Hotel Club Kastalia

8.7Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

8.7Fantastisch

• Sauna

105 reviews over Hotel Club Kastalia

• 2019
    9Alice26-09-2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Super hotel! Zowel hoogbouw (familiekamers) als de laagbouw. Wij hadden een 2 persoons laagbouwkamer, gerenoveerd en schoon. Dagelijks schoonmaak. Eten super lekker en uitgebreid. Veel variatie, iedere avond ander eten op de buiten bbq's. Weinig gebruikt gemaakt van de animatie van het hotel, deze was er echter dagelijks volop. Veel gebruik gemaakt van de animatie van touroperator. The touroperator was voor ons een mooie toevoeging aan de vakantie. Bram en Clara deden het super. Park wordt goed onderhouden, is hygienisch schoon. Er wordt door sommige mensen handdoekje gelegd, maar dat is niet nodig. Dagelijks meer dan genoeg lege bedjes.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Duygy Meurisse06-09-2019

Fantastische ervaring!!

Super ervaring gehad dankzij het experience team!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Ilona03-09-2019

Heerlijk 15 dagen vakantie gehad met het gezin.

Na drie jaar zijn we voor de 2de keer bij Kastalia op vakantie geweest. We hebben een erg leuke en fijne 15 dagen vakantie gehad. De hotel en de park is nog steeds keurig verzorgd en schoon. Het eten is erg lekker en er is voor ieder wil wat te halen. De kamer is ook erg netjes en goed onderhouden. De hoofd restaurant is iets groter geworden, waardoor er meer tafels zijn met het eten. De receptie en de bar is ook erg mooi geworden. Personeel is enorm vriendelijk en werken heel hard. Over het Hotel hebben wij niets op aan te merken, wat wij erg fijn vinden aan Kastalia is dat het laag bouw is en dat de zwembaden en de aquapark over het park verspreid ligt. Je hebt hierdoor geen last van elkaar. Buiten het park is er ook genoeg te doen. De Markt, Bazaar, Winkelcentrum enz. Wij hebben een paar dagen een auto gehuurd om daar in de omgeving o.a. te bezichtigen. Wat ook een aanrader is ga naar de Dim Rivier (Alanya Dimçayı ), het is d

• 10Lars Verwaters27-08-2019

Geweldige tijd

Met een jong gezin hebben we hier een fantastische tijd gehad. Het zwembad voor de kleintjes is echt geweldig. Alles lekker ondiep en voldoende glijpret tot en met een jaar of 7. Ook is er een stilte bad en nog twee baden waar je als volwassene op een luchtbedje heerlijk kan bijkomen. Het eten is heerlijk veel variatie met verschillende thema avonden en voor de toetjes liefhebber meer dan voldoende keus. Ook wordt er iedere avond gebbqt, zalm, dorade, kabeljauw, biefstukjes en diverse heerlijke pasta. Het eten hier is echt een groot feest! Daarnaast is er een take away waardoor je de drankjes mee mag nemen naar je kamer. Hygiëne is een dikke tien alles is keurig bijgehouden en continue wordt alles netjes opgeruimd. De service is zeer goed het personeel is pro-actief en zijn erg begaan met kleintjes.
    De ligging is top. Het maakt niet uit welke kamer je hebt geboekt alles is op max 5 min loopafstand tot aan het strand.

• 9Evers15-08-2019

“FANTASTISCH”

Wat een geweldige locatie,weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Club kastalia wat een mooi complex super zuiver je ziet heel de dag het personeel werken of het nu de schoonmaaksters zijn of de tuinmannen of het personeel ze zijn heel de dag bezig om alles netjes te houden. Het eten is goed gevarieerd,s’avonds alles op de barbeque bereid en er is voor ieder wat wils om te eten de hele dag door ook aan het strand bij het strandtentje is voldoende te eten en als het je keus niet is kun je altijd nog naar het hoofdrestaurant gaan. Dan de touroperator xperience (beachhouse) Daar zijn Bram,Sanne,Lieke en clara,wat een fantastisch team die de touroperator gasten de hele dag door entertainen ze doen heel veel activiteiten voor jong en oud we hebben echt een TOP vakantie gehad Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar

• 10Stroobants29-07-2019

Super vakantie

Zeer leuk hotel. Het eten was altijd vrij goed verorgd met variatie, voor de kids is er altijd wel iets bij wat ze zeker lusten. Dessert altijd zeer lekker en veel keuze ( taartjes, pannekoeken, wafels, enz ). De bediening in het restaurant was top voor ons. De kamer was ruim genoeg voor ons 4 en altijd netjes gekuist ( minibar met water ). We waren ook super tevreden over het Xperience team van Bram en co, ze doen wel altijd iets met de kids en het is ook leuk voor de kids dat het in Nederlands is. Doe zeker zo verder Bram en co. Zeer mooie zwembaden, juist wat spijtig voor de kids dat het aquapark vrij snel sluit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Carry Huijink-Jansen23-07-2019

Aanrader!

Super leuk hotel. Netjes schoon, leuke animatie. Personeel over het algemeen vriendelijk. Als extra was er een Experience team van Nederlandse touroperator. Dit geeft zéker een meerwaarde aan je vakantie. Eten is enorm lekker. Nadeel: bij aankomst was kamer overboekt en moesten we 1 nacht in andere kamer. Daarna konden we naar club-familiekamer. Ruim genoeg, maar een gedeeld balkon wat wel jammer was . Een normale twee persoons clubkamer is heel klein. Schoonmaak kamers voldoende, bedden vaak mooi opgemaakt met bloemen. Handdoeken leggen helaas noodzakelijk om plekje bij elkaar te krijgen. Haman is erg goed maar best prijzig. Met Dolmus naar Konaklı en Alanya goed te doen. Konaklı 5 min, Alanya 20 min. Beide kost euro pp. Konaklı kun je ook lopen, ong 20 min. Transfer Gazipasa een uur. Maar vanaf Alanya kan dit wel 3 uur of langer zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Keanu16-07-2019

Deze vakantie was één van de leukste vakantie die ik ooit heb gehad het hotel was goed het personeel was zeer vriendelijk en het leukste voor mij persoonlijk was het Xperience team van touroperator. Bram, Sanne, Lieke en Clara waren zeer vriendelijk en verantwoordelijk voor iedereen het was een zeer leuke ervaring voor mij.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Erik16-07-2019

Fantastisch, schone accommodatie met heerlijk eten

Fijne accommodatie, leuk animatieteam vanuit het hotel en extra service vanuit touroperator is hun eigen Xperience team. Die maken het allemaal nog leuker met dank aan Bram, Sanne, Lieke en Clara. Eten prima, veel afwisseling. Kamer elke dag keurig schoon. Nergens rotzooi in het park, met dank aan de tuinmannen. Kortom, de moeite waard om naar terug te gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Kenneth & Lotte13-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

We hebben een geweldige vakantie gehad! We hebben niets slechts te zeggen over het hotel, alles was in orde voor ons zo wel het eten als de hygiëne van de kamers en het zwembad! Overdag is er veel animatie zo wel die van het animatieteam van het hotel als ook de touroperator die hun eigen standje daar heeft! Bram van de touroperator was heel vriendelijk, gaf voldoende uitleg over alles wat je kon doen in de buurt en hij zorgde ook voor leuke avond activiteiten, waardoor we nog andere “jonge” mensen leerden kennen!

Gereisd met partner in juli 2019

Hotel Club Kastalia info

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Club Kastalia voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats