. Bij de receptie vriendelijk ontvangen.Hotel kamer is erg netjes en schoon, het enige nadeel is dat er geen overgordijnen hangen waardoor de kamer wel erg vroeg verlicht is in de ochtend.

Ligging goed verder op wat leuke shops.De zwembaden zijn fijn, leuk kinderbad het enige nadeel is dat niet alles naar behoren werkt, en de glijbanen niet lang aan.

hygiëne bij de openbare toiletten kan beter, ben er wel eens kokhalzend naar het toilet geweest, de heren toiletten rond uit smerig. Service, slecht herhaaldelijk bellen voor babybedje. We denken dat het een Duits park is 80% is er Duits en erg asociaal, Duitsers worden er voorgetrokken, met name het eten tafels vooraf bezet zodat je weinig keuze hebt om te zitten. De Duitsers vriendelijk geholpen zolang er maar fooi gegeven word, anders worden ze afgeblaft. personeel kan geen Engels.

De dame bij de zwembadbar fastfood een TOPPER!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch.

Joke van Gilst,
29-9-2018

We hebben genoten, we hebben een te gekke tijd gehad, heerlijk gegeten, kamers waren schoon, zwembaden waren goed, de animatie was geweldig, de kinderen hebben heel veel beach volleybal gespeeld.

Voor de kleintjes is er een fantastische kinderbad.

Jammer genoeg, niet overal WiFi.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Traveltroef

We hebben een heerlijke week gehad

Fam,
10-7-2018

Heel leuk resort vooral met kleine kinderen, voor oudere kinderen minder geschikt, ruime familie kamer , zwembad voor de kinderen was geweldig, personeel heel vriendelijk behulpzaam, eten was lekker veel keus , heerlijke Turkse broodjes, en toetjes mmm. Iedere avond stond er een tafeltje klaar met onze drankjes , laatste avond was de tafel versierd met bloemblaadjes, hele lieve bediening , mooie fotoshoot gedaan, en heerlijke hammam, zee was een beetje te wild voor kleine kinderen, iedere avond mini disco, en daarna een show , dus niet verveeld een aanrader , we waren de enigste Nederlanders maar jeanpaul van het animatie team draaide voor ons zijn favoriete Nederlandse nummer Roseanne van Nick en Simon 😂 Hele fijne leuke relaxte week gehad

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Super week! Goed verzorgd

Miron,
14-5-2018

Hele mooie accomodatie, schone en luxe kamers. Veel divers eten, lekker en veel aanbod.

Animatieteam verzorgde leuke activiteiten.

Heel veel en kwalitatieve beachvelden!

Bar personeel mag wat sneller serveren.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Bedankt voor u mooie en goede Reactie.

Wij zullen er voor zorgen dat het voor devolgende keer beter zal zijn als u de eerste keer hier was.

Wij hoopen natuurlijk u/jullie weer te zien in Club Kastalia Hotel

Een top all-in resort voor beachvolleyballers, ook zonder het beachen genoeg vermaak, lekker eten en gastvrij personeel. Als er iets kapot is wordt het meteen gefikst. En groot deel van de kamers zitten als een soort van Griekse huisjes in elkaar gevlochten, charmant.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Bedankt voor u mooie en goede Reactie.

Wij hoopen u/jullie weer te zien in Club Kastalia hotel.

Prima.

Sylvia,
10-2-2018

Alles prima. Kamers mooi en schoon. Eten en drinken meer dan prima. Bediening prima en vriendelijk. Park zelf mooi en netjes. Zou er zo nog een keer naar toe willen.

Gereisd met partner in oktober 2017
Angie Lankers, Manager, 3-7-2018

Bedankt voor u leuke Reactie.

wij hoopen u opnieuw te zien in Club Kastalia hotel

Zeer goed

Pascal Klaasen,
18-12-2017

Zeer goed hotel. Breed opgezet, soort vakantieparkje. niet te massaal.

4 zwembaden waarvan 1 stiltezwembad voor volwassenen.

Waterpark voor de kinderen is ook erg leuk. Zeker ook voor de kleinere kinderen. Waterdiepte waterpark is ongeveer 50 cm. Bij de glijbanen dieper.

Ook grenst het complex direct aan het zand/kiezelstrand. Wij hebben geen waterschoenen gebruikt, wel slippers voor het hete zand. Stand loopt wel snel af. niet geschikt voor kleinere kinderen.

Altijd voldoende bedjes vrij, alleen bij het waterpark kan het snel vol zijn. Handdoek leggen gebeurd wel, maar niet te massaal. Meeste bij het waterpark. maar om 09.00 uur nog voldoende plaats

Eten is de hele dag wel beschikbaar. Overdag bij het waterpark heb je drank, schepijs, hamburger, friet of pizza.

Bij de andere zwembaden is ook drinken te krijgen. Bij het grote zwembad ook ijs.

Bij de strandbar staat van 11 tot 17 een buffet klaar. Oa. salades, fruit, kipdoner, hamburgers, friet, turkse pannenkoek etc.

Avondeten voldoende keuze, ook elke dag showcooking net buiten het restaurant..

Altijd voldoende zitplaatsen, tafels voor 2, 4 , 8 of meerdere personen. Personeel helpt je graag aan een tafel en verzorgd de drankjes.

Bijna elke avond entertainment, muziek, dans etc. (6 x pw.)

Complex ligt op 10 min lopen van een kleine bazaar en zo'n 30 min lopen van een groot winkelcentrum met grote bazaar. Met de taxi kan ook voor 5 euro of 20 Lira.

Naar Alanya kan met de taxi voor 17 euro of met de bus voor 1.50 pp.

In de kleine bazaar kun je excursies boeken bij een lokaal reisburo. Dit is meer als de helft goedkoper dan bij de touroperator. .

Kamers waren netjes. Wij hadden een kamer naast het stiltezwembad. Een van de nieuwere gebouwen. Kamer met 2 persoonbed, 1 persoonsbed en een slaapbank.

Deze vakantie hebben we last-minute geboekt bij touroperator voor 2150 euro. Dit was vertrek 14 juli 2017 voor 10 dagen. 2 volwassen en 2 kinderen.

Voor 2018 heb ik dit hotel alweer geboekt vertrek 11 juli, 10 dagen voor 1700 euro bij een Duits reisburo (Nederlands sprekend) en een stuk voordeliger dan in Nederland.

We zijn nog nooit terug geweest naar een hotel waar we al eens geweest zijn, maar dit beviel ons zo goed dat ik weer geboekt heb.

In dit hotel vind je voornamelijk Nederlanders, Duitsers ,enkele Oost-Europeanen en enkele russen. Hier hebben we overigens geen last van gehad. Zijn voornamelijk gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Bedankt voor u mooie en goede Reactie.

Wij zijn blij dat u het erg naar u/jullie zien hadden.

Wij hoopen u/jullie nogmals tezien in Club Kastalia Hotel

Super vakantie gehad, volgend jaar weer!

Mirabella van der Plas,
1-11-2017

Wij verbleven 16 dagen met het gezin in hotel kastalia en we hebben een hele leuke vakantie gehad! Het eten in kastalia is echt heel goed, vooral als je van buitenlands eten houd. het min puntje bij het eten was dat het erg druk was in het restaurant en je soms even moest wachten op een tafeltje. Ook stonden er rijen bij de barbecues buiten maar het eten was het wachten waard. Verder is het park heel mooi en netjes en heeft het 3 zwembaden. Voor de kleine kinderen is er een grote waterspeeltuin. Ook de kamers zijn netjes verzorgd en beschikken over een airco die het goed doet. Het personeel in kastalia is ook heel vriendelijk en gezellig wat ook erg fijn is op vakantie😇

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig en voor herhaling vatbaar.

Yvonne,
9-10-2017

Zeer goed hotel. Groot complex met 3 zwembaden en 1 super groot kinder zwembad paradijs. Eten was goed en gevarieerd. Wel jammer dat je in de rij moet staan voor een vers gebakken eitje of pannenkoek. We komen al jaren in Turkije en in dit hotel zeer goed gegeten. Bediening van oa Sinan was perfect. Animatie niet veel mee gedaan maar wat we zagen was leuk. Kamer was groot en netjes maar schoonmaak kan over het algemeen beter. Ben beter gewend maar geen reden om niet meert gaan. Top vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2017

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Kastalia in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Kastalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.